Twin flame
Täällä oli keskusteluketju TF-kokemuksista, joka yhtäkkiä katosi. Mitä ihmettä? Eikö siitäkään saa täällä keskustella?
Kommentit (651)
Vierailija kirjoitti:
Mitä olen perehtynyt aiheeseen, twin flame suhde vastaa lähinnä jotain rangaistusta, vuosikausia tuskainen on off suhde, joka ei etene mihinkään.
Haluaisin myös tietää että te ketkä olette twininne löytäneet, mitä iloa siitä on verrattuna ihan vain sielunkumppanuuteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetteko te, kun vastapuoli tuntee teidän tekemiset tms?
Esim. Vaikka jumpan aikaan tuntee itse, että nyt vastapuoli tuntee tämän voimakkaan venytyksen kyljessään. Tai ollessani saunassa tunnen, että vastapuoli tietää minun olevan saunassa.Juu, pitkin päivää. Hassua! En koskaan aiemmissa suhteissani,
Kiva kuulla, etten ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olen perehtynyt aiheeseen, twin flame suhde vastaa lähinnä jotain rangaistusta, vuosikausia tuskainen on off suhde, joka ei etene mihinkään.
Meillä 12v sellaista sotaa mitä ei voi edes kuvitella (eroja, yhteenpalamisia, kolmansia ihmisiä, oikeuskäsittelyt lapsista, kaikki on revitty auki niin itseltä kuin mieheltä, käyty molempien elämät, pelot ja traumat läpi yms). Viimeisen vuoden aikana molemmat ovat olleet ihan loppu tästä pyörityksestä ettei kumpikaan enää jaksa taistella ja tilanne muuttunut niin paljon parempaan rakkauteen. Jos tämä 12v helvetti piti kokea, että sen jälkeen vasta on oppinut tuntemaan toisen ja itsensä sekä saavuttamaan rakkauden ja rauhan niin on se ollut sen arvoista, vaikkakin raskasta.
Miksi näytätte englanninkielisiä nimiä? Miksi otsikko on Twin Flame eikä kaksoisliekki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä 12v sellaista sotaa mitä ei voi edes kuvitella (eroja, yhteenpalamisia, kolmansia ihmisiä, oikeuskäsittelyt lapsista, kaikki on revitty auki niin itseltä kuin mieheltä, käyty molempien elämät, pelot ja traumat läpi yms). Viimeisen vuoden aikana molemmat ovat olleet ihan loppu tästä pyörityksestä ettei kumpikaan enää jaksa taistella ja tilanne muuttunut niin paljon parempaan rakkauteen. Jos tämä 12v helvetti piti kokea, että sen jälkeen vasta on oppinut tuntemaan toisen ja itsensä sekä saavuttamaan rakkauden ja rauhan niin on se ollut sen arvoista, vaikkakin raskasta.
Tuo on karmallinen suhde ( =kärsimystä). Oikea twin flame suhde ei veisi toisa osapuolta oikeuteen, tai riitelisi lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Nämä kaksoisliekkitunteet ym. kokemukset. Ovatko ne aina molemmin puolisia? Vai voiko olla niin, että toinen osapuoli ei koe asioita samoin?
Et taida tietää aiheesta paljoakaan? Aluksi usein vain toinen tunnistaa suhteen ensin, toinen on ns. "runner". Runner juoksee karkuun, koska suhde on liian intensiivinen, tai pelkästään se tunne jonka toinen ihminen hänessä herättää on liikaa. Kun molemmat alkavat käydä omaa henkistä kasvuaan läpi (joka kestää vuosia), toinenkin alkaa vähitellen tunnistamaan suhteen "outouden" tai "muodon". Ei välttämättä tiedä termistä kaksoisliekki, mutta näkee että tässä ihmisessä on jotain erityistä, erityisempää kuin sielunpareissa, sillä niitä tulee elämässä vastaan monia, ja ne eivät herätä näin syvällisiä tunteita ja henkistä heräämistä. Ja lisäykseksi: Henkinen herääminen ei ole mukavaa, vaan syvä, pitkä, raskas (helvetillinen) kokemus jossa joutuu katsomaan omat pimeytensä läpi. Pelkästään toisen ihmisen perässä juokseminen, tai stalkkaaminen ei johda mihinkään. Oma kasvu on kaiken a ja o.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin myös tietää että te ketkä olette twininne löytäneet, mitä iloa siitä on verrattuna ihan vain sielunkumppanuuteen?
Henkinen kasvu, herääminen. Kun olet tavannut twinin, et voi koskaan enää palata takaisin siihen mitä/mikä olit ennen tapaamista. Koko elämä muuttuu silmänräpäyksessä. Sielunkumppanuus on lastenleikkiä, verrattuna twiniin. Sielunkumppanuus on tuttua, mukavaa. (Karmallinen suhde ei niinkään mukavaa, mutta opettavaista). Twinin tapaaminen on järisyttävää, koska katsot silloin itseäsi ensimmäisen kerran peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistatteko julkkispareista Twin Flameja?
Chrissy Teigen ja John Legend
Höpsistä. Pimeän puolella tämä pari. Ei todellakaan mikään twin flame.
Eikö twin suhteet olekaan haastavia ja hankalia? Jos ne raastavat suhteet ovatkin karmasuhteita?
En tunne yhtäkään kaksoislieķkisuhdetta jossa olisi ollut helppoa. Kyllä ne vaikeudut ja ongelmat kuuluvat tähän pakettiin.
Sielunkumppanit ovat se kaunis tarina erikseen.
Tuntuuko kellään sykähdyksiä rinnassa kun ajattele twiniänne? Mulle tulee joskus sellainen voimakas fyysinen sykähdys siinä sydänchakran kohdalla ja ikäänkuin tunnen hänen energiansa tuolla hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei kuulosta lainkaan TF-yhteydeltä vaan ihan joltain muulta, ehkä narsisti-läheisriippuva-suhteelta tms. "Sota" ei ole missään mielessä termi, joka kuvaa tf-yhteyttä. Ei myöskään oikeukäsittelyt.
Vierailija kirjoitti:
Eikö twin suhteet olekaan haastavia ja hankalia? Jos ne raastavat suhteet ovatkin karmasuhteita?
En tunne yhtäkään kaksoislieķkisuhdetta jossa olisi ollut helppoa. Kyllä ne vaikeudut ja ongelmat kuuluvat tähän pakettiin.
Sielunkumppanit ovat se kaunis tarina erikseen.
Ongelmat ja haasteet kyllä, mutta ei niin kuin luulet. Ei siinä mielessä, että petetään, taistellaan, on väkivaltaa, alkoholinkäyttöä, oikeudenkäyntejä tms. Nuo eivät kuulu Tf-yhteyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei kuulosta lainkaan TF-yhteydeltä vaan ihan joltain muulta, ehkä narsisti-läheisriippuva-suhteelta tms. "Sota" ei ole missään mielessä termi, joka kuvaa tf-yhteyttä. Ei myöskään oikeukäsittelyt.
Mullekin tuli heti mieleen, että tämä on enemmänkin karmic/false twin suhde. Twin suhde on kyllä haastava, mutta ei se revi ihmistä rikki tuolla lailla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on karmallinen suhde ( =kärsimystä). Oikea twin flame suhde ei veisi toisa osapuolta oikeuteen, tai riitelisi lapsista.
Mielenkiintoista. Meille on 2 luotettavaa näkijää sanonut, että kyseessä on TF suhde, myös useat tarot tulkinnat ovat tämän puolella. Myös kaikki tf merkit sopii, ihmisrt jotka tuntevat tarinamme ja tietävät kaksoisliekkeydestä ovat puhuneet tästä. Numerologia, entiset elämät yms.
No oli mitä oli, niin nyt ollaan hyvässä suhteessa kaiken ikävän jälkeen. Molemmilla meillä takana erittäin vaikeat lapsuudet ja on pitänyt tehdä paljon kaikenlaista työtä että voidaan olla vanhempia omille lapsille. Ja kun kummankin lapsuuden parisuhdemallit oli erittäin epänormaalit niin on tarvinut työstää parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Noista julkkispareista mieleeni tuli David Duchovny ja Gillian Anderson, joilla on ainutlaatuinen kemia ja ovat kummatkin sen myöntäneet. Näkee jo noista YouTuben yhteishaastatteluista eikä tule heti mieleen toista ”paria” (eivät ole ymmärtääkseni koskaan olleet keskenään parisuhteessa) joilla ulospäin noin selvä ”sielunyhteys”. En osaa sanoa ovatko kaksoisliekki mutta vähintään sielunkumppanit. Kaksoisliekkisuhteen ei käsittääkseni tarvitse olla romanttinen.
