Mikä persoonallisuustyyppi olet?
Kommentit (401)
Olisi mielenkiintoista tietää miten koko Suomessa nämä jakautuisivat
No enpä olisi odottanut, että INFP on ykkönen täällä vauva-palstalla. Maailmanlaajuisestikin ymmärtääkseni toiseksi harvinaisin tyyppi ja kaukana siitä millaista meininki täällä palstalla on. No, itsekin olen INFP ja kuvaa minua melko hyvin ja täällä palstailemassa. Maailma on kyllä kummallinen paikka.
Olen tehnyt testin parin vuoden välein, saan aina tulokseksi ENTJ:n. En tunne sitä omakseni, sillä olen vahvasti introvertti. En ole ujo tai arka, mutta viihdyn parhaiten yksin ja sosiaalisuus vie enemmän kuin antaa. Ylisuorittaminen, voimakastahtoisuus, tehokkuus, strategisuus ja karismaattisuus osuu kohdilleen, mutta jotenkin se E alussa epäilyttää.
Ihan humpuukia koko testi. Olen tehnyt sen kolme kertaa eri kysymyksillä, ja tuloksiksi on tullut INFP, INTP ja ENTP. Omasta mielestäni mikään näistä ei sovi minuun.
Vierailija kirjoitti:
Ihan humpuukia koko testi. Olen tehnyt sen kolme kertaa eri kysymyksillä, ja tuloksiksi on tullut INFP, INTP ja ENTP. Omasta mielestäni mikään näistä ei sovi minuun.
Eri kysymyksillä?
Terve ajatttelija. En mikään psykooosipotilas tai autiistinen esim.
Vierailija kirjoitti:
Maaailma on vaaan melko sairas ja evoluuutio odottaaa että ihmiinen olisi kehittynyt vastaamaan niihin haasteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaailma on vaaan melko sairas ja evoluuutio odottaaa että ihmiinen olisi kehittynyt vastaamaan niihin haasteisiin.
Kyllä sanoisin että ihminen tarvitsee normaliutta ja esiim ellei ihan ystäviä niiin ainakin jotain työtovereita aiinakin.
Huomaa että introvertit on eksyny internetin ihmeelliseen maailmaan :D Me tykätään olla kotona ja selata av-palstaa....
M31 INFJ
Mitä persoonallisuustyyppiä teidän puolisot ovat? Itse olen mikäpä muukaan kuin sovittelija (INFP) ja mieheni on virtuoosi (ISTP)
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt testin parin vuoden välein, saan aina tulokseksi ENTJ:n. En tunne sitä omakseni, sillä olen vahvasti introvertti. En ole ujo tai arka, mutta viihdyn parhaiten yksin ja sosiaalisuus vie enemmän kuin antaa. Ylisuorittaminen, voimakastahtoisuus, tehokkuus, strategisuus ja karismaattisuus osuu kohdilleen, mutta jotenkin se E alussa epäilyttää.
Mikä prosenttiosuus sulla tuota ekstroverttia on-? Jos on siinä rajamailla?
Olen puolustaja. Melko osuva kuvaus minusta, erityisen terävä huomio oli "loistava muisti" ja tapa tehdä havaintoja muista ihmisistä. Vähän kyllä ärsytti tuo tapa hehkuttaa persoonallisuustyypin ainutlaatuisuutta. Ei tuossa kuvauksessa ollut mitään erityisen poikkeuksellista, ihan kuin puolustajat olisivat jotain yli-ihmisiä. Oliko muissa kuvauksissa samanlaista ylistyslaulua?
Naurahdin, kun siinä tunnettujen puolustajatyyppien listalla oli Vito Corleone :D
Minua ei yllätä yhtään, että täällä on etupäässä introverttejä, ja ensimmäinen ekstroverttityyppi listassa on ENTP.
TODELLA osuvat tulokset!
ESFJ taas on ihan häntäpäässä, vaikka on yleinen ns. tavallisen ihmisen persoonatyyppi.
Sellaisilla vaan on yleensä laumat IRL, eikä mitään tarvetta tai mielenkiintoa pyöriä netin keskustelupalstoilla.
Samoin ekstroverteillä ylipäätään, paitsi ENTP omaa sellaisia piirteitä joiden vuoksi jaksaa netissäkin pyöriä.
Vierailija kirjoitti:
INTP miäs.
Niin miäki.
Vierailija kirjoitti:
Olen puolustaja. Melko osuva kuvaus minusta, erityisen terävä huomio oli "loistava muisti" ja tapa tehdä havaintoja muista ihmisistä. Vähän kyllä ärsytti tuo tapa hehkuttaa persoonallisuustyypin ainutlaatuisuutta. Ei tuossa kuvauksessa ollut mitään erityisen poikkeuksellista, ihan kuin puolustajat olisivat jotain yli-ihmisiä. Oliko muissa kuvauksissa samanlaista ylistyslaulua?
Naurahdin, kun siinä tunnettujen puolustajatyyppien listalla oli Vito Corleone :D
Itsellänikin oli erityisyyden ylistystä ja se oli itseasiassa se syy miksi mielenkiintoni heräsi alunperin ja tein tämän kyselyn :)
-ap
INFJ-T Asianajaja :)