Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas varattu mies yrittää iskeä....

Vierailija
17.09.2019 |

Eräs tuttu saman harrastuksen piiristä laittoi viestin facebookin kautta. Aiemmin ollaan vain ohi mennen juteltu niitä näitä ja nyt hän sitten oli etsinyt minut Facebookissa. Viestin sisällöstä päätellen asia oli se, että hän haluaisi salaa viestitellä, soitella ja jopa tavata. Miehellä on vaimo ja lapsi.

Tämä on jo kolmas mies tämän vuoden puolella, joka yrittää ehdotella jotain vaikka tosiaan kotona odottaa nainen ja lapsiakin. Itse olen aina ollut sitä mieltä että en lähde varattujen kanssa pelleilemään yhtään mitään ja olen pysynyt asialinjalla näiden miesten kanssa. He ovat siis kaikki jonkun harrastilsen tai yhdistystoiminnan kautta tavattuja ja yhden miehen vaimonkin tunnen ihan hyvin.

Tässä aloin miettimään, että kuinka helppoa olisikaan näin sinkkuna työntää itsensä tämmöiseen kolmiodraamaan ja mahdollistaa pettäminen!! Ja kuinka paljon sitä tapahtuukaan. Minulla on vahvistunut tunne, että todellakin sinkkuna minulla on vastuu myös kunnioittaa toisten parisuhdetta ja noiden miesten vaimoja vaikka miehet ei näköjään itse sitä teekään. Olen suoraan sanonut miehille, että palataan asiaan ehkä sitten jos joskus kumpikin vapaana ja että itse en arvosta tuollaisia miehiä. Jos nämä "kolmannet osapuolet" pitäisivät yhtä tiukan linjan kuin itse niin silloinhan pettämistä ei periatteeessa olisi, toki jokainen voi mielessään pettää ja tehdä mitä haluaa, mutta käytännössä siis. Kauhistuttaa ajatus, että onko edes mahdollista enää löytää miehiä jotka eivät petä.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytä se pettäjäsika! 👊

Vierailija
22/69 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen itsekin varattu ja silti jotkut varatut miehet yrittävät flirttailla ja ovat enemmän, kuin kaverillisia. Esimerkiksi yksi mieheni naimisissa oleva kaveri on tällainen "tyrkky"... Luulen, että hän on sitä varmasti jokaiselle vastaan tulevalle naiselle, mutta todella epämiellyttävää ja törkeää lirkutella kaverinsa naisille...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat viestiä miehen tyttöystävälle/vaimolle, että pitää miehensä kurissa!

Vastaisin että kiitos, mutta en ole kenenkään vartija tai miehelleni vahti. Hän ihan itse vastaa siitä pysyykö "kurissa" vai ei.

Vierailija
24/69 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sellainen nainen helppo kohde, joka luulee syyn ja vastuun miehen pettämisyrityksestä olevan naisella itsellään.

Vierailija
25/69 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa ketjua lukea. Mutta avauksen lukasin. Ja tietämättä tarkemmin niistä miehistä. Voin vain kommentoida että avioerot eivät ole sellaisia joita miehet tykkää huudella.

Itse esim olen eronnut 3v sitten edelleenkään työyhteisön kaikki lähimmät eivät tiedä sitä. Töissä kerroin yhdelle n. 3kk avioeron jälkeen ja toiselle kerroin 6kk jälkeen jolloin selvisi että hänkin oli eronnut vuosi sitten.

Eli toisin sanottuna miehet saattaa "näyttää" varatulta pitkään myös erojen jälkeen.

Vierailija
26/69 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä yks nainen oli mun miehen kanssa vaikka tiesi et paljon lapsia ja mone kymmenen vuoden parisuhde takana. Olen varma että tulee vielä tilanne esim. työelämässä missä tämä tulee kostautumaan. Tai kun hän löytää miehen itselleen niin teen kyllä kaikkeni... Pienet on piirit. Itse en lähtis varatun mukaan. Oma mies umpitunnelissa joten helposti vietävissä kuten muutkin miehet kännissä.

Vierailija
27/69 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa ketjua lukea. Mutta avauksen lukasin. Ja tietämättä tarkemmin niistä miehistä. Voin vain kommentoida että avioerot eivät ole sellaisia joita miehet tykkää huudella.

