Miehen läheisyys
Ihanaa kun sain miehen läheisyyttä metrossa, istuimme lähekkäin ja tuli lämmin olo kun vaatteemme koskettivat. Tuli kylmä kun mies lähti :(
Ainoa tilanne missä saan miehen läheisyyttä ja kosketusta.
Siinä kilttinaisen elämää 😂
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä (en nimittäis itseäni k-mieheksi vaan ihan perus luuseriksi) pakko kommentoida, että kammoan juuri tämän tyyppisiä tilanteita. Nimittäin jos tilanne pitkittyy ja mielikuvitus alkaa vaeltaa pelkään, että se aiheuttaa tietynlaisen fysikaalisen reaktion.
Pahimmat tilanteet ovat sattuneet hammaslääkärissä, jossa olen käynyt pariin otteesseen. Siellä kun sattuu olemaan oikein lämpimän & mukavan oloinen hammashoitaja. Hän aina nojaa siinä kylkeeni/käteeni ja voin tuntea lämmön välittyvän kontaktista.
Vaikka tunnenkin jonkin asteista hammaslääkärikammoa, tuossa tilanteessa suorastaan rukoilen, että se poraaminen sattuis niin p*rkeleesti ja auttaisi viemään ajatukset muualle. Tämän takia olenkin kieltäytynyt ottamasta puudutusta enää.
Aika luuserimaista, eikö?
Mitä sitten vaikka sinulle tulisikin erektio? Joskus niin voi käydä. Tuskinpa se hoitaja on millänsäkään tai edes huomaa välttämättä. Suutasi hän katselee.
No kyllä sen varmasti huomaa jos sinne päin vilkasee. Aika hemmetin nololta siinä kyllä tunnostaisi.
-sama
No mutta hän tuskin tekee asiasta numeroa, jos niin joskus käy. Älä turhaan stressaa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun saan miekkosten läheisyyttä milloin tahansa haluan. Viimeksi baarissa ulk. miekkosen kanssa ja baarin jälkeen yö hänen vieressään. Kohta tapaamme uudestaan. Tällä viikolla olisi tarkoitus.
Noh noh... miksi noin epäilevä sävy. Ei tuo nyt ihan milloin vain saamista ole kun "tällä viikolla tarkoitus" (..jos ehtii... joutaa... haluaa)
Vierailija kirjoitti:
Sain viimeksi kokea miehen läheisyyttä kun psykiatrini kätteli minua.
Mulla ihan sama 😅 oli hyvä voimakas kättely. Sen jälkeen kyllä häntä katsellessa välillä tuli häiritseviä ajatuksia mieleen ja pelkäsin että hän näkee mun ajatukset 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain viimeksi kokea miehen läheisyyttä kun psykiatrini kätteli minua.
Mulla ihan sama 😅 oli hyvä voimakas kättely. Sen jälkeen kyllä häntä katsellessa välillä tuli häiritseviä ajatuksia mieleen ja pelkäsin että hän näkee mun ajatukset 🙈
Onko komea?
Just lentokoneessa viereinen mies ojensi mulle suolapähkinäpussin ja meidän kädet hipas toisiaan.
Ovatpas k.ltti miehet nyt hiljaa..
Vierailija kirjoitti:
Me pelattiin kerran opiskeluaikoina Twisteriä sekaporukassa ja siinä kyllä pääsi lähituntumaan. Muistan sen vieläkin vaikka tuosta on jo aikaa.
Ollaan kanssa Twisteriä pelattu. Siskoni oli muutenkin aivan lääpällään siihen yhteen jätkään. Siskoni oli silloin voimistelija ja erittäni notkea ja oli selälteeen jalat auki ja se jätkä oli myös erittäin taipuisa, niin sillä oli jalat siskoni yli ja genitaalit lähes kiinni toisissaan. Siskoni makasi silmät kiinni ja tiesin tasan mitä hänen päässään liikkui ja kysyin häneltä, niin sanoi vaan mitäs kuule luulet mitä päässä pyöri, kun jätkä hipasuasteella.
