Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko punaiset kumisaappaat miehellä ihan turn off?

Vierailija
18.09.2019 |

Onko ihan asiallista, jos aikuisella miehellä on punaiset kumisaappaat...?

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittelin kaupassa uusia kumppareita, alunperin ajatus oli ostaa uudet Kontiot. Yhdellä pöydällä oli esillä Sievin saappaita mm. purppuran värisenä ja punaisena. Ihan yllätyin, miten mukavat Sievin saappaat ovat jalassa.  Kontiot jäivät kakkoseksi, vaikka hyvät ovat nekin. Mallasin sitten eri vaihtoehtoja, ja loppujen lopuksi punaiset Sievit näyttivät niin hyvältä jalassani, että tein niistä kaupat. 

T. tyytyväinen mies punaisissa Sievin saappaissa

Vierailija
42/87 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkenin ostaa itselleni punaiset Kontiot tässä jokunen vuosi sitten, enkä ole katunut hetkeäkään. Nyt syyslomalla olen pitänyt punaisia kumppareitani joka päivä kun olen käynyt metsässä tai tehnyt puutarhan syystöitä. Punainen väri on niin piristävä, että pihapuuhatkin tuntuvat sujuvan paremmin kuin vanhoissa mustissa saappaissa.

Kommentteja en ole saanut saappaistani kuin yhdet, kun tuttavaperheen rouva ihasteli niiden punaista väriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat! Tykkäisin! 

Vierailija
44/87 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piilohomo.

Piilohomot käyttää pinkin värisiä kumisaappaita.

Entäs julkihomot?

Vierailija
45/87 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mies voi pukeutua miten haluaa. Vaikka niihin punaisiin saappaisiin.

Vierailija
46/87 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turn off

Vierailija
47/87 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen turn off, tykkää miehistä.

Vierailija
48/87 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outoa kysyä tälläistä. Heti tulee mieleen onko aloittaja ihan terve. Terve mies käyttäisi punaisia kumisaappaita tekemättä niistä mitään numeroa.

Vierailija
49/87 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tummanpunaiset niin kyllä. Kirkkaan punaisista en tykkää, oli sitten mies tai nainen.

Vierailija
50/87 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen turn off, tykkää miehistä.

Ja höpö höpö. Minulla on kahdetkin punaiset kumisaappaat, mutta miehet eivät kiinnosta pätkääkään (sillä tavalla). Naiset kiinnostavat kyllä. Oma vaimo eniten.

Vierailija
51/87 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on tummanpunaiset niin kyllä. Kirkkaan punaisista en tykkää, oli sitten mies tai nainen.

Heh. Minusta juuri kirkkaanpunainen on se paras väri. Ja sopii myös miehelle.

Vierailija
52/87 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

homohomohomo

homohomohomo

homo sanoo Put! Put! Put!

Vierailija
53/87 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

homohomohomo

homohomohomo

homo sanoo Put! Put! Put!

No nyt on argumentaatio huipussaan.

Vierailija
54/87 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On outoa kysyä tälläistä. Heti tulee mieleen onko aloittaja ihan terve. Terve mies käyttäisi punaisia kumisaappaita tekemättä niistä mitään numeroa.

Tosiaan vähän outo kysymys. Miksei olisi asiallista käyttää punaisia kumisaappaita? Sitä vartenhan niitä valmistetaan, että ihmiset voisivat niitä käyttää.

Jotain ihme taka-ajatuksia kysyjällä.

Vierailija
55/87 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Hai-saappaat ovat unisex jalkineet. Ja niitä löytyy kaikenvärisinä ja kokoisina, molemmille sukupuolille.

Eli tuota aiaa on turha edes miettiä.

Itsevarma ihminen pukeutuu oman makunsa mukaisesti.

Hait kaikissa väreissään näyttävät hyvältä ihan kaikkien käytössä.

Vierailija
56/87 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kuumalta.

Vierailija
57/87 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo vain itsevarmuudesta - positiivinen ominaisuus!

Vierailija
58/87 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies ja minulla on punaiset Hai-saappaat. Käytän niitä kaupungilla ja missä milloinkin. Kaikki palaute mitä olen saanut saappaistani ,on olut pelkästään positiivista. Eikä vaimolta tai lapsiltakaan ole koskaa tullut mitään negatiivista palautetta. Käytän niitä usein, kun käydään kaupassa, tai muuten asioilla. Niin ja onhan vaimollakin Hait.

Hait on kuitenkin unisex jalkineet, ja kaikkia värejä löytyy kaiken kokoisina.

Ja kun mitä tahansa vaatteita tai jalkineita käyttää hyvällä itseluottamuksella, on oikeastaan ihan sama mitä joku muu asiasta ajattelee.

Lisäksi vielä. Onhan kaikenmaailman lenkkareita, tennareita ja crocsejakin nähty kaiken värisinä myös miehillä. Eikä siitäkään kukaan tee mitään ongelmaa.

Ja onhan värikkäät Hait monissa väreissä katukuvaa piristävä asia Suomen vaihtelevassa säässä. Ja eihän niiden tarvitse välttämättä olla Hait, mun mielestä ne nyt vaan on ne ainoat oikeat.

Vierailija
59/87 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee hiukan otsikon eli punaisten kumpparien ohi, mutta näin Nokian jalkineiden sivustolla, että Kontioissa on nyt uutuusvärinä pinkki, joka kuvassa näyttää aika lailla samalta kuin joskus aiemmin tarjolla ollut fuksia. Kokoja ei ole taaskaan isompia kuin 42, mutta meikäläiselle se onneksi riittää.

Päheen näköinen väri, semmoiset Kontiot on ilman muuta saatava. Punaiset Kontiot löytyykin ennestään, mutta niiden elinkaari alkaa olla loppusuoralla.

Vierailija
60/87 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyttäisin enemmän kuin mielelläni punaisia Kontioita, mutta kun niistä ei löydy tarpeeksi isoja kokoja. Onneksi Hai-saappaista sentään löytyy. Punaiset Hait olen hommannut verkkokaupasta, ja olen ollut niihin oikein tyytyväinen.