Twin flame
Täällä oli keskusteluketju TF-kokemuksista, joka yhtäkkiä katosi. Mitä ihmettä? Eikö siitäkään saa täällä keskustella?
Kommentit (651)
Nyt tuli tunne etten jaksa tätä TF juttua enää. Voisinpa unohtaa tämän kaiken. Kokemuksena niin erikoinen että unohtaminen mahdotonta. Tunteet heittelee sen välillä että pakko sulkea kaikki muistot, tunteet ja ajatukset pois - ja toisaalta taas ajattelen häntä kuin pakonomaisesti- hän kirjaimellisesti tunkeutuu ajatuksiini. Tunnen lähes fyysistä kaipuun tunnetta. Ihan muulla tasolla kuin tämä todellisuuden taso.
Nyt on pakkomielle ottanut vallan. Sääli kohdetta.
[/quote]False twin flame, sain falsen kanssa noita samoja numeroyhdistelmiä heti alkuun.
Universumi kertoo noiden avulla sinulle että jotain parempaa on tulossa, luota siihen.[/quote]
Miksi johdetaan väärin?
Vierailija kirjoitti:
False twin flame, sain falsen kanssa noita samoja numeroyhdistelmiä heti alkuun.
Universumi kertoo noiden avulla sinulle että jotain parempaa on tulossa, luota siihen.
Miksi johdetaan väärin?
Siksi johdetaan "väärin" jotta oppisit läksysi ja saisit kokemuksia, ja se "väärään" johtaminen ehkä vie sinut tavalla tai toisella sen oikean twinin luokse jota et muuten fyysisesti tässä maailmassa ehkä tapaisi. :)
Siksi johdetaan "väärin" jotta oppisit läksysi ja saisit kokemuksia, ja se "väärään" johtaminen ehkä vie sinut tavalla tai toisella sen oikean twinin luokse jota et muuten fyysisesti tässä maailmassa ehkä tapaisi. :)
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli tunne etten jaksa tätä TF juttua enää. Voisinpa unohtaa tämän kaiken. Kokemuksena niin erikoinen että unohtaminen mahdotonta. Tunteet heittelee sen välillä että pakko sulkea kaikki muistot, tunteet ja ajatukset pois - ja toisaalta taas ajattelen häntä kuin pakonomaisesti- hän kirjaimellisesti tunkeutuu ajatuksiini. Tunnen lähes fyysistä kaipuun tunnetta. Ihan muulla tasolla kuin tämä todellisuuden taso.
Jätä se taustalle hautumaan, niin asioita alkaa tapahtua. Liika ajattelu ja pyörittely vie energiaasi turhaan koska vastapuoli kokee energiasi häiritsevän päällekäyvänä. Keskity itseesi niin alat vetämään puoleesi sitä twiniä. Vetäydy hieman pois niin se imu aktivoituu ja hän alkaa jahtaamaan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Tämä twin flame homma tekee hulluksi.
Miten olette voineet ”unohtaa ” twin flamenne?
Minun täytyisi jatkaa normaalia elämää, mutta miten. Tunnen väistämätöntä halua hänen luokseen. Saan viettää hänen kanssaan yhden päivän. En malta odottaa. Miten ajan viettäminen ihmisen kanssa voi tuntua lottovoitolta? Ja miten pääsee yli asiasta, koska tiedän että menetän hänet pian 🤔
Ei heitä pidä unohtaa, heidät voi ikään kuin laittaa sivuun välillä ja keskittyä muuhun.
Voiko kaksoisliekki-"suhteet" alkaa niin päin, että ensin tapaa ihmisen ja tämä tapaaminen on jollakin tavalla "järisyttävä" tms. Ja tästä tapaamisesta lähtee liikkeelle kaikki kaksoisliekki ja henkiset asiat.
Vai onko vaan kyseessä ns. normaali ihastuminen.
Ihmettelen omaa kaksoisliekkityyppistä kokemustani. Tapasimme 17 vuotta sitten ja itselleni tavallaan kerrottiin, millälailla tarina tulee jatkumaan (tapaamista seurasi useamman vuoden ero, eikä välillämme ole koskaan ollut seurustelusuhdetta). Minulle siis annettiin tieto, (kun kaipasin häntä ihan hulluna), että hän tulee vastaan sitten kun olen unohtanut hänen kaipaamisensa aktiivisesti täysin ja kokonaan ja siihen liittyi myös muita kuvailuja tulevasta. Näin kävikin. Hän tuli vastaan aikanaan, kun olin jo unohtanut ajatella häntä päivittäin, eli 8 vuotta sitten.
