Twin flame
Täällä oli keskusteluketju TF-kokemuksista, joka yhtäkkiä katosi. Mitä ihmettä? Eikö siitäkään saa täällä keskustella?
Kommentit (651)
Tarotkortit toimii niin, että manifestoit niissä näkymään milloin mitäkin. Näet sitä mitä odotat näkeväsi. Ei ne ennusta mitään, ne kertoo sinun omasta mielentilasta.
Jos kaksoisliekki tuntee vaikka minun kipuni, niin tunteeko hän ne vastakohtana? Esim. Jos minulla on päänsärky oikeassa ohimossa, niin tunteeko kaksoisliekki sen vasemmassa ohimossa.
Kukaan ei ole ollut onnistuneesti suhteessa kaksoisliekin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Tarotkortit toimii niin, että manifestoit niissä näkymään milloin mitäkin. Näet sitä mitä odotat näkeväsi. Ei ne ennusta mitään, ne kertoo sinun omasta mielentilasta.
Tavallaan joo, mutta monihan taas uskoo, että manifestointi on totta ja pystyt itse luomaan oman todellisuutesi. Joten jos saat haluamasi asian manifestoitumaan niissä korteissa, tulee se manifestoitumaan myös tosielämässä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan joo, mutta monihan taas uskoo, että manifestointi on totta ja pystyt itse luomaan oman todellisuutesi. Joten jos saat haluamasi asian manifestoitumaan niissä korteissa, tulee se manifestoitumaan myös tosielämässä...
Kyllä, mutta jos satut manifestoimaan kortteihin pelkojasi ja negatiivisia odotuksia, se vahvistaa todennäköisyyttä saada niitä todellisuudessakin. Tarotluku josta tulee pettynyt ja surullinen olo, kannattaa jättää kesken.
Minkalaisia vastakohtia teillä on kaksoisliekin kanssa? Me olemme kuin yö ja päivä, kaikessa niin vastakohdat.
Luonteeltaan vastakohtia. Ulkonäöllisesti samaa. Luultu mm. siskoksi.
Vierailija kirjoitti:
Minkalaisia vastakohtia teillä on kaksoisliekin kanssa? Me olemme kuin yö ja päivä, kaikessa niin vastakohdat.
Kerro lisää! Missä asioissa vastakohtia? Onko mitään samaa?
Helpottaako tämä ikävä koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Helpottaako tämä ikävä koskaan?
Ei taida 🤔
Kohtasin erään herra henkilön tänään kirjastossa. Mitä hän mulle sitten ikinä onkaan. Ei juteltu tms. Mutta tunne, mikä mulle tuli tuon kauppareissun jälkeen: tunne, että pillahdan itkuun, armoton ikävä...
En vaan tajua.
Jos jollakin jotakin kommenttia tähän?
Olen tod näk tavannut false twinin ketä jossain välissä luulin "the one:"ksi. Kun viimeisen kerran erottiin olin niin rikki ja siitä pikku hiljaa alkoikin mun kasvu ja vuosi meni kunnes..
Näin alkukesästä unen jossa oli tunt.nro ja päätin kysäistä siitä foorumilla. Parin viikon päästä eräs mies otti yhteyttä ja kertoi nähneensä samantyylisen unen. Löysi minut unensa neuvomalla tavalla. Outoa myös että molemmat nrot sisälsivät enkelinumeron 222..
Siinä keskustelun lomassa selvisi että meillä on tasan kk ikäeroa + meillä menee perheen tärkeitä päivämääriä ristiin. Muutenkin paljon yhtäläisyyksiä jne..
Hän tuntui olevan enemmän shokissa kuin minä - alkoi epäilemään että tämä on joku ansa. Minä taas en tuntenut juuri mitään alun energisyyden ja itkuisuuden (muistin jotain lapsuudesta) lisäksi vaan se "huuma" hävisi kun hän alkoi epäilemään koko juttua. Sen jälkeen jotain muuttui ja kaikki meni oudoksi. Tosin näen koko ajan hänen ja minun s.päivä numeroita, ehkä niillä on joku toinen tarkoitus..
Kuukauden jälkeen hän tuli taas tarinoimaan ja kertoi rakastavansa minua. Kirjoittelimme hetken ja toivotettuaan hbd minulle hän katosi kuin tuhka tuuleen. Pelkäsi sekoavansa (tästä hänen kuvittelemastaan yhteydestä) eli kävikö nyt niin? Vai pitääkö minua pöhlönä ja naureskelee jossain kavereilleen ? Mene ja tiedä..
Ihmettelen kuitenkin hänen muutamia lauseitaan. "Kuin olisi tullut kotiin, "näen itseni sinussa" ja "olet unieni tyttö." Mutta jos tässä olisi jotain niin varmasti tunne olisi molemminpuolista eikö?
Eksynyt kirjoitti:
Olen tod näk tavannut false twinin ketä jossain välissä luulin "the one:"ksi. Kun viimeisen kerran erottiin olin niin rikki ja siitä pikku hiljaa alkoikin mun kasvu ja vuosi meni kunnes..