Mielenkiintoista että ovat syntyneet vain parin päivän erolla (eri vuosina tosin). David 7.8. ja Gillian 9.8. Heistähän on pilvin pimein shippausvideoita Youtubessa. Ei siis ainoastaan roolihahmoistaan (Mulder & Scully) vaan heistä itsestään. Ehkä vähän outoa, kun nämä nyt on oikeita ihmisiä eikä enää mitään TV-hahmoja. Mutta kertonee miten ihmiset kokevat heidät ja haluaisivat heidän olevan yhdessä. Minusta taas on ihanaa että ovat noin läheisiä ystäviä kaiken jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Meille on 2 luotettavaa näkijää sanonut, että kyseessä on TF suhde, myös useat tarot tulkinnat ovat tämän puolella. Myös kaikki tf merkit sopii, ihmisrt jotka tuntevat tarinamme ja tietävät kaksoisliekkeydestä ovat puhuneet tästä. Numerologia, entiset elämät yms.
No oli mitä oli, niin nyt ollaan hyvässä suhteessa kaiken ikävän jälkeen. Molemmilla meillä takana erittäin vaikeat lapsuudet ja on pitänyt tehdä paljon kaikenlaista työtä että voidaan olla vanhempia omille lapsille. Ja kun kummankin lapsuuden parisuhdemallit oli erittäin epänormaalit niin on tarvinut työstää parisuhdetta.
Näkijöitäkin voi johdatella ja jotkut näkee sen mitä toiset kovasti haluaa uskoa. Minulla tosin oli kokemus, jonka mukaan halusin kovasti erään ihmisen olevan minulle kaksoisliekki. Moni asia sopi yhteen, mutta sitten eräs näkijä sanoi, että hän on hyvän ja pahan rajalla. Että on vain karismaattinen ihminen ja minä kaiketi vain manifestoin itse noita merkkejä? Ja lopulta se oli totuus. Oli todella raastava tapaus ja helpotti paljon lopultakin päästää irti tästä miehestä. Nyt suhtaudunkin aika skeptisesti kaikkiin merkkeihin.
Eikö TF-suhteilla ole jotenkin tarkoitus ”parantaa maailmaa”?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko oikeasti, että näkijä ei voi olla väärässä? Toisekseen, jos olisit oikea twin flame, et tarvisi näkijää todistamaan tätä asiaa sinulle, koska sinä TIEDÄT. Tällä asialla rahastetaan tällä hetkellä erittäin paljon. Suurin osa kuvitelluista twin flameeista EI OLE oikeita.
Twin flame suhde ei ole sellainen, jossa tehdään toinen onnettomaksi, se on joku karmallinen suhde.
Näkijöiden avulla minulle on selvinnyt, että ihminen, jonka viimevuonna tapasin on mun kaksoisliekki. Hän on vielä naimisissa, mutta onnettomasti. Olemme menneet läpi nyt tätä runner-chaser- vaihetta, mutta energia alkaa pikkuhiljaa tasoittumaan, mutta hän ei tiettävästi ymmärrä mistä tässä on kyse. Menneeseen ei ole kuitenkaan paluuta, hän palaa aina uudelleen luokseni. Tämä suhde on edennyt ihan kuin twin flame "oppikirjoissa", 4 viikon honey moon, jonka jälkeen hän lähti karkuun. Päädyin dark night of the soul- vaiheeseen, pakkoajatusten kanssa, hän tuli ja meni, tuli ja meni. katosi pariksi kuukaudeksi, tuli uudelleen. Oma liittonsa on ollut täysin kuollut jo pari vuotta, mutta siellä on lapsia. Yhteys, mikä meillä on, on jotain sellaista mitä ei voi kuvailla, ellei sitä ole kokenut. Fyysisyys on tajunnan räjäyttävää. Tunnen hänet energiassani, sydän chakran alueella päivittäin. Hän on varmaan täysin hukassa, koska ei tiedä mistä on kyse. Elämämme on menneet vähän samaa rataa tahoillamme- itsekin erosin tuollaisesta suhteesta, missä mikään ei tuntunut miltään, meillä on samankaltainen lapsuus, työelämä, harrastukset, jopa fyysisesti olemme jotenkin samankaltaisia. Tosin meillä on kymmenen vuoden ikäero, joka ei tunnu missään kun olemme yhdessä. 4 viikon honey moonin aikana ikäänkuin sulauduimme toisiimme, kunnes hän riistäytyi erilleen. Tässä nyt sitten katsellaan, miten ja koska pääsemme yhteen vai mitä tässä tapahtuu. Tiedän silti, että vastaavaa en tule enää koskaan kokemaan, sillä ainutlaatuistahan tämä on ja olen syvästi kiitollinen, että sain hänet kohdata tässäkin elämässä.