Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävän miehen käräyttäminen vaimolle

Vierailija
11.09.2019 |

Seuraan sivusta aika karseeta tilannetta. Hyvä ystäväni on alkanut salasuhteeseen varatun miehen kanssa.

Sanoo miehen kertoneen, että hänellä on vaimon lupa hakea seksiä muualta. Ystäväni uskoo tämän. Mä en olis niinkään varma.

Ystäväni on ihan hullaantunut mieheen ja mies kuulemma häneen (tätäkään en usko, kunhan liehittelee niin ku pelimiehen kuuluu). Erota ei kuitenkaan voi/aio.

Nään jo miten ystäväni roikkuu vuosia toivottomassa suhteessa ja antaa käyttää itseään hyväksi. Etsin facebookista tän miehen vaimon ja siellä näkyy i love my man-lässytyksiä jne. Eli ei kovin kuolleelta vaikuta suhde.

Nyt ajattelin, että laitan vaimolle viestiä, että oliko tietoinen ukkonsa touhusta. Tänhän ei pitäs tulla hänelle yllättäen, kun on luvan kerran antanu... kehottanu suorastaan...

Kommentit (329)

Vierailija
21/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset täällä vastustaa ap:n aietta kertoa vaimoille suhteesta sillä perusteella, että mies puhuu kuitenkin totta ja heillä on avoin suhde? Koska mitä se sitten haittaa, jos ap kertoo vaimolle? Vaimo kohauttaa olkiaan ja sanoo "ookei", no harm done. 

Tosin, jos avoin suhde on valetta, ap saa varautua saamaan kakkaa niskaansa, koska yleensä viestintuojat "ammutaan". 

Ehkä siksi, että tälläisiä ihimiä pidetään oman egonsa nostattijana jotka luulee olevansa suhteessa muita parempia ihmisiä ja siten oikeutettuja puuttumaan muiden elämään. 

Ehkä myös siksi, että jos nainen on sokea miehensä käytökselle siitä pitääkin sakottaa.

Ehkä myös siksi, että jokaisen tulee saadaa tehdä omat virheensä myös tämän ystävän kenenkään siihen puuttumatta. Kun nyt kuitenkaan ei ole kenenkään hengestä kyse.

Vierailija
22/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset täällä vastustaa ap:n aietta kertoa vaimoille suhteesta sillä perusteella, että mies puhuu kuitenkin totta ja heillä on avoin suhde? Koska mitä se sitten haittaa, jos ap kertoo vaimolle? Vaimo kohauttaa olkiaan ja sanoo "ookei", no harm done. 

Tosin, jos avoin suhde on valetta, ap saa varautua saamaan kakkaa niskaansa, koska yleensä viestintuojat "ammutaan". 

Muiden elämään puuttuminen ei ole hyvää käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on ollut toinen nainen jo yli 13 vuotta ja uskon, että hänen tunteensa tätä toistakin naista kohtaan on ihan aidot. Miksi koet olevasi oikeutettu puuttumaan muiden elämään? Ikään kuin sinun oman pään pyhä totuus olisi se miten muidenkin pitäsi elää ja sitä pitää julistaa kuin jotain evankeliumia #jeesussyndrooma

Entä jos tämän pettäjä-miehen vaimo todellisuudessa ei tiedä asiasta eli mies ylläpitää kulisseja.  Onko se sinusta oikein vaimoa kohtaan? 

Minä ilman muuta kertoisin vaimolle. Pahinta mitä tiedän on se että uskoo toiseen ja suunnittelee yhteistä loppuelämää ja taustalla mies ei välitä  vaimostaan vaan nusuttelee vierasta hyväuskoista bimboa.

Vierailija
24/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei oikeastaan ole merkitystä muuhun kuin uskottavuuteen onko suhde avoin tai ei. Jos suhde on avoin toki helpompi vaimon on pitää tietoa sivusuhteesta luotettavana kuin tilanteessa jossa suhde ei ole avoin ja vaimo luottaa mieheen ja siihen että tällä ei voi sivusuhdetta olla. Viestientuoja on vähintään 90% joko epäluotettava tai hölmö tai molempia.

Vierailija
25/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasikka

Vierailija
26/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin vaimolta, että pääseekö sisarvaimoksi kun oon kuullut juttua että teidän kimppaan mahtuu.

Jos vaimo sanoo ettei harrasta semmoista, niin voit livauttaa että "No kun kaverikii nus sii miestäs niin aattelin"

Vierailija
27/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen avoimessa suhteessa. Jos joku lähestyisi miestäni ja kertoisi nähneensä minut vieraan miehen kanssa tms ei mitään vahinkoa tapahtuisi. Mieheni vastaisi, että tiedossa on, kaikki ok, meidän suhde ei kuulu ulkopuolisille.

Jos ei oltaisi avoimessa suhteessa, haluaisin itse ilman muuta tietää.

Jos ap siis arvelee, että ystävää huijataan ja puolisoa satutetaan, kerro.

Outoja kommentteja, miksei vaimo voisi päivittää I love my man -kommentteja Faceen jos heillä on vapaa suhde?

Vierailija
28/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siksi, että tälläisiä ihimiä pidetään oman egonsa nostattijana jotka luulee olevansa suhteessa muita parempia ihmisiä ja siten oikeutettuja puuttumaan muiden elämään. 

Ehkä myös siksi, että jos nainen on sokea miehensä käytökselle siitä pitääkin sakottaa.

Ehkä myös siksi, että jokaisen tulee saadaa tehdä omat virheensä myös tämän ystävän kenenkään siihen puuttumatta. Kun nyt kuitenkaan ei ole kenenkään hengestä kyse.

Minusta tuollaista voi sanoa vain sellainen, joka ei itse ole joutunut petetyksi, tai ei ole lähipiirissä nähnyt millaista tuskaa pettäminen voi pahimmillaan aiheuttaa. Itse olen lähipiirissä nähnyt, millaista tuskaa petturi aiheutti. Tätä tuskaa lisäsi paljon vielä se, että osa kaveriporukasta tiesi, mutta ei kertonut. Ajattelivat varmaan samalla tavoin kuin tuo yllä oleva, että petetty "ansaitsee sakotuksen", kun ei nähnyt pettäjän valheiden läpi. Ihan niinkuin petetty olisi vastuussa pettäjän tekemisistä. Kätevää sille pettäjälle.   Tämä salailu vei pitkäksi aikaa petetyltä pohjan luottaa ihmisiin ylipäätään. Minusta on julmaa, hävytöntä ja anteeksiantamatonta rikkoa lähimmäinen tuolla tavalla. 

Vierailija
29/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä tuosta olisi kenellekään? Jos ei sen vertaa tunne omaa aviomiestään että tietäisi tämän olevan pelimies, ehkä sitä on vähän hölmöä yrittää kenellekään opettaa.

No ajattelin että vaimo saa tietää, asettaa miehen valinnan eteen, mies valitsee vaimon, ystävä pääsee eroon petturista.

Ap

Olet siis ystäväsi äiti? Onko omassa elämässi niin tylsää, että pitää säätää muiden tontilla? Käyppä vaikka itsekin vähän vieraissa tai jotain että voit ottaa tuon sankariviitan harteiltasi.

Kyllä se on ihan suositeltavaa esitellä kumppaniehdokas kavereille ja kysyä heidän rehellistä mielipidettään suhteesta. Ihastuminen pistää oikeasti pään sekaisin ja joskus on hyvä että läheiset ihmiset palauttavat maan pinnalle ja todellisuuteen. Kannattaa kuunnella niiden ihmisien neuvoja jotka rakastavat sinua ehdoitta ja toivovat parastasi.

Ap on todella hyvä ystävä ja on hienoa että hän yrittää auttaa rakkauden huumassa seonnutta kaveriaan.

N24

Vierailija
30/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan vaatia itseltäsi samaa suoraselkäisyyttä ja avoimuutta kuin muiltakin ja kerrot asiasta jokaiselle osapuolelle omalla nimelläsi ja naamallasi.

Jos tällainen avoin toiminta ei sovi sinulle, mikä siihen on syy?

Vierailija
31/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuosta voi kuitenkin päätellä että vaimo ei tiedä ja ole antanut mitään lupia jos iloveyoota huutaa Facessa? Siinä mielessä kyllä olisi käräytyksen paikka, mutta toisaalta ystäväsi saa tehdä omat virheensä. Anna nauttia nyt ja lohduta sitten kun pilvilinna hajoaa...

Päätellä aina tietenkin voi vaikka mitä. Onko sitten mitään hyötyä vaivata pientä päätään asioillla joihin sinulla ei oikein ole mahdollisuutta vaikuttaa onkin jo toinen asia. Rakastaa jos rakastaa jos liitto on pelkkä kulussi niin sitten on.

Moraalinvartijalla toki voi olla se ihanne että kaikkien tulisi elää kuten minä ja/ tai kuten minä sanon ja haluan. Ihmiset vain ei useinkaan toimi niin kuin naapurin Lissu minun haluaisi toimivan vaan kuten heille itselle parhaiten sopiin. Joku hehkuttaa olematonta rakkautta facessä vaikka ei edes itse usko siihen toinen taas ei koskaan pidä ääntä rakkaudestaan vaikka se olisi kaikkea muuta kuin kulissia.

Jos on kulissia, saa vaimo jatkaa liitossaan. Ei kertomimen sitä estä.

Vierailija
32/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*omasta tilanteestasi voit tehdä tuollaista, mutta et nyt sentään ystäväsi puolesta. Kaikkea sitä.

Vierailija
33/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuosta voi kuitenkin päätellä että vaimo ei tiedä ja ole antanut mitään lupia jos iloveyoota huutaa Facessa? Siinä mielessä kyllä olisi käräytyksen paikka, mutta toisaalta ystäväsi saa tehdä omat virheensä. Anna nauttia nyt ja lohduta sitten kun pilvilinna hajoaa...

