Twin flame
Täällä oli keskusteluketju TF-kokemuksista, joka yhtäkkiä katosi. Mitä ihmettä? Eikö siitäkään saa täällä keskustella?
Kommentit (651)
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö karmic ja twin flame usein samalta?
Kyllä näyttävät, valitettavasti.
Karmicin kohdalla kysyt itseltäsi joka päivä että "onko se oikeasti mun twin" ja "voiko se tosiaan olla mun twin". Ei tule sitä tunnetta että tietää 100% että kyseessä tosiaan se twin.
Minulla oli karmic jonka kautta tapasin twinin aika erikoisella tavalla. Sen jälkeen soul mate siinä välissä, jonka kanssa yhteistä menneisyyttä, ja hän on myös minun näköinen ja tyylinen mutta eri tavalla kuin karmic ja twin, ja meillä jokseenkin pinnallisen suhde mutta jokin menneisyyden taakka jostain päin entistä elämää.
Twin asuu muutaman tuhannen km päässä minusta emmekä ole tavanneet livenä emmekä ole ns. romanttisessa suhteessa, mutta todella kaksoismaiset ja läheiset, tunnemme toistemme sen hetken fiilikset ja esim. kivut, mikä on erikoista. Meissä on puolet samaa ja puolet aivan vastakohtaa. Myös meidän syntymäpäivät on tismalleen 6 kk päässä toisistaan eli vastakkain tähtikartalla mikä selittää paljon tässä asiassa koska silloin ne aurinkomerkit toimii vetovoimana. Kuumerkkimme ja nousevat merkkimme ovat samat.
Ennen kaksosjuttuun heräämistä ja kaksosen tapaamista saatatte käydä läpi ahdistuneisuushäiriötä, paniikkihäiriötä, masennusta, loppuunpalamista, sellaista että olette henkisesti rikki ja pelkäätte asioita, ettekä oikeastaan jälkeenpäin tajua täysin että miksi noin tapahtui. Elämä tuntuu raskaammalta, työ tuntuu raskaammalta, tuntuu kun ette kuuluisi mihikään joukkoon, ja ulkopuolisina katsoisitte myös itseänne ja saatte sellaisia tunteita että mitä minä teen tässä, olenko oikeasti tässä, keitä nämä kaikki ihmiset ympärillä ovat. Miksi osa tuntuu tutuilta vanhoilta sieluilta, ja osa vierailta, ja osa hyväksikäyttäjiltä ja epäluotettavilta.
Tuo kaikki on kuulemma jonkinlainen koettelemus ja valmistelu, ja vetää itsetunnon pohjalle, alkaa myös luulosairaaksi ja kuvittelee tauteja joka puolelle kehoa. Luin tosiaan vasta jälkeenpäin että noin voi käydä, olisinpa tiennyt ennen sitä kokemustani, kun olin henkisesti ihan rikki noin kolmen kuukauden ajan, ja tuona aikana tuntui kuin olisin aivan eri ihminen. Kyselin itseltäni ja universumilta että "palaudunko koskaan normaaliksi".
Palauduin hyvin nopeasti jopa, mutta jotenkin mielessäni avautui sellainen laajennettu ulottuvuus, aivot alkoi nähdä asioita 5D:ssä eli sanoisin että olin kokemuksen jälkeen parempi ja avoimempi versio itsestäni, ja aloin luottaa omaan vaistooni enemmän.
Up! Onko muita liekkiläisiä paikalla?
Hei 🙂 TF juttuja varten pitäisi kyllä olla joku oma vertaistukiryhmänsä. Ihme ettei kukaan ole vielä sellaista perustanut 🙂
Koska kaikki jotka on kokenut tätä ymmärtää sanomatta ja selittelemättä asiaa sen suuremmin 🙂 On tuskaista kun tuntuu ettei monet ymmärrä sitä "sielun tuskaa" mikä vielä yhdistymätön kaksoisliekki aiheuttaa. Jos ei ole mitään itse kokenut moista niin on varmasti vaikea ymmärtää miksi "roikkuu" tietyssä ihmisessä.
Ollaan me toisillemme tukena 🙂 Matka on työläs ja uuvuttava mutta kannattaa.
