Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä olisi sinulle vastenmielisin työ?

Vierailija
12.09.2019 |

Missä työssä et viihtyisi päivääkään? Mikä työ olisi vähiten ”sinua”?

Olen usein miettinyt, että urheilu-uutisten toimittajan työ olisi minulle täyttä kidutusta. Toisin sanoen, en seuraa mitään urheilua enkä tiedä urheilusta mitään. En tuntisi pelaajia, en joukkueita, en saisi edes mitään kiksejä Kimin tai leijonien voitoista.

Uutistenlukija olisin mielelläni :)

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En soveltuisi oopperalaulajaksi. Ne biisit on mun mielestä tylsistyttäviä. Hoh hoijakkaa..

Vierailija
82/89 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläintenhoitaja varmaan. Pelkään eläimiä enkä ole kiinnostunut niistä. Samoin puutarha-ala olisi todella epäkiinnostava minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt päiväkodissa, työt missä ollaan tekemisissä ihmisten eritteiden tai ruumiiden kanssa, työskentely kylmähuoneessa tai muussa kylmässä tilassa

Vierailija
84/89 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ, jossa ollaan toimistossa läppäreiden, kansioiden ja paperikasojen keskellä klo:8-16.

Vierailija
85/89 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen Pr-henkilö

Vierailija
86/89 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastentarhanopettaja. En kestäisi melua ja jatkuvaa kuormitusta, enkä haluaisi tehdä mitään vessahommia.

Vierailija
87/89 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin hoitoala. En kestä eritteitä tai pahoja hajuja. Olen yliempaattinen, joten kärsisin joutuessani seuraamaan muiden tuskia. Pelkään kuolemaa. Olen ystävällinen ihminen, mutta jatkuvat ihmiskontaktit väsyttävät minut tyystin. Olen myös hieman arka ja aggressiiviset ihmiset saavat minut tolaltani.

Nykyinen työni on siistiä sisätyötä asiantuntijana. Työhöni kuuluu myös asiakaskohtaamisia, mutta ne tapahtuvat hillityssä ympäristössä.

Vierailija
88/89 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa asiakaspalvelua sisältävä.

Vierailija
89/89 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ, jossa vkl ei vapaita!