Twin flame
Täällä oli keskusteluketju TF-kokemuksista, joka yhtäkkiä katosi. Mitä ihmettä? Eikö siitäkään saa täällä keskustella?
Kommentit (651)
Hyvin, hyvin, hyvin harvoin tapaamme kaksoisliekkimme maan päällä, koska olemme täällä oppimassa ja kasvamassa joka elämässä. Parhaiten se tapahtuu, kun meillä on ympärillämme erilaisia ihmisiä.
Useimmissa elämissämme kumppaniksi ja perheenjäseniksi tulee sieluja samasta sielunperheestä eli sieluja, jotka ovat samassa kehitysvaiheessa kuin me. Samassa sielunperheessä saattaa olla esim. 20 sielua. Aina sielut eivät pysy tietääkseni samassa sielunperheessä, kukin kehittyy tahtiaan.
Joissakin elämissä tunnemme yksinäisyyttä; tuntuu ettei löydä paljon ketään kenen kanssa kokisi henkistä läheisyyttä. Se johtuu siitä, että joskus valitsemme yksinäisen elämän oppiaksemme siitä jotain.
Kaikkein useimmiten meillä on lähipiirissämme jonkin verran sieluja, joiden kanssa olemme eläneet jonkun verran elämiä aiemminkin. Eivät kuulu samaan sielunperheeseen mutta ovat tietyllä tavalla meille mukavia tai tarpeellisia matkakumppaneita.
Näistä aiheista voi lukea lisää esim. Michael Newtonin (Sielujen matka), Diana Cooperin, Sylvia Brownen kirjoja. Myös Lorna Byrnen kirjoja suosittelen, vaikka niissä hyvin vähän sielunvaelluksesta kerrotaankin, mutta muista tärkeistä aiheista kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Voiko TF ilmestyä silloin jos koet vaikeita aikoja maan päällä, ja vaivut lähes epätoivoon ja synkkyyteen?
Onko se jokin kutsu, hätähuuto johon toinen TF voi reagoida ajatuksen voimalla jossain päin?
Sillä minusta tuntuu että minulle on käynyt näin. En tiennyt TFistä vasta kuin muutama kuukausi sitten, tämä tapaus on viime vuodelta. Pelottavan tutulta tuntuu hän, muistan silmänsä jostain kaukaa kuten edellisistä elämistä, yliluonnollisia tapahtumia meidän ympärillä, telepatiaa.
Minulle kävi suunnilleen näin. Hän oli Suomessa vain käymässä, avasin Tinderin juuri silloin, ja meistä tuli match. Asuu maailman toisella puolella. Meille syntyi aivan maaginen suhde, mutta se kaatui kaikenlaisiin ylipääsemättömiin vaikeuksiin. Edelleen ajattelen vain häntä, vaikka erosta on yli vuosi, ja uskon hänen tekevän samoin.
Eikö twin flame ole juuri sellainen, jonka kanssa suhde ei onnistu vaikka tuntuu että toinen on hyvin syvällä tasolla oma pari, ja yhteisymmärrys on sanoinkuvaamatonta?
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä soul matet ja twin flamet vain kauniiden ihmisten juttu vai kokeeko "rumatkin" ihmiset näitä? Minulla on koko 40v elämäni aikana kipinöinyt vain yhden miehen, aviomieheni, kanssa niin että tunne on ollut molemminpuolista. Jonkinlaiset soul matet ehkä silloin nuorina olimme. Samankaltainen tausta ja kumpikin olimme hyvin ujoja ja epävarmoja ihmisiä. Nyt 20v myöhemmin olemme edelleen yhdessä, mutta suhde on muuttunut enempi kaverisuhteeksi. Välitän miehestäni kuin veljestäni tai muusta tärkeästä ihmisestä, mutta minkäänlaista intohimoa en ole häntä kohtaan tuntenut enää vuosiin. Lasten vuoksi kuitenkin vielä yhdessä olemme.
Mutta siis mieheni lisäksi en ole kokenut minkäänlaista kemiaa tai kipinöintiä kenenkään toisen miehen kanssa. Yksipuolisia ihastuksia toki. Olen ujo, suht vaatimattoman näköinen ja edelleen epävarma itsestäni. Suhtaudun melko skeptisesti siihen että jossain olisi minullekin vielä sielunkumppani tai jopa useampia, tällaisesta käsittämättömästä twin flamesta puhumattakaan. Mutta sellaiselle kieltämättä olisi tilausta.
