Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä persoonallisuustyyppi olet?

Vierailija
12.09.2019 |

testi löytyy täältä : https://www.16personalities.com/fi/persoonallisuustesti

Mikä persoonallisuustyyppi olet?

Vaihtoehdot

Kommentit (401)

Vierailija
241/401 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen INFJ. 

Elämäni ei ole ollut kovin helppoa. 

Vierailija
242/401 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa noilla lopun A- ja T-päätteillä on - siis miten esimerkiksi INTP-A loogikko eroaa INTP-T loogikosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/401 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-turbulent on jossain määrin myrskyisämpi kun taas A-assertiivinen sellainen tasainen ja vakuuttavampi ilmaisussaan. 

Vierailija
244/401 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NurseBetty kirjoitti:

Mun sisko on psykologi ja haukkuu aina näitä humpuukiksi. 😅

Nii no, jotain peräähän näissä kyllä on. Äitini on tehnyt testin 3x ja saanut aina ESFJ ja itse olen tehnyt 2x (vuoden tauko testien välissä) ja saanut molemmilla kerroilla INFJ. Molemmat kuvaukset kuvaa meidän persoonia. Absoluuttisia totuuksiahan nämä ei ole, mutta suuntaa antavia.

Psykologi keskittyy hieman erilaisiin asioihin työssään. Muunmuassa traumojen käsittelyyn.

Vierailija
245/401 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista tietää miten koko Suomessa nämä jakautuisivat

Ja millainen jakauma mahtaisi olla alueittain tarkasteltuna, esim. itä vs. länsi, eteläinen vs. pohjoinen Suomi. Uskoisin löytyvän eroja.

Vierailija
246/401 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

INFP. Suhteellisen harvinainen, mutta silti tossa gallupin kärjessä. Ehkä me infpit vastaillaan todennäköisemmin tällaiseen.

Vierailija
247/401 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

16p testi ei edes ole mbti -testi vaan big 5 ja lainannu mbti:stä lähinnä nuo arkkityypit.

Sain vuosia sitten INFP:n tuolta, mutta kun tutustuin kongnitiivisiin funktioihin tarkemmin niin oma tyyppi olikin se INFJ ja muut testit näyttäis että oon kanssa INFJ. Sinänsä huvittavaa, että INFJ ja INFP ovat aika erilaisia mitä tulee funktioihin. Mitä enemmän tuota nyt on ottanut selvää niin sitä enemmän oon alkanut ymmärtää omaa nuoruuttani ja lukkoonlyövää perfektionismia noin huonona puolena.

Vierailija
248/401 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolustaja

Olihan siinä yhtenäisyyksiä mitä itse koen itsestäni.

Vierailija
249/401 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittelija. Näin arvasin jo ennenkuin tein testiä, ja sehän sieltä tuli.

Vierailija
250/401 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Infj ja intj toiseksi osuvin. Infj:n kognitiiviset funktiot osuu kohdille varsinkin negatiivisessa merkityksessä, fyysisesti kömpelö (törmäilen herkästi) - mieli muualla paitsi nykyhetkessä ja paikassa, halvauttava perfektionismi, negatiivisten mahdollisuuksien näkeminen suurissa suunnitelmissa, hyvinä puolina jatkuva itsensä kehitys ja siihen pyrkiminen. Oon käytännössä jonkin sortin feikkiterapeutti tutuille ja tuntemattomattomille, sinänsä luen muita ihmisiä kuin avointa kirjaa, mutta oman tunne-elämän tuntemiseen tarviin toisen tarkkanäköisen itseni oivaltamiseen - mikä tuntuu paradoksaaliselle.

Joo ja hauska. Aviomies onkin ENTP ja tuli aika hyvä fiilis kun näemmä INFJ & ENTP on tuon teorian parhaimpia kombinaatioita. Ei oo käyny tylsäksi reilun 10 vuoden aikana elo, jotennii on niin erilainen ajatuksenjuoksultaan ja ideoitaan tuo ENTP. Sit kans oon huomannu et moni ENFP:n kanssa pääsee samalle aallonpituudelle ensiminuuttien kanssa kohtaamisesta.

Vaikkei tämä oikeeta tiedettä edusta, niin on tää teoria silti kovin mielenkiintoinen ja auttaa ymmärtämään ihmisten välisiä suhteita ja konflikteja ja pyrkimyksiä mahdollisesti

Vierailija
251/401 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis jos vauva.fi on täynnä infp:tä ja infj:tä ja intj:tä sekä intp:tä niin miksi tää palsta on näin sotaisa ja kaaottinen? :D Jokin ei täsmää

Vierailija
252/401 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, testattu ADHD.

Vierailija
253/401 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NurseBetty kirjoitti:

Ei mikään ihme. Ne tuloksethan riippuvat järjettömästi siitä, miten tulkitsee kysymyksen ja tulkintaan taas vaikuttavat mieliala, se mitä tiettyä tapausta ajattelee kunkin kohdalla jne.

Olen saanut ko. testistä ainakin neljä eri tulosta.

Vierailija
254/401 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikämandoliino saa aina a-päällikön, ja jos koetan miellyttää äitiä, tulee arkkitehti

Vierailija
255/401 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ferrari. Kaunis muodoiltaan, kiihtyy ärhäkästi.

Selkeä ENFJ

Vierailija
256/401 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis jos vauva.fi on täynnä infp:tä ja infj:tä ja intj:tä sekä intp:tä niin miksi tää palsta on näin sotaisa ja kaaottinen? :D Jokin ei täsmää

Mussa on ainakin ollut paljon patoutunutta vihaa ja joskus ajattelin että uhoamalla kuuluu pitää puoliaan. Joten olen ollut ja joskus edelleenkin sotaisa ja kaottiinen

-infp

Vierailija
257/401 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NurseBetty kirjoitti:

Nii no, jotain peräähän näissä kyllä on. Äitini on tehnyt testin 3x ja saanut aina ESFJ ja itse olen tehnyt 2x (vuoden tauko testien välissä) ja saanut molemmilla kerroilla INFJ. Molemmat kuvaukset kuvaa meidän persoonia. Absoluuttisia totuuksiahan nämä ei ole, mutta suuntaa antavia.

Psykologi keskittyy hieman erilaisiin asioihin työssään. Muunmuassa traumojen käsittelyyn.

Jotkut meistä saavat usein ihan eri tuloksia, joten samalla logiikalla näissä EI ole perää.

Vierailija
258/401 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISFP

T: helsingin noita

Vierailija
259/401 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

esfp-a

t.mies

Vierailija
260/401 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testin tekeminen on vasta alku. Jos haluaa tarkemman tuloksen, pitää tutustua omiin luuppeihin ja inferior function -ilmiöön.Jo loppuu kahden tyypin välillä poukkoilu. Aina se loksahtaa kyllä, mutta vaatii työtä.