Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas varattu mies yrittää iskeä....

Vierailija
17.09.2019 |

Eräs tuttu saman harrastuksen piiristä laittoi viestin facebookin kautta. Aiemmin ollaan vain ohi mennen juteltu niitä näitä ja nyt hän sitten oli etsinyt minut Facebookissa. Viestin sisällöstä päätellen asia oli se, että hän haluaisi salaa viestitellä, soitella ja jopa tavata. Miehellä on vaimo ja lapsi.

Tämä on jo kolmas mies tämän vuoden puolella, joka yrittää ehdotella jotain vaikka tosiaan kotona odottaa nainen ja lapsiakin. Itse olen aina ollut sitä mieltä että en lähde varattujen kanssa pelleilemään yhtään mitään ja olen pysynyt asialinjalla näiden miesten kanssa. He ovat siis kaikki jonkun harrastilsen tai yhdistystoiminnan kautta tavattuja ja yhden miehen vaimonkin tunnen ihan hyvin.

Tässä aloin miettimään, että kuinka helppoa olisikaan näin sinkkuna työntää itsensä tämmöiseen kolmiodraamaan ja mahdollistaa pettäminen!! Ja kuinka paljon sitä tapahtuukaan. Minulla on vahvistunut tunne, että todellakin sinkkuna minulla on vastuu myös kunnioittaa toisten parisuhdetta ja noiden miesten vaimoja vaikka miehet ei näköjään itse sitä teekään. Olen suoraan sanonut miehille, että palataan asiaan ehkä sitten jos joskus kumpikin vapaana ja että itse en arvosta tuollaisia miehiä. Jos nämä "kolmannet osapuolet" pitäisivät yhtä tiukan linjan kuin itse niin silloinhan pettämistä ei periatteeessa olisi, toki jokainen voi mielessään pettää ja tehdä mitä haluaa, mutta käytännössä siis. Kauhistuttaa ajatus, että onko edes mahdollista enää löytää miehiä jotka eivät petä.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena naiivina tyttönä aloin suhteeseen varatun kanssa. En ensin tiennyt hänen olevan varattu, kunnes ystäväni tiesi kertoa, että mies on menossa naimisiin muutaman kuukauden päästä. Miehen itsensä mukaan hän ei halunnut mennä ja mietti ulospääsyä tilanteesta. No minähän tietysti kannustin häntä jättämään tulevan vaimonsa.

Ja hän jätti, häät peruttiin.

Vähänpä tiesin silloin elämästä ja se kostautui myöhemmin. Aloitimme seurustelun, mutta mies teki outoja juttuja, joista myöhemmin tajusin, että hän petti myös minua. Meidän suhde kaatui lopulta siihen, kun hän löysi itselleen uuden kumppanin ja minä hajosin tuosta aivan täysin. Tuonkin kumppanin mies pian jätti ja nainen on nykyään täysin alkoholisoitunut.

Nyt oma toimintani hävettää. Minä tiedostan oman osani tuossa kolmiodraamassa. Kuvittelin omassa päässäni meillä olevan suurikin rakkaustarina ja että vihdoin löysin oikean rakkauden. Ja pah, pelkkää valhetta ja katinkultaa oli se. Mies oli täysi pelimies ja minä olin hölmö. Nyt en enää alkaisi millekkään varatun ihmisen kanssa.

Vierailija
62/69 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi varattu mies luulee, että sinkku nainen lähtee hänen matkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI TÄMÄ ON NAISTA LOUKKAAVAA KUNNIANLOUKKAUS ! JOSTA VOI TEHDÄ RIKOSILMOITUS POLIISILLE!

Vierailija
64/69 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA MIKSI VARATUT MIEHET YRITTÄVÄT VÄNGEN VÄKISIN ISKEÄ IHKA AITOA SINKKUA NAISTA!🤬😡KYSYN NYT TÄN TOISINPÄIN !

