Onko mulla kihomatoja? D:
älkää nyt tulka provoilemaan, ärsyttää muutenki tää juttu :D
Oon 18v. Pari päivää on kutittanut pers*estä, ja toki ekana mieleen tuli jotkut madot, kun oon tällanen ötökkäkammoinen hygienia-pakko-oireinen. Oon yrittänyt tutkiskella peilin kanssa ja pyyhkimisen jälkeen ja ulosteestakin, mutta onnekseni en oo nähnyt mitään. Mulla on fyysinen kehittyminen hieman jäljessä, ja karvotusta on melko vastikään alkanut tulemaan takapuolen(kin) alueelle D: toivon et tää kutina vois johtua siitä. Kutinaa ei oikeestaan yöllä ole ollut, enempi liikkeessä päiväsaikaan (ja yölläkin jos vaihtaa asentoa :D).
En käy koulua, mutta sairaalan (psykiatrisella... dont judge me) osastolla oon ollut viimeaikoina.
En oo viittinyt viel perheelle sanoa mitään kun en oo varma mistään. Pitäskö vaan ottaa se kuuri ja siivota kaiken varalta, vai sheivata noi karvat pois? :D :(
Kommentit (6)
Ota musta kangaspala ja painele peräaukkoa aamulla. On tärkeää, että nimenomaan heti aamulla ennen kuin teet mitään muuta.
Madot ovat silloin hollilla siinä. Tulevat yöaikaan ulso suolesta munimaan. Erotat nämä valkoiset otukset sitten mustaa vasten hyvin.
Ellei mitään ole, niin ei ole kihomatojakaan. Kutina on muuta.
Kihomadot eivät kovin helposti aikuiseen tartu muuta kuin lapsiperheissä näin voi käydä. Tartunta vaati munien jotumisen nielemisen kautta suolistoon. Lapset kaivavat peppua, kun kutittaa ja sen jälkeen estoitta rähmivät kaikkea. Sitten kun vaikka vanhempi tekee voileipää ja lapsi on koskenut tarvikkeisiin, niin....
Vierailija kirjoitti:
Ota musta kangaspala ja painele peräaukkoa aamulla. On tärkeää, että nimenomaan heti aamulla ennen kuin teet mitään muuta.
Madot ovat silloin hollilla siinä. Tulevat yöaikaan ulso suolesta munimaan. Erotat nämä valkoiset otukset sitten mustaa vasten hyvin.
Kihomadot eivät kovin helposti aikuiseen tartu muuta kuin lapsiperheissä näin voi käydä. Tartunta vaati munien jotumisen nielemisen kautta suolistoon. Lapset kaivavat peppua, kun kutittaa ja sen jälkeen estoitta rähmivät kaikkea. Sitten kun vaikka vanhempi tekee voileipää ja lapsi on koskenut tarvikkeisiin, niin....
Kiitos vastauksesta!! Koitin tota tänäaamuna läpinäkyvällä teipillä, ei mitään siinä ainakaan näkynyt. Mun perheen nuorin on yläasteikäinen, eikä siellä psykallakaan mitään lapsia ollut, joten en ymmärrä miten tää nyt vois olla kihomatoja (tai muitakaan matoja, en syö lihaa ja pesen kasvikset ym. huolellisesti). Kokeilen viel huomenna tota kangaspalaa.
Laita pala jeesus-teippiä yöksi anusaukon eteen. Jos sinulla on kihomatoja tarttuvat ne teippiin. Jos sinulla ei ole kihojamatoja niin pääset perskarvoista aamulla kun repäiset teipin irti. Jos kumpikaan ei toimi, niin kannattaa googlettaa peräaukon kutina.
Peräpukamat voi myös kutittaa. Hiiva. Hiki, jos olet lihava ja paikat/pakarat) hautuu.
Vierailija kirjoitti:
Okei, en enaa ikina syo lapsiperheissa mitaan mita tarjotaan :D Kiitti! :D (Enka koske mihinkaan. Taidan laittaa kertakayttokumihanskat kateen ja kasvosuojan.)
Oikeestaan kutittaa vähän joka puolelta, mut etenkin takapuolesta, kun asiaa hirveesti miettii. Sanokaa pliis ettei mulla ole niitä. :(
ap