-625 jatkaa vielä 🙂
Nää kaksoisliekki-jutut on mielenkiintoinen ilmiö ja samoja kokemuksia löytyy tosi paljon tän kokeneilta. Muistakaa siis ettette ole yksin! 🙂
Haastavinta päästää irti mutta se on mahdotonta. Samaan aikaan sun pitäisi siis tulla kokonaiseksi itsessäsi mutta silti se tunne on niin voimakas, että sä et ole kokonainen ilman toista.
Monilla on myös se tunne ettei mikään ympärillä oleva tunnu miltään ja se yhdistyminen kaksoisliekin kanssa on aina ollut se elämän tärkein juttu ja päämäärä. Kuitenkin joku sussa sanoo, että sun pitäs löytää se kaikki ensin itsestäsi. Luottaa siihen että yhdistytte kun aika on sille sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Ennen kaksosjuttuun heräämistä ja kaksosen tapaamista saatatte käydä läpi ahdistuneisuushäiriötä, paniikkihäiriötä, masennusta, loppuunpalamista, sellaista että olette henkisesti rikki ja pelkäätte asioita, ettekä oikeastaan jälkeenpäin tajua täysin että miksi noin tapahtui. Elämä tuntuu raskaammalta, työ tuntuu raskaammalta, tuntuu kun ette kuuluisi mihikään joukkoon, ja ulkopuolisina katsoisitte myös itseänne ja saatte sellaisia tunteita että mitä minä teen tässä, olenko oikeasti tässä, keitä nämä kaikki ihmiset ympärillä ovat. Miksi osa tuntuu tutuilta vanhoilta sieluilta, ja osa vierailta, ja osa hyväksikäyttäjiltä ja epäluotettavilta.
Tuo kaikki on kuulemma jonkinlainen koettelemus ja valmistelu, ja vetää itsetunnon pohjalle, alkaa myös luulosairaaksi ja kuvittelee tauteja joka puolelle kehoa. Luin tosiaan vasta jälkeenpäin että noin voi käydä, olisinpa tiennyt ennen sitä kokemustani, kun olin henkisesti ihan rikki noin kolmen kuukauden ajan, ja tuona aikana tuntui kuin olisin aivan eri ihminen. Kyselin itseltäni ja universumilta että "palaudunko koskaan normaaliksi".
Palauduin hyvin nopeasti jopa, mutta jotenkin mielessäni avautui sellainen laajennettu ulottuvuus, aivot alkoi nähdä asioita 5D:ssä eli sanoisin että olin kokemuksen jälkeen parempi ja avoimempi versio itsestäni, ja aloin luottaa omaan vaistooni enemmän.
Tämä resonoi omalle kohdalle. Tosin ymmärsin että tätä tilaa kutsutaan "Dark night of soul". Törmäsin tähän konseptiin tässä 2 vuoden sisällä ja kuulosti oikeastaan juuri siltä mitä kävin läpi tuossa 23-27vuotiaana. Tosin tämän tilan laukaisi minun Twinflameni. Tavattiin ja hän kirjaimellisesti sekoitti maailmani ja nosti kaiken sen p#skan pinnalle mitä olin ladonnut sisääni. Meillä siis ei ollut mitään suhdetta (koska kaikki maailmassa tuli aina väliimme) mutta olimme sen verran tekemisissä että pääni meni sekaisin ja tuolloin kävin henkisesti pohjalla. Varsinkin kun meille tuli tällaisia ns. On-off-on-off aikoja jolloin olimme erossa pitkiä aikoja ja silloin se vasta rankkaa olikin kun kauhean kaipuun lisäksi piti käsitellä traumat ja vääristyneet ajatusmallit 😂 En tiennyt miksi olen olemassa, en tiennyt mikä on tarkoitukseni, mitä haluan elämältäni jne. Tuntui että olin hukassa ja mistään ei saanut iloa. Mutta noina erojaksoina onnistuin aina käsiteltyä traumani ja kasvamaan henkisesti vahvemmaksi ihmiseksi. Ja ymmärrän näin jälkikäteen että tuo ajanjakso on ollut pakollista käydä läpi sillä voin sanoa olevani mieleltäni eri ihminen kuin mitä tuolloin epävarmana hiirulaisena. Plus tämä mies herätti intuitioni eli olen tästä lahjasta erityisesti kiitollinen hänelle 😀 Ja jos vielä tapaamme jossain kohtaa niin tiedän että voisin jopa solmia terveen suhteen häneen tällä kertaa 😆
Vierailija kirjoitti:
Hei 🙂 TF juttuja varten pitäisi kyllä olla joku oma vertaistukiryhmänsä. Ihme ettei kukaan ole vielä sellaista perustanut 🙂
Koska kaikki jotka on kokenut tätä ymmärtää sanomatta ja selittelemättä asiaa sen suuremmin 🙂 On tuskaista kun tuntuu ettei monet ymmärrä sitä "sielun tuskaa" mikä vielä yhdistymätön kaksoisliekki aiheuttaa. Jos ei ole mitään itse kokenut moista niin on varmasti vaikea ymmärtää miksi "roikkuu" tietyssä ihmisessä.
