Miehen läheisyys
Ihanaa kun sain miehen läheisyyttä metrossa, istuimme lähekkäin ja tuli lämmin olo kun vaatteemme koskettivat. Tuli kylmä kun mies lähti :(
Ainoa tilanne missä saan miehen läheisyyttä ja kosketusta.
Siinä kilttinaisen elämää 😂
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä, onko nämä viestit ihan oikeita vai onko tämä jotain naisten äärimmäisen pitkälle vietyä sarkasmia?
No mitäpä luulet. Taitaa yksi ja sama kirjoittelija vielä vastailla itselleen.
On se kovaa, kun ei hipasta niin pitää ulista turhia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran kävin ihan kuumana silmälääkärissäkäynnin jälkeen. Se laite millä silmiä tutkitaan, istuttiin niin lähekkäin siinä, miehen reidet omieni lomassa...
Oli mukava muutenkin ja kyseli kaikenlaisista asioista.
Mä tuun silmälääkärissä kiusaantuneeksi kun pitää katsella silmiin pitkiä aikoja.
Riippuu tietysti katselijasta
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä, onko nämä viestit ihan oikeita vai onko tämä jotain naisten äärimmäisen pitkälle vietyä sarkasmia?
Mitä on naisten sarkasmi?
Vierailija kirjoitti:
Saispa tuntea miehen painon oman kroppansa päällä..... sopiva mies tietysti.
Huutokauppakeisari
Aamumetrossa jäin portille kaivamaan laukkuani, kiireinen bisnesmies tuuppasi lonkallaan mut pois tieltä. Se todellakin hetkautti ja sai polveni veteliksi. Töihin päästyäni haistoin takkiani ja kyllä, siinä erottui vielä aivan selkeästi Serton tuoksu... ja oliko hänen kupeensa muotokin siihen painunut? Selasin koko päivän somea ja keskustelupalstoja, olisiko prinssini jo julkaissut etsintäkuulutuksen, mutta ei. Tämän tunteen ja kaipuun on pakko olla molemminpuolinen! Aistin sen siitä miten hänen kosketuksensa ikään kuin värähteli. Huomenna laitan huulipunaa ja päivystän metroasemalla vaikka koko päivän!
Vierailija kirjoitti:
Joskus julkisissa tulee äkkijarrutus ja silloin voi päästä hetkellisesti meistä lähelle. Muistan ainakin pari tällaista tapausta. Ja sen että Paco Rabannea oli käytetty pari suihkausta liikaa. Mutta lämpö tuntui mukavalta kun oli kolea päivä.
Kerran ruuhkabussissa seisoessani.
Äkkijarrutus!
Valtava kivikova kalu tuntui pakarallani rajusti tökäten.
Laukeeeeeeesiiiiinnnnnnnnaaaaaaahhhhhhhh!
Squirttasin pikkarit ihan läpimäräksi ja jäin ulos.
Piti taksilla mennä himaan kun ei jalat kantaneet ton tajuttoman räjähdyksen jälkeen.
Nukuin onnellisena 16h putkeen....
Mulle kävi viime kesänä yöbussissa vähän samalla lailla. Olin tulossa yhdeltä keikalta ja istahdin suunnilleen ikäiseni miehen viereen. Mullahan oli helteessä hihaton mekko päällä ja tällä herrasmiehellä t-paita. Koko matkan paljaat kätemme vähän väliä hipaisivat toisiaan bussin hytkyessä, oli muuten ihan sairaan kuumottavaa.
Kuumottavaa oli myös se, etten ollut huomaavinanikaan enkä edes vilkaissut, miltä tyyppi näyttää. Jäin ekana pois ja se romanssi loppui siihen, mutta en siis vieläkään tiedä kenen kättä olen vahingossa käsihiplaillut ja huomasiko hän koko hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Useamman kirjoittanut tosin sama ihminen
Tuli noista ambulanssi- ja silmälääkärikäynneistä mieleen että olin ihan varma että lääkäri ihastui minuun (rähjäiseen vanhaan naisihmiseen) kun olin kaatunut ja murtanut ranteeni. Kipsasivat ja viimeisen röntgenin jälkeen lääkäri tuijotteli kovasti silmiin antaessaan jatkohoito-ohjeita. Luulin alkuun katseen merkitsevän jotain muuta kuin voinnin tarkistamista voiko minut lähettää jo kotiin :D
Lääkäri tarkisti että molemmilla puolilla tunto samanlainen ja hiveli käsillään kasvot, kädet ja säärten reunat. Outoa kun kukaan mies ei ollut koskenut vuosikausiin. Olisipa kyllä ihanaa jos niin kävisi jonkun kiinnostavan toimesta.
Niisk :(
Olin huonossa suhteessa, jossa minua ei käytännössä ollut olemassakaan, oli aina vain kumppanin ongelmat ja iso ego.
Tässä tilanteessa mieslääkärin huomio tuntui ihanalta; joku katsoi silmiin ja kyseli oikeasti MUN asioita. Tajusin itsekin, että ihastumisentunne aiheutui omasta hankalasta kuviosta.
En ihan odottanut että keskustelu menisi tälläiseen suuntaan. Olin puolitosissani aloituksen kanssa😄
Vierailija kirjoitti:
Aamumetrossa jäin portille kaivamaan laukkuani, kiireinen bisnesmies tuuppasi lonkallaan mut pois tieltä. Se todellakin hetkautti ja sai polveni veteliksi. Töihin päästyäni haistoin takkiani ja kyllä, siinä erottui vielä aivan selkeästi Serton tuoksu... ja oliko hänen kupeensa muotokin siihen painunut? Selasin koko päivän somea ja keskustelupalstoja, olisiko prinssini jo julkaissut etsintäkuulutuksen, mutta ei. Tämän tunteen ja kaipuun on pakko olla molemminpuolinen! Aistin sen siitä miten hänen kosketuksensa ikään kuin värähteli. Huomenna laitan huulipunaa ja päivystän metroasemalla vaikka koko päivän!
Tää on hyvä.
Kiva kun täällä palstalla on näitä miehenjanoisia. Sitä mieltä minäkin, kosketus tekee hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun täällä palstalla on näitä miehenjanoisia. Sitä mieltä minäkin, kosketus tekee hyvää.
Etenkin kun sitä ei saa ...ikinä.
Joo, kyllä minäkin nätti olen, olen silti ollut pitkään sinkku. Kyllä se fyysinen kaipuu tulee ilmi jossain kohtaa.
Ja voisi kai kuvatun kaltaista tapahtua varattunakin, eihän tämä tarkoita että näiden tunteiden/ ajatusten pohjalta toimitaan.
Et ole koskaan tuntenut kuumottavan miehen läsnäoloa joka ei ole kumppanisi?