Itse esim olen eronnut 3v sitten edelleenkään työyhteisön kaikki lähimmät eivät tiedä sitä. Töissä kerroin yhdelle n. 3kk avioeron jälkeen ja toiselle kerroin 6kk jälkeen jolloin selvisi että hänkin oli eronnut vuosi sitten.

Eli toisin sanottuna miehet saattaa "näyttää" varatulta pitkään myös erojen jälkeen.

Tämä on totta. Jossain määrin koskee myös avoeroja.

Olen mies ja paras ystäväni, myös mies, erosi useita vuosia sitten, pukahtamatta asiasta sanallakaan, pitkäaikaisesta avopuolisostaan. Asia tuli ilmi vasta usean kuukauden kuluttua, kun olin käymässä hänen luonaan kylässä ja ex sattui yhtä aikaa noutamaan viimeisiä tavaroitaan.

Itse olen avioeron harkinta-ajalla, erosta päätettiin jo kolmisen kuukautta sitten. Ehkä noin parikymmentä ihmistä tietää, joille olen erikseen kertonut, mutta en mitään tiedotustilaisuutta tosiaankaan aio järjestää eikä ulkopuolinen sitä päältäpäin mistään näe. Joskus kun homma on lopullisesti virallinen, ehkä vaivihkaa päivitän sosiaalisen median parisuhdetiedot. Pakko kai se on. Ei kauheasti innostaisi huudella kuitenkaan.

Vierailija
28/69 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja paras ystäväni, myös mies, erosi useita vuosia sitten, pukahtamatta asiasta sanallakaan, pitkäaikaisesta avopuolisostaan. Asia tuli ilmi vasta usean kuukauden kuluttua, kun olin käymässä hänen luonaan kylässä ja ex sattui yhtä aikaa noutamaan viimeisiä tavaroitaan.

Itse olen avioeron harkinta-ajalla, erosta päätettiin jo kolmisen kuukautta sitten. Ehkä noin parikymmentä ihmistä tietää, joille olen erikseen kertonut, mutta en mitään tiedotustilaisuutta tosiaankaan aio järjestää eikä ulkopuolinen sitä päältäpäin mistään näe. Joskus kun homma on lopullisesti virallinen, ehkä vaivihkaa päivitän sosiaalisen median parisuhdetiedot. Pakko kai se on. Ei kauheasti innostaisi huudella kuitenkaan.

Saako kysyä miksi erosit? Minlä ikäinen? Olitteko pitkään yhdessä? Mietin mikä ihme ihmisillä kun ollaan n. 40v niin lähes kaikki tuttavapiirissä eroavat. Sama nyt itselläkin edessä. Tajuaako sitä elämän lyhyyden ja haluaa viettää loppuelämän juuri oikean kanssa eikä vaan jonkun kanssa joka ihan kiva?

Vierailija
29/69 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OT: Miksi on pakko päivittää.somen parisuhdetiedot?

Vierailija
30/69 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä miksi erosit? Minlä ikäinen? Olitteko pitkään yhdessä? Mietin mikä ihme ihmisillä kun ollaan n. 40v niin lähes kaikki tuttavapiirissä eroavat. Sama nyt itselläkin edessä. Tajuaako sitä elämän lyhyyden ja haluaa viettää loppuelämän juuri oikean kanssa eikä vaan jonkun kanssa joka ihan kiva?

Alkuperäinen kirjoittaja: eron syy oli että vaimo lähti oman esimiehen matkaan takana oli 17v suhdetta. Ja nyt ikää on 38v.

Ps: omalta kohdalta ainoastaan 3parasta kaveria kuuli ja oma synnyin perhe kun vaimo muutti ja ilmoitti erosta. Ja tosiaan töissä minulla on 20 lähintä työkaveria joista nyt n. 5 tietää.

Vierailija
31/69 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun pitää muiden moraalista olla huolissasi, syitä j pettämiselle on paljon ja monia ihan hyviäkin syitä. Jos vaikka vaimo on ilmoittanut ettei seksi enää kiinnosta mutta ovat sopineet että annetaan lapselle ehjäperheinen lapsuus kun muuten yhteiselämä sujuu.