Ollaan me toisillemme tukena 🙂 Matka on työläs ja uuvuttava mutta kannattaa.
🙄🤦
Numero 19, minun syntymäpäivä, hänen syntymäpäivänsä ja päivämäärä jolloin puhuimme ensimmäisen kerran.
Kaikki alkoi erittäin pitkistä katsekontakteista.
Kun kohtasimme hän kysyi minulta jotenkin kummastuneesti kuka oikein olen. Juttelimme vain muutaman minuutin, mutta se tuntui paljon pidemmältä ajalta ja piirtyi tarkasti mieleeni. Koko sen ajan halasimme ja kaikki muu menetti merkityksensä. Hän pyysi telepaattisesti lupaa suudella ja vaihdoimme pienen suukon. Tämä oli minulle liian hämmentävää ja pakenin.
Jotenkin oudosti tiesin että näin tulee käymään, mutta samalla se oli suuri yllätys.
Tunnen hänen kosketuksensa vieläkin, vaikka tästä on jo muutama kuukausi.
Olen 49 ja hän 51. Olemme parikymppisinä olleet samoissa tilaisuuksissa ja olen kyllä nähnyt hänet jo tuolloin, mutta en koskaan aiemmin puhunut hänelle.
Hän on kyllä tietämättään auttanut minua elämässäni erittäin paljon, vuosikymmeniä. Hänellä on kyky josta on ollut minulle paljon iloa ja lohtua.
Numerot eivät muuten kummittele, mutta hänen nimensä kylläkin. En ole koskaan aiemmin tuntenut tai tavannut ketään jolla on sama sukunimi. Mutta nyt tapaamisemme jälkeen joka päivä vierelläni ajaa paku jossa hänen sukunimensä. Kun varasin lääkäriajan, lääkärillä sama sukunimi.
Näen hänestä outoja unia. Ensimmäisessä kasvot olivat melkein kiinni omissani ja pakenin heräämiseen. Toisessa hän suuteli minua kolmesti. Kolmannessa hän sanoi koko nimeni, vaikka ei tietääkseni tiedä sukunimeäni.
Hassua tässä on se että olen teoriassa tiennyt liekkiyhteyksistä vuosia, mutta hän vaikutti tässä tietoisemmalta ja minä olin se joka pakeni!
Näen hänet jälkeen muutaman kuukauden päästä eräässä tilaisuudessa. Jännä nähdä miten hän nyt minuun reagoi, kun olen herännyt tähän ajatukseen.
Miten voisin valmistautua kohtaamiseen? Viimeksi hän tuli luokseni ja halasimme samanaikaisesti. Ja hän alkoi puhua minulle. Mutta emme tosiaan varsinaisesti tunne ja uudelleen näkemiseni on luultavasti hänelle yllätys.
Juuri tämä minulle kävi myös, elämäni kauhein vuosi takana. Paljon surua, kuolemaa, uupumusta, sairauden tunnetta.
T:edellisen viestin 19. päivä syntynyt
Ei ole mitään kaksoisliekkejä olemassa. Romantisoitua höpöhöpöä. Monesti tollasilla oikeutetaan jääminen toksisiin raastaviin ihmissuhteisiin.
Vierailija wrote:
Ei ole mitään kaksoisliekkejä olemassa. Romantisoitua höpöhöpöä. Monesti tollasilla oikeutetaan jääminen toksisiin raastaviin ihmissuhteisiin.
Olet väärässä ja myöskin oikeassa. Ei tätä voi kukaan käsittää joka ei ole sitä kokenut. Ja varmasti myös jotkut sekoittavat tämän toksisen suhteen traumakemiaan, joka on myös hyvin voimakas.
Voiko joku lyhyesti selittää mikä se kaksoisliekki on? Mitä se liekki siinä meinaa?