JÄTTÄKÄÄ SAATANA 🤬 MUNT' AINAKIN RAUHAAN😡🤬😡😤

MUA EI HELVETTI KIINOSTA!

Vierailija
65/69 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää olla hiljaa ja pyllistää jos mies haluaa naida. Miehellä on oikeus kuristaa ja käyttää väkivaltaa jos nainen vastustelee. Se on ihan luonnon ja Koraanin laki. Nainen on valmis yhdyntään kun veri valuu vitusta lakanoille 11-14 vuotiaana.

Aamen oikeesti! Ja kiihotti tämä.

N18

Vierailija
66/69 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ TEE HUORIN ! KUULUU JUMALAN KUUDES KÄSKY!

JA EI SAA PUHUA VÄÄRÄÄ TODISTUSTA LÄHIMMÄISESTÄ EIKÄ KENENESTÄKÄÄN.

SEKÄ KUNNIANLOUKKAUS ON RIKOS JA TÄSSÄ KESKUSTELUS ON RIKOS!

SIITÄ VOI TEHDÄ RIKOSILMOITUS RIKOSLAIN 24 LUVUN 9 JA 10 PYKÄLÄT SANOVAT NIIN

TÖRKEÄSTÖ KUNNIANLOUKKAUKSESTA SAA EHDOTONTA VANKEUTTA!

Vierailija
67/69 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄMÄ ON JO VIRKAVALLAN PÄÄLLE KARKAAMISTA SÄ HINKUAT TIILENPÄITÄ LUKEMAAN SÄ KYLLÄ JOUDUT SINNE EHDOTTOMAAN VANKEUTEEN!

Vierailija
68/69 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lähestyvistä miehistä suurin osa on varattuja. Kaden viikon otanta mieskontakteistani: kahvittelua kahden kaverimiehen kanssa, vonkaviestejä yhdeltä mieheltä, suihkukuva toiselta ja päivittäistä viestittelyä tällä hetkellä tapailemani miehen kanssa. Näistä kaikki muut paitsi tapailumies ovat parisuhteessa ollessaan pyrkineet aktiivisesti pöksyihini. No suihkukuvamies on viattomin, vonkaa vain nudeja ja fantasioi, on parisuhteessa edelleen. Viime vuoden röyhkein (joskaan ei ainoa laatuaan) tapaus oli mies jonka kanssa oli kevyt suhde yli puoli vuotta, näimme viikoittain. Vakuutti olevansa sinkku kunnes kärähti. Nykyisen tapailumiehen selustan olen tutkinut tarkoin ettei vaan löydy joku salattu vaimo jostain nurkista sitten kuitenkin. En ole vielä löytänyt mutten toisaalta enää ylläty mistään. Eilen keskustelin kaverimiehen kanssa aiheesta. Hän painotti ettei koskaan aio exälleen kertoa omista syrjähypyistään koska se on hänen "taakkansa" eikä halua toista loukata. Hän myös pettäville kavereilleen neuvoo ettei ikinä saa kertoa kumppanille, että näin suojaa toista siltä kivulta. Tämäkin kaverimies on superkunnollinen ja ihana, kahden pienen muksun isä, aviomiesmatskua (nyt eronnut) - jossei totuutta tietäisi. Yritä tässä sitten muodostaa luottamukseen perustuvaa parisuhdetta vielä joskus...

Tasapuolisuuden nimissä minulta löytyy YKSI naispuolinen naimisissa oleva ystävä joka pettää miestään joka käänteessä. Että toki jotkut naisetkin osaa. 

Vierailija
69/69 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jätettäis vastuu pettämisestä ihan sille pettäjälle itselleen, sukupuoleen katsomatta.

Ei olisi pettäjiä, jos ei olisi niitä jotka suostuvat toisiksi naisiksi/miehiksi. Eli kyllä se vastuu on vähän silläkin, joka tietää henkilön varatuksi, eikö?

Ei toinen mies/nainen ole tehnyt mitään lupauksia kenellekään.

Kyllä se on aina ihan varatun vastuulla.