Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen läheisyys

Vierailija
18.09.2019 |

Ihanaa kun sain miehen läheisyyttä metrossa, istuimme lähekkäin ja tuli lämmin olo kun vaatteemme koskettivat. Tuli kylmä kun mies lähti :(
Ainoa tilanne missä saan miehen läheisyyttä ja kosketusta.

Siinä kilttinaisen elämää 😂

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauloitko "älä mee!"

Olen metrossa sanonut vahingossa ajatuksissa ääneen ÄLÄ VIELÄ JÄIS. Mies istui vieressäni takit kosketti ja oli lämmin. Hän hymyili ja sanoi, että pakko jäädä. Minun naama helotti punaisena ja kylmyys loppui siihen, kun alkoi hiki valumaan. Sanoin vielä hänelle anteeksi. Kun olin sanonut anteeksi, niin alle sekunnissa aloin miettimään miksi vtussa nyt sanoin anteeksi. Mies sanoi älä anteeksi pyytele ja alko nauraa. Toivotti hyvää iltaa ja sanoi, että sun lärvis on ihan punanen.

Et juossut perään kuitenkaan?

Vierailija
22/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saispa tuntea miehen painon oman kroppansa päällä..... sopiva mies tietysti.

Siis tää ei liittynyt julkisiin paikkoihin tietenkään. 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain viimeksi kokea miehen läheisyyttä kun psykiatrini kätteli minua.

Vierailija
24/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, kuulostaa liiankin tutulta :(

Vierailija
25/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saispa tuntea miehen painon oman kroppansa päällä..... sopiva mies tietysti.

Siis tää ei liittynyt julkisiin paikkoihin tietenkään. 😁

Joskus, jos julkisissa tulee oikein kova äkkijarrutus, niin.......

Vierailija
26/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä (en nimittäis itseäni k-mieheksi vaan ihan perus luuseriksi) pakko kommentoida, että kammoan juuri tämän tyyppisiä tilanteita. Nimittäin jos tilanne pitkittyy ja mielikuvitus alkaa vaeltaa pelkään, että se aiheuttaa tietynlaisen fysikaalisen reaktion.

Pahimmat tilanteet ovat sattuneet hammaslääkärissä, jossa olen käynyt pariin otteesseen. Siellä kun sattuu olemaan oikein lämpimän & mukavan oloinen hammashoitaja. Hän aina nojaa siinä kylkeeni/käteeni ja voin tuntea lämmön välittyvän kontaktista.

Vaikka tunnenkin jonkin asteista hammaslääkärikammoa, tuossa tilanteessa suorastaan rukoilen, että se poraaminen sattuis niin p*rkeleesti ja auttaisi viemään ajatukset muualle. Tämän takia olenkin kieltäytynyt ottamasta puudutusta enää.

Aika luuserimaista, eikö?

Vierailija
27/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa miehenkaipuu...

Vierailija
28/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauloitko "älä mee!"

Olen metrossa sanonut vahingossa ajatuksissa ääneen ÄLÄ VIELÄ JÄIS. Mies istui vieressäni takit kosketti ja oli lämmin. Hän hymyili ja sanoi, että pakko jäädä. Minun naama helotti punaisena ja kylmyys loppui siihen, kun alkoi hiki valumaan. Sanoin vielä hänelle anteeksi. Kun olin sanonut anteeksi, niin alle sekunnissa aloin miettimään miksi vtussa nyt sanoin anteeksi. Mies sanoi älä anteeksi pyytele ja alko nauraa. Toivotti hyvää iltaa ja sanoi, että sun lärvis on ihan punanen.

En juossut perään, mutta olen nähnyt hänet Herttoniemen K-kaupassa sen jälkeen muutaman kerran. Kyllä hän minut muisti ja moikkasi hymyillen. Ei olla juteltu mitään, mutta kyllä nimettömään kiinnitin heti huomion ja sormusta ei ainakaan ollut ja ostoskorin sisältökin näyttin sinkun korilta. Ovelasti kiertelin samoja hyllyjä perässä tuijottaen mitä muka ostaisin jne. Tekisi mieli kysästä, mutta minusta ei ole siihen.

Vierailija
29/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä (en nimittäis itseäni k-mieheksi vaan ihan perus luuseriksi) pakko kommentoida, että kammoan juuri tämän tyyppisiä tilanteita. Nimittäin jos tilanne pitkittyy ja mielikuvitus alkaa vaeltaa pelkään, että se aiheuttaa tietynlaisen fysikaalisen reaktion.

Pahimmat tilanteet ovat sattuneet hammaslääkärissä, jossa olen käynyt pariin otteesseen. Siellä kun sattuu olemaan oikein lämpimän & mukavan oloinen hammashoitaja. Hän aina nojaa siinä kylkeeni/käteeni ja voin tuntea lämmön välittyvän kontaktista.

Vaikka tunnenkin jonkin asteista hammaslääkärikammoa, tuossa tilanteessa suorastaan rukoilen, että se poraaminen sattuis niin p*rkeleesti ja auttaisi viemään ajatukset muualle. Tämän takia olenkin kieltäytynyt ottamasta puudutusta enää.

Aika luuserimaista, eikö?

Mitä sitten vaikka sinulle tulisikin erektio? Joskus niin voi käydä. Tuskinpa se hoitaja on millänsäkään tai edes huomaa välttämättä. Suutasi hän katselee.

Vierailija
30/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsin kerran kävelemään yhden miehen kanssa rinnakkain pitkin kauppakeskuksen pitkää käytävää. Voi kun tulikin fiilis että olisimme yhtä. Tuosta on 10 vuotta ja muistan sen tunteen kuin elisen. Tätä se on se kilttinaisen elämä.

Vierailija
31/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauloitko "älä mee!"

En juossut perään, mutta olen nähnyt hänet Herttoniemen K-kaupassa sen jälkeen muutaman kerran. Kyllä hän minut muisti ja moikkasi hymyillen. Ei olla juteltu mitään, mutta kyllä nimettömään kiinnitin heti huomion ja sormusta ei ainakaan ollut ja ostoskorin sisältökin näyttin sinkun korilta. Ovelasti kiertelin samoja hyllyjä perässä tuijottaen mitä muka ostaisin jne. Tekisi mieli kysästä, mutta minusta ei ole siihen.

No hei, sun pitää ehdottomasti lähestyä tuota miestä! Pyydät vaikka kahville. Sehän on varmaan kiinnostunut myös.

Vierailija
32/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stockan Hullut Päivät ja erilaiset messut on kultakaivoksia. Tungoksessa ei voi välttyä ihmiskontaktilta ja sitten vaan etsii sopivannäköisen miehen ja seuraa vilkkaampaan paikkaan niin painautumisen mahdollisuus on lähestulkoon varma. Takaan.

Stocka on paras tuohon hommaan. Ruuhkahississä mies seisoi edessäni ja olin lähes kiinni hänessä. Varovasti vedin nenän kautta syvään henkeen hänen Dior Sport tuoksun silmät kiinni. Ysätäväni sanoi siinä ulkona, että näin mitä teit.

Vierailija
33/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pääsin kerran kävelemään yhden miehen kanssa rinnakkain pitkin kauppakeskuksen pitkää käytävää. Voi kun tulikin fiilis että olisimme yhtä. Tuosta on 10 vuotta ja muistan sen tunteen kuin elisen. Tätä se on se kilttinaisen elämä.

Mulle kävi kerran noin ja tuntui kuin olimme joko malleina muotinäytöksessä tai sitten matkalla yhdessä alttarille. Molemmat ovat yhtä todennäköisiä vaihtoehtoja.

Vierailija
34/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauloitko "älä mee!"

No hei, sun pitää ehdottomasti lähestyä tuota miestä! Pyydät vaikka kahville. Sehän on varmaan kiinnostunut myös.

Taidan rohkaistua. Eihän sitä tiedä koskaan jos se olisikin siinä.

Vierailija
35/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauloitko "älä mee!"

Taidan rohkaistua. Eihän sitä tiedä koskaan jos se olisikin siinä.

👍🏼Go for it!

Vierailija
36/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauloitko "älä mee!"

Kaikissa romantiikkaleffoissa parit aina löytävät toisensa kun he ovat tarttumaisillaan samaan muropakettiin, hedelmään tms. eli sun pitää väijyä seuraavan kerran kun näet tyypin ja sit juosta paikalle ja tarrata samaan tuotteeseen. Jos leffoja on uskominen niin tuosta alkaa sitten pitkä ja onnellinen parisuhde. Teidän pitää katsoa toisianne silmiin ja nauraa. Tai sitte jäädä suu auki hengästyneenä tuijottamaan. Sano "oletko se tosiaan sinä?"

Vierailija
37/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on hullarit. Stockalle väijymään ja ajelemaan hissillä.

Vierailija
38/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans toi lääkärissäkäynti aiheuttanut kuumettumista jos on pidempään ilman miestä

ollut. Olen nainen.

Vierailija
39/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pelattiin kerran opiskeluaikoina Twisteriä sekaporukassa ja siinä kyllä pääsi lähituntumaan. Muistan sen vieläkin vaikka tuosta on jo aikaa.

Vierailija
40/104 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ambulanssimies kokeili pulssia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi