Mikä olisi sinulle vastenmielisin työ?
Missä työssä et viihtyisi päivääkään? Mikä työ olisi vähiten ”sinua”?
Olen usein miettinyt, että urheilu-uutisten toimittajan työ olisi minulle täyttä kidutusta. Toisin sanoen, en seuraa mitään urheilua enkä tiedä urheilusta mitään. En tuntisi pelaajia, en joukkueita, en saisi edes mitään kiksejä Kimin tai leijonien voitoista.
Uutistenlukija olisin mielelläni :)
Kommentit (89)
Eläintenhoitaja varmaan. Pelkään eläimiä enkä ole kiinnostunut niistä. Samoin puutarha-ala olisi todella epäkiinnostava minulle.
Työt päiväkodissa, työt missä ollaan tekemisissä ihmisten eritteiden tai ruumiiden kanssa, työskentely kylmähuoneessa tai muussa kylmässä tilassa
Työ, jossa ollaan toimistossa läppäreiden, kansioiden ja paperikasojen keskellä klo:8-16.
Lastentarhanopettaja. En kestäisi melua ja jatkuvaa kuormitusta, enkä haluaisi tehdä mitään vessahommia.
Varmaankin hoitoala. En kestä eritteitä tai pahoja hajuja. Olen yliempaattinen, joten kärsisin joutuessani seuraamaan muiden tuskia. Pelkään kuolemaa. Olen ystävällinen ihminen, mutta jatkuvat ihmiskontaktit väsyttävät minut tyystin. Olen myös hieman arka ja aggressiiviset ihmiset saavat minut tolaltani.
Nykyinen työni on siistiä sisätyötä asiantuntijana. Työhöni kuuluu myös asiakaskohtaamisia, mutta ne tapahtuvat hillityssä ympäristössä.
Mikä tahansa asiakaspalvelua sisältävä.
En soveltuisi oopperalaulajaksi. Ne biisit on mun mielestä tylsistyttäviä. Hoh hoijakkaa..