Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on romanttisinta mitä mies on koskaan tehnyt vuoksesi?

Vierailija
13.09.2019 |

?

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on painanut mun käden sydäntään vasten ja sanonut, että "tämä täällä on sinun omasi":)

Vierailija
2/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä romanttista yksikään nainen  ikinä on tehnyt yhdenkään miehen eteen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kehua nyt miehiä.

Ap

Vierailija
4/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatui portaissa minut nähtyään.

Vierailija
5/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauloi häissämme yllätysohjelmana Finlandersin Oikeesti -biisin.

Vierailija
6/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotti mua lentokentällä ihanan kukkapuskan kanssa kun palasin työmatkalta. Oli myös käynyt kaupassa etsimässä lempijogurttiani, mitä saa aika harvasta paikasta.

Tuo muisto saa mun sydämen aina hymyilemään 🤗

Vierailija
7/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä! Mulle ei tule mitään mieleen :( olen ollut rakastunut mutta mitään tuollaista romanttista en muista mulle ikinä kenenkään tehneen. Moni mies on sanonut rakastavansa ja että olen kaunis yms. mutta ns. Romanttiset elkeet ovat jääneet kokematta. Ja ikääkin on jo 46.

Olen ajatellut että suomalaisten miesten ei vaan ole tapana höpistä näitä.

Taidan avata viinipullon...

Vierailija
8/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotti mua lentokentällä ihanan kukkapuskan kanssa kun palasin työmatkalta. Oli myös käynyt kaupassa etsimässä lempijogurttiani, mitä saa aika harvasta paikasta.

Tuo muisto saa mun sydämen aina hymyilemään 🤗

Ihanaa. <3

Vierailija
9/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on aina, aina muistanut hääpäivämme: ostanut ruusuja tai jonkun pienen lahjan.

Lahja on ollut jokin koru, jota olen ihastellut joko näyteikkunassa tai kuvastossa.

Ei tietenkään mitään ylikallista, vaan jotain sellaista, jonka hän on tiennyt ilahduttavan minua paljon.

Muutenpa ei romantiikkaa meidän elämässä näy.

Äitienpäivänä kahvit lasten kanssa aamuisin, kukkien ja kortin kanssa.

Siksi tuo hääpäivän muistaminen tuntuu niin romanttiselta, tunteita ei mies näytä, mutta olen hänelle tärkeä ja rakas.

Vierailija
10/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm....ei ehkä mitään kovin erikoisia....

Mutta no, kantoi mut yläkertaan ennen ekaa yhteistä yötä.. ei nukkumaan:) se jäi kyllä mieleen.

Vierailija
11/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoi pettämisen anteeksi. Kahdesti :)

Vierailija
12/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta minusta on aina niin upeaa nähdä mies ostamassa lahjaa vaimolleen eri kaupoissa.

Myös äitienpäivän aikaan on hellyyttävää nähdä, kun mies lapsien kanssa on ostamassa äitienpäiväkukkia.

Kaikki te naiset, jotka näitä lahjoja ja kukkia ja muistamisia saatte: Olkaa onnellisia ja kiitollisia; lähellänne on ihmisiä jotka pitävät, rakastavat ja haluavat muistaa teitä.

Se on suurenmoinen onni, tämän hektisen, raskaan ja vaativan elämän keskellä.

Tuollaista onnea yksin elävä ihminen ei voi koskaan kokea.

Vierailija
13/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteemme alussa hän korjasi kaappieni kenovinossa olevat saranat ja laittoi ruuan valmiiksi työvuoroni jälkeen. Olin aivan myyty kun olin vuosikausia tavannut vain kaupunkilaismiehiä, joilla peukalo oli keskellä kämmentä eikä mitään oma-aloitteisuutta mihinkään.

Vierailija
14/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörälenkillään hän saattaa poiketa poimimaan minulle ruusuja tienvierustalta (paljain käsin), hoputtaa minua ulos katsomaan revontulia, ostaa minun lempiherkkujani, sytyttää kynttilät valmiiksi ennen minun kotiintuloa, ostaa yllättäen minun ihailemani korun, laittaa minulle vaahtokylvyn (+kuoharia+kukkia+herkkuja) valmiiksi kun tietää minun olevan tulossa kotiin...ja monin, monin muiden tavoin. Takana yhteisiä vuosia 41. Ihana, upea, suomalainen mies.

Vierailija
15/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 vuotta yhdessä, ja just nytkin on laittamassa keittiössä iltaruokaa perheelle ❤

Vierailija
16/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyörälenkillään hän saattaa poiketa poimimaan minulle ruusuja tienvierustalta (paljain käsin), hoputtaa minua ulos katsomaan revontulia, ostaa minun lempiherkkujani, sytyttää kynttilät valmiiksi ennen minun kotiintuloa, ostaa yllättäen minun ihailemani korun, laittaa minulle vaahtokylvyn (+kuoharia+kukkia+herkkuja) valmiiksi kun tietää minun olevan tulossa kotiin...ja monin, monin muiden tavoin. Takana yhteisiä vuosia 41. Ihana, upea, suomalainen mies.

❤️

Vierailija
17/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina puolustanut minua jos anoppi on alkanut häijyksi.

Vierailija
18/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi suklaata ja raskaustestin, kun mulla oli menkat myöhässä.

Vierailija
19/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakensi mun kissalle kiipeilypuun, kun olin viikonlopun poissa.

Vierailija
20/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittanut kynttiläillallisen viineineen useammankin kerran. Tuo aika usein kukkia. Ostaa minulle lempikarkkejani. Ostaa hyviä lahjoja merkkipäivinä, on selvästi kuunnellut, kun olen jostain maininnut. Kävelemme usein käsi kädessä. Kaikista romanttisinta oli kuitenkin se, että kun olimme eräästä isosta asiasta eri mieltä, mies suostui tekemään kuten minä halusin, vaikka oli itse eri mieltä. Ko. asiassa ei oikein voi tehdä kompromissia. Arvostan suuresti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi