Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä persoonallisuustyyppi olet?

Vierailija
12.09.2019 |

testi löytyy täältä : https://www.16personalities.com/fi/persoonallisuustesti

Mikä persoonallisuustyyppi olet?

Vaihtoehdot

Kommentit (401)

Vierailija
281/401 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta löytyy sovittelijaa ja puolustajaa. Pitää paikkansa hyvin.

Olen toiminut yli 20v vapaaehtoistyössä työni lisäksi , joten sekin kertonee samaa.

Vierailija
282/401 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

INTJ nainen. Aika osuva kuvaus itsestäni, vaikka nettitestit nyt voivat olla mitä ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/401 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätieteellistä roskaa

284/401 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olen minä puolustaja, en olisi uskonut.

Vierailija
285/401 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

INFP ja INFJ ovat kaikkein harvinaisimpia tyyppejä, mutta kyselyssä kaikkein yleisimpiä. Johtunee siitä, että harvinaisten tyyppien edustajat ovat alkaneet kiinnostua persoonallisuustyypeistä ja- testeistä, koska heillä on kokemus, etteivät muut ymmärrä. Ja ne jotka ovat kiinnostuneita persoonallisuustyypeistä, vastaavat niitä koskeviin kyselyihin enemmän kuin ne, joita aihe ei kiinnosta.

Vierailija
286/401 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

INFP ja INFJ ovat kaikkein harvinaisimpia tyyppejä, mutta kyselyssä kaikkein yleisimpiä. Johtunee siitä, että harvinaisten tyyppien edustajat ovat alkaneet kiinnostua persoonallisuustyypeistä ja- testeistä, koska heillä on kokemus, etteivät muut ymmärrä. Ja ne jotka ovat kiinnostuneita persoonallisuustyypeistä, vastaavat niitä koskeviin kyselyihin enemmän kuin ne, joita aihe ei kiinnosta.

Oikeasti tämä johtuu siitä, että kolme viimeistä kirjainta liittyvät kaikki samaan asiaan, eli siihen pitääkö itseään ajattelijana vai sellaisena, joka hyväksyy asiat sellaisina kuin ne näkee. Jos pitää itseään intuitiivisena (ajattelijana), se ratkaisee samalla kaksi seuraavaakin kirjainta.

Vierailija
287/401 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hauska oli lukea tulos ja sen kuvaus! Kuulosti todella minulta. Yleensä jostain syystä vastaan näihin persoonallisuuskyselyihin siten minkälainen haluaisin olla, ja pieleenhän se tulos tietysti sillon menee😂 Nyt kerrankin oikeasti mietin ja vastasin mahdollisimman totuuden mukaisesti🙈

Vierailija
288/401 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku alkoi selittämään vastikään, ettei näissä ole mitään tieteellisyyden häivääkään. En sit tiedä. Itselle testi oli merkityksellinen, sillä nuorena se antoi vihdoin ymmärrystä itsestä ja siitä, miksi aina olen kokenut jotenkin olevani erilainen, kuin muut. Se kuvaus kolahti. Toki näen itsessäni myös muita kuvauksia, mutta ehkä se sisin minä, se kuvaus kuvastaa minua. INFJ.

Ps. Olen myös huomannut sellaisen kaavan, että eri sosiaalisissa ympäristöissä minun kanssani ystävystyvät ovat yleisimmin ENFP, INTJ ja INFP tyyppejä. Heidän kanssaan olen ”samalla aaltopituudella”, mikä on muutoin harvinainen kokemus itselleni. Tällainen hauska huomio. Nykyisin tunnistankin eri persoonatyyppejä melko hyvin hetken muita tarkkailtuani.

Vierailija
289/401 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään vielä, että nimenomaan nuo INTJ, ENFP ja INFP tyypit yleensä omaavat samanlaisia kiinnostuksenkohteita, kuin minä, ja heidän kanssaan on mukavaa keskustella tuntikaupalla mistä vain aiheesta. -sama infj

Vierailija
290/401 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENTJ-A Päällikkö täällä. Olen saanut aika usein erilaisista testeistä tämäntyyppisiä tuloksia, joten pitääköhän kohta alkaa uskomaan tuohon.

Vierailija
291/401 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENTP-A väittelijä. Varmasti osittain pitää paikkaansa. 

Vierailija
292/401 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt vaan tulee mieleen sellainen juttu, että mitä väliä sillä on mitä tyyppiä kukin on, kun kaikki on täällä anonyymeinä eikä kukaan tunne ketään?

Vähän hölmö kysely.

Vierailija
293/401 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään vielä, että päädyin sitten lyömään hynttyytkin yhteen ENFP:n kanssa, vaikka en tietoisesti sellaista ole etsinytkään. Aina elämässä ollut kuitenkin vähintään yksi ENFP-sielunkumppani, joka on raahannut minut ulos kotoa jonnekkin kokemaankin asioita. :D (olen hyvin kiitollinen heistä!) Ja koen, että se ekstrovertti aspekti kyllä tuo paljon ihmissuhteessa, kun saan itse ”levähtää” siitä sosiaalisesta roolista, jota vedän muiden ihmisten kanssa, kai se on se Fe funktio. Toisten introverttien kanssa olen aina se ekstrovertimpi ja se on aika raskasta, kun sisältä olen kuitenkin se introvertti.

Lisäksi koen jotenkin olevani nykyään ”kokonaisempi”, kun on tuo Ne-dom vierellä. En ole enää yksin ja joku ymmärtää minua, vaikken sanoisi sanaakaan.

- viimeisen kerran sama infj :D

Vierailija
294/401 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purple rain kirjoitti:

Mulla nyt vaan tulee mieleen sellainen juttu, että mitä väliä sillä on mitä tyyppiä kukin on, kun kaikki on täällä anonyymeinä eikä kukaan tunne ketään?

Vähän hölmö kysely.

Eiks se oo just hyvä juttu? :) itse ainakin lukisin mielelläni nyymien kokemuksista elämässä. Erityisesti harvinaisempien persoonatyyppien.

Vierailija
295/401 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun persoonallisuustyyppi on MDMA.

Vierailija
296/401 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PsL - psykopaatti.

Vierailija
297/401 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko tuon pätevän tämän kyselyn tulokseen.

Tulokset ovat päivänselvät, eli introvertit viihtyvät selkeästi enemmän keskustelupalstalla kuin ekstrovertit.

Olisin todella yllättynyt, jos esim. ”konsuli”-tyyppiä olisi ollut täällä paljon.

Konsuli on sellainen tavallisen sosiaalisen ihmisen persoona, ja käsitykseni mukaan täällä viihtyvät enimmäkseen introvertit eivätkä kovin sosiaaliset tyypit.

Ekstrot sosialisoi livenä.

Vierailija
298/401 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa enneagrammitesti, se on luotettavampi ja uskottavampi

Vierailija
299/401 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä materiaaleja selattuani ympäri nettiä on alkanut tuntumaan näin infp:nä siltä, että kaikki ongelmani nuoruudesssa ja aikuisena kiteytyvät persoonaani. Ne kaikki vuodet kun olen yrittänyt muuttaa itseäni ja selvittää masennukseni syitä ja muita mielenterveysongelmieni syitä, päätyvät tähän pisteeseen: Persoonallisuuteen, joka selittää lähes kaiken. Samalla kun se tuntuu äärimmäisen murskaavalta ja epätoivoiselta, se tuo myös jonkinlaista helpotusta, että ehkä voin jollain tapaa antaa itselleni rauhan ja yrittää vain elää luonteeni kanssa ja ymmärtää itseäni. Antaa itseni olla sellainen kuin olen.

Vierailija
300/401 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intp mies, tosin yhessä toisessa testissä miusta tehtiin sovittelija.