Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 19v nainen, onko 33 v mies mulle hyvän ikäinen?

Vierailija
13.09.2019 |

Oon nyt ihastunut vähän tän ikäiseen mieheen :S

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin olet?

Sinccis

Vierailija
22/32 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän liian suuri ikäero, kun ajattelee että miehellä on jo puolet elämästä eletty ja odottelee jo kuolemaa. Jos jotain vuosikymmeniä jää yli niin ne menee vaivaisena ja muistisairaana ja niistä ei pidetä.

Eli noin 30-vuotta miehellä jäljellä ja sinulla naisena paljon enemmän.

Muutenkin tykkäätte eri aikakausien asioista. Musiikista ja muusta. Kultuurit on erit.

Jepjep

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä kai väliä, jos haluatte samoja asioita elämältä ja toisistanne. Itse esimerkiksi haluaisin loppuelämän kumppanin ja lapsia, ja jos nainen vaan haluaa samoja asioita ja kaikki synkkaa, niin ikä on sivuseikka. M35

Vierailija
24/32 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei, hakihan yksi nelikymppinen miehimys ulkomailta teinipojan.

Vierailija
25/32 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mies on kyseenalainen jos noin paljon nuoremmasta on aidosti ja tosissaan kiinnostunut ja ajatukset kohtaa.. En usko että haluaa sinusta muuta kuin sänkykaverin ja kavereille tietty pitää näyttää että saa nuorempaa. Hyi.

Ja ennenkuin alat kiekumaan, että olen vain kateellinen vanha nainen niin omassa tuttavapiirissä on näitä setiä, jotka puhuu tyyliin "oijoijoij mikä pylly" aina näistä nuoremmista. Eivät halua oman ikäistä seuraa koska yäk parisuhde ja lapset ym. Ovat siis lapsellisia idiootteja. 

N35

Kylläpä siellä vitu ttaa kun miehet tykkää nuorista naisista. 

M/39

P.S. Minulla on 26-vuotias ihailija. Kaunis nainen, niin kimmoisa. Tavataan viikon päästä viikonloppuna yhdessä tapahtumassa, hänen pyynnöstään.

Vierailija
26/32 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin olet?

Sinccis

Sori, mutta en hae homoiluseuraa.

Vierailija
27/32 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihastumiselle voi mitään. Itse +50v mies ihastuin reilusti alle 30v naiseen, vaikka terve järki ja kaikki muu soti vastaan ja jopa osittain naisen specksit. Kamala sairaus tuo ihastuminen.

Vierailija
28/32 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mies on kyseenalainen jos noin paljon nuoremmasta on aidosti ja tosissaan kiinnostunut ja ajatukset kohtaa.. En usko että haluaa sinusta muuta kuin sänkykaverin ja kavereille tietty pitää näyttää että saa nuorempaa. Hyi.

Ja ennenkuin alat kiekumaan, että olen vain kateellinen vanha nainen niin omassa tuttavapiirissä on näitä setiä, jotka puhuu tyyliin "oijoijoij mikä pylly" aina näistä nuoremmista. Eivät halua oman ikäistä seuraa koska yäk parisuhde ja lapset ym. Ovat siis lapsellisia idiootteja. 

N35

M/39

P.S. Minulla on 26-vuotias ihailija. Kaunis nainen, niin kimmoisa. Tavataan viikon päästä viikonloppuna yhdessä tapahtumassa, hänen pyynnöstään.

Noinko siinä luki? Vai tuliko projisoitua? :D eri

Vierailija
29/32 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä nuori ja paljon kokematta ja elämättä, kun taas 33v kokenut jo paljon elämässä. Helposti voi muodostua vaan hyväksikäyttö suhde miehen puolelta ja saat huonot fiilikset miehistä.

Kun itse oli 19v niin, miten naivi sitä oli ja niitä ruusunpunaisia haaveita.. Mikä vika lähellä omaa ikää olevissa miehissä?, mutta joo en haluaisi olla masentava, mutta sinun ikäiset naiset saa olla vanhempien miesten kanssa varovainen.. Työkavereiden(miesten) 32-40v jutuista päätellen..

Vierailija
30/32 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N35

Uah, vähemmän kultaisia muistoja. Noita ällömiehiä sai vältellä parikymppisenä, ja nyt toivoo ettei ne saa päähänsä edes yrittää pariutua naisentuskassa suunnilleen ikäistensä kanssa.

Vierailija
31/32 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

19-v on vielä lapsellinen. Vasta 23-vuotiaana ihmisellä on aikuisen aivot.

25-vuotiaana.

33v on jo melkein setämies. Jos haluut lapsia ku oot 30 ni setämies on jo 44 ja tavara heikkoa.

Vierailija
32/32 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N35

M/39

M39? Naiset haluaa myös kiinteää ja terhakkaa ei harmaata ja erektiovaikeuksia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi