Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko punaiset kumisaappaat miehellä ihan turn off?

Vierailija
18.09.2019 |

Onko ihan asiallista, jos aikuisella miehellä on punaiset kumisaappaat...?

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin punaiset Hai Low kumpparit, sellaiset nilkkamittaiset. Tosi näppärät jalkineet ja kivannäköiset jalassa. Olen suorastaan ihastunut niihin. Ja kyllä, olen mies.

Vierailija
22/87 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikulla ja Tunnalla oli Madventures-jaksossa punaiset kontiot kun olivat kaivamassa kultaa Lemmenjoella. Hyvännäköiset ovat punaiset kumisaappaat äijilläkin, tahtoo samanlaiset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varsista. Jos ovat tarpeeksi tukevat ja pitkät, jotta lampaa takajalat mahtuvat niin todellinen turn on!

Vierailija
24/87 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on punaiset metsurinsaappaat. Siksikö ei ole naisia ollut jonoksi asti? Auttaako, jos vaihdan oransseihin?

Vierailija
25/87 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piilohomo.

Piilohomot käyttää pinkin värisiä kumisaappaita.

Vierailija
26/87 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on punaiset metsurinsaappaat. Siksikö ei ole naisia ollut jonoksi asti? Auttaako, jos vaihdan oransseihin?

Kunnon metsurilla, miehisellä miehellä on punaoranssit saappaat.

Vierailija
27/87 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piilohomo.

Piilohomot käyttää pinkin värisiä kumisaappaita.

Okei, minä olenkin näemmä piilohomo kun minulla on pinkit hai-saappaat. Tämä onkin arvokasta tietoa. Tähän asti kun olen ollut kiinnostunut vain naisista.

Vierailija
28/87 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TavaIIisen, tyIsän kiItti-miehen tunnistaa mustista saappaista...

Minä miellän kiltti-miehen ennemminkin juuri sellaiseksi punaisia saappaita käyttäväksi. Jännis taas pitää sadesäälläkin samoja rähjäisiä tennareita.

Vierailija
29/87 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies ja minulla on punaiset Nokian Kontiot, enkä todellakaan ole homo! En vain pidä mustista kumppareista, ne ovat niin todella tylsän näköisiä. Käytän toisinaan myös punaisia t-paitoja ja punaisia Converseja, eihän niissäkään ole mitään ihmeellistä. Väriä pitää olla, muutakin kuin mustaa ja harmaata!

Vierailija
30/87 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki on turn-off jos sitä pitää täällä erikseen kysellä.

Vierailija
31/87 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kirpparilta punaiset kumisaappaat pihatöihin, kun sain halvalla. Nyt olen kuitekin käytänyt niitä kauppareisulla. Parturissa tai lääkärissä en ole vielä uskaltanut käyttää niitä.

Vierailija
32/87 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaiset ym. kirkkaat värit näyttävät hyviltä miehillä muutenkin kuin saappaissa. Tarjonta vain taitaa olla aika huonoa ja isommissa kokonumeroissa löytyy vaan niitä mustia ja tummansinisiä saappaita.

Vierailija
33/87 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies ja minulla on punaiset Nokian Kontiot, enkä todellakaan ole homo! En vain pidä mustista kumppareista, ne ovat niin todella tylsän näköisiä. Käytän toisinaan myös punaisia t-paitoja ja punaisia Converseja, eihän niissäkään ole mitään ihmeellistä. Väriä pitää olla, muutakin kuin mustaa ja harmaata!

Joo, tämä homovouhotus on sanonko mistä. Olen täysin samaa mieltä, että miehilläkin saa olla väriä pukeutumisessa, kumppareissa myös. Minä ostin viime viikolla punaiset Kontiot puutarhahommia ja metsäretkiä varten; vaimo oli ostosreissulla mukana makutuomarina. Ja viikonloppuna harrastimme ****** taas ihan kunnolla.

Vierailija
34/87 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieh7illä värikkäät kumpparit mietityttää...miksi!? Naisilla punaiset tai keltaiset hait ,vaikka kuluneemmatkin kaupungilla,ovat ihan sexyt!

Vierailija
35/87 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilisessä Hesarissa oli jo vähän varttuneemmalla miehellä punaiset huopatossut. Rohkea valinta, mutta kivasti sopii miehellekin. Punaiset kumpparit käyvät miehelle varmasti ihan yhtä hyvin.

Vierailija
36/87 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän hesarissa on kuva Mauri Pekkarisesta punaisissa Hai-saappaissa. Mauri nyt on itsessään aika turn off, mutta nostan hattua, että kypsässä iässä olevalla miehellä on kanttia käyttää värikkäitä vaatteita ja kumppareita.

Vierailija
37/87 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tekee homoksi.

Vierailija
38/87 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tekee homoksi.

Perustele väitteesi. Eli jos mies laittaa jalkaansa punaiset kumisaappaat, niin silloin hän muuttuu mielestäsi homoksi, vaikka on siihen asti ollut täysi hetero?????

Mitä tekemistä saappaiden värillä on sen kanssa? Entä keltaiset, vihreät tai oranssit?

Vierailija
39/87 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tekee homoksi.

Jep, ja lisäksi se tekee kommunistiksi.

Vierailija
40/87 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tekee homoksi.

Perustele väitteesi. Eli jos mies laittaa jalkaansa punaiset kumisaappaat, niin silloin hän muuttuu mielestäsi homoksi, vaikka on siihen asti ollut täysi hetero?????

Mitä tekemistä saappaiden värillä on sen kanssa? Entä keltaiset, vihreät tai oranssit?

No perustelujahan saat kyllä odottaa maailman tappiin. On se kumma miten näillä palstoilla riittääkin näitä homoöyhöttäjiä. Varmaan tuollaisista kirjoitteluista saa niin mahtavat kiksit.

Veikkaisin, että keltaiset, vihreät ja oranssit kumpparit tekevät homoksi ihan samalla tavalla kuin punaisetkin...