Onko punaiset kumisaappaat miehellä ihan turn off?
Onko ihan asiallista, jos aikuisella miehellä on punaiset kumisaappaat...?
Kommentit (87)
Rikulla ja Tunnalla oli Madventures-jaksossa punaiset kontiot kun olivat kaivamassa kultaa Lemmenjoella. Hyvännäköiset ovat punaiset kumisaappaat äijilläkin, tahtoo samanlaiset!
Riippuu varsista. Jos ovat tarpeeksi tukevat ja pitkät, jotta lampaa takajalat mahtuvat niin todellinen turn on!
Minulla on punaiset metsurinsaappaat. Siksikö ei ole naisia ollut jonoksi asti? Auttaako, jos vaihdan oransseihin?
Vierailija kirjoitti:
Piilohomo.
Piilohomot käyttää pinkin värisiä kumisaappaita.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on punaiset metsurinsaappaat. Siksikö ei ole naisia ollut jonoksi asti? Auttaako, jos vaihdan oransseihin?
Kunnon metsurilla, miehisellä miehellä on punaoranssit saappaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piilohomo.
Piilohomot käyttää pinkin värisiä kumisaappaita.
Okei, minä olenkin näemmä piilohomo kun minulla on pinkit hai-saappaat. Tämä onkin arvokasta tietoa. Tähän asti kun olen ollut kiinnostunut vain naisista.
Vierailija kirjoitti:
TavaIIisen, tyIsän kiItti-miehen tunnistaa mustista saappaista...
Minä miellän kiltti-miehen ennemminkin juuri sellaiseksi punaisia saappaita käyttäväksi. Jännis taas pitää sadesäälläkin samoja rähjäisiä tennareita.
Minä olen mies ja minulla on punaiset Nokian Kontiot, enkä todellakaan ole homo! En vain pidä mustista kumppareista, ne ovat niin todella tylsän näköisiä. Käytän toisinaan myös punaisia t-paitoja ja punaisia Converseja, eihän niissäkään ole mitään ihmeellistä. Väriä pitää olla, muutakin kuin mustaa ja harmaata!
kaikki on turn-off jos sitä pitää täällä erikseen kysellä.
Ostin kirpparilta punaiset kumisaappaat pihatöihin, kun sain halvalla. Nyt olen kuitekin käytänyt niitä kauppareisulla. Parturissa tai lääkärissä en ole vielä uskaltanut käyttää niitä.
Punaiset ym. kirkkaat värit näyttävät hyviltä miehillä muutenkin kuin saappaissa. Tarjonta vain taitaa olla aika huonoa ja isommissa kokonumeroissa löytyy vaan niitä mustia ja tummansinisiä saappaita.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mies ja minulla on punaiset Nokian Kontiot, enkä todellakaan ole homo! En vain pidä mustista kumppareista, ne ovat niin todella tylsän näköisiä. Käytän toisinaan myös punaisia t-paitoja ja punaisia Converseja, eihän niissäkään ole mitään ihmeellistä. Väriä pitää olla, muutakin kuin mustaa ja harmaata!
Joo, tämä homovouhotus on sanonko mistä. Olen täysin samaa mieltä, että miehilläkin saa olla väriä pukeutumisessa, kumppareissa myös. Minä ostin viime viikolla punaiset Kontiot puutarhahommia ja metsäretkiä varten; vaimo oli ostosreissulla mukana makutuomarina. Ja viikonloppuna harrastimme ****** taas ihan kunnolla.
Mieh7illä värikkäät kumpparit mietityttää...miksi!? Naisilla punaiset tai keltaiset hait ,vaikka kuluneemmatkin kaupungilla,ovat ihan sexyt!
Vierailija kirjoitti:
Eilisessä Hesarissa oli jo vähän varttuneemmalla miehellä punaiset huopatossut. Rohkea valinta, mutta kivasti sopii miehellekin. Punaiset kumpparit käyvät miehelle varmasti ihan yhtä hyvin.
Tämän päivän hesarissa on kuva Mauri Pekkarisesta punaisissa Hai-saappaissa. Mauri nyt on itsessään aika turn off, mutta nostan hattua, että kypsässä iässä olevalla miehellä on kanttia käyttää värikkäitä vaatteita ja kumppareita.
Vierailija kirjoitti:
Se tekee homoksi.
Perustele väitteesi. Eli jos mies laittaa jalkaansa punaiset kumisaappaat, niin silloin hän muuttuu mielestäsi homoksi, vaikka on siihen asti ollut täysi hetero?????
Mitä tekemistä saappaiden värillä on sen kanssa? Entä keltaiset, vihreät tai oranssit?
Vierailija kirjoitti:
Se tekee homoksi.
Jep, ja lisäksi se tekee kommunistiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tekee homoksi.
Perustele väitteesi. Eli jos mies laittaa jalkaansa punaiset kumisaappaat, niin silloin hän muuttuu mielestäsi homoksi, vaikka on siihen asti ollut täysi hetero?????
Mitä tekemistä saappaiden värillä on sen kanssa? Entä keltaiset, vihreät tai oranssit?
No perustelujahan saat kyllä odottaa maailman tappiin. On se kumma miten näillä palstoilla riittääkin näitä homoöyhöttäjiä. Varmaan tuollaisista kirjoitteluista saa niin mahtavat kiksit.
Veikkaisin, että keltaiset, vihreät ja oranssit kumpparit tekevät homoksi ihan samalla tavalla kuin punaisetkin...
Ostin punaiset Hai Low kumpparit, sellaiset nilkkamittaiset. Tosi näppärät jalkineet ja kivannäköiset jalassa. Olen suorastaan ihastunut niihin. Ja kyllä, olen mies.