Onko punaiset kumisaappaat miehellä ihan turn off?
Onko ihan asiallista, jos aikuisella miehellä on punaiset kumisaappaat...?
Kommentit (87)
Minulla on sekä punaiset Kontiot että punaiset Hait. Tälläkin viikolla on ollut käyttöä molemmille. Viikolla kun satoi h-tisti, laitoin Hait työmatkalle ja kauppareissulle. Tänään olin punaisissa Kontioissa sienimetsässä. Minusta punainen on hieno ja pirteä väri, myös kumppareissa.
Miksei olisi asiallista? Jos on sellainen keli, että tarvitsee laittaa kumpparit jalkaan, niin onhan se kiva jos kumppareissa on väriä. Myös miehellä.
Ei ole. Voisin hyvin kuvitella mieheni punaisissa kumppareissa jos sopiva koko löytyisi, se kun tykkää kirkkaista väreistä. Ja on maskuliininen herrasmies.
Turn off sen sijaan on, että kyselet asiasta vauvikselta. Ole mies ja tee mitä tykkäät.
Metsurit käyttää oransseja kumisaappaita.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Hai-saappaat ovat unisex jalkineet. Ja niitä löytyy kaikenvärisinä ja kokoisina, molemmille sukupuolille.
Eli tuota aiaa on turha edes miettiä.
Itsevarma ihminen pukeutuu oman makunsa mukaisesti.
Hait kaikissa väreissään näyttävät hyvältä ihan kaikkien käytössä.
Kyllä ne nykytrendin mukaan on nimenomaan naisten saappaat.
Minusta punainen on hieno ja pirteä kumisaappaan väri ja sopii kyllä miehille siinä missä naisillekin. Mustien farkkujen kanssa punaiset kumpparit ovat tosi makean näköiset!
Vierailija kirjoitti:
Minusta punainen on hieno ja pirteä kumisaappaan väri ja sopii kyllä miehille siinä missä naisillekin. Mustien farkkujen kanssa punaiset kumpparit ovat tosi makean näköiset!
Juuri näin. Miksi punainen olisi vain naisten väri?
Punaisista kumppareista ei ole kokemusta, mutta tänään tallustin töihin upouusissa keltaisissa Hai-saappaissa. Paljon tuli ihastelevia kommentteja työpaikan naisilta ja parilta mieheltäkin!
Miten epärehellistä kysyä asiaa toisilta, kun tiedät vastauksen vallan hyvin itsekin. Hoetaan jotain slogania (turn off) ollakseen sosiaalisesti hyväksyttyjä. Tällä ei ole mitään tekemistä välittömien arvostelmien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Citymarketissa oli tosi kivan värisiä punaisia Hai-saappaita tarjouksessa. Olisin ostanut itselleni, mutta eipä tietenkään ollut miehen jalkaan sopivaa kokoa 😞
Vierailija kirjoitti:
Punaisista kumppareista ei ole kokemusta, mutta tänään tallustin töihin upouusissa keltaisissa Hai-saappaissa. Paljon tuli ihastelevia kommentteja työpaikan naisilta ja parilta mieheltäkin!
Sama juttu, punaisia Kontioita ei ole, ainakaan vielä. Mutta minulla on mustien Kontioiden lisäksi tumman vihreät vanhat kotimaassa valmistetut Kontiot, ovat aivan uuden veroisessa kunnossa ja kiiltävät. Lähikaupan tytöt kerran kysyivät että olenko ostanut uudet kumisaappaat kun olin ne juuri kiillottanut.
Nykymaailmassa miesten ei kuulu käyttää minkäänvärisiä kumisaappaita, täysi turn off. Kumisaappaat ovat naisten jalkineita. Miehille kuuluu lenkkarit tms. Myös sateella.
Vierailija kirjoitti:
Nykymaailmassa miesten ei kuulu käyttää minkäänvärisiä kumisaappaita, täysi turn off. Kumisaappaat ovat naisten jalkineita. Miehille kuuluu lenkkarit tms. Myös sateella.
Ehkä nyt perunapellolla kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Miksei olisi asiallista? Jos on sellainen keli, että tarvitsee laittaa kumpparit jalkaan, niin onhan se kiva jos kumppareissa on väriä. Myös miehellä.
Sadesäällä punaiset kumpparit ovat asialliset ja tyylikkäät.
Kumpparit ovat lähtökohtaisesti aika tylsät jalkineet. Siksi minusta on pelkästään positiivista, jos kumpparit ovat värikkäät. Myös miehillä.
Kaikki, missä lukee turn off, on vastenmielistä enkä vastaa koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki, missä lukee turn off, on vastenmielistä enkä vastaa koskaan.
Mitä tarkoittaa turn off? Valistakaa tietämätöntä.
Menin ja ostin punaiset Kontiot mökkisaappaiksi. On kyllä kiva ja pirteä väri ja hyvät saappaat ovat jalassa.
Minulla oli eilen jalassa punaiset Hai Low saappaat. Tuttavan mielestä saappaani olivat tosi cool.
Olin marjametsässä ystävättären ja hänen miehensä kanssa. Miehellä oli kumppareina punaiset Kontiot. Näyttävät saappaat ja sopivat hyvin miehellekin.