Pettävän miehen käräyttäminen vaimolle
Seuraan sivusta aika karseeta tilannetta. Hyvä ystäväni on alkanut salasuhteeseen varatun miehen kanssa.
Sanoo miehen kertoneen, että hänellä on vaimon lupa hakea seksiä muualta. Ystäväni uskoo tämän. Mä en olis niinkään varma.
Ystäväni on ihan hullaantunut mieheen ja mies kuulemma häneen (tätäkään en usko, kunhan liehittelee niin ku pelimiehen kuuluu). Erota ei kuitenkaan voi/aio.
Nään jo miten ystäväni roikkuu vuosia toivottomassa suhteessa ja antaa käyttää itseään hyväksi. Etsin facebookista tän miehen vaimon ja siellä näkyy i love my man-lässytyksiä jne. Eli ei kovin kuolleelta vaikuta suhde.
Nyt ajattelin, että laitan vaimolle viestiä, että oliko tietoinen ukkonsa touhusta. Tänhän ei pitäs tulla hänelle yllättäen, kun on luvan kerran antanu... kehottanu suorastaan...
Kommentit (329)
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni on ollut toinen nainen jo yli 13 vuotta ja uskon, että hänen tunteensa tätä toistakin naista kohtaan on ihan aidot. Miksi koet olevasi oikeutettu puuttumaan muiden elämään? Ikään kuin sinun oman pään pyhä totuus olisi se miten muidenkin pitäsi elää ja sitä pitää julistaa kuin jotain evankeliumia #jeesussyndrooma
Herätti tunteet pintaan. Hyökkäys paras puolustus?
Tämä nyt on mielipide kysymys, jota voi jatkaa ja jatkaa, ei lopu millään.
Vertaisin (siis mielipide asiaa) vaikka tällaiseen :
Vaihtoehto 1
Löydät kituvan kissanpennun.
1. Lopetat sen heti, koska et halua sen kärsivän.
2.Viet sen eläinlääkärille, jos se voitaisiin pelastaa.
Lopputulos: Eläin pelastuu koska veit sen hoitoon.
Vaihtoehto 2
Löydät kituvan kissanpennun.
1. Lopetat sen heti, koska et halua sen kärsivän.
2. Viet sen eläinlääkärille, jos se voitaisiin pelastaa.
Lopputulos: Eläin kuolee. Eläin kärsi pidempään koska veit sen hoitoon.
Elämä on valintoja täynnä, kukaan ei voi toisen puolesta päättää miten toimia.
Jokaisella on oikeus toimia oman parhaan näkemyksensä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n puolustelijat ovat juuri sitä porukkaa, joka onnettomuuden nähdessään hiljentää vauhtia, ottaa kuvan ja lähettää sen iltapäivälehtiin "lukijan kuvaksi". On kiva katsella henkilökohtaisia katastrofeja vierestä, kun ei itse tarvitse liata käsiään.
Eikun me ollaan just niitä jotka pysähtyvät soittamaan apua. Ap:n vastustajat taas ovat niitä, jotka ajavat ohi olkiaan kohauttaen; ei kuulu minulle, yksityisasia, toisten elämiin ei pidä puuttuman.
/18
Ehei, te olette niitä, jotka pysäytätte liikenteen onnettomuuspaikalle saadaksenne kuvan ambulanssista ja verilätäköistä. Ihan sama, pääseekö palokunta paikalle siivoamaan jäljet, kunhan te saatte nautintonne toisten vahingosta. Ja kuva muistoksi.
Kohtalaisen sairaita mielitekoja sulla. Muista kuitenkin, että pelastustöiden häiritseminen on rikos.
/18
On sanonta:"Lääkäri paranna itsesi." Vaikka /18 olisit valmis psykologi, et osaa parantaa itseäsi.
Nyt multa meni pointti ohi heittämällä. En ole yrittänytkään parantaa itseäni, en ole sairas. Tarkentaisitko?
En myöskään ymmärrä miksi tuohon psykologiuteen tartutaan edelleen, vaikka olen sanonut useaan kertaan että se ei liity tähän aiheeseen mitenkään. Eikun hetkonen, ymmärrän sittenkin. Argumentit ovat loppuneet.
