Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen läheisyys

Vierailija
18.09.2019 |

Ihanaa kun sain miehen läheisyyttä metrossa, istuimme lähekkäin ja tuli lämmin olo kun vaatteemme koskettivat. Tuli kylmä kun mies lähti :(
Ainoa tilanne missä saan miehen läheisyyttä ja kosketusta.

Siinä kilttinaisen elämää 😂

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hänellä miehekäs tuoksu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun saan miekkosten läheisyyttä milloin tahansa haluan. Viimeksi baarissa ulk. miekkosen kanssa ja baarin jälkeen yö hänen vieressään. Kohta tapaamme uudestaan. Tällä viikolla olisi tarkoitus.

Vierailija
4/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt samoin bussissa muutama vuosi sitten. Mies istui perinteisesti niin leveässä haara-asennossa, että liiskasi minut ikkunan ja itsensä väliin. Olin salaa tyytyväinen ja muistan hetken vieläkin 😁

Vierailija
5/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalista häirintää. Loukkasit miehen koskemattomuutta.

Vierailija
6/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko hänellä miehekäs tuoksu?

En haistanut mitään. :D

Vierailija
7/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalista häirintää. Loukkasit miehen koskemattomuutta.

Itse hän siinä istui lähellä :)

Vierailija
8/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten ihana kokemus! Itse olen tainnut päästä miehen lähelle vain kassajonossa ja siinäkään ei kosketusetäisyydelle :/

T. Toinen kilttinainen

Vierailija
9/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuhka- aikaan sitten metroon vaan.

Vierailija
10/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauloitko "älä mee!"

Vierailija
11/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus julkisissa tulee äkkijarrutus ja silloin voi päästä hetkellisesti meistä lähelle. Muistan ainakin pari tällaista tapausta. Ja sen että Paco Rabannea oli käytetty pari suihkausta liikaa. Mutta lämpö tuntui mukavalta kun oli kolea päivä.

Vierailija
12/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauloitko "älä mee!"

Haha, en nyt sentään.

Vierailija
13/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin junassa miehen joka työskenteli läppärillään. Hän vilkaisi minua nopeasti. Kun vilkaisin hänen ruutuaan näin että hän tekee jonkinlaista taulukkoa Exceliin. Teki mieli mennä hänen luokseen silmät suurina ja kysyä onko tuo taulukko kenties minusta. Laskeeko hän todennäköisyyksiä. Mutta muistan sen hetken ikuisesti kun katseemme kohtasivat. Se lämmittää minua öisin.

Vierailija
14/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin komean miehen junassa.

Vierailija
15/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran metrossa käytävän toisella puolella istui mukavannäköinen mies. Hymyilin hänelle ystävällisesti. Mies näytti kauhistuneelta. Käännyin sitten takaisin ja hymyilin ystävällisesti vastapäätä istuvalle miehelle. Hän katsoi loppumatkan lattiaan.

Vierailija
16/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockan Hullut Päivät ja erilaiset messut on kultakaivoksia. Tungoksessa ei voi välttyä ihmiskontaktilta ja sitten vaan etsii sopivannäköisen miehen ja seuraa vilkkaampaan paikkaan niin painautumisen mahdollisuus on lähestulkoon varma. Takaan.

Vierailija
17/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran metrossa käytävän toisella puolella istui mukavannäköinen mies. Hymyilin hänelle ystävällisesti. Mies näytti kauhistuneelta. Käännyin sitten takaisin ja hymyilin ystävällisesti vastapäätä istuvalle miehelle. Hän katsoi loppumatkan lattiaan.

Voi ei... tuon takia itse en hymyile kun pelkään että reagoidaan noin tms.

Vierailija
18/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stockan Hullut Päivät ja erilaiset messut on kultakaivoksia. Tungoksessa ei voi välttyä ihmiskontaktilta ja sitten vaan etsii sopivannäköisen miehen ja seuraa vilkkaampaan paikkaan niin painautumisen mahdollisuus on lähestulkoon varma. Takaan.

Ai tää on joku yleinenkin harrastus? 😂

Vierailija
19/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauloitko "älä mee!"

Olen metrossa sanonut vahingossa ajatuksissa ääneen ÄLÄ VIELÄ JÄIS. Mies istui vieressäni takit kosketti ja oli lämmin. Hän hymyili ja sanoi, että pakko jäädä. Minun naama helotti punaisena ja kylmyys loppui siihen, kun alkoi hiki valumaan. Sanoin vielä hänelle anteeksi. Kun olin sanonut anteeksi, niin alle sekunnissa aloin miettimään miksi vtussa nyt sanoin anteeksi. Mies sanoi älä anteeksi pyytele ja alko nauraa. Toivotti hyvää iltaa ja sanoi, että sun lärvis on ihan punanen.

Vierailija
20/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saispa tuntea miehen painon oman kroppansa päällä..... sopiva mies tietysti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän