Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on romanttisinta mitä mies on koskaan tehnyt vuoksesi?

Vierailija
13.09.2019 |

?

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alussa sanoin miehelleni kiusallani, että otan tatuoinnin yhdestä symbolista. Mies oli ostanut kyseisen symbolin hopeisena kaulakoruna ja antoi sen minulle yllätyksenä rakastelun päätteeksi. Olin aivan ihmeissäni, kukaan mies ei ollut koskaan huomioinut minua niin ihanasti. Hän on myöhemminkin hankkinut mahtavia lahjoja, hieroo usein ja pitää hyvänä :)

Vierailija
22/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltaa mun auton. Ennen tätä suhdetta olin 15 vuotta sinkkuna ja tottunut tekemään itse.

Kun tuli eka yhteinen syksy, mies kysyi, että pitäskö mun autoon vaihtaa talvirenkaat. En sanonut, että ei tarvitse, osaan itse. :)

Tuntuu ihanalta kun mies huolehtii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mä oikeesti itken täällä kun luen teijän kommenttejanne :’)

Ootte kyllä niin onnekkaita. Toivon teille paljon onnea myös tulevaan. 

Vierailija
24/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tunnettu mun miehen kanssa vasta pari viikkoa, kun olin ollut hänen luonaan yötä ja hän lähti aamulla käymään kaupassa. Hän osti minulle hammasharjan, että se olisi siellä aina valmiina, kun tulen yökylään. Olin tuosta pienestä lahjasta todella otettu, koska vaikka suhde oli vasta tapailuasteella, niin mulle se oli mieheltä kuitenkin selkeä merkki, että kuulun jo kalustoon ja hän haluaa minun vastakin viettävän öitäni hänen luonaan. Nyt olemme olleet yhdessä jo kymmenen vuotta ja edelleen hän ostaa hammasharjat koko perheelle.

Vierailija
25/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyörälenkillään hän saattaa poiketa poimimaan minulle ruusuja tienvierustalta (paljain käsin), hoputtaa minua ulos katsomaan revontulia, ostaa minun lempiherkkujani, sytyttää kynttilät valmiiksi ennen minun kotiintuloa, ostaa yllättäen minun ihailemani korun, laittaa minulle vaahtokylvyn (+kuoharia+kukkia+herkkuja) valmiiksi kun tietää minun olevan tulossa kotiin...ja monin, monin muiden tavoin. Takana yhteisiä vuosia 41. Ihana, upea, suomalainen mies.

Jatkan vielä:

Tämä mies on kävellyt lukemattomat yöt vauva sylissään, kun minä olen nukkunut väsymystäni tai kipujani. Hoitanut taaperoa ja vauvaa kun minä olin sairaalassa. Viritellyt yön verkkoja kun minä satuin illalla sanomaan, että tekisi mieli kalaa. Salaa laittanut minulle yllätys iltapalan, kirjoittanut rakkaudentunnustuksen rantahiekkaan, kutsuu minua rakkaakseen, hyväksi äidiksi ja hienoksi mummoksi. Arvostakaa miehillänne.

Vierailija
26/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan romanttisia miehiä teillä. Mun mies tuli kännis kotia, oli hakenu grilliltä lounaslautasen. Osa siitä oli rappukäytävässä ja loput sängyssä mun peitolla. Olihan se tietysti kauheen huomaavaista tuoda vaimolle ateria.

Vierailija
27/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan miestäni, vaikka hän ei ole tehnyt mitään noista höpöhöpö jutuista.

Vierailija
28/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoi minulle lapsemme siemenen.

Vierailija
29/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan miestäni, vaikka hän ei ole tehnyt mitään noista höpöhöpö jutuista.

Aika monethan kuvaili arkista huomaavaisuutta, ei höpöhömppää.

Vierailija
30/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

baarissä minua iskiessään ymmärsi humalatilasta huolimatta että olen lesbo ja hoiperteli pois silmistäni.

Vierailija
31/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksanut matkamme.