Mutta sitten päädyimme jälleen erillemme. En ole kuullut hänestä nyt 7 vuoteen. Aikana, jolloin tapasin hänet toisen kerran koin, että elämässäni oli vahva ns. maailmankaikkeudellinen ote ja viestintää ja merkkejä. Kyse ei ole vain kuvittelusta, yhtenä merkkinä koin mm. junat, joita menee sillalla, jonka alta ajan töihin yms. Jostain syystä tuolla jaksolla junia meni lähes aina sillan yli kun ajoin sen ali, ja olen jatkanut samaa töissäkäyntiä samoilla työajoilla sen jälkeenkin, mutta junia ei enää juuri koskaan osu yhtäaikaa siihen (eikä siis osunut tuota aikaisemminkaan, koska se oli asia, jonka muuttumiseen kiinnitin silloin jo huomiota). Tuo vain eräänlaisena outona yksityiskohtana.
Tämä vahva henkisten ilmiöiden ja merkkien puhuttelu minulle päättyi, kun suhde meni tauolle.
Mikä ikävintä, minulle näytettiin tavallaan täysin mustaa tyhjyyttä kysymykseen, miten tämä suhde jatkuu. Eli vastassa oli ei yhtään mitään.
Ymmärrän, että se olisi normalisti vain olan kohautus ja seuraavaa matoa koukkuun, eli ei ole mitään syytä olettakaan kaikkien suhteiden aina jatkuvan, ”jos mä halun niin”. Mutta en ymmärrä, miksisuhteesta tuotiin eteeni kaikki kaksoisliekkisuhteen ominaisuudet, jos se ei olisi sitä? Miksi koin vahvimman henkisen selvänäköisyyden olotilan ikinä, jos se nyt vain olikin pikku ihastuminen, hullun syvänä vain?
Todella vaikea uskoa. Ja ymmärtää.
Mutta ihmettelen nyt, miksi minun ei sallita tietää MITÄÄN tulevasta kaksoisliekkini kanssa? En usko mihinkään kuolemaan hänen kohdallaan.
Onko muilla ollut samaa, eli ensin laajempaa tietoisuutta kuin ikinä ja sitä seuraa hiljaisuus ja tyhjyys, etkä saa tietää yhtään mitään, on aivan kuin mitään liekkihommelia ei olisi mulla koskaan ollutkaan ja että tämä olisi myös ”taivaan” viesti asiasta . Vaikka se ei ole totta. Itse ainakin koin syvimmän rakkaudentunteen tuntemisen, raastavinta ikävää ikinä, hulluutta pelkoa ja huumaa liittyen tuohon ihmiseen. Ja rakkainta ystävyyttä, läheisintä sydänten ja mielten yhteyttä, kuin kehenkään ikinä.
Ja juu, olen myös ollut suhteessa sielunkumppanini kanssa, mutta hän on se helppo ja mukava heppunen, ei kaksoisliekkini.
Pitää olla henkisesti vahva että kestää olla twin flamen kanssa tekemisissä, siis ihan oikeasti :)
Koska se saattaa tuntua välillä kuin olisi se sinun paha kaksonen, ja jotenkin hän saa välillä sinut tuntemaan olosi pahaksi kaksoseksi.
Kirjoittelin aiemmin (viesti 596) "yhteydestä" erääseen henkilöön. Kuulin hänestä viiden viikon hiljaisuuden jälkeen, oli ollut koomassa!? Riemuitsin silti hänen paluustaan kun jo seuraavana päivänä mulla meni hänen sanomiset tunteisiin. Estoon. Tunsin vihaa, surua, pettymystä, häpeää..
En ollut koskaan kuvitellut että hän saisi mussa aikaan tuollaisia tunteita. Olin hämilläni ja otin vähän etäisyyttä. Viikko sitten ilmoitin etten voi enää keskustella hänen kanssaan josta hän oli yllättäen samaa mieltä. Myöskin kyllästynyt tähän noidankehään.
Päässä on kaksi totuutta; toinen näkee selvät merkit, toinen taas epäilee ja haluaa unohtaa. Pystyn hetkeksi sulkemaan hänet pois mutta pian huomaan palaavani tähän tunteeseen..
Nuo pari päivää täynnä synkroniaa, kummatkin tekstaa yhtaikaa ym.. vaan miksi epäröidään? En ymmärrä...
