Ruman naisen avautuminen
Kukaan ei koskaan kiinnitä minuun mitään huomiota. Edes miehet eivät koskaan katso minuun päin, paitsi jos olen yksin Jos vieressäni kävelee joku toinen nainen, niin joka ikinen mies katsoo aina sitä toista. En osaa ottaa kohteliaisuutena, jos olen vain yksin ja silloin mies sattuu katsomaan minuun päin ja hymyilee tms. Usein on käynyt niinkin, että mies on jopa tullut puhumaan minulle, mutta jättääkin lauseen kesken nähdessään jonkun muun naisen ja meneekin juttelemaan hänelle. Kun olin parisuhteessa, kaupassa käyminen miehen kanssa oli yhtä helvettiä. Aina sai pelätä hänen katsovan muita naisia. Ja niin hän katsoikin. Minulle jutteli aina kun ei ollut muita nuoria naisia näköpiirissä. Heti kun näki nuoren naisen, hän siirsi huomionsa häneen.
Kommentit (200)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap miksi et vataa onko kauppa stalkkeri miehesi kaverit outoja tuijottajia?
Minuun katsovat vain hyvin paljon ylipainoisten naisten seurassa olevat miehet. Eli haluan vain katseita. AP
Oliko ne miehet rumia?
Olivat rumia
Oikea ap
Kyllä vähän paremman näköisetkin miehet katsovat joskus, mutta vain jos mies ei ole toisen naisen seurassa ja jos minun lähelläni ei ole muita, paremman näköisiä naisia.
ihan ok juttu mutta ootko sä ap kattonu simpsonit sarjasta jakson himo läski homer :D siinä esiintyy koko simpsonit perhe eli myös bart simpsons homer poika fanit saavat nauraa ja naurattaahan se tietty myös vaikka homerin läski kuteet ja muut :D kannattaa kattoo nopee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. kun aloin seurustelemaan ensimmäisen mieheni kanssa, hänen kaverinsa sanoivat hänelle suoraan, että olen aika erikoisen näköinen. Toisen miehen kanssa kyllä huomasin samat ajatukset ilmeistä, vaikka niitä ei ääneen sanottukaan. Eli miehen kaverit katsoivat minut ensimmäisen kerran nähdessään miestäni aivan kuin ihmetellen, että mitä ihmettä mies näkee minussa. Ap
Oliko tämä siis se sama mies joka kyttää muita naisia ruokakaupassa?
Ensimmäinen mies oli se joka kyttäsi muita ruokakaupassa. Aina kun kysyin miksi katsoit, niin aina syynä oli joku ”sillä oli joku outo kampaus” tms. ”Negatiivista”. Koskaan vanhemmilla naisilla ei ollut mitään negatiivista, mikä olisi kiinnittänyt hänen huomionsa.
Tuo uudempi mies oli se joka ei koskaan katsellut muita naisia. Ja se oli oikeasti hieno tunne, kun miehen katse ei harhaillut jatkuvasti, vaan hän oli aina täysin keskittynyt minuun. Hänen kaverinsa ilme kuitenkin mielestäni selvästi kertoi, että kaverinsa ihmetteli mitä mies näkee minussa.
Ruminkin nainen muuttuu ihan ok-näköiseksi laihduttamalla ja kiinteyttämällä, sekä opettelemalla meikkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ruminkin nainen muuttuu ihan ok-näköiseksi laihduttamalla ja kiinteyttämällä, sekä opettelemalla meikkaamaan.
Miten opetellaan meikkaamaan? Minun pitäisi ilmeisesti maskeerata itseni täysin eri näköiseksi. On tosin jo ammattilaiset näyttäneet esim. miten silmämeikki kannattaa tehdä. Olen meikannut alakoulusta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
riihenseinästärevittyhiidenpiru kirjoitti:
Huoh. Samat sanat.
Hankin koiran joka haukkuu,kissan joka juoksee yör ulkona ja papukaijan joka kiroilee.
Älä nyt hyvä ihminen pidä kissaasi heitteillä! :'( Eihän ne koira ja papukaijakaan juokse ja liitele oman onnensa varassa ties minkä eläinrääkkääjän uhriksi joutuen. Kissasta kuuluu pitää huolta ihan samalla tavalla.