Vierailija
32/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksanut matkamme.

Minun matkoja ei taas ole kukaan maksanut, vaikka kaikki niin luulivat.

Vierailija
33/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin ulkomailla, ja jörö paikallinen poikaystäväni tuli kerran mun luokse perunan kanssa ja sanoi sen olevan suomalainen siikliperuna. Hyvä etten alkanut itkeä, kun se oli niin söpöä.

Vierailija
34/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs suomalainen nuorimies (kauan sitten) kirjoitti minulle rakkausrunon.

Eräs hollantilainen minua vähän vanhempi mies kirjoitti myös rakkausrunon. Hän lähetti tosi romanttisia kirjeitä, tykkäsi piirtääkin niihin. Sekä myös soitti ja äänitti kasetille (80-lukua) säveltämänsä "Ode to XXXX". 

Olin hiukan jäyhänä suomalaisena välillä hämilläni näistä rakkaudenosoituksista. Joskus jopa ahdistuin, koska tunsin, etten pysty ihan niihin vastaamaan.

Voi voi voi kun nuori ois!

Vierailija
35/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustimme bussilla ja junalla noin 24 h, lähtö klo 8 aamulla, istumapaikoilla. Taustalla kummallakin huonosti nukuttu yö (matkajännitystä ja siskonpeti monen muun kanssa samassa huoneessa). Matkaa tehtäessä ei kumpikaan nukuttu, ja kun kello tuli 02 mies lähti vessaam, ja sillä aikaa levittäydyin mukavammin molempien penkeille ajatuksena että on edes hetken lokoisampaa. Heräsin parin tunnin päästä, ja mies istui junan lattialla (täyttä, ei ollut muuta paikkaa), ei ollut halunnut herättää kun vihdoinkin olin saanut unta eikä hänellä siinä lattialla kuulemma mitään hätää ollut❤️️ Tarjouduin vuorostani lattiapaikalle, mutta sitä ei hyväksytty. Tämä oli myös ennen kännykkäaikaa, eikä mukana ollut muitakaan viihdykkeitä miehen ajankuluksi.

Vierailija
36/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni naimisiin kanssani. <3

Vierailija
37/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan munkin mies tehnyt muutakin kun mietin... ostanut toisen hammasharjan kun en tykkää käyttää sähkäriä... vaihtanut autonrenkaat yllärinä. Kattanut aamiaisen niin kauniisti että alkoi itkettää...

Ihana!

Vierailija
38/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa kaiken, että minä sain ostaa asunnon eron varalle.

Vierailija
39/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyörälenkillään hän saattaa poiketa poimimaan minulle ruusuja tienvierustalta (paljain käsin), hoputtaa minua ulos katsomaan revontulia, ostaa minun lempiherkkujani, sytyttää kynttilät valmiiksi ennen minun kotiintuloa, ostaa yllättäen minun ihailemani korun, laittaa minulle vaahtokylvyn (+kuoharia+kukkia+herkkuja) valmiiksi kun tietää minun olevan tulossa kotiin...ja monin, monin muiden tavoin. Takana yhteisiä vuosia 41. Ihana, upea, suomalainen mies.

Jatkan vielä:

Tämä mies on kävellyt lukemattomat yöt vauva sylissään, kun minä olen nukkunut väsymystäni tai kipujani. Hoitanut taaperoa ja vauvaa kun minä olin sairaalassa. Viritellyt yön verkkoja kun minä satuin illalla sanomaan, että tekisi mieli kalaa. Salaa laittanut minulle yllätys iltapalan, kirjoittanut rakkaudentunnustuksen rantahiekkaan, kutsuu minua rakkaakseen, hyväksi äidiksi ja hienoksi mummoksi. Arvostakaa miehillänne.

Sinulla on harvinaisen hyvä mies ja on ansainnut arvostuksesi. Moni naistaan haukkuva ja kotona räyhäävä mies ei ole kunnioituksen arvoinen.

Vierailija
40/111 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku katkera alapeukuttaa! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi