Ruman naisen avautuminen
Kukaan ei koskaan kiinnitä minuun mitään huomiota. Edes miehet eivät koskaan katso minuun päin, paitsi jos olen yksin Jos vieressäni kävelee joku toinen nainen, niin joka ikinen mies katsoo aina sitä toista. En osaa ottaa kohteliaisuutena, jos olen vain yksin ja silloin mies sattuu katsomaan minuun päin ja hymyilee tms. Usein on käynyt niinkin, että mies on jopa tullut puhumaan minulle, mutta jättääkin lauseen kesken nähdessään jonkun muun naisen ja meneekin juttelemaan hänelle. Kun olin parisuhteessa, kaupassa käyminen miehen kanssa oli yhtä helvettiä. Aina sai pelätä hänen katsovan muita naisia. Ja niin hän katsoikin. Minulle jutteli aina kun ei ollut muita nuoria naisia näköpiirissä. Heti kun näki nuoren naisen, hän siirsi huomionsa häneen.
Kommentit (200)
Siis mä en katsois tuollaista kovin pitkään, huomauta miehelle asiasta tai tulee lähtö!
Naisen on helppo korostaa feminiinisyyttään ja saada sillä miesten huomio. Korkkarit jalkaan, tekoripset silmiin ja rakennekynnet sormiin. Sitten hiuksiin joku sexy red -väri ja avot. Alkaa tulla sitä huomiota, vaikkei ihan missiltä näyttäisikään.
Vierailija kirjoitti:
Naisen on helppo korostaa feminiinisyyttään ja saada sillä miesten huomio. Korkkarit jalkaan, tekoripset silmiin ja rakennekynnet sormiin. Sitten hiuksiin joku sexy red -väri ja avot. Alkaa tulla sitä huomiota, vaikkei ihan missiltä näyttäisikään.
Kaikille se ei ole noin helppoa. Itse ainakin olen saanut vain negatiivista huomiota. T. Ap
Ks. Viestini 154:
Laitoin rakennekynnet. Sain haukkuja isoista miehen käsistäni, vaikka kynnet olivat aika lyhyet.
Aina kun leikkaan hiuksia, joku on haukkumassa miehen näköiseksi kun on lyhyet hiukset.
Täyteaineita olen käyttänyt, sain haukut että näytän tuksulta tai miss piggyltä.
Kävin salilla. Rinnat vaan pienenivät, ei muuta muutosta kehossa.
Kun meikkaan, olen meikkipelle tai yritän maalata itseäni eri näköiseksi ja myös sitä kuulee usein kuinka ”olisit paljon kauniimpi ilman meikkiä”. Oikeasti en ole.
Ripsienpidennysten käytöstä myös on haukuttu paljon. Kun en ole luonnonkaunis. Kerran kun otin pidennykset pois, monet kommentoivat minun olevan pelottavan näköinen. Yksi jopa sanoi ”hui kun säikähdin” nähdessään minut. Eli niitäkin on pakko käyttää ettei ihmiset pelästy.
Usein minua sanotaan sian näköiseksi
En voi kuin ihmetellä, miksi niiden katseiden saaminen on niin tärkeää. Vaikka saisitkin katseita, et voi tietää mitä katseen antaja sinusta ajattelee, ellei sitä sinulle suoraan sano. Ja harva sanoo. Katse ei aina kerro siitä, että on jotenkin erityisen hyvännäköinen. Ainakaan itselleni tämä ei tule ensimmäisenä mieleen.
Vierailija kirjoitti:
En voi kuin ihmetellä, miksi niiden katseiden saaminen on niin tärkeää. Vaikka saisitkin katseita, et voi tietää mitä katseen antaja sinusta ajattelee, ellei sitä sinulle suoraan sano. Ja harva sanoo. Katse ei aina kerro siitä, että on jotenkin erityisen hyvännäköinen. Ainakaan itselleni tämä ei tule ensimmäisenä mieleen.
Et ymmärrä, koska elät yltäkylläisyydessä. Vähän sama kuin jos itsellä on rahaa, niin ei ymmärrä miksi joku näkee rahan niin hienona. Joku köyhä taas haluaa rahaa, koska hänellä ei riitä rahat elämiseen.
Lisäksi kun on jo huomannut olevansa kaikille miehille vain joku jolle annetaan huomiota kun ei ole muita naisia näköpiirissä, niin sekin lisää katkeruutta.