Hehe meidän kissat juoksee ulkona ihan itse luukusta kun niitä huvittaa ja ne on maailman onnellisempia kissoja! Se vapaus kun kissa voi lähteä ulos itse siinä on jotain.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään pidä kyylääjä-miehistä. Yleensä alemman tason miehet kyyläävät ylemmän tason naisia ja alemman tason naiset ylemmän tason miehiä. Lähinnä halveksun kyylääjiä. Haluaisin vaan silti saada katseita, jotta tietäisin olevani muiden naisten yläpuolella. Nyt saan katseita vain, jos muita naisia ei ole lähellä.
Oikea ap
No mikset näe todella vaivaa ulkonäkösi eteen kuten vaikkapa Sara Sieppi tai Maisa Torppa? Jos haluat olla ulkonäöllisesti muiden naisten yläpuolella, sinun täytyy käyttää siihen aikaa ja resursseja. Et voi olla high maintenace -nainen, jos et ole valmis pistämään tikkua ristiin asian eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään pidä kyylääjä-miehistä. Yleensä alemman tason miehet kyyläävät ylemmän tason naisia ja alemman tason naiset ylemmän tason miehiä. Lähinnä halveksun kyylääjiä. Haluaisin vaan silti saada katseita, jotta tietäisin olevani muiden naisten yläpuolella. Nyt saan katseita vain, jos muita naisia ei ole lähellä.
Oikea ap
No mikset näe todella vaivaa ulkonäkösi eteen kuten vaikkapa Sara Sieppi tai Maisa Torppa? Jos haluat olla ulkonäöllisesti muiden naisten yläpuolella, sinun täytyy käyttää siihen aikaa ja resursseja. Et voi olla high maintenace -nainen, jos et ole valmis pistämään tikkua ristiin asian eteen.
En voi säästää vähistä rahoistani nenäleikkaukseen. Olen kyllä käyttänyt aika paljon aikaa ja vaivaa. Mutta saan haukut siitä, että näytän nykyään vielä rumemmalta kun olen yrittänyt panostaa :D eli näytän siis lähinnä transulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap miksi et vataa onko kauppa stalkkeri miehesi kaverit outoja tuijottajia?
Minuun katsovat vain hyvin paljon ylipainoisten naisten seurassa olevat miehet. Eli haluan vain katseita. AP
Oliko ne miehet rumia?
Olivat rumia
Oikea ap
Kyllä vähän paremman näköisetkin miehet katsovat joskus, mutta vain jos mies ei ole toisen naisen seurassa ja jos minun lähelläni ei ole muita, paremman näköisiä naisia.
Suurimmalla osalla miehistä on tympeä katse. Pitäisi varmaan alkaa olemaan yli-iloinen heidän seurassaan ja kikatella hulluna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea ap
En voi säästää vähistä rahoistani nenäleikkaukseen. Olen kyllä käyttänyt aika paljon aikaa ja vaivaa. Mutta saan haukut siitä, että näytän nykyään vielä rumemmalta kun olen yrittänyt panostaa :D eli näytän siis lähinnä transulta.
Ovatko miehesi ystävät siis LUULLEET SINUA MIEHEKSI?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea ap
Jos sinulle on tärkeintä olla muiden naisten yläpuolella, pistä kaikki paukut ulkonäköön äläkä esimerkiksi uraan tai omaisuuden kartuttamiseen. Harva jaksaa ylläpitää suurella intesiteetillä kumpaakin, koska päivässä on vain tietty määrä tunteja käytettävänä. Eli täytyy tehdä valinta, mihin aikansa ja rahansa käyttää.
Laitoin rakennekynnet. Sain haukkuja isoista miehen käsistäni, vaikka kynnet olivat aika lyhyet.
Aina kun leikkaan hiuksia, joku on haukkumassa miehen näköiseksi kun on lyhyet hiukset.
Täyteaineita olen käyttänyt, sain haukut että näytän tuksulta tai miss piggyltä.
Kävin salilla. Rinnat vaan pienenivät, ei muuta muutosta kehossa.
Kun meikkaan, olen meikkipelle tai yritän maalata itseäni eri näköiseksi ja myös sitä kuulee usein kuinka ”olisit paljon kauniimpi ilman meikkiä”. Oikeasti en ole.
Ripsienpidennysten käytöstä myös on haukuttu paljon. Kun en ole luonnonkaunis. Kerran kun otin pidennykset pois, monet kommentoivat minun olevan pelottavan näköinen. Yksi jopa sanoi ”hui kun säikähdin” nähdessään minut. Eli niitäkin on pakko käyttää ettei ihmiset pelästy.