Näin alkukesästä unen jossa oli tunt.nro ja päätin kysäistä siitä foorumilla. Parin viikon päästä eräs mies otti yhteyttä ja kertoi nähneensä samantyylisen unen. Löysi minut unensa neuvomalla tavalla. Outoa myös että molemmat nrot sisälsivät enkelinumeron 222..
Siinä keskustelun lomassa selvisi että meillä on tasan kk ikäeroa + meillä menee perheen tärkeitä päivämääriä ristiin. Muutenkin paljon yhtäläisyyksiä jne..
Hän tuntui olevan enemmän shokissa kuin minä - alkoi epäilemään että tämä on joku ansa. Minä taas en tuntenut juuri mitään alun energisyyden ja itkuisuuden (muistin jotain lapsuudesta) lisäksi vaan se "huuma" hävisi kun hän alkoi epäilemään koko juttua. Sen jälkeen jotain muuttui ja kaikki meni oudoksi. Tosin näen koko ajan hänen ja minun s.päivä numeroita, ehkä niillä on joku toinen tarkoitus..
Kuukauden jälkeen hän tuli taas tarinoimaan ja kertoi rakastavansa minua. Kirjoittelimme hetken ja toivotettuaan hbd minulle hän katosi kuin tuhka tuuleen. Pelkäsi sekoavansa (tästä hänen kuvittelemastaan yhteydestä) eli kävikö nyt niin? Vai pitääkö minua pöhlönä ja naureskelee jossain kavereilleen ? Mene ja tiedä..
Ihmettelen kuitenkin hänen muutamia lauseitaan. "Kuin olisi tullut kotiin, "näen itseni sinussa" ja "olet unieni tyttö." Mutta jos tässä olisi jotain niin varmasti tunne olisi molemminpuolista eikö?
Tunne 5D:ssä eli viidennessä dimensiossanne on tuttu ja turvallinen ja tiedätte tuon yliluonnollisen yhteyden eli saatatte esim. jutella unessasi tai sinulle tulee hetkellisiä tunteita kuin lukisitte toistenne ajatuksia, mutta muista että nyt olette 3D:ssä ihmisinä eikä pelkkinä sieluina, eli maanpäällisissä ruumiissanne joten käytännössä hänen sielu tietää "siellä jossain syvällä" mutta hänen "maan päällä ajan myötä manipuloidut" aivot ei tajua kaikkea outoa tai ihmeellistä mitä ympärillä tapahtuu. Siihen prosessoimiseen menee aikaa, pitää antaa tilaa kunnes toiset twinit heräävät ja saapuvat takaisin, ja itse ajatella kaikkea positiivista matkan varrella eikä antaa negatiivisuudelle valtaa.
Minun twin on käynyt läpi samat asiat elämässä, siis ihan kuin rinnakkaiselämässä. Samanlaiset perhesuhteet, ongelmat, molemmat levottomia sieluja eikä olla oikein löydetty elämän tarkoitusta eikä sitä oikeaa uraa jossa viihtyisimme täysin, samat esteet olleet samoissa elämänvaiheissa kummallakin. Sekin että molemmat olemmet tienneet 6-vuotiaista saakka käytännössä ennen kouluikää ettemme koskaan halua lapsia, meidän molempien vanhemmilla on ollut samat yritykset jotka menneet samalla tavoin vararikkoon ulkopuolisten hyväksikäyttäjien takia, siis tämä 10 vuotta sitten, ja olemme vasta tunteneet toisemme reilun vuoden. Hän on kuin kaksoseni, pidämme samoista asioista, meillä on samat mielipiteet, vaikka on minua hieman nuorempi mutta hän kokee olevansa vanhempi sielu mitä on. Meillä on samat pelot, samat sairaudet hermostoa myöten. Siksi hän säikähti minua, pakeni noin viikon koska ei uskonut kaiken olevan totta ja varmaan kuvitteli epäuskoisuuksissaan minut huijariksi, sanoi että "olen liian hyvä ollakseni totta hänelle" ja "miten yllättäen tulee ihminen joka ymmärtää minua" koska hänellä myös taustalla epäonnistuneita suhteita myös entisiin kavereihin. Tajusi kuitenkin muutaman päivän päästä, aivan eri asenteella avoimena ja innoissaan että "kerrankin hänelle voi tapahtua jotain hyvää kun tapaa minun kaltaisen ihmisen", että onko mahdollisuus siihen yksi sadassa miljoonassa? :D No sitähän tämä twin-yhteys on. Hän ei käytännössä tiedä tai ole tiennyt twin flameista, mutta hänen mielestään me ollaan "perfect twin souls":eja. Sekin on mielenkiintoista että vastaamme toistemme ihannetta kumppaneina ulkonäöllisesti, mutta se on kuulemma sitä että edellisessä elämässä twinit päättää olevansa viehättäviä ja ihanteellisia toisilleen myös ulkoisesti seuraavassa elämässä :)
Hän asuu muutaman tuhannen km päässä, emme ole tavanneet vielä (korona myös esteenä), vain onlinena. Olemme siis parhaat kaverit, ei romanttista suhdetta ainakaan nyt. Kannattaa toki muistaa ettei läheskään kaikki twin-suhteet ole romanttisia.