Eihän se enää pettämistä ole jos yhteisestä sopimuksesta käydään vieraissa, mutta usein tämä menee niin päin, että mies menee omalla luvalla koska "vaimoa ei seksi kiinnosta". Vaimo ei siltikään saa samoja oikeuksia lähteä paneskelemaan muiden kanssa ja hänet myös pidetään tietämättömänä miehen seikkailuista. Se on silkkaa pettämistä ja ihan yhtä huono syy kuin kaikki muutkin vaikka vaimo ei kotona antaisikaan. Mikään syy ei koskaan ole sen hyväksytympi kuin toinen.

On aina yhtä erikoista, kun miehen moraali venyy ja paukkuu hänen omien halujensa mukaan. Selityksiä ja "lieventäviä" asianhaaroja löytyy.

Anna se sama vapaus vaimollesi, niin asia on ok.

Vierailija
32/69 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OT: Miksi on pakko päivittää.somen parisuhdetiedot?

Öö, siksi että tieto on vanhentunutta?

Vierailija
33/69 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin naisten logiikka?? Sinkkumiehille ette anna, varatut on no-no (mutta ehkä annatte kuitenkin), olisiko aika lopettaa pihtaaminen? Antakaa sinkkunaiset sinkkumiehille ja kunnolla, niin sittei ole enää näitä sinkku-varattu ehkäannan-ehkäen säätöjä. HELPPOA!

Vierailija
34/69 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jätettäis vastuu pettämisestä ihan sille pettäjälle itselleen, sukupuoleen katsomatta.

Mitähän mahdat tarkoittaa? Ei kukaan yksinään petä.

No varmaan sitä, ettei parisuhteessa olematon voi ketään pettää.

Ja toiseksi, jos ihmiset kollektiivisesti kieltäityisivät harrastamasta seksiä pettäjien kanssa, jatkossa pettäjät aina kertoisivat kirkkain silmin, etteivät ole suhteessa.

Pettäjät kyllä mielellään vierittävät syyn pettämisestä puolisolleen tai sivusuhdekumppanilleen, vaikkei mikään eikä kukaan ole heitä sivusuhteeseen pakottanut.

Kyllä se toinen nainen/mies on vastuussa teoistaan, vaikka sinkku onkin.

Vierailija
35/69 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän pettäjä itse vastaa pettämisistään omalle puolisolleen. Tämä toinen nainen/mies vastaa vaan omasta elämästään sitten vastaavasti omalle puoliskolleen. Mikäli toinen osapuoli on sinkku niin miksi hänen pitäisi miettiä varatun elämäntilannetta tai parisuhdetta?

Vierailija
36/69 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jätettäis vastuu pettämisestä ihan sille pettäjälle itselleen, sukupuoleen katsomatta.

Kyllä voi. Varatun mukaan lähtevä pettää samallalailla varatun kumppania, osallistuu pettämiseen varatun kanssa ja osoittaa välinpitämättömyyttä tämän kumppanin hyvinvointia ja liittoa kohtaan. Tuo jos mikä on todella moraalitonta.

Vierailija
37/69 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi pettäjiä, jos ei olisi niitä jotka suostuvat toisiksi naisiksi/miehiksi. Eli kyllä se vastuu on vähän silläkin, joka tietää henkilön varatuksi, eikö?

Mitä iloa on kumppanista, joka ei petä ainoastaan siitä syystä ettei kukaan suostu? Eikö se päänsisältö ole ihan sama riippumatta siitä onnistuuko pyrkimyksissään naapurin pöksyihin vai ei?

No juu, mutta antaako tämä nyt sitten jonkun oikeutuksen tai syyn päästää se varattu pöksyihinsä: "jonkun kanssa se pettäisi kuitenkin"?

Vierailija
38/69 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onnea, sulla on isot tissit!

Voi se olla hyvä prsekin.

Vierailija
39/69 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sellainen nainen helppo kohde, joka luulee syyn ja vastuun miehen pettämisyrityksestä olevan naisella itsellään.

No kun se vastuu on yhtä paljon molemmilla. Sä voit olla lähtemättä pettämiseen mukaan.

Vierailija
40/69 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi. Varatun mukaan lähtevä pettää samallalailla varatun kumppania, osallistuu pettämiseen varatun kanssa ja osoittaa välinpitämättömyyttä tämän kumppanin hyvinvointia ja liittoa kohtaan. Tuo jos mikä on todella moraalitonta.

Uskomatonta roskaa. Kakkosella ei ole mitään lupauksia tai velvoitteita pettäjän kumppania kohtaan. Ei hän voi pettää ihmistä, jota ei ehkä ole ikinä nähnytkään, millään lailla.