Nuori joutuu meditoimaan kesken kaiken kun on kanssani tekemisissä
Muutti juuri opiskelukaupunkiin ja olin auttamassa muutossa. Ostamassa huonekaluja ja siivoamassa kämppää jne.
Seuraani ei kuulemma kestä, ellei meditoi ja puhdistaudu välillä.
Ja ihan annoin nuoren itse päättää aikataulut (omien töiden puitteissa tietysti) ja hankittavat tavarat.
Ajatuksia?
äitee
Kommentit (15)
Saa tanan eksyttämä. Osta sitte Raamattu.
No, ajattelisin vaan että nuorta stressaa omilleen muutto, mikä on ihan luonnollista. Ei siitä kannata isoa numeroa tahdä, antaa toisen meditoida sitten jos siltä tuntuu.
No Jotkut miehet m urhaavat äitejään, sinun poikasi on opetellut tunteidenhallintakeinoja joten pisteet hänelle
Moni teini kokee vanhempaansa, erityisesti äitiään kohtaan todella suurta vihaa, koska on ollut käytännössä äitinsä vanki. Jos loukkauksia ja traumoja on, tuossa iässä vanhus alkaa herättämään niin suurta vihan ja kuvotuksen tunnetta, että saattaa alkaa tapahtumaan
Ehkä se tarkoittaa lepotaukoa kuten päiväunet, meditaatio. Jos se rasittui muutosta. Oletko komentava tai vaativa, vai mukava rento? Ehkä teidän pitää pitää oma tila.
Vierailija kirjoitti:
No Jotkut miehet m urhaavat äitejään, sinun poikasi on opetellut tunteidenhallintakeinoja joten pisteet hänelle
Moni teini kokee vanhempaansa, erityisesti äitiään kohtaan todella suurta vihaa, koska on ollut käytännössä äitinsä vanki. Jos loukkauksia ja traumoja on, tuossa iässä vanhus alkaa herättämään niin suurta vihan ja kuvotuksen tunnetta, että saattaa alkaa tapahtumaan
Vanhus?
olen 45 v, en vanhus.
äitee
No onpas kamalaa, kun meditoi. Ei sentään ryyppää tai vedä hermosauhuja vuoksesi tai huumeita, tai ahmi herkkuja. Ehkä olet sellainen, että paras vähän manata, loitsia ja suitsuttaa sinua kauemmas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhus?
olen 45 v, en vanhus.
äitee
Taidat olla hankala tapaus.
Mistä meditoinnista on kyse? Vai tarkoittaako tuolla vain sitä, että ei kykene olemaan kanssasi pitkää aikaa samassa tilassa?
Ihmiset ovat omanlaisia ja erikoisia. Siihen pitää vaan tottua maapallolla. Nuorena varsinkin ollaan erikoisia. Eri asia loukkaako sitten jos sanoo jotain, ehkä pitää kaikkien miettiä toimintaansa. Otetaan rauhallisesti, ei sähelletä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä meditoinnista on kyse? Vai tarkoittaako tuolla vain sitä, että ei kykene olemaan kanssasi pitkää aikaa samassa tilassa?
Esim omien tunteiden hallinnasta, sisäisen tyyneyden ylläpitämisestä vaikka ympärillä myrskyäisi, niin olisi kosketuksessa omaan itseensä ja oman mielensä herra.
Eli ap on niin raskasta seuraa että nuoren on meditoitava ettei menettäisi järkeään.
Myllertää joka asia, niin sinä olet se turvallinen ja tuttu purkaa pahaa oloa. Hermoilee kaikkea uutta.