Usein minua sanotaan sian näköiseksi
Oletko transu?
Se on ok..sinulla on naisen sielu miehen ruumiissa.
Terapia auttaa myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea ap
Laitoin rakennekynnet. Sain haukkuja isoista miehen käsistäni, vaikka kynnet olivat aika lyhyet.
Aina kun leikkaan hiuksia, joku on haukkumassa miehen näköiseksi kun on lyhyet hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, ettet ole ruma, vaan sinulla on äärimmäisen huono itsetunto. Se, että haet miesten hyväksyntää näkynee olemuksestasi ryöppyvänä epävarmuutena, mikä voi olla miehille turn-off.
Olempa ollut itse tilanteissa, missä on 2 naista baarissa ja mies tulee iskemään sitä lihavampaa ja vähempi naisellista ystävätärtä (kenties olettaen, että tältä lohkeaa helpommin?) joten se, kumpi saa enemmän huomiota, ei aina kerro, kumpi on nätimpi.
Noin yleisesti neuvoisin, ettet laske sitä omaa itsekunnioitustasi sen varaan, miten muut sinut näkevät, vaan opettelet itse arvostamaan itseäsi. Se sitten näkyy asenteessasikin itsevarmuutena ja saat loppupeleissä seuraakin helpommin.
On kuitenkin todella paljon epävarmoja, huonoitsetuntoisia naisia, joilla on mies. Lehdissäkin on juttuja, miten naisen itsetunto oli nollissa, sitten löysi ihanan miehen, joka palautti uskon itseen ja sai tuntemaan kauniiksi ja ihanaksi. Ja esim kun luin kirjan syömishäiriöisistä naisista, heilläkin oli kaikilla mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea ap
Ruokakaupan miehet ovat heteroita.
He ovat luulleet sinua ja miestäsi homppeli pariskunnaksi
Siksi et ole saanut katseita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea ap
Jos sinulle on tärkeintä olla muiden naisten yläpuolella, pistä kaikki paukut ulkonäköön äläkä esimerkiksi uraan tai omaisuuden kartuttamiseen. Harva jaksaa ylläpitää suurella intesiteetillä kumpaakin, koska päivässä on vain tietty määrä tunteja käytettävänä. Eli täytyy tehdä valinta, mihin aikansa ja rahansa käyttää.
Joo tämä on hyvä neuvo. Tähän mennessä olen liikaa keskittynyt muuhun enkä ole panostanut tarpeeksi ulkonäköön. Ainoa ongelma vaan on kun ei voi säästää, kun ei kukaan halua palkata rumaa töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, ettet ole ruma, vaan sinulla on äärimmäisen huono itsetunto. Se, että haet miesten hyväksyntää näkynee olemuksestasi ryöppyvänä epävarmuutena, mikä voi olla miehille turn-off.
Olempa ollut itse tilanteissa, missä on 2 naista baarissa ja mies tulee iskemään sitä lihavampaa ja vähempi naisellista ystävätärtä (kenties olettaen, että tältä lohkeaa helpommin?) joten se, kumpi saa enemmän huomiota, ei aina kerro, kumpi on nätimpi.
Noin yleisesti neuvoisin, ettet laske sitä omaa itsekunnioitustasi sen varaan, miten muut sinut näkevät, vaan opettelet itse arvostamaan itseäsi. Se sitten näkyy asenteessasikin itsevarmuutena ja saat loppupeleissä seuraakin helpommin.
On kuitenkin todella paljon epävarmoja, huonoitsetuntoisia naisia, joilla on mies. Lehdissäkin on juttuja, miten naisen itsetunto oli nollissa, sitten löysi ihanan miehen, joka palautti uskon itseen ja sai tuntemaan kauniiksi ja ihanaksi. Ja esim kun luin kirjan syömishäiriöisistä naisista, heilläkin oli kaikilla mies.
Ap näyttää/on transseksuaali mies.
Voi olla hyvinkin että näytän mieheltä. Minulla on kehossa liikaa testosteronia, johon en ole voinut käyttää minkäänlaista hormonilääkitystä, koska kukaan lääkäri ei ole ottanut oireita vakavasti. Ex ainakin sanoi minun muuttuneen hiljalleen eri näköiseksi kuin olin seurustelun alkuaikoina.
Ööö...siis ikää sulla on max 20v???