Jos kaikki onkin vain oman pääni sisällä ja suurentelen kaikkea.. mikä on totuus?
Jatkuu..
Viikko sitten tekstasin ikävöiväni häntä johon sain vastauksen klo 15.55. Kerron tämän koska tuon "jättöviestini" hän kertoi saaneensa (eri aikavyöhykkeet) klo 17.55 eli 5.55 pm.
En ole pakkomielteinen, haluan vain ymmärtää mitä tämä on. Joko hän pelleilee tai minä vaan kuvittelen..
Eksynyt kirjoitti:
Jatkuu..
Viikko sitten tekstasin ikävöiväni häntä johon sain vastauksen klo 15.55. Kerron tämän koska tuon "jättöviestini" hän kertoi saaneensa (eri aikavyöhykkeet) klo 17.55 eli 5.55 pm.
En ole pakkomielteinen, haluan vain ymmärtää mitä tämä on. Joko hän pelleilee tai minä vaan kuvittelen..
Tutkailin juuri tuota 555 yhdistelmää sillä osui omalle kohdallekin. Tästä löytyy useita tarinoita eri sivustoilta että mitä se tarkoittaa, eniten sanottiin että tulevaa suurta muutosta. Löysin myös tämän tekstin ”This tumultuous relationship is full of ups and downs and separations and reunions are an inevitable part of it.
The magnetic attraction twin flames have for each other brings them back together after each breakup. Seeing angel number 555 during a separation phase is an indication of the imminent reunion. ”
Vierailija kirjoitti:
Eksynyt kirjoitti:
Jatkuu..
En ole pakkomielteinen, haluan vain ymmärtää mitä tämä on. Joko hän pelleilee tai minä vaan kuvittelen..Tutkailin juuri tuota 555 yhdistelmää sillä osui omalle kohdallekin. Tästä löytyy useita tarinoita eri sivustoilta että mitä se tarkoittaa, eniten sanottiin että tulevaa suurta muutosta. Löysin myös tämän tekstin ”This tumultuous relationship is full of ups and downs and separations and reunions are an inevitable part of it.
The magnetic attraction twin flames have for each other brings them back together after each breakup. Seeing angel number 555 during a separation phase is an indication of the imminent reunion. ”
Mielenkiintoista. Tuosta muutoksesta olen myös kuullut..
Minkälainen sinun kokemus on?
Näyttääkö karmic ja twin flame usein samalta?
Tapasin parikymmentä vuotta sitten miehen, joka katsoi minua suoraan sieluun. Tai siltä se tuntui. Olin silloin toisen miehen kanssa, samassa seurueessa, emmekä voineet tehdä asialle mitään, vaikka oli harvinaisen selvää, mitä tapahtuisi, jos tapailemani mies ei olisi ollut mukana.
Muutkin seurueessa huomasivat hänen intensiivisen, syvän tuijotuksensa joka kesti koko illan. Emme juuri edes puhuneet, mutta ei tarvinnutkaan. Myös varsinaisesti tapailemani mies kiusaantui tästä tuttavansa tuijotuksesta. Tämä jäi mieleeni, ja nyt kuulin miehen kuolleen. olen seurannut hänen julkista uraansa ulkomailla, ja kuolema vaikutti ihan liikaa minuun. En edes tiedä miksi. En pysty ajattelemaan muuta. Emme ole edes tavanneet tuon parin päivän jälkeen kertaakaan. Sanokaa nyt että olen hullu.
Mutta kukaan ei ole sitä ennen eikä sen jälkeen katsonut ihan suoraan sieluuni, ilman että edes sanoi mitään.
Täällä kokemus väärästä kaksoisliekistä josta olen vasta eronnut. Tuo mieletön tuttuuden tunne ja kotiin tulo fiilis suhteen alussa, teimme toisistamme parempia ihmisiä mutta jotain syvää jäi puuttumaan, en pystynyt olemaan täysin oma itseni, ei ollut fiilistä että haluaisi toisen vieressä olla, kosketella, pussailla ja en pystynyt antautumaan täysin seksuaalisesti. Meissä oli samaa ulkonäöllisesti ja elämän tarinoissakin samoja asioita. Kuitenkin joku häiritsi enkä ymmärtänyt syvällä tasolla tätä miestä eikä hän minua. Tämän false twinin myötä aloin ottamaan kaksoisliekki asiasta selvää, sitä ennen en ollut siitä paljon lukenut. Eroaminen ei tuntunut niin pahalta, toisaalta helpottunut mutta toisaalta surullinen ja yksinäinen olo mikä kuuluu ihan asiaan kun eronnut on ihan hyvästä suhteesta.