Päätellä aina tietenkin voi vaikka mitä. Onko sitten mitään hyötyä vaivata pientä päätään asioillla joihin sinulla ei oikein ole mahdollisuutta vaikuttaa onkin jo toinen asia. Rakastaa jos rakastaa jos liitto on pelkkä kulussi niin sitten on.

Moraalinvartijalla toki voi olla se ihanne että kaikkien tulisi elää kuten minä ja/ tai kuten minä sanon ja haluan. Ihmiset vain ei useinkaan toimi niin kuin naapurin Lissu minun haluaisi toimivan vaan kuten heille itselle parhaiten sopiin. Joku hehkuttaa olematonta rakkautta facessä vaikka ei edes itse usko siihen toinen taas ei koskaan pidä ääntä rakkaudestaan vaikka se olisi kaikkea muuta kuin kulissia.

Jos on kulissia, saa vaimo jatkaa liitossaan. Ei kertomimen sitä estä.

Pitäisikö estää? Ja missä tilanteessa kertominen sitten suhteessa jatkamisen estäisi?

Vierailija
34/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Vaimo pääsee pelimiehestä eroon. En tiedä miten ystävälle käy, jos on rakastunut ja mies yhtäkkiä jättää kylmästi. Ajan kanssa ehkä selviää siitä, toivottavasti on joku kriisipuhelinnumero varalla ystävällesi, ettei koe pahempaa shokkia.

Vierailija
35/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ammuta puskista kirjoitti:

Muistathan vaatia itseltäsi samaa suoraselkäisyyttä ja avoimuutta kuin muiltakin ja kerrot asiasta jokaiselle osapuolelle omalla nimelläsi ja naamallasi.

En ole se jolle vastasit, mutta miksi se on oleellista että kertominen tapahtuu omalla naamalla ja nimellä? Kai tiedät, kuten tässäkin ketjussa on jo useasti sanottu, että viestintuoja ammutaan yllättävän usein?

Tärkeintä on se että kertoo. Teki sen sitten anonyymisti tai omalla pärställään.

/18

Vierailija
36/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuollaista voi sanoa vain sellainen, joka ei itse ole joutunut petetyksi, tai ei ole lähipiirissä nähnyt millaista tuskaa pettäminen voi pahimmillaan aiheuttaa. Itse olen lähipiirissä nähnyt, millaista tuskaa petturi aiheutti. Tätä tuskaa lisäsi paljon vielä se, että osa kaveriporukasta tiesi, mutta ei kertonut. Ajattelivat varmaan samalla tavoin kuin tuo yllä oleva, että petetty "ansaitsee sakotuksen", kun ei nähnyt pettäjän valheiden läpi. Ihan niinkuin petetty olisi vastuussa pettäjän tekemisistä. Kätevää sille pettäjälle.   Tämä salailu vei pitkäksi aikaa petetyltä pohjan luottaa ihmisiin ylipäätään. Minusta on julmaa, hävytöntä ja anteeksiantamatonta rikkoa lähimmäinen tuolla tavalla. 

Mä olen tiennyt pariskunnan toisen osapuolen pettämisestä. En kertonut kellekään, en edes petetyille. Mitäs se mulle kuuluu.

Tänä päivänäkään kukaan ei tiedä että mä tiesin ja välit on hyvät.

Joskus kannattaa vaan antaa olla. Maailmassa on pahempiakin asioita, joita murehtia.

Vierailija
37/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKINÄ ei voi tietää miten asiat on, on siis parempi olla puuttumatta. Eiköhän naiset vaistoa nämä adiat..

Mikä on oma motiivisi kertoa?

Vierailija
38/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole se jolle vastasit, mutta miksi se on oleellista että kertominen tapahtuu omalla naamalla ja nimellä? Kai tiedät, kuten tässäkin ketjussa on jo useasti sanottu, että viestintuoja ammutaan yllättävän usein?

Tärkeintä on se että kertoo. Teki sen sitten anonyymisti tai omalla pärställään.

/18

Anonyymi ilmoitus " puolusosi pettää" on tosi luotettava ja kertoo kyllä ilmiantajasta kaiken. Osuma tarkkuus toki on vähän kehno mutta en yhtään ihmettele että noin typeriin käytetään joskus panoksia ihan turhaankin.

Vierailija
39/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten suhteista kun ei tiedä.

Minä olen erittäin onnellisessa suhteessa mieheni kanssa jo 15v.

Mutta suprise suprise yllätys mitä kukaan ei meistä uskoisi, harrastamme ns. Cuckoldia joten saan vapaasti hakea seksi seuraa. Meille seksi on vain seksiä ei sen kummempaa ja sitä voi harrastaa myös ilman suuria tunteita.

Vierailija
40/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

/18

Nimettömän viestin voi aina laittaa kateellisen naapurin Pirkon syyksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi