Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on romanttisinta mitä mies on koskaan tehnyt vuoksesi?

Vierailija
13.09.2019 |

?

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme etäsuhteessa, välimatkaa 160 kilometriä. Riitelimme puhelimessa ja hän oli parin tunnin päästä oveni takana. Oli pari tuntia ja lähti takaisin, koska hänen piti aamulla töihin.

Vierailija
102/111 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kesä kun emme vielä asuneet yhdessä kutsui hän minut luokseen iltaa viettämään. Oli laittanut parvekkeelle patjan, tyynyt ja peitot, PALJON kynttilöitä ja ruusun terälehtiä. Siellä sitten löhöttiin, katsottiin netflixiä ja nautittiin viiniä ja jäätelöä. Nukuttiin myös koko yö siellä taivasalla. Oli todella romanttista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaukosuhteessa, joten ei hirveästi ole mitään romanttisia juttuja ole pystynyt tekemään, mutta tuli todella hyvä mieli, kun olin kuumeessa ja tää mies soitti mulle videopuhelun töistä ja kehui kuinka suloinen olen jopa sairaana. Seuraavana päivänä soitti ja herätti mut tuntia ennen lääkäriaikaani.

Vierailija
104/111 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 10 vuotta sitten olin lähtenyt töihin juomatta aamukahvia, koska en jostain syystä sitä jaksanut tai ehtinyt keittää. Siitä lähtien mies on keittänyt minulle joka aamu kahvin valmiiksi termariin, jos on itse jo lähtenyt töihin, tai jos minulla on aikaisempi herätys, hän nousee jopa vapaapäivänään yhtä aikaa keittämään ne kahvit.

Vierailija
105/111 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia ja kakun töihin synttäripäivänä.

Kahdesti yllärireissun kavereiden kanssa, oli suunniteltu ohjelma ja hurjia yllätyksiä. Itse hän jäi kotiin hoitamaan lapsia kummallakin kerralla.

Vierailija
106/111 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
107/111 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kinkkua jouluna. Osti muumilimun kun mökötin. Ajoi hakemaan takkia melkein 100km kun jäi.

Sytytti kynttilät saunaan poluksi, tarjosi itse tehtyä kebabia. Rauhoitti kun olin sydän rikki.

Ripusti verhot, kävi kaupassa kun en pystynyt, oli läsnä vaikkei olisi tarvinnut ja antoi tehdä kaikenlaisia hoopouksia.

:/ IHANIAAAAAAAAAAA Ottaisin ne kolme hääräämään elämääni heti. Siinä olis unelmat kasassa.

Vierailija
108/111 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lensi Milanoon tuomaan minulle hesen paprikamajoneesia. Olin siis vaihdossa Milanossa ja olin aiemmin valitellut miehelle himoitsevani hesburgerin paprikamajoneesia. Mies tuli yhtenä vkloppuna sitten yllärinä käymään luokseni ja toi tietenkin sitä majoneesia:D. Koko viikonloppu ja Milano jouluvaloineen oli muutenkin niin romanttinen että aina alkaa taas perhoset pörrätä mahassa kun mietin. Samaisena viikonloppuna meinasin myös pudota ikkunasta kun harrastettiin seksiä kolmannen kerroksen ikkunasyvennyksessä ja ikkuna aukesi vahingossa ulospäin. Säikähdyksellä selvittiin onneksi.

Vierailija
109/111 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antoi pettämisen anteeksi. Kahdesti :)

Epäromanttisinta mitä mies voi tehdä. 

Vierailija
110/111 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli remontti kesken ja kompura pärähti keskellä yötä käyntiin sängyn lähellä. Heräsin siihen kun mies painoi kätensä korvilleni ettei kuuluisi niin kovaa. Tuon muistan vieläkin vuosien takaa.

Vierailija
111/111 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän puolisot tosiaan noin epäromanttisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi