¤*¤*¤ JOULUNTÄHTÖSET KESKIVIIKKOON*¤*¤*
Aloitanpa varhaisen pinon, kun keskiviikon puolelle päästiin. Oon yövuorossa ja hiljaista on, joten joudan pulinoida täällä... ei taida olla kanssa sisaria langoilla... ;)
Oma masu; Viime viikolla kävin np-ultrassa ja siellähän se myllääjä touhusi ja rullasi. Mikä parasta kaikki ok, rakenteet näkyi hyvin, kaksi kättä ja jalkaa ja sormet ja varpit myös! Niskaturvoke oli alle 1,0mm että huoli pois siltä osinkin. Saatiin isin kanssa omat kuvat ja peppukuvakin. Lääkäriltä vitsinä kysyttiin joko näkyy jalkoväli?-- antoi nauraen kuvan ja sanoi että senkus siitä tulkitsette! Vauveli vastasi aikalailla viikkoja, ultran mukaan la. voisi olla jo 28.11 mutta ei muuteta kun ei oo kuin se 3pvän heitto...
Meidän sairaalassa ei muita ultria rutiinisti tehdä jojs kaikki menee ok... että parhaassa tapauksessa synnyttämään seuraavan kerran sairaalaan meno... Aika pitkäaika, voi olla että tulee kaipuu nähdä vauveli, ennen joulukuuta!?!
Pahimmat yökötys-nukutus oireet alkaa helpottaa ja masu pullottaa. Yksi työkaveri huomasi eilen töissä, mutta oli hienotunteisen hiljaa... sanoi vaan ettei salaisuus ole kyllä pitkäikäinen :) sen verran taitaa pömppö olla jo ettei mene pulskistumisesta...
Kiva että muutkin tuntee " masuhipsutuksia" , mä olin tänään ihan varma että joku koputteli masussa??? Muutama viikko niin voi olla varma ... " huoh!"
Oliko se pimmi(?) keltä oli otettu papa, raskausaikana? Oliko siihen joku erityis syy? Mun neuvolalääkäri sanoi ettei missään nimessä suosittele (keskenmenon kohonnut riski), kun ei mitään erityissyytä, oli vaan tarkoitus otattaa se keväällä, mutta kun tulinkin yllättävän nopeasti raskaaksi jäi ottamatta... lääkäri sanoi että ehtii kyllä synnytyksen jälkeen vaikka sitten edellisestä jo reilu kaksi vuotta...
no tämä tällä kertaa.. Voikaa pulleasti!
alisa 13+4 (ehkä noin ?)
Meillä on sama laskettu aika ja meidänkin esikoinen syntyi viime vuonna, tammikuussa. Mistä päin olet? Me asustellaan Helsingissä ja Kättärillä synnytän.
Huomenna on se np-ultra, voi apua. Olen koko päivän ajatellut " mitä jos" -ajatuksia. Toivottavasti saan mielenrauhan huomenna... Ikävää, että tulee noita pelottavia uutisia joillekin. Toivottavasti kaikki on kuitenkin lopulta hyvin. Itse olisin ihan helisemässä jos joutuisin pohtimaan viikkoja vauvan terveyttä.
Muuta ei oikein mielessä pyöri kuin ultra, joten parempi kun tulen huomenna kertomaan lisää.