Mikä on romanttisinta mitä mies on koskaan tehnyt vuoksesi?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehen profiilin netissä. Hän etsi jotain aivan erilaista tyyppiä kuin minä, ruvettiin kuitenkin juttelemaan ja tavattiinkin. Viikon tiiviin yhdessäolon jälkeen ehdotin taukoa ja sanoin, etten halua että hän tyytyy minuun, vaan että haluan miehen, jolle minä olen unelmien täyttymys.
Hän katsoi minua ja sanoi: Et sinä ole minulle unelmieni täyttymys. (Tässä kohtaa mieleni mustui...) Sitten hän jatkoi: En osannut edes unelmoida että ketään noin ihanaa on olemassa.Nyt jo monta vuotta yhdessä.
Lue vähän lisää reginaa! :'D
Mun muistaakseni Reginan jutut on aika paljon roisimpia.
Vakka kantensa valitsee siskoseni.
Vierailija kirjoitti:
Lähettänyt minulle terveisiä.
Kallen isä sanoisi tähän että.....
Miehenä kerron mikä on romanttisinta mitä tein exälle.
Hääpäivänä, vaimo oli tulossa töistä kotiin. Laitoin kynttilöitä ja tuikkuja ohjaamaan ovelta suoraan kylpyhuoneeseen. Täytin poreammeen kuumalla vedellä ja laitoin ruusun terälehtiä veteen. Myös musiikki vehkeet kuskasin ammeen viereen ja musiikin soimaan. Viinilasi ja viiniä sekä mansikoita odottamassa. Sitten kämppä pimeäksi ja itse koirien kanssa ulos lenkille just ennen kuin vaimo tuli kotiin.
Vaimo sai rentoutua työpäivän jälkeen ja nauttia omasta rauhasta.
Vierailija kirjoitti:
Hääpäivänä, vaimo oli tulossa töistä kotiin. Laitoin kynttilöitä ja tuikkuja ohjaamaan ovelta suoraan kylpyhuoneeseen. Täytin poreammeen kuumalla vedellä ja laitoin ruusun terälehtiä veteen. Myös musiikki vehkeet kuskasin ammeen viereen ja musiikin soimaan. Viinilasi ja viiniä sekä mansikoita odottamassa. Sitten kämppä pimeäksi ja itse koirien kanssa ulos lenkille just ennen kuin vaimo tuli kotiin.
Olisi luullut että liityt seuraksi..?
Ihania. Lisää näitä.
Romanttista on kukkien hakeminen kesken kävelylenkin.
Pyytäispä joku minutkin katsomaan revontulia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi luullut että liityt seuraksi..?
Poreamme ei ollut niin iso että ois voinut nauttia kahdestaan. Ja toiseksi ex-vaimon reaktioista ja sanoista päätellen oli ihaninta mitä kukaan on koskaan tehnyt hänelle. Joten ihan hyvä että annoin vaan hänen nauttia.
Mihinköhän mun vastaus katosi?
No viikko sitten ajoi yli 60km vain päästäkseen tunniksi kahville mun kanssani. Sama kaveri nauhoitti v 86 mulle kasetillisen musiikkia, kappaleista muodostui rakkauskirje.
Kerran sain 20 punaista ja 20 valkoista ruusua (ulkomaalaiselta) työkaveriltani kun hän lähti Suomesta, lentokentältä oli lähettänyt. Meillä ei ollut mitään sutinaa ainakaan mun puolelta.
Oma mies jaksaa vuosikymmenten jälkeenkin lähteä ostamaan mulle jäätelöä jos arvelee mun sitä kaipaavan. Kantaa aina ruokakassit, kuljettaa jos en jaksa lähteä itse ajamaan. Huolehtii ja tukee nyt kun en enää ole kunnossa. Pieniä rakkauden tekoja.
Vierailija kirjoitti:
Elvytti minua saatuani sairaskohtauksen, soitti ambulanssin ja piteli minua kädestä teho-osastolla.
En tajua mikä tuossa on romanttista. Olisi varmaan tehnyt saman kenelle tahansa.
Olipa jollakin huumorintaju vähissä, kun piti poistattaa tästä ketjusta Kalle Päätalon kirjoihin liittyvä vitsi.
Mies tekee mulle aina kuumavesipullon kun kärsin menkkakivuista. Olisin ihan kykenevä itsekin, mutta hän haluaa tehdä sen.
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee mulle aina kuumavesipullon kun kärsin menkkakivuista. Olisin ihan kykenevä itsekin, mutta hän haluaa tehdä sen.
Söpöä
Vierailija kirjoitti:
Olipa jollakin huumorintaju vähissä, kun piti poistattaa tästä ketjusta Kalle Päätalon kirjoihin liittyvä vitsi.
Mikä se oli?
Minun mieheni tekee minulle voileivät valmiiksi aamukahville.
Jotenkin se tuntuu aina yhtä ihanalta, vaikka ollaan oltu yhdessä lähes 30 vuotta.
Valehteli olevansa lapsensa kanssa lääkärissä, kun oli oikeasti hakemassa minulle syntymäpäivälahjaa. Ehkä tyhmä juttu, mutta minusta se oli suloista, kun halusi yllättää.
Tuonu mulle hesestä hampparin ku oon ollu krapulassa.
Elvytti minua saatuani sairaskohtauksen, soitti ambulanssin ja piteli minua kädestä teho-osastolla.