Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla sitä että kaverit ovat kahdenkesken mukavia, mutta muiden läsnäollessa ja isossa porukassa eivät noteeraa?

Mikä mussa on vikana
17.09.2019 |

Onko sellaiset mielestäsi kavereita?
Eräskin heistä nimitti mua jopa ystäväkseen, mutta ei kuitenkaan kutsu omiin pippaloihinsa, silloin kun on muuta porukkaa paikalla. Ei isossa porukassa osoita arvostustaan mua kohtaan.

Älkääkä sotkeko:en halua olla huomion keskipiste. Mutta tuntuu että vaikka yrittäisin olla mukava ja töissäkin suoriutuisin yhtä hyvin kuin muut, niin muut saa aplodit.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä siis ole mitenkään hiirulainenkaan, vaan iloinen, puhelias, vitsailen ja saan ihmiset nauramaan. Olen kiinnostunut muista jne.

Annan usein hyvän ensivaikutelman, mut jossain vaiheessa se porukan pomo ikäänkuin näkee lävitseni, ja alkaa kääntää muita hienovaraisesti mua vastaan.

Mietin mitä teen väärin...

Osaan jonkin verran liehakoidakin. :D

Mut tuntuu ettei mikään tehoa. Olen yrittänyt olla kaikkea.

En ole poikkeavan näköinen, pukeudun kivasti jne.

Se tässä hassua onkin että olen yhtä hyvä tai huono kuin ne, jotka huolitaan porukkaan.

Ap

Onko tämä mainitsemasi porukan pomo sama henkilö kuin aloituksessasi tarkoittamasi kaveri, joka  kahden kesken ollessanne on sulle kuin hyväkin ystävä? Vai ovatko nämä kaksi eri henkilöä?

Vierailija
22/23 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tällaisia teeskentelijöitä varsinkin opiskelijamaailmassa on tullut tavattua. Kahden kesken lässytetään eli ts., jos ei ole muuta seuraa, niin minäkin satun kelpaamaan.Jos on koko porukka kasassa, niin yksin saa olla. Mutta anna olla, kun sitten opiskelujen päätyttyä tällaisiin paskakasoihin törmää, niin sitten kyllä muka tullaan juttelemaan, että ”Mitä sulle kuuluu?” Etc. Juoruilevat typerykset haluaisivat niin tietää, että ”Kuinka huonosti sillä nyt meneekään.” Muutamalle olen antanut takaisin ja sanonut ”Anteeksi, mutta kuka olet, en tunne sinua?” Hah, sitten loukkaantuneena siirtyvät takavasemmalle ja se on kyllä tuollaisille niljakkeille täysin oikein. Pitäisköhän niille ladata eteen koko kadehdittava totuuspaketti, että ”Joo, ei minun tarvitse enää töitä etsiskellä eikä töihin raahautua, sain sen verran ison perinnön.” Onneksi on paljon läheisiä, joten en ole riippuvainen teennäisten ihmisten seurasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi