Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ei teititelty asiakaspalvelijan toimesta :-(

Vierailija
17.09.2019 |

En missään vaihessa antanut lupaa sinutella. Kuitenkin hän käytti minusta yksikön toisen persoonan muotoa puheessaan. Miksei teititellä ennen kuin annetaan lupa sinutella? Asiakaspalvelijalle minä olen Te.
N55

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ole Te, vaan yksinkertainen, pätemishaluinen ihminen. Miksi muuten avautuisit asiasta täällä?

Vierailija
2/22 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua teititeltiin ja jäi huono fiilis

N48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun takapuoleeni työnnettiin kynä ja siitä vasta outo fiilis jäi.

Vierailija
4/22 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kirjoitti:

Sinä et ole Te, vaan yksinkertainen, pätemishaluinen ihminen. Miksi muuten avautuisit asiasta täällä?

Olen aika varakas. 

AP

Vierailija
5/22 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me kirjoitti:

Olen aika varakas. 

AP

Mutta, vähän yksinkertainen, ehkä?

Vierailija
6/22 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me kirjoitti:

Olen aika varakas. 

AP

Aha. Varakkuus siis oikeuttaa pikkumaisuuteen?

Ymmärrän 40-luvulla ja aiemmin syntyneiden teitittelyn kaipuun, mutta ikäiselläsi (olen itse melkein saman ikäinen) se tuntuu snobbailulta.

Vierailija
7/22 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua teititeltiin ja jäi huono fiilis

N48

Olen suuryrityksen "kasvatti".  Lähes koko työikäni ollut samalla työnantajalla.  Kaikki me saimme olla sinuja keskenämme, upeasti ihan ylhäältä alas saakka.  Mahtavinta on se ettei siten tarvitse miettiä kenen kanssa on tehty sinut jne.  Tämä viesti on hyvillä mielin ja rakkaudella työnantajalleni. 🌺

Vierailija
8/22 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se johtui ap:n huonosta suomen taidosta, minua ainakin ärsyttää tuolla tavalla käytetty "toimesta"!

Vierailija
9/22 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mua teititellään, koen että aspa pitää mua vanhana kurppana ☹️ Onneksi sitä ei tapahdu usein 😃

Vierailija
10/22 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa se johtui ap:n huonosta suomen taidosta, minua ainakin ärsyttää tuolla tavalla käytetty "toimesta"!

Sopiiko teille: "Asiakaspalvelijan taholta"?

Vierailija
11/22 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko Te, ap. hieman k*u*s*ipäinen ihminen?

Vierailija
12/22 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vaan kysyn kirjoitti:

Tiedän arvoni. 

AP

Vierailija
13/22 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani vielä asiakaspalveluhommissa en teititellyt oikeastaan koskaan ketään. Joskus ihan ensimmäisinä työvuoroina erehdyin sen tekemään ja kohteena ollut vanhempi rouva veti aikamoiset raivarit. Päätin sillä sekunnilla, ettei moinen vanhahtava ja jäykkä tapa sovi tyyliin. Siitä hetkestä aloin lämpimän tuttavalliseksi lähes kaikkia kohtaan. Tykkäsin heittää läppää sellaisten asiakkaiden kanssa, jotka antoivat "läpänheittövibat" ja lopuille olin iloisen sydämellinen. Tyyli ilmeisesti toimi, koska sain sulatettua pahemman luokan jäärienkin jään ja sain jatkuvasti hyvää asiakaspalautetta.

En sinällään muistele niitä aikoja kaiholla, koska joillain ihmisillä on pakottava tarve yrittää nostaa itseään muiden yläpuolelle ja asiakaspalvelija on näille ihmiskakkapökäleille yleensä se otollisin sekä helpoiten saatavilla oleva kohde. Onneksi kuitenkin 99 prosenttia asiakkaista tuppasi olemaan mukavia. Nykyään olen samaisessa yrityksessä vaativassa asiantuntijatehtävässä, jonka respana aikoinaan aloitin. Edelleenkin hyppään välillä tuurailemaan ja auttelemaan nykyistä reseptionistia, jos itselläni on aikaa. Varsinkin, jos meillä on käynnissä rekry. Se, miten potentiaalinen työntekijä kohtelee asiakaspalvelijoita, kertoo paljon siitä, haluammeko kyseisen ihmisen meille töihin.

Vierailija
14/22 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollessani vielä asiakaspalveluhommissa en teititellyt oikeastaan koskaan ketään. Joskus ihan ensimmäisinä työvuoroina erehdyin sen tekemään ja kohteena ollut vanhempi rouva veti aikamoiset raivarit. Päätin sillä sekunnilla, ettei moinen vanhahtava ja jäykkä tapa sovi tyyliin. Siitä hetkestä aloin lämpimän tuttavalliseksi lähes kaikkia kohtaan. Tykkäsin heittää läppää sellaisten asiakkaiden kanssa, jotka antoivat "läpänheittövibat" ja lopuille olin iloisen sydämellinen. Tyyli ilmeisesti toimi, koska sain sulatettua pahemman luokan jäärienkin jään ja sain jatkuvasti hyvää asiakaspalautetta.

En sinällään muistele niitä aikoja kaiholla, koska joillain ihmisillä on pakottava tarve yrittää nostaa itseään muiden yläpuolelle ja asiakaspalvelija on näille ihmiskakkapökäleille yleensä se otollisin sekä helpoiten saatavilla oleva kohde. Onneksi kuitenkin 99 prosenttia asiakkaista tuppasi olemaan mukavia. Nykyään olen samaisessa yrityksessä vaativassa asiantuntijatehtävässä, jonka respana aikoinaan aloitin. Edelleenkin hyppään välillä tuurailemaan ja auttelemaan nykyistä reseptionistia, jos itselläni on aikaa. Varsinkin, jos meillä on käynnissä rekry. Se, miten potentiaalinen työntekijä kohtelee asiakaspalvelijoita, kertoo paljon siitä, haluammeko kyseisen ihmisen meille töihin.

Jouduin antamaan kirjoituksellesi alapeukun. Pahoittelen.

AP

Vierailija
15/22 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minukaan teititelty kaupassa. :(

Vierailija
16/22 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän hassu ja usein vietänkin koko päivän sormi nenässä tai perhonen povella.

Mutta arvoni tiedän.

Ap

Vierailija
17/22 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jouduin antamaan kirjoituksellesi alapeukun. Pahoittelen.

AP

Tämän on PAKKO olla provo on muuten aivan liian paksua :( Jiisus….

Vierailija
18/22 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä vaan kysyn kirjoitti:

Tiedän arvoni. 

AP

Ei sinulla sen enempää ole arvoa kuin meillä muillakaan. Mustassa pörssissä ihmisen kroppa on keskimäärin puolen miljoonan arvoinen:

https://www.seeker.com/how-much-are-your-body-parts-worth-1792475763.ht…

.

Vierailija
19/22 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa teitittely, tai sinuttelu. Kumpikin käy. Enemmän haittaa, kun sinutellaan ja teititellään samassa lauseessa ja se jatkuu vaikka sanon, että minua saa sinutella.

Esim. näin: laitan teidän hiuksiinne xxx-syväpuhdistuksen, haluatko lisäksi, että laitan yyy-tehohoidon. Tämä oli siis nyt vain esimerkki, ei siis takerruta siihen.

Tätä tapahtuu jatkuvasti ja se on todella ärsyttävää.

N 61

Vierailija
20/22 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimesta-hullu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän