Sano rehellisesti, onko 50-vuotias vanha? Ikäkriisi iski...
... Olen juuri täyttänyt 50-vuotta! En voi uskoa tätä. Aikaa on siis jäljellä tässä puvussa korkeintaan 20 vuotta, sitten viimeistään alan horista. Tässäkö tämä nyt oli? Siis mitä ihmettä, mihin aika on mennyt? Olo on jo aamuisin kankea ja kaikkea ei enää jaksa, mutta tunnen mieleltäni olevan nuorempi. Kuka yhtyy tähän? Onko täällä 50-vuotiaitakaan enää vaan olenko joku alien, joka tätä palstaakin lukee?
Kommentit (303)
Hyvällä tavalla vanha. Ei enää hölmö teini. Tai no nelikymppinenkin on jo. Mutta monet 30v on aika lapsellisia ajatuksiltaan. Moni kolmikymppinen elää vielä ikuista nuoruuttaan ja näin pois päin. Viisikymppinen tajuaa yleensä jo monta asiaa. Hyvä ikä. Ja jos treenaa, niin on täysin kunnossakin. Yli kuuskymppisillä tuppaa tulemaan jotain.
Kyllä elämä on seniorieloa 50+. Kaikki on ohi.
Ei enää muutoksia tuossa iässä. Peräseinä näkyy jo.
Et ole todellakaan vanha. Itse aloitin 30v suhteen 50 vuotiaan miehen kanssa, ja oli parasta seksiä ikinä. Muutenkin siinä iässä ihminen on sopivan kypsä, muttei välttämättä kalkkiutunut jäärä.
Nauti elämästäsi! Paljon on vielä edessä.
N37
Sulla on eläkeikään kait vielä melkein 20 vuotta, niin et voi olla 5-kymppisenä vanha. Koeta vaan jaksaa painaa duunia.
Vierailija kirjoitti:
Tuttavani erosi viisikymppisenä. Erittäin arkisen näköinen ja vaihdevuosivaivainen. Sanoin hänelle, että häntä ei tule enää kukaan huolimaan tässä. Olin rehellinen. Hän suuttui ....
Niin erosi minunkin tuttavani viisikymppisenä. Nykyään naimisissa 17 vuotta nuoremman miehen kanssa. :)
Täytän myös tänä vuonna 50 v. ja en ole vanha. Keho ei tunnu vanhalta ja näyttää vielä hyvältä. Paino tosin istuu tiukemmin, kun päästää kertymään. Lenkille ja jumppaamaan! Sokeria ja alkoholia vähemmälle ja tupakka on tietysti EI.
Onko puoli vuosisataa pitkä aika? Olet keski-ikäinen vielä ainakin 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Tuttavani erosi viisikymppisenä. Erittäin arkisen näköinen ja vaihdevuosivaivainen. Sanoin hänelle, että häntä ei tule enää kukaan huolimaan tässä. Olin rehellinen. Hän suuttui ....
Kaksi naista erosi vähän päälle kolmekymppisinä pikkulapsiarjen paineissa. Nyt ovat jo puolet vanhempia, eikä yli kuusikymppisenäkään ole vielä puolisoa löytynyt. Yksi tapailumies taisi olla lyhyen aikaa kummallakin.
Ei se kuule ole koskaan ollut iästä kiinni. Naapurissa asuu vanha mies, jolla on ollut montakin vaimoa. Aina löytyy uusi, vaikka mies on lyhyt, lihava, hiukan tyhmäkin ja köyhä.
Paljon riippuu siitä, mille korkeudelle on riman asettanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi naista erosi vähän päälle kolmekymppisinä pikkulapsiarjen paineissa. Nyt ovat jo puolet vanhempia, eikä yli kuusikymppisenäkään ole vielä puolisoa löytynyt. Yksi tapailumies taisi olla lyhyen aikaa kummallakin.
Ei se kuule ole koskaan ollut iästä kiinni. Naapurissa asuu vanha mies, jolla on ollut montakin vaimoa. Aina löytyy uusi, vaikka mies on lyhyt, lihava, hiukan tyhmäkin ja köyhä.
Paljon riippuu siitä, mille korkeudelle on riman asettanut.
Ero vanhana ei ole viisas ratkaisu.
Tavallisen näköisen ikääntyneen naisen ei kyllä kannata haikailla uutta kumppania, sievällä naisella on erilaiset mahdollisuudet.
Täytän tänä vuonna 50 vuotta ja kyllä kaikkea kremppaa tulee. Pakko kuntoilla jos aikoo edes jotenkin vielä pystyä jotain tekemään, olo muuten jo raihnainen. Ja suurempi riski syöpiin ym
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole vanha. T: 30 vuotias
Onhan se kolmenkympin kriisikin. Ja kahdenkympin. Ei sen tarvitse muuten vaikuttaa kuin ne faktat, kollageenin tuotanto, hormonimuutokset ja sellaset jotka näkyy ulkonäössä. Nuppi voi pysyä ennallaan, kuntokin jos näkee vähän vaivaa. Ulkoinen paine voi vaikuttaa enemmän, että jestas olet kolmekymppinen olet viisikymppinen rupea jo vanhaksi.
On joo viisikymppinen jo ikäihminen, seniori. Kävelykeppi käyttöön.
Ei jaksa enää mitään, energia loppu. Kaikenlaisia vaivoja. Raihnainen olo.
Kaikki on suhteellista. Minulla ei ollut ikäkriisiä vaan hyvät bileet. Totta että tomumaja alkaa krempata milloin sieltä milloin täältä, mutta se nyt vaan on kestettävä.
Voi olla että kriisittömyys ja onnellisuus johtuu siitäkin, et olen uskossa ja kuoleman kanssa sikäli sinut, ettei se pelota. Parhaat bileet on vasta kuoleman jälkeen, vaikka kivaa täälläkin!
N53
Hienoa tajunnanvirtaa ja täyttä paskaa myös.
Katso uutta presidenttiparia, ovat jo reilusti yli viidenkympin ja nuorekkaita kuin mitkä! Täysillä vielä työelämässä ja Stubb vasta aloittelemassa presidenttikauttaan. Vaikuttavat positiivisilta ja energisiltä ihmisiltä.