Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä olisi sinulle vastenmielisin työ?

Vierailija
12.09.2019 |

Missä työssä et viihtyisi päivääkään? Mikä työ olisi vähiten ”sinua”?

Olen usein miettinyt, että urheilu-uutisten toimittajan työ olisi minulle täyttä kidutusta. Toisin sanoen, en seuraa mitään urheilua enkä tiedä urheilusta mitään. En tuntisi pelaajia, en joukkueita, en saisi edes mitään kiksejä Kimin tai leijonien voitoista.

Uutistenlukija olisin mielelläni :)

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoala.

Vierailija
2/89 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan poliisin työ. Joo voisin valvoa liikennettä, mutta kun 99% työstä on käytännössä jotain liittyen juoppoihin. Kannat niitä autoon ja putkaan, selvittelet niiden tappeluita, yrität pitää ne pois liikenteestä ja jos ei muuta niin siivot niiden oksennuksia poliisiautosta. Yleensä vielä yöllä. Ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssarokotuspakko, väkivallanuhka, fyysiset vauriot kuluttavista työasennoista, loukkantumisriski myös kiireen vuoksi = hoitoala

Vierailija
4/89 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtainen avustaja. Saisin kyllä sen työn tehtyä mekaanisesti, mutta vihaisin jokaista hetkeä. En vaan ole hoivaaja tai erityisen empaattinen, omassa työssäni niistä ominaisuuksista olisi jopa haittaa.

Vierailija
5/89 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influesteri/somevaikuttaja. Ovat minusta vaan mainostajia, "somen puhelinmyyjiä". Vaikka siitä maksettaisiin miljoona vuodessa, en kokisi kys. työtä tärkeäksi ja mielekkääksi. En vaan pystyis siihen.

Vierailija
6/89 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa hoitoalan työ olisi minulle kauhistus ja uhreilleni kärsimys.

Vierailija
7/89 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhmyyjänä.

Vierailija
8/89 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelu/puhelinmyynti kiireisessä call-centerissä. Sellaisessa, jossa tulee puheluita aivan valtavia määriä ja hälinän takia on vaikea kuunnella tai keskittyä mihinkään. Tai jossa itse pitää soitella liukuhihnalta. Mulla on myös puhelinkammo ja vihaan soittelua ja puhelimeen vastaamista yli kaiken.

Vierailija
9/89 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelutyö.

Vierailija
10/89 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjä. Mikä tahansa muu käy paitsi puhelinmyynti, se on ihan täyttä kidutusta ilman kunnollista korvausta kärsimyksestä.

Vierailija
11/89 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vastaan hoitoala. Olen ollut laitoshuoltajana vuoden ajan 3 eri sairaalassa usealla osastolla päivystyksestä vuodeosastoihin ja nähnyt läheltä hoitajien työtä. Ei kiinnosta enää ollenkaan. Joskus haaveilin sairaanhoitajan työstä.

En myöskään haluaisi tehdä lääkärintyötä, vaikka kuinka mielettömiä palkkoja siitä maksettaisiin. Olen nähnyt heidän stressiään tarpeeksi läheltä. Tai no, voisin sanoa sittenkin, etten haluaisi työskennellä enää koskaan sairaalassa tai terveyskeskuksessa. Jo pelkkä sairaalan haju käsideseineen laukaisee ahdistuksen minussa. :D Suuri hatunnosto alalla oleville, teette todella tärkeää työtä, itse en siihen pystyisi. 

Vierailija
12/89 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki missä olisi jotain julkista puhumista tai myymistä, kaikki vanhus-, vammais- ja lastenhoitotyö.

Vierailija
13/89 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hoivatyö. Tylsää ja puuduttavaa, ja pitää vielä kuunnella dementoituneiden vanhusten juttuja. Joku mekaaninen linjastotyökin olisi siksi siedettävämpää. Ylipäänsä jos työ olisi ns. staattista ja joka päivä samanlaista, en tykkäisi, mutta hoivatyöhön liittyy vielä rasittavat ihmiset ja ällöttävät asiat kuten vaipanvaihto.

Vierailija
14/89 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkoti ja koulu. Tämä olisi pahin.

Kassa. Olen kokeillut ei tule mitään. Viihdyn työssä jossa tehdään koko ajan jotain fyysistä eikä istuta tai seisota vaan paikallaan.

Olen ehdottomasti "ryskä" töiden tekijä. Olen juuri se työpaikan ärsyttävä pipertäjä joka puunaa ja järjestelee jotain vaikkei olisi varsinaisesti mitään tekemistä esim hiljaisempina hetkinä, yksinkertaisesti tylsistyn ellei voi koko ajan jotain tehdä.

Vierailija
15/89 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin alla kulkevien likaviemäriputkien tarkastaminen ja huollto. Niihin p'a's'k'a'putkistoihin pitää huoltomiehen oikeasti mennä, suojahaalarit päällä ja tarkkailla sontaläjien (ja muun saastan) kellumista oikeaan suuntaan.

Vierailija
16/89 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoitaja/perhepäivähoitaja, opettaja, bussikuski, puhelinmyyjä, Astral-Tv ohjelman juontaja

Vierailija
17/89 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattia-asentaja. Tein kyseistä työtä kesätöinä viime kesänä. Päivät oli 9-10 tuntisia ja palasta toisensa perään. Laminoitiin toimistoja, missä jokaista nurkkaa ja tolppaa varten piti leikellä palasia ja sitten vain napsauttelemaan niitä kohdilleen. Työ oli henkisesti tosi raastavaa ja fyysisesti siinä sai myös kädet ja olkapäät hajalle. Jos noin yksinkertaista hommaa pitäisi tehdä elääkseen, niin olisin elämättä.

Vierailija
18/89 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku talousjohtaja kehittelemässä hiljalleen vatsahaavaa siitä, miten saadaan tämän vuosineljänneksen tuotot maksimoitua. En osaa kuvitella tylsempää ja huonommin omalle luonteelle sopivaa työtä

19/89 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku esiintyvän viihdyttäjän työ olisi minulle mahdoton.

Olin joitain vuosia sitten päiväkodissa töissä, ja sinne tuli semmoinen tunnettu lasten lauluteatteri tms. esiintymään. Valmistellessani esiintymistilaa kuulin heidän keskusteluaan "takahuoneesta", jossa he olivat pukeutumassa kostyymeihinsa. He kuulostivat väsyneiltä ja tiuskivatkin toisilleen. Hetken päästä he tulivat estradille lapsiyleisön eteen hassuissa puvuissaan, olivat innostuneen oloisia sellaisella teatraalisen liioitellulla tavalla.

Ajattelin että kertakaikkiaan pystyisi sellaiseen. En saisi pumpattua itseeni sitä energiaa.

Vierailija
20/89 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku talousjohtaja kehittelemässä hiljalleen vatsahaavaa siitä, miten saadaan tämän vuosineljänneksen tuotot maksimoitua. En osaa kuvitella tylsempää ja huonommin omalle luonteelle sopivaa työtä

Operatiivinen johto tekee noita ajatuksia ja talousjohtaja tarjoilee heille lukuja päätösten tueksi.