Vierailija kirjoitti:
Just lentokoneessa viereinen mies ojensi mulle suolapähkinäpussin ja meidän kädet hipas toisiaan.
Tarjouduitko nuolemaan hänen suolapähkinäsormensa?
Vierailija kirjoitti:
Ambulanssimies kokeili pulssia.
Ambulanssimies tehnyt saman, kun kaaduin pyörällä. Ei käynyt pahasti, mutta joku vanhempi herrasmies soitti lanssin paikalle, niin en lähtenyt siitä mihinkään sitten. Tuli paikalle ja menin sinne autoon ja hän sanoi ei hätää olet hyvissä käsissä. Mielessä pyöri vaan joo tiedän ja näytätkin ihan siltä ettei mulla taida hätää olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ambulanssimies kokeili pulssia.
Ambulanssimies tehnyt saman, kun kaaduin pyörällä. Ei käynyt pahasti, mutta joku vanhempi herrasmies soitti lanssin paikalle, niin en lähtenyt siitä mihinkään sitten. Tuli paikalle ja menin sinne autoon ja hän sanoi ei hätää olet hyvissä käsissä. Mielessä pyöri vaan joo tiedän ja näytätkin ihan siltä ettei mulla taida hätää olla.
Ihmettelikö sun pulssia kun löi niin lujaa kuitenkin?
Mitä hemmettiä, onko nämä viestit ihan oikeita vai onko tämä jotain naisten äärimmäisen pitkälle vietyä sarkasmia?
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä, onko nämä viestit ihan oikeita vai onko tämä jotain naisten äärimmäisen pitkälle vietyä sarkasmia?
Kyllä meidän naistenkin päässä pyörii kaikenlaista kivaa. Tietäsitkin.
Kerran kävin ihan kuumana silmälääkärissäkäynnin jälkeen. Se laite millä silmiä tutkitaan, istuttiin niin lähekkäin siinä, miehen reidet omieni lomassa...
Oli mukava muutenkin ja kyseli kaikenlaisista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meidän naistenkin päässä pyörii kaikenlaista kivaa. Tietäsitkin.
Tiedän kyllä ja osittain siksi täällä palstallakin välillä roikun, että tajuaisi vähän enemmän naisista (välillä vaikea tajuta neitojen ajatuksenjuoksua).
Minun kylkeeni saa kyllä nainen nojata vaikkapa metrossa :).
Vierailija kirjoitti:
No mitäpä luulet. Taitaa yksi ja sama kirjoittelija vielä vastailla itselleen.
Todella outoa lukea näitä, kun itsellä on aina ollut mies. Olen nätti, joten hymyihini ym. suhtaudutaan aina positiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjouduitko nuolemaan hänen suolapähkinäsormensa?
En tarjoutunut tällä kertaa. Mut ei hän niitä pähkinöitä syönyt (kai), ojensi vaan mulle mun minipussin kun istuin ikkunapaikalla. Mut ihan mahdollista on että hän mun innoittamana tilasi itselleenkin samanlaisen. Ja silloin hänen sormensa olisivat olleet suolaiset. Se on ihan mahdollista.
Nyt tosin oon jo hotellissa niin se meni nyt siinä.
Vierailija kirjoitti:
Kerran kävin ihan kuumana silmälääkärissäkäynnin jälkeen. Se laite millä silmiä tutkitaan, istuttiin niin lähekkäin siinä, miehen reidet omieni lomassa...
Oli mukava muutenkin ja kyseli kaikenlaisista asioista.
Mä tuun silmälääkärissä kiusaantuneeksi kun pitää katsella silmiin pitkiä aikoja.
No kyllä sen varmasti huomaa jos sinne päin vilkasee. Aika hemmetin nololta siinä kyllä tunnostaisi.
-sama