Kyttään tätä ketjua siinä toivossa, että ihastukseni kirjoittaisi minusta tänne.
Vierailija wrote:
Kyttään tätä ketjua siinä toivossa, että ihastukseni kirjoittaisi minusta tänne.
Älä pidätä hengitystä. Ei vaan, kiva olisi jos näin kävisi!
Onko tf-rakkaus sama asia kuin limerenssi?
Vierailija wrote:
Onko tf-rakkaus sama asia kuin limerenssi?
Kokemuksia limerenssistä? Miten eroaa siitä twin flamesista?
Vierailija wrote:
Kyttään tätä ketjua siinä toivossa, että ihastukseni kirjoittaisi minusta tänne
Öh, luuletko että ihaatuksesi käy täällä kirjottelemassa ja jos kävis niin miten tunnistaisit tuhansien muiden anonyymien joukosra🤣
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kyttään tätä ketjua siinä toivossa, että ihastukseni kirjoittaisi minusta tänne
Öh, luuletko että ihaatuksesi käy täällä kirjottelemassa ja jos kävis niin miten tunnistaisit tuhansien muiden anonyymien joukosra🤣
Noh, Tottakai! ja jos hän kirjoittaisi tänne se olisi red flag ja voisin saman tien etsiä uuden ihastuksen kohteen. big brain thinking you know
Mä en tiedä uskonko tähän koko twin flame-juttuun, mut kirjoitan oman tarinani ja olis kiva saada kommentteja. Tapasin tän mun TF n yli 12- vuotta sitten eri mantereella. Menin poikkeuksellisesti yhteen lounaspaikkaan yksin (mitä en koskaan tehnyt muuten) sinä aamuna vaan tuli olo, et haluun mennä 🤷 Hän istui yhdessä pöydässä ja me alettiin vaan katsoa toisiamme ja oli päivän selvää että menen hänen pöytään istumaan. Kävikin puan ilmi, että hän oli vasn kotimaassaan lomalla ja asuu Suomessa 😳 meillä oli tosi hauska lounas.
Vaihdettiin numeroita eikä enää siinä maassa tavattu vaan sitten myöhemmin Suomessa. Oltiin yli puoli vuotta kavereita. Fiilisteltiin samaa musiikkia ja soiteltiin ym. Hänen seurassa tosiaan tuntui et tämä on jotain tosi uniikkia. Sit oli yksi kerta, kun ei enää pystytty pitää näppejä erossa toisistamme ja päädyttiin rakastelemaan. Se oli väärin koska molemmat varattuja. Tän jälkeen olikin 8 vuoden tauko ettei pidetty mitään yhteyttä, mut hän oli kyllä mielessä todella usein.
Sitten tässä muutamia vuosia sitten tavattiin uudestaan. Molemmat oli saanut saman verran lapsia ja samaa sukupuolta jne tästä alkoi syvempi ystävyys ja olen koittanut löytää selitystä ilmiöille mitä tähänkin liittynyt. Meillä on ollut yllättävän samankaltainen lapsuus, vaikka ollaan kasvettu eri puolilla maapalloa. Ollaan ns. Eri värisiä mut meillä on samanlaiset silmät ja ruumiinrakenteet (toki mies ja naisvartalot kuitenkin 😅) olen esim aistinut hänen tunteitaan ja kun ollaan soiteltu olen siis saanut varmistuksen tähän. Soitellaan lähes joka päivä ja voidaan puhua vaikka 5 tuntia putkeen. Hän on aina rakastanut mennä omaan kotimaahan, mutta nyt kun on sielä käynyt kertoo ettei enää nauti niistä niin paljoa kun tuntee että minä olen eri mantereella. Hän ei tähän tf juttuun usko sitäkään vähää mitä minä, mutta hän ajattelee että mä olen noitunut hänet, kun hän kokee magneettista vetoa muhun 😅 ollaan yritetty olla olematta yhteydessä (koska elämäntilanteet) mutta aina jompikumpi ottaa lopulta yhteyttä. Aina kun ollaan yritetty olla erossa molemmilla kamala olo, sen erossa olon tuntee fyysisenä kipuna. Hänen lähellä mulla on rauhallinen ja seesteinen olo. 🤷
On paljon muutakin , mitä en nyt jaksa tähän kirjottaa. Mitään numeroita en ole kyllä nähnyt tms 😅