/18
Miksi toit sen esiin jopa useassa viestissä, jos se ei liity aiheeseen mitenkään?
Ei kukaan muu ole ilmoittanut omaa ammattiaan. Ethän tietenkään yrittänyt saada sen avulla viesteillesi painoarvoa?
Toin sen esille tasan yhdessä viestissä, aiemmin mainitsemastani syystä. Sen jälkeen siihen takerruttiin kymmenissä kommenteissa, ja niihin olen vastaillut. Sanomalla ainoastaan että tuleva ammattini ei liity tähän mitenkään.
En yritä käännyttää ketään ja siksi en myöskään "yritä saada painoarvoa" kommenteilleni. Kuten sanoin, nämä ovat mielipiteitä ja valintoja, joihin ihmisten ammatit harvoin vaikuttavat kovin radikaalisti. On psykologeja jotka kertoisivat ja psykologeja jotka eivät kertoisi, ja molemmat ratkaisut ovat oikein. Samoin kun on leipureita jotka kertoisivat ja leipureita jotka eivät kertoisi.
Se, että sinä koet psykologin mielipiteen jotenlin arvokkaampana kuin muiden, on oma ongelmasi. Ei minun.
/18
No mut kyllä Noora antaa Timolle anteeksi vaik kuin monesti kunhan talo vaan tulee maksetuksi
Vierailija kirjoitti:
No mut kyllä Noora antaa Timolle anteeksi vaik kuin monesti kunhan talo vaan tulee maksetuksi
Niin? Miksi se häiritsee muita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikki pitävät Nooraa typeränä ja hyväksi käytettävänä. Nauravat vielä päälle. Mutta jokainen saa toki nolata itsensä julkisesti, jos on masokisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikki pitävät Nooraa typeränä ja hyväksi käytettävänä. Nauravat vielä päälle. Mutta jokainen saa toki nolata itsensä julkisesti, jos on masokisti.
Osa pitää osa ei. Mitä sitten? Ihmiset on erilaisia ja myös parisuhteet on erilaisia. Yleensä noi ihmiset ei kyllä kenelläkään ole mitään maskotteja eikä nolojakaan enemmän kai säälittäviä. Sääli on kuitenkin sairautta kuten myös se että pitää muita ihmisiä jotenkin nolompina kuin itseä. Suosittelisin hakeutumaan terapiaan myös tuossa tapauksessa jos se toisen parisuhde ei miellytä (tietysti myös silloin jos itsellä on ongelmia omassa parisuhteessa).
Vierailija kirjoitti:
AP aika huono ystävä kirjoitti:
Uskomatonta roskaa AP:n ajatukset. Eiköhän ystäväsi ole ihan vastuussa itsestään ja vapaa tekemään mitä haluaa. Olen itsekin elänyt edellisessä avioliitossani vapaassa suhteessa. Sain mennä vapaasti, kunhan en kertonut miehelleni yksityiskohtia. Sain tällä tyydytettyä fyysisiä tarpeitani, joita mieheni ei kyennyt tyydyttämään. Rakastin kuitenkin häntä ja avioliittomme olisi edelleen kukoistava, jos hän ei olisi lähtenyt liian aikaisin ajasta ikuisuuteen.
Sehän antaa tasapainoisen kuvan, että lähdet stalkkailemaan ja häiritsemään toisten ihmisten elämää.
Vapaa suhde ja pettäminen, kumpikin tautiriskeineen, ovat kaksi eri asiaa. Onko vaimolta kysytty että käykö vapaa suhde. Sitä ei voi päättää toisen puolesta vai mitä
Just tää.
Minä voisin olla terve nainen tänä päivänä, jos mulle olisi heti kerrottu, että mies pettää. Mutta sen sijaan altistuin vuosien ajan terveysriskille, ja nyt mulla on riesanani jatkuva herpes ja vaginoosi, enkä voi harrastaa seksiä. Lapsiakaan en saa.
Kiitos teillekin, jotka tiesitte, mutta ette kehdanneet "puuttua toisten elämään" ja kertoa. Minähän oisin heivannut ukon pihalle saman tien, ehkä saanut myöhemmin lapsiakin jonkun toisen kanssa.
:D :D :D
Hyvää viihdettä! Kiitos siitä!