Mikä on romanttisinta mitä mies on koskaan tehnyt vuoksesi?
Kommentit (111)
Kantanut minua pitkän matkan, kun nyrjäytin nilkkani.
Vierailija kirjoitti:
Teinijonneille ja ja muille kehittymättömille tämäkin ketju on jotenkin vaikea pala....🙄
Reps :D
Vierailija kirjoitti:
Toimittanut kukkia työpaikalle synttäreilläni, ostaa kukkia joka naistenpäivänä, kaiverruttanut lukkoon meidän nimet ensimmäisenä vuosipäivänä ja vietiin se siltaan kiinni. :) Ensimmäisenä yhteisenä ystävänpäivänä mies oli varannut ravintolan, ostanut kukkia, korvikset, kortin ja suklaata. Halusi pelata varman päälle ja yllättää monin tavoin.
Miksi näin paljon alapeukkuja?
Ajoi joka viikonloppu 3 h alkuaikoina autolla luokseni, että nähtäisiin. Oltiin siis ensimmäiset 1,5 h etäsuhteessa. Se ele kertoi minulle, että mies välittää ja on valmis näkemään vaivaa ja tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Ajoi joka viikonloppu 3 h alkuaikoina autolla luokseni, että nähtäisiin. Oltiin siis ensimmäiset 1,5 h etäsuhteessa. Se ele kertoi minulle, että mies välittää ja on valmis näkemään vaivaa ja tosissaan.
Ei 1,5 h vaan 1,5 vuotta😀😂
Töistä tullessani myöhään illalla oli vastassa suklaa patukoita. Seurasin suklaa patukka vanaa ja ne loppuivat ruusu kimppuun. 10 vuotta yhdessä oltu ja kerran vain saanut kukkia ukolta ja tuolloin se oli. Ei ollut edes mitään juhlaa ym tahtoi vaan helliä 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varma p#llu.
No oli siinä varmaan muutakin😀. 5 vuotta ollaan nyt yhdessä oltu.
Vierailija kirjoitti:
Voi mitä prinsessoja olette. Voi miesparkoja..
Et taida tietää millaista on olla huomaavainen mies/huomaavaisen miehen kanssa.
Huomasvaista miestä haluaa nainenkin vastavuoroisesti hemmotella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän huonompia kokemuksia tuollaisista huomaavaisista miehistä..
Yksi poikaystävä sopi treffit puistoon ja kertoi mihin mun kannattaa auto parkkeerata (outo kaupunki mulle). Parkkipaikalta treffipaikalle oli siroteltuna ruusunterälehtiä ja odotti siellä ruusu kädessä.
Mutta vaikka nykyinen mieheni ei montaa perinteistä romanttista juttua ole tehnyt, niin eniten kuitenkin arvostan sitä ettei hän KOSKAAN ole sanonut mulle, että mitä minä sanoin! Ja aihetta kyllä olisi ollut. Saan välillä ihan tyhmiä ideoita, ja kyllä hän haastaa mua miettimään olenko nyt ihan varma että homma toimii. Jos kuitenkin pidän pääni, tukee ja auttaa, ja jos menee ihan pieleen niin lohduttaa muttei todellakaan muistuta siitä että oli heti sitä mieltä että pieleen menee.
Olen sen verran nuori, että oikeastaan nämä ihmiset olisivat silloin poikia vasta. Yksi sanoi, että tahtoisi seurustella kanssani. En kuitenkaan vastannut siihen mitään ja hymyilin vaan. En usko, että siitä olisi kuitenkaan tullut mitään, kun hän oli sellainen suosittu toisin kuin minä. Ei mitenkään suuttunut silti ja oli minulle edelleen mukava tuon jälkeen. Hän on jo kuollut ja aina muistan sen kuinka hän oli mukava minulle, vaikka monet pilkkasivat. Sen jälkeen ei oikeastaan ole paljon mitään hyvää ollut. Eräs sanoi kerran, että olen ihan ok-näköinen ( ei minun ollut tarkoitus kuulla) ja pidin sitä jo kehuna, kun on oikeasti ollut aika ikäviä kokemuksia muuten ja ulkonäköä arvosteltu paljon ( niin naiset kuin miehet), vaikka aika tavallisen näköinen kuitenkin olen. Eräs mies joskus hymyili takaisin, kun näki minun sattumalta hymyilevän autossa ( meni pyörällä ohi) ja se oli kiva tunne. Eräs toinen kiitti ja pyysi anteeksi yhtä juttua ja oli muutenkin kohtelias. Yksi kehui koiraani ja toinen moikkaa aina iloisesti jos sattuu näkemään.
Onhan tämä toisaalta surkeaa, kun ei ole mitään muuta tähän laittaa ja romattisesa mielessä aika "huonoja" esimerkkejä todellakin. Nämäkin tilanteet ovat silti olleet minulla sellaisia, että jotain hyvääkin välillä. Se on ollut joskus harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän huonompia kokemuksia tuollaisista huomaavaisista miehistä..
Mulla on huonoja kokemuksia ei-huomaavaisista. Mutta se on mennyttä aikaa. Jospa säkin koittaisit toipua?
Ensirakkauteni nauhoitti mulle kasetille reissuun mukaan lempibiisejäni, jotka itse lauloi ja säesti kitaralla.
Vaikeana aikana lupasi antaa kaiken tukensa, koska olin sen arvoinen ja antoikin. Kyseessä oli isäni. Yhtä hyvää miestä en ole vielä löytänyt. Isäni kuoli vuosi sitten.
Näin miehen profiilin netissä. Hän etsi jotain aivan erilaista tyyppiä kuin minä, ruvettiin kuitenkin juttelemaan ja tavattiinkin. Viikon tiiviin yhdessäolon jälkeen ehdotin taukoa ja sanoin, etten halua että hän tyytyy minuun, vaan että haluan miehen, jolle minä olen unelmien täyttymys.
Hän katsoi minua ja sanoi: Et sinä ole minulle unelmieni täyttymys. (Tässä kohtaa mieleni mustui...) Sitten hän jatkoi: En osannut edes unelmoida että ketään noin ihanaa on olemassa.
Nyt jo monta vuotta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikeana aikana lupasi antaa kaiken tukensa, koska olin sen arvoinen ja antoikin. Kyseessä oli isäni. Yhtä hyvää miestä en ole vielä löytänyt. Isäni kuoli vuosi sitten.
Isäjutut ei kuulu tälle osastolle. Aiheena on romanttiset teot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehen profiilin netissä. Hän etsi jotain aivan erilaista tyyppiä kuin minä, ruvettiin kuitenkin juttelemaan ja tavattiinkin. Viikon tiiviin yhdessäolon jälkeen ehdotin taukoa ja sanoin, etten halua että hän tyytyy minuun, vaan että haluan miehen, jolle minä olen unelmien täyttymys.
Hän katsoi minua ja sanoi: Et sinä ole minulle unelmieni täyttymys. (Tässä kohtaa mieleni mustui...) Sitten hän jatkoi: En osannut edes unelmoida että ketään noin ihanaa on olemassa.Nyt jo monta vuotta yhdessä.
Lue vähän lisää reginaa! :'D
Mun muistaakseni Reginan jutut on aika paljon roisimpia.
Muusikkomies ajoi ikövissään 400 km luokseni, jotta sai pussailla ja loikoilla vieressä pari tuntia kunnes piti lähtee keikalle ( ajoi saman matkan takas).