Sekin että tapasimme mielenkiintoista reittiä, muutaman nettisivun ja portaalin kautta erään yhteisen mielenkiinnon ja harrastuksen takia taiteeseen liittyen. Sattumalta osuttiin paikalle, sellaisena iltana kun mietin että mistä minut on tänne maan päälle heitetty, onko ketään vanhaa ja turvallista tuttua jossain joka oikeasti tuntisi minut ja välittäisi minusta :) Ilmeisesti kutsuimme toisemme alitajuntaisesti.
Viikko sitten tapasin twin flameni.
Noin 2 kk sitten näin hänen nimensä ja mietin, että se kuulosti tutulta. Tai muuten muistan nähneensä hänen nimensä eräässä yhteydessä.
Tapasin hänet eräässä tilaisuudessa tietämättä kuka hän on. Näin hänet noin 50m päästä ja TIESIN. Tai ei se ollut tietämistä se oli tunne siitä, että ”miten HÄN voi olla täällä?!” (Korostan että HÄN oli edelleen minulle tuntematon, silti reaktioni oli tämä, niinkuin tuntisin hänet). Tuli tunne että koko seurue ja tilanne missä oli, muutto merkitystään. Minä muutuin jotenkin. Tulin todeksi. Naamio putosi. Sellainen outo rehellisyyden tunne. Katsoin pois etten tuijota ja takaisin katsoessa hän tuijotti takaisin tähyillen niinkuin tuntisi minut jostain ja miettisi kuka minä olen. Ja samalla näkisi minun lävitseni, KUKA minä TODELLA olen. Niinkuin naamiomme olisivat pudonneet meiltä molemmilta ja me olisimme voineet vain jättää kaikki ihmiset ja kaiken mitä meillä on, sillä sekunnilla. Tunne oli puolestani sellainen kuin jokin kauan kadonnut on löytynyt, tai joku ihminen jota luulen etten enää koskaan näe, onkin tullut takaisin yllättäen.
Todella outo ja selittämätön tunne. Olemme sen jälkeen vain saaneet toisemme kiinni siitä että tuijotamme toisiamme intensiivisesti. Aivan järkyttävä vetovoima on välillämme. Kun hän puhui minulle ensi kertaa, se oli myös outoa. Hän sanoi arkiset sanat mutta kaiken takana on vain se tunne, kemia ja yhteys, hän valitsi sanat niin kuin tietäisi minun ihmettelevän erästä asiaa ja vastasi siihen mitä ihmettelen.
Myöhemmin kävi ilmi että olen muussa asiassa todennäköisesti puhunut hänen kanssaan aiemmin mutta en koskaan kasvotusten , tämä noin 1kk sitten. Olen joutunut olemaan hänen kanssa samassa tilassa ja tuntuu että tunnen hänen tunteensa tai tunnemme samat tunteet. Ja ne on menneet vuoristorataa. Ja järjellä jos tätä hommaa yrittää ajatella, tunnen olevani mielipuoli. Mutta sitten taas tajuan, että ei tarvitse pelätä koska tiedän mitä tunnen. Ja tiedän että hän tuntee samoin koska tällaista ei voi keksiä päästään. Olemme koskettaneet toisiamme joitain kertoja KÄSIIN ohimennen ja se sisältää niin vahvoja latauksia siitä miltä tuntuisi hieroa noita käsiä enemmän ja käsiämme yhteen jne.. siis käytännössä tunnen että haluaisin sulauttaa aivoni hänen aivoihinsa.
En ole kokenut tällaista ennen. Pian joudun eroon hänestä. Se tapahtuu väistämättä olosuhteiden pakosta. Huomenna tulee olemaan ikimuistoinen päivä, koska saan mahdollisesti viettää hänen kanssaan kokonaisen päivän. Se on enemmän mitä moni saa twin flamensa kanssa koko elinikänään joten olen valmis siihen että se riittää minulle, koska en usko että muita mahdollisuuksia on.
Tämä twin flame homma tekee hulluksi.
Miten olette voineet ”unohtaa ” twin flamenne?
Minun täytyisi jatkaa normaalia elämää, mutta miten. Tunnen väistämätöntä halua hänen luokseen. Saan viettää hänen kanssaan yhden päivän. En malta odottaa. Miten ajan viettäminen ihmisen kanssa voi tuntua lottovoitolta? Ja miten pääsee yli asiasta, koska tiedän että menetän hänet pian 🤔
Vähään aikaan elämäni paras päivä takana.
TF:n seurassa olo.. on jotain vaan niin... oikein.
En keksi sanoja. Hymyilen vaan.
Täsmälleen näin. Olin tulossa kirjoittamaan ihan samoin, mutta ehdit ensin.