Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen läheisyys

Vierailija
18.09.2019 |

Ihanaa kun sain miehen läheisyyttä metrossa, istuimme lähekkäin ja tuli lämmin olo kun vaatteemme koskettivat. Tuli kylmä kun mies lähti :(
Ainoa tilanne missä saan miehen läheisyyttä ja kosketusta.

Siinä kilttinaisen elämää 😂

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
82/104 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskelemassa aikuispuolella ja käyn aivan kuumana erään kurssini ohjaajan työkaveriin. Ovat siis samassa toimistossa, ohjaajani vain toisessa huoneessa. Ohjaajani huoneeseen kävellään tämän työkaverin työpisteen ohi. Näen häntä usein kahvilassa ja käytävillä. Mies on muutaman kerran ottanut katsekontaktia ja hymyillyt. Käytän paljon hameita, sukkahousuja ja huulipunaa. Yritän hymyillä hieman vienosti miehelle kun hänet näen. Hän on minua varmaa 10-15 vuotta vanhempi, mutta uskomattoman komea ja charmikas. Sormusta en ole nähnyt. 

Olen siis hyvin miehenkipeä tähän mieheen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen opiskelemassa aikuispuolella ja käyn aivan kuumana erään kurssini ohjaajan työkaveriin. Ovat siis samassa toimistossa, ohjaajani vain toisessa huoneessa. Ohjaajani huoneeseen kävellään tämän työkaverin työpisteen ohi. Näen häntä usein kahvilassa ja käytävillä. Mies on muutaman kerran ottanut katsekontaktia ja hymyillyt. Käytän paljon hameita, sukkahousuja ja huulipunaa. Yritän hymyillä hieman vienosti miehelle kun hänet näen. Hän on minua varmaa 10-15 vuotta vanhempi, mutta uskomattoman komea ja charmikas. Sormusta en ole nähnyt. 

Olen siis hyvin miehenkipeä tähän mieheen. 

Niin ja ulkonäköhavainnoksi hän näyttää Kai Vaineen ja Bradley Cooperin risteytykseltä. Eli. Kuuma. 

Vierailija
84/104 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 2 koiraa remmissä ja 1 vapaana. Luulin, että ollaan ihan vaan keskenämme tiellä kävelemässä. Oli tosi sankka lumipyry. Yhtäkkiä sieltä pyryn keskeltä ilmestyi ihmishahmo ja 2 pientä räksyttävää koiraa. Apua, se mun irtokoira juoksi sinne ja minä kahden koiran kanssa perässä. Sitten tapahtui jotain ihan ihmeellisen elokuvamaista.

Koirat saivat aikaan juoksuhärdellin, jossa remmit menivät sekaisin ja ne kiristivät minut ja tämän ventovieraan mieshenkilön yhteen. Vastakkain. Polvien ja reisien kohdalta.

Oli uskomaton hetki. Koirat juoksivat ympyrää, räksyttivät toisilleen, tunsin hänen ulkotakkinsa karheuden ja näin hänen hymynsä ihan kasvojeni edessä. Ympärillämme tuiskutti lunta ja jouduimme pyörimään hetken ympyrää kiinni toisissamme.

Jotenkin saimme koirien remmit eroteltua ja koirat rauhoittuivat. En tuntenut oloani ollenkaan noloksi eikä hänkään näyttänyt siltä. Päin vastoin, olin iloinen ja kävelimme hetken vierekkäin tietä pitkin.

Kun hän katosi koirineen lumituiskuun, tunsin ihan ääretöntä yksinäisyyttä.

Vierailija
85/104 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli 2 koiraa remmissä ja 1 vapaana. Luulin, että ollaan ihan vaan keskenämme tiellä kävelemässä. Oli tosi sankka lumipyry. Yhtäkkiä sieltä pyryn keskeltä ilmestyi ihmishahmo ja 2 pientä räksyttävää koiraa. Apua, se mun irtokoira juoksi sinne ja minä kahden koiran kanssa perässä. Sitten tapahtui jotain ihan ihmeellisen elokuvamaista.

Koirat saivat aikaan juoksuhärdellin, jossa remmit menivät sekaisin ja ne kiristivät minut ja tämän ventovieraan mieshenkilön yhteen. Vastakkain. Polvien ja reisien kohdalta.

Oli uskomaton hetki. Koirat juoksivat ympyrää, räksyttivät toisilleen, tunsin hänen ulkotakkinsa karheuden ja näin hänen hymynsä ihan kasvojeni edessä. Ympärillämme tuiskutti lunta ja jouduimme pyörimään hetken ympyrää kiinni toisissamme.

Jotenkin saimme koirien remmit eroteltua ja koirat rauhoittuivat. En tuntenut oloani ollenkaan noloksi eikä hänkään näyttänyt siltä. Päin vastoin, olin iloinen ja kävelimme hetken vierekkäin tietä pitkin.

Kun hän katosi koirineen lumituiskuun, tunsin ihan ääretöntä yksinäisyyttä.

Ihana

Vierailija
86/104 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauloitko "älä mee!"

Olen metrossa sanonut vahingossa ajatuksissa ääneen ÄLÄ VIELÄ JÄIS. Mies istui vieressäni takit kosketti ja oli lämmin. Hän hymyili ja sanoi, että pakko jäädä. Minun naama helotti punaisena ja kylmyys loppui siihen, kun alkoi hiki valumaan. Sanoin vielä hänelle anteeksi. Kun olin sanonut anteeksi, niin alle sekunnissa aloin miettimään miksi vtussa nyt sanoin anteeksi. Mies sanoi älä anteeksi pyytele ja alko nauraa. Toivotti hyvää iltaa ja sanoi, että sun lärvis on ihan punanen.

Et juossut perään kuitenkaan?

