Sano rehellisesti, onko 50-vuotias vanha? Ikäkriisi iski...
... Olen juuri täyttänyt 50-vuotta! En voi uskoa tätä. Aikaa on siis jäljellä tässä puvussa korkeintaan 20 vuotta, sitten viimeistään alan horista. Tässäkö tämä nyt oli? Siis mitä ihmettä, mihin aika on mennyt? Olo on jo aamuisin kankea ja kaikkea ei enää jaksa, mutta tunnen mieleltäni olevan nuorempi. Kuka yhtyy tähän? Onko täällä 50-vuotiaitakaan enää vaan olenko joku alien, joka tätä palstaakin lukee?
Kommentit (303)
Minä olen 61v. ja tuntuu etten ole elänyt vielä paljoakaan. Tuntuu että elämäni jää "kesken".
Mä täytin elokuussa 50. En koe itseäni millään tapaa vanhaksi. Ei ole mitään kremppoja tai jaksamisongelmia. Keho ei tunnu mitenkään erilaiselta kuin kaksikymppisenä. Peilistä toki näyttää erilaiselta, mutta ei se ulkonäkö mua enää mitenkään kiinnosta. Olen muuttamassa tässä ulkomaille maaliskuussa, eli tekemässä ison elämänmuutoksen. Olisin muuttanut jo nuorempana, mutta piti vanhasta äidistä huolehtia. Hän kuoli keväällä, ja päätin sitten vielä toteuttaa unelmani. Sitäkin vasta mietin, haluaisinkohan parisuhteen vai en. En ole sellaisissa 20 vuoteen ollut. Ehkä en enää haluakaan, mutta saa nähdä. Hyvin harva asia on vielä iän takia mahdotonta, lähinnä lasten saanti.
Ei se tunnu vanhalta kun on jo vuotta tuon yli.