Tähän olis kiva lukea kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nä onmä soul matet ja twin flamet vain kauniiden ihmisten juttu vai kokeeko "rumatkin" ihmiset näitä? Minulla on koko 40v elämäni aikana kipinöinyt vain yhden miehen, aviomieheni, kanssa niin että tunne on ollut molemminpuolista. Jonkinlaiset soul matet ehkä silloin nuorina olimme. Samankaltainen tausta ja kumpikin olimme hyvin ujoja ja epävarmoja ihmisiä. Nyt 20v myöhemmin olemme edelleen yhdessä, mutta suhde on muuttunut enempi kaverisuhteeksi. Välitän miehestäni kuin veljestäni tai muusta tärkeästä ihmisestä, mutta minkäänlaista intohimoa en ole häntä kohtaan tuntenut enää vuosiin. Lasten vuoksi kuitenkin vielä yhdessä olemme.
Mutta siis mieheni lisäksi en ole kokenut minkäänlaista kemiaa tai kipinöintiä kenenkään toisen miehen kanssa. Yksipuolisia ihastuksia toki. Olen ujo, suht vaatimattoman näköinen ja edelleen epävarma itsestäni. Suhtaudun melko skeptisesti siihen että jossain olisi minullekin vielä sielunkumppani tai jopa useampia, tällaisesta käsittämättömästä twin flamesta puhumattakaan. Mutta sellaiselle kieltämättä olisi tilausta.
Tähän olis kiva lukea kommentteja.
Mä ja mun soulmate ei olla mitään kaunottaria, eikä sillä ulkoisella kuorella ole tässä kohtaa mitään väliä. Oikeasti.
Ei mitään uutta? Oletteko nähneet numeroyhdistelmiä?
Mä luulin kohdanneeni juhannuksena oman twin flameni. Kohtaaminen oli jotenkin tosi hämmentävä, heti kun näimme, ei voitu vaan lakata tuijottamasta toisiamme silmiin. Hän tuijotti mua koko illan kuin olisin ainoa nainen maan päällä, mikä tuntu suorastaan pelottavan ihmeelliseltä. Koskaan ei oo tällaista kohtaamista lähes 40 vuotisen elämäni aikana tullut vastaan, vaikka kuinka palavia ihastumisia ja rakastumisia onkin matkan varrella tullut koettua. Molemmat ollaan tahoillamme varattuja ja lapsia tehty, eikä välillämme siis tapahtunut keskustelua ja tuota hämmentävää silmiin tuijotusta enempää. En ole nähnyt miestä tuon illan jälkeen vahingossakaan, mutta hän pyörii mielessäni 24/7. Eksyin tutkimaan tätä kaksoisliekki-ilmiötä ja olin aluksi varma että tästä on kyse. Noh, nyt alan olemaan epäileväinen, koska jossain mainittiin että kaksoisliekit törmäilevät toisiinsa sattumalta vähän väliä ensimmäisen kohtaamisen jälkeen. Että kohtalo kuljettaa heidät samoihin paikkoihin samaan aikaan jne. No itse en ole häntä nähnyt vilaukseltakaan missään, ja jumala tietää että olen yrittänyt.. Numerosarjoja ym en ole nähnyt myöskään. Onkohan tämä nyt sitten se limerenssi kuitenkin :/
Onpa mielenkiintoinen ketju ja ilmiö. En ole ennen törmännyt mutta nyt kuulin aiheesta ja googlettamalla löytyi tämä ketju. Nostan mikäli löytyisi lisää kokemuksia.
Enpä luota noihin twin flame juttuihin yhtään. Katsoin sen Stargirl the practical witchin toista kanavaa, jossa se esitteli jotain äijää ja oli että "This is my twin flame!". Minä olin että mitä vattua sä akka höpötät, tehän eroatte ihan pian. Ja sitten he erosivat. Ei menny ees kauaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäössä ei ole samaa. Sisimmässä on.
Yleensä on jotain ulkoista mikä tunnistettavissa. Minun kaksoisliekillä ja minulla on samanlaiset silmät ja samanlaiset hampaat. Totesimme tavatessamme että olemme kuin mies- ja naisversio toisistamme :D
Naimanaamat
https://www.iltalehti.fi/pinnalla/a/201807182201069497
Yksipuolisista kaksoiliekkifiilistelyistä voi tulla tuomio 😁
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2bfbee26-50a0-44d9-b487-eb7480f6a933
Tyyppi josta ajattelin että olisi jotain tällaista elämää suurempaa, harrastimme viimeinkin, vuosien jahkaamisen jälkeen seksiä. Ja se oli tosi huonoa. Että en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2bfbee26-50a0-44d9-b487-eb7480f6a933
Siinä käytetty termia ehkä muodikkaasti hieman väärällä tavalla. :D
Monet sekoittaa karmic partnerin twin flameen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2bfbee26-50a0-44d9-b487-eb7480f6a933Siinä käytetty termia ehkä muodikkaasti hieman väärällä tavalla. :D
TF fiilistely kuulostaa lähinnä pakkomielteiseltä ihastumiselta... tyyliin en voi itselleni mitään. Ai et vai? Kierrän kaukaa, kiitos.
Tuossa selostettu näiden erot;
https://www.soulmatelove.net/single-post/2020/01/10/The-Difference-Betw…
Karmic Soulmates
We sometimes will mistake a karmic for our twinflame because they are such intense connections. But, with a karmic connection they don’t really last a long time.
They come into our lives to help us learn more on how to grow and correct the things in our lives in order to be with our true divine soul connection.
With Karmic they tend to drain our Spirit; often known as energy vampires. We sometimes feel those compelling feelings to try to work things out, even though it might feel done and hopeless, and even the passion is gone.
After the clearing, the karmic relationships end as they have to. This partner is not suitable for you and is probably not available to be in a relationship with you anyway. This partner may “look like” your twin flame in many ways and even be physically similar. The karmic might even have a very similar vibration to you, however, their frequency is likely to be darker rather than lighter.
Maailmassa ei vissiin ole kuin 27 000 Twin Flame paria vuoteen 2019 mennessä.
Miten numeroyhdistelmät liittyvät tähän?
Twin flamet varmaan kuuluisivat astrologisesti Neptunuksen alaisuuteen, sillä se on Venuksen korkeampi oktaavi. Mitäs se tarkoittaa?
Älkää polttako näppejänne.
En tiedä termeistä, mutta tiedän mitä tarkoitetaan.
Muistan pieniä paloja.
Muistan kuinka me leikittiin lapsina yhdessä. Muistan miltä teini-ikä tuntui hänen lähellään. Muistan kun hän tuli takaisin ja näin heidät mutten nähnyt kuin hänet ja kaikki tipahti käsistäni ja hajosi kun juoksin hänen luokseen enkä halunnut irrottaa ikinä. Muistan miten aurinko paistoi meidän hääpäivänä. Muistan olleeni erilainen ihminen, vähemmän analyyttinen, välittänyt vähemmän turhista asioista ja hymyillyt enemmän. Muistan että oli jäytävä tunne, että me joudutaan eroon, jossain muualla. Muistan luvanneeni ja vannoneeni että etsin hänet aina.
Mitään tästä ei ole tapahtunut eikä me voida olla tässä elämässä yhdessä. Näen että asioille on syynsä ja hyväksyn ne. Sitä ei ole vaikea hyväksyä, mutta olen aina tuntenut vaikeasti selitettävää surua siitä ettei me voida olla yhdessä.
Vanhemmiten olen ymmärtänyt myös että meillä on joitain vastakkaisia luonteenpiirteitä ja hänen kanssaan kasvaessa olisin ollut paljon "eheämpi". Sillä tavalla kuin joku osaa tuoda esiin parhaat puolesi ja hänen omat piirteensä kompensoivat heikkouksiasi ja opettavat. Luulen että kokonaan ilman häntä olisin ollut lukossa ja hukassa. Tunnen paljon kiitollisuutta häntä kohtaan. Ei kuitenkaan voida olla me ja toivon että hän tietää etten edes osaisi unohtaa häntä mutta ajatteleminenkin on vähän vaikeaa.
Kaikelle on syynsä. Joskus luopumiset ovat suuria. Ajattelen että myös universumi tietää, että se on ollut vaikea luopuminen. Jopa omana hääpäivänäni kuulin täysin sattumalta kappaleen, joka muistutti hänestä paljon.