Miksi täällä on jotain miesten huomiota saavia naisia tuomassa esille seksuaalisesti korkeampaa valta-asemaansa? Olette ilmeisesti jonkinlaisia sadisteja, jotka nauttivat muiden naisten huonosta kohtelusta.
Ap
Harvemmin kukaan katsoo rumia päin. Eli uskotelkaa vaan itsellenne, että miehenne ”muuten vaan” katsovat jotain nuorta naista tai ajattelisivat jotain negatiivista. Kyllä vanhat ja rumat naiset ovat näkymättömiä.
vielä tää naisoletettu uli uli jatkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, ettet ole ruma, vaan sinulla on äärimmäisen huono itsetunto. Se, että haet miesten hyväksyntää näkynee olemuksestasi ryöppyvänä epävarmuutena, mikä voi olla miehille turn-off.
Olempa ollut itse tilanteissa, missä on 2 naista baarissa ja mies tulee iskemään sitä lihavampaa ja vähempi naisellista ystävätärtä (kenties olettaen, että tältä lohkeaa helpommin?) joten se, kumpi saa enemmän huomiota, ei aina kerro, kumpi on nätimpi.
Noin yleisesti neuvoisin, ettet laske sitä omaa itsekunnioitustasi sen varaan, miten muut sinut näkevät, vaan opettelet itse arvostamaan itseäsi. Se sitten näkyy asenteessasikin itsevarmuutena ja saat loppupeleissä seuraakin helpommin.
Noin minulle sanottiin, että et sinä ruma ole. Sinulla on vain huono itsetunto. No, kun olen joutunut olemaan esillä harrastuksen kautta, aloin saamaan haukkuja tuntemattomilta ulkonäöstäni päivittäin. Eli kyllä olen oikeastikin ruma.
En ottanut kantaa siihen, oletko nyt varsinaisesti ruma vai et. Se lienee osittain vähän makuasiakin, mitä kukakin pitää rumana. Oleellista mielestäni olisi, että lakkaisit itse pitämästä itseäsi rumana ja tarvittaessa etsit tapoja kohentaa ulkonäköäsi laittamalla hiukset kivasti, kiinnittämällä huomiota pukeutumistyyliisi, siisteyteesi, meikkaamistapaan, yms. Esim. kasvonpiirteille nyt ei noin vaan mitään voi, mutta luontevalla ehostautumisella saa ihmeitä aikaan. Ja jos kunto on repsahtanut niin hop hop salille ja ruokavalio kuntoon! (Ruokavaliolla ja liikunnalla on noin muutenkin iso vaikutus mielialoihin ja itsetuntoon, vaikket miksikään fintess-mimmiksi muuttuisikaan.)
Tärkeintä olisi nyt, että opit rakastamaan itse itseäsi ja huolehtimaan itsestäsi ja ulkonäöstäsi. Unohdat ne miesten mielipiteet ja keskityt itseesi. Kyllä ajan kanssa huomaat muutoksen ja rupeat saamaan sitä huomiota miehiltäkin. Ja jos näet itseäsi kiinnostavan miehen niin älä arkaile itse ottaa kontaktia ja mennä juttelemaan mukavia - saatat yllättyä! Trust me. <3 Tsemiä! ;)
t. tuon edellisen kirjoittaja
Voi kun elämä oliskin näin yksinkertaista! Muuta asennettasi, tee ongelman parantamiseksi jotain (huolehdi ulkonäöstäsi), ole aktiivinen ja sitten: sinut huomataan! - nämä neuvot väsyttävät ja ovat tosiasioiden kieltämistä.
En tiedä, millaista rumuutta ap takoittaa, mutta on olemassa ihmisiä, joita katsotaan ohi, vaikka he tekisivät mitä asiantilan korjaamiseksi. Kaikki ei valitettavasti ole aina itsestä kiinni.
Miehet ovat kyllä oikeasti hölmöjä näissä asioissa. minä olen ihan nätti ja vientiä on aina, kuitenkin kun olen erään ystäväni kanssa ulkona joka on oikea kaunotar, ne ihan tavallisetkin miehet menevät ensin iskemään ystävääni ja kun hän ei lämpene niin siirrytään minuun. Ketään nainen ei kiinnostu miehestä joka tyytyy häneen. Kun olen muiden kanssa ulkona, kaikkia isketään tasaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, ettet ole ruma, vaan sinulla on äärimmäisen huono itsetunto. Se, että haet miesten hyväksyntää näkynee olemuksestasi ryöppyvänä epävarmuutena, mikä voi olla miehille turn-off.