Kannattaa siis olla tarkkana kaksoisliekki asian suhteen, suhde jota koet voi hyvinkin olla väärä kaksoisliekki ja tästä löytyy paljon asiaa varsinkin englannin kielisiltä sivuilta. Uskon että meille on se yksi oma puolikas, ja mainittakoon että sen vajavaisuuden myös tuntee ilman tätä puolikasta. Sitä oikeaa siis odotellessa. False twinini herätti minut rakastamaan itseäni ja tekemään asioita itselleni hyväksi, keskityn siis itseeni ja pyrin tuomaan hyvää tähän maailmaan.
Kiinnostaa tilanne, jossa kaksoisliekki on kuollut jo ennen kuin ehdit edes tavata hänet, mutta silti on vahva tunne, että kyseinen henkilö oli tosiaankin liekkisi. Onko tällainen tilanne mahdollinen?
Voiko twin flamen tunteet tuntea?
Minusta todella tuntui, että tunsin toisen ihmisen, twin flameni tunteita eilen.
Tilanne oli aivan kummallinen.
Kaikki oli hyvin, autuaasti ja normaalisti. Onnellinen hyrinä sisässäni. TF oli läsnä mutta en ottanut häneen kontaktia. Jaoimme autuaan rauhallisen olon yhteisen kokemuksen jälkeen. Mutta aika. Aika yhdessä oli lopussa. Se oli painanut päällä koko päivän, olimme voineet paeta sitä, unohtaa sen, ja nyt se oli totta. Aika. Aika yhdessä loppuu. Minä olen hereillä hänestä, en ole varma onko hän minusta. On ja ei.
Autuus ja onnellisuus, raukeus, se päättyi rytinällä. Siihen liittyi sanoja joita en ehtinyt sanoa. Otin häneen kontaktia ja hän oli iloisesti häkeltynyt mutta jouduinkin vetäytymään nopeasti ja yllättäen pois. Sanani jäivät roikkumaan ilmaan kuin niillä ei olisi ollut merkitystä. Hän vetäytyi tämän jälkeen kuoreensa.
Myöhemmin jouduin keskustelemaan hänen kanssaan arkipäiväisestä asiasta jonka voi tulkita kontaktin ottamiseksi vaikka se ei ollut tarkoitus. Kun lähestyin häntä , pasmani menivät aivan sekaisin. Sain hoidettua asiani ja tajusin että hän tulkitsi käytökseni ehkä aloitteeksi. Koko kommunikaatio tilanteessa meni aivan pieleen. Melkein kinasimme. Hän sanoi mielestäni typerästi. Ennen sitä minä olin sanonut typerästi. Vedimme naamiot päähän. Kun lähdin pois minut valtasi aivan outo ja omituinen tunnemyrsky. Kuin olisin tuntenut 10 eri tunnetta yhtä aikaa. Kaoottista.
Ajattelin että hän pakenee, mutta enää en ole varma kumpi pakenee kumpaa. Minä olen hereillä hänen suhteen mutta oma käytökseni kertoo, etten täysin kuitenkaan ja minullakin on vielä pelkoja ja estoja asiaan liittyen. Se miten jätin asian ilmaan ja hävisin yhtäkkiä, se miten lähestyin tavanomaisessa asiassa - kyllähän hän tuntee jännitykseni. Ja ego tulkitsee häipymiseni väärin.
Tässä hommassa menee omakin pää aivan sekaisin kumpi on pakenija ja kumpi jahtaaja.
Tänään luulin että lopetan jahtaamisen mutta taisin vain toimia taas kuin pakenija. Olen pitänyt itseäni jahtaajana mutta olenko edes ? Olen välttänyt katsomasta häneen ja energiani on vain jännittynyt. En tiedä mitä tehdä. Parhaalta tuntuu vetäytyä, koska tunteeni intensiivisyyden vuoksi olen pelännyt olevani jahtaaja ja hän pakenija. En tiedä mistä sen keksin että hän on pakenija, koska hän itseasiassa on mm.koskettanut minua, en minä häntä, useamman kerran ja hän on kirjaimellisesti seurannut minua, en minä häntä.
On tämä sekavaa. Nyt näen miten monimutkaista tämä TF touhu on. Koska yhteys on niin syvällä tasolla, ego tulee häiritsemään yhteyttä jos asiaa ei kohdata.