Mikä persoonallisuustyyppi olet?
Kommentit (401)
Olen tehnyt monia testejä ja aina tulee tulokseksi johtaja. Tämä on huvittavaa, koska olen työssäni johtaja kaupallisen koulutuksen ja johtamistaidon koulutuksen saanut henkilö.
Todellakaan en ylläty, että INFP:t täällä heiluvat palstalla. Heillä on sitä leijumisaikaa elämässään. Harvemmin ovat tosi järeässä corporate-maailmassa töissä, vaan enemmän sellaisten pehmeämpien alojen töissä. He myöskään eivät aina puske uraa ja myös syrjäytyvät herkästi työelämästä.
https://psychreel.com/16-personalities-compatibility-chart/
Tuolla yhteensopivuuksia. Pitääköhän paikkansa ;)
Hieman vaikea uskoa, että yleisimmät ESFx- tyypit olisivat palstalla harvinaisimpia ja harvinaisimmat tyypit INFJ, INTJ ja INTP olisivat noinkin yleisiä. Suurin osa ihmisistä ovat kuitenkin S-tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Hieman vaikea uskoa, että yleisimmät ESFx- tyypit olisivat palstalla harvinaisimpia ja harvinaisimmat tyypit INFJ, INTJ ja INTP olisivat noinkin yleisiä. Suurin osa ihmisistä ovat kuitenkin S-tyyppejä.
Netissähän intuitiiviset pyörivät pohdiskelemassa asioita. Ainakaan tuolla lenkillä en voi kuin mielessäni miettiä asioita ja täällä on palstoilla mahdollisuus anonyyminä puhua lähes mistä vain T. INTP
Introvertit ja intuitiiviset kaikki kärjessä :P
Tulos vaihtelee sen mukaan, millä kielellä teen testin ja ilmeisesti myös ajan myötä.
Joskus aiemmin kun tein olin ENFP, nyt kahdella kielellä ESFP ja kolmannella INTP.
Tuo INTP tuli myös kauan sitten kun tein testin ensi kertaa.
Ferrari. Kaunis muodoiltaan, kiihtyy ärhäkästi.
INTJ-A eli arkkitehti. Kuvaa melko hyvin.
Luonnetyypiltäni olen "tyhmä ja laiska".
Mutta tämän ketjun luokittelussa olen INFP. Olen tehnyt testin jo useampina vuosina ja se on aina ollut INFP. Minkäs teet.
INTP-A nainen. Monessa kohtaa tunnistan itseni.
Narsisti sosiopaatti, niin kuin suurin osa nykyihmisistä.
Mun sisko on psykologi ja haukkuu aina näitä humpuukiksi. 😅
NurseBetty kirjoitti:
Niin no.. psykologit ne vasta humpuukia puhuu...
ENTP Väittelijä. Olen juristi, joten stemmaa kyllä.
Olen häviäjä, luuseri, kaikessa epäonnistuja. Eihän sellaista vaihtoehtoa tuolla ole ja kaikessa epäonnistumisesta keskusteluketjukin hävitettiin täältä!! Vaikka yritättekin sulkea siltä silmät, kaikessa epäonnistuminen ON olemassaoleva vaihtoehto!!!
Ehkä moderaattorit pelkäävät että hekin putoavat vielä kaikessa epäonnistumisen loukkuun, josta ei enää pääse koskaan pois...
NurseBetty kirjoitti:
NIin tai näin, tästä on ollut ainakin enemmän apua minulle kuin jutusteluista psykologien kanssa. :D
Tuo INTJ:n nimitys "arkkitehti" ei välttämättä viittaa juuri arkkitehdin hommiin (eli piirämisen osaaminen ei ole olennainen piirre), vaan laajojen kokonaisuuksia älylliseen hahmottamiseen. INTJ hahmottaa ne intuition avulla ja hakee "todennuksen" sisäiselle näkemykselleen ulkoisesta loogisesta rakenteesta. Parempi nimitys on mielestäni Master Mind.
Itse olen INFJ, eli lähes sama kuin INTJ, mutta hahmotan suoraan sisäisellä intuitiolla ihmisen ja hänen psyykensä, en niinkään teknisen maailman ilmiöitä. (Karrikoin nyt vahvasti.)