Olempa ollut itse tilanteissa, missä on 2 naista baarissa ja mies tulee iskemään sitä lihavampaa ja vähempi naisellista ystävätärtä (kenties olettaen, että tältä lohkeaa helpommin?) joten se, kumpi saa enemmän huomiota, ei aina kerro, kumpi on nätimpi.
Noin yleisesti neuvoisin, ettet laske sitä omaa itsekunnioitustasi sen varaan, miten muut sinut näkevät, vaan opettelet itse arvostamaan itseäsi. Se sitten näkyy asenteessasikin itsevarmuutena ja saat loppupeleissä seuraakin helpommin.
Noin minulle sanottiin, että et sinä ruma ole. Sinulla on vain huono itsetunto. No, kun olen joutunut olemaan esillä harrastuksen kautta, aloin saamaan haukkuja tuntemattomilta ulkonäöstäni päivittäin. Eli kyllä olen oikeastikin ruma.
Kummasti tuolla kaupoilla tulee vastaan omaan silmään tosi epäviehättäviä pareja jotka silti vaikuttavat olevan toisiinsa tosi rakastuneita. Rakkaus ei ihan oikeasti katso aikaa tai paikkaa kun sellainen päättää aivan tosissaan iskeä!
Sinkkuna eläminen on nykyään oikein hyvä vaihtoehto siihen asti kunnes omalle kohdalleen tulee se jokin joka tuntee aivan samalla tavalla paloa mitä sinäkin.
Siis... Ei minua voisi vähempää kiinnostaa mikään parisuhde enää. Olen kokenut jo rakastumisen eikä siinä ole enää koettavaa. Nykyään haluan vain huomiota. Positiivista sellaista.
Ap
Miehet, koirat ja lapset on kaikki samanlaisia: niiltä "saa" huomiota kun teet omia juttujasi ja nautit olostasi. Sitten ne kyllä antavat huomiota ihan liiankin kanssa.
Jos taas juokset perässä että anna silittää, ihana koiranpentu, se juoksee kauhuissaan sohvan alle. Lapset tulee aina sen välinpitämättömän aikuisen luo, ei sen hurmosmummun. Ja miehet on ihan samanlaisia. Niitä kiinnostaa jahti; ei epätoivoisena huomiota kaipaavat naiset. Naisen ulkonäkö on jokseenkin irrelevanttia.
Voi mitä höpöhöpöä. Miehenä voin sanoa, ettei se todellakaan noin mene. Tottakai epäviehättäviä naisia paetaan, jos ne tulevat innolla päälle, mutta viehättäviä ei tietenkään. Sehän on miehen unelma, jos viehättävä nainen on aktiivinen lähestymään. Ja väitän, että sama pätee toisin päin ihan yhtä lailla. Ruman miehen lähentelty on ahdistelua, mutta komistukselta se sama onkin ihanaa.
Kaikista se on kiusallista, jos ihminen jota ei koe puoleensavetäväksi alkaa uida liiveihin. Ei siinä sen kummemmasta ole kyse.
Nämä keskustelut menevät aina samalla kaavalla. Joku kertoo olevansa ruma, sitten tulee naisten armeija lässyttämään asenteesta ja itsetunnosta ja itsensä kantamisesta ja muutama mies kertoo sitten faktoja. Naisia ei kannata tässä asiassa kuunnella, he elävät Disney-maailmassa jossa kaikki ovat kauniita ja vain asenne ratkaisee. Miehillä on vapaus sanoa asiat niin kuin ne oikeasti ovat.
Joo, on olemassa rumia naisia ja miehiä, erittäinkin rumia. Näistä ihmisistä ollaan harvemmin kiinnostuneita pariutumismielessä ja siinä ei mitkään asenteet ja ryhdit auta mitään.
Kannattaa miettiä realistisesti, mitä sinun olisi tehtävissä ulkonäöllesi. Jos on ylipainoa, hankkiudu siitä eroon. Mieti vaikka parturin kanssa, että mitä hiuksillesi voisi tehdä. Varmaan meikkaamiseenkin saa jostain vinkkejä, jos ei muualta niin vaikka