En juossut perään, mutta olen nähnyt hänet Herttoniemen K-kaupassa sen jälkeen muutaman kerran. Kyllä hän minut muisti ja moikkasi hymyillen. Ei olla juteltu mitään, mutta kyllä nimettömään kiinnitin heti huomion ja sormusta ei ainakaan ollut ja ostoskorin sisältökin näyttin sinkun korilta. Ovelasti kiertelin samoja hyllyjä perässä tuijottaen mitä muka ostaisin jne. Tekisi mieli kysästä, mutta minusta ei ole siihen.

No hei, sun pitää ehdottomasti lähestyä tuota miestä! Pyydät vaikka kahville. Sehän on varmaan kiinnostunut myös.

Täytyy tulla vastaamaan, että eilen illalla kohdattiin kaupassa ja rohkaistuin mennä juttelemaan. Mies pyysi minua ulos ja lauantaina mennään ulos. Hän sanoi, että teki mieli jo ekalla kerralla kaupassa pyytää, kun nähtiin ja kysyi seurasitko minua silloin kaupassa, kun kiertelit samoja välejä. Myönsin.

Vierailija
87/104 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatpas k.ltti miehet nyt hiljaa..

Mitä tähän sitten pitäisi kommentoida? Että vtuttaa kun naisilla tällainen vahinkohiplailu söpöä, mutta miehillä se lasketaan ahdisteluksi ja jos mies kirjoittaisi metrostondiksestaan, niin tämä poistettaisiin heti?

Vierailija
88/104 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tähän sitten pitäisi kommentoida? Että vtuttaa kun naisilla tällainen vahinkohiplailu söpöä, mutta miehillä se lasketaan ahdisteluksi ja jos mies kirjoittaisi metrostondiksestaan, niin tämä poistettaisiin heti?

Mieshän kirjoitti hammaslääkäristondiksestaan.

Vierailija
89/104 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä työpaikassa kaikki naiset alkoovat yhtökkiä puhua uudesta hierojasta. Se oli työsuhde-etu, että sai niskahartiahieronnan. Minäkin menin sitten hierontaan ja olipa komea nuori mies hierojana! Olin ollut 8 v sinkku ilman mitään mieskontakteja ja jäi se niskahartiahieronta todellakin mieleen. Siitä on jo 20 v ja yhä muistan, miten ihanalta se kosketus tuntui. Suosittelen muillekin hierontaa.

Vierailija
90/104 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin Tokiossa ruuhkajunaan. Miehiä oli paljon, ei jännämiehiä.  Naisia kyllä myös. Suoraa kontaktia koko matka! Katselin muiden päiden yli. 

Vierailija
91/104 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä että ymmärtäisitte että ei miehet ole ainoita jotka ovat ilman vastakkaisen sukupuolen seuraa ja kosketusta.

Eikä se ole tietenkään ahdistelua jos vahingossa koskettaa ja kumpikaan ei silti liiku vaikka tuntevat kosketuksen.

Vierailija
92/104 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieshän kirjoitti hammaslääkäristondiksestaan.

Korjaus: tuo taisi olla ennemminkin hammashoitajastondis :D

Vierailija
93/104 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauloitko "älä mee!"

Olen metrossa sanonut vahingossa ajatuksissa ääneen ÄLÄ VIELÄ JÄIS. Mies istui vieressäni takit kosketti ja oli lämmin. Hän hymyili ja sanoi, että pakko jäädä. Minun naama helotti punaisena ja kylmyys loppui siihen, kun alkoi hiki valumaan. Sanoin vielä hänelle anteeksi. Kun olin sanonut anteeksi, niin alle sekunnissa aloin miettimään miksi vtussa nyt sanoin anteeksi. Mies sanoi älä anteeksi pyytele ja alko nauraa. Toivotti hyvää iltaa ja sanoi, että sun lärvis on ihan punanen.

En juossut perään, mutta olen nähnyt hänet Herttoniemen K-kaupassa sen jälkeen muutaman kerran. Kyllä hän minut muisti ja moikkasi hymyillen. Ei olla juteltu mitään, mutta kyllä nimettömään kiinnitin heti huomion ja sormusta ei ainakaan ollut ja ostoskorin sisältökin näyttin sinkun korilta. Ovelasti kiertelin samoja hyllyjä perässä tuijottaen mitä muka ostaisin jne. Tekisi mieli kysästä, mutta minusta ei ole siihen.

No hei, sun pitää ehdottomasti lähestyä tuota miestä! Pyydät vaikka kahville. Sehän on varmaan kiinnostunut myös.

Täytyy tulla vastaamaan, että eilen illalla kohdattiin kaupassa ja rohkaistuin mennä juttelemaan. Mies pyysi minua ulos ja lauantaina mennään ulos. Hän sanoi, että teki mieli jo ekalla kerralla kaupassa pyytää, kun nähtiin ja kysyi seurasitko minua silloin kaupassa, kun kiertelit samoja välejä. Myönsin.

Ihanan romanttista jos totta. Onkohan.....?

Vierailija
94/104 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauloitko "älä mee!"

Hyvä hyvä! Noin pitääkin toimia, itse tosin en yleensä uskalla pyytää naista ulos.

Vierailija
95/104 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
96/104 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ahtaassa konsertissa edessä oleva nainen on painautunut vasten kun olen seisonut takana, se tuntuu tosi kivalta

Vierailija
97/104 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauloitko "älä mee!"

On totta. Ollaan tapailtu nyt tiiviisti.

Vierailija
98/104 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauloitko "älä mee!"

On totta. Ollaan tapailtu nyt tiiviisti.

Ihanaa! <3

Vierailija
99/104 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
100/104 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehiä väitetään hulluiksi. :-(

mies51v