Onko sulla sitä että kaverit ovat kahdenkesken mukavia, mutta muiden läsnäollessa ja isossa porukassa eivät noteeraa?
Onko sellaiset mielestäsi kavereita?
Eräskin heistä nimitti mua jopa ystäväkseen, mutta ei kuitenkaan kutsu omiin pippaloihinsa, silloin kun on muuta porukkaa paikalla. Ei isossa porukassa osoita arvostustaan mua kohtaan.
Älkääkä sotkeko:en halua olla huomion keskipiste. Mutta tuntuu että vaikka yrittäisin olla mukava ja töissäkin suoriutuisin yhtä hyvin kuin muut, niin muut saa aplodit.
Kommentit (23)
Joo, tällaisia teeskentelijöitä varsinkin opiskelijamaailmassa on tullut tavattua. Kahden kesken lässytetään eli ts., jos ei ole muuta seuraa, niin minäkin satun kelpaamaan.Jos on koko porukka kasassa, niin yksin saa olla. Mutta anna olla, kun sitten opiskelujen päätyttyä tällaisiin paskakasoihin törmää, niin sitten kyllä muka tullaan juttelemaan, että ”Mitä sulle kuuluu?” Etc. Juoruilevat typerykset haluaisivat niin tietää, että ”Kuinka huonosti sillä nyt meneekään.” Muutamalle olen antanut takaisin ja sanonut ”Anteeksi, mutta kuka olet, en tunne sinua?” Hah, sitten loukkaantuneena siirtyvät takavasemmalle ja se on kyllä tuollaisille niljakkeille täysin oikein. Pitäisköhän niille ladata eteen koko kadehdittava totuuspaketti, että ”Joo, ei minun tarvitse enää töitä etsiskellä eikä töihin raahautua, sain sen verran ison perinnön.” Onneksi on paljon läheisiä, joten en ole riippuvainen teennäisten ihmisten seurasta.
Onko tämä mainitsemasi porukan pomo sama henkilö kuin aloituksessasi tarkoittamasi kaveri, joka kahden kesken ollessanne on sulle kuin hyväkin ystävä? Vai ovatko nämä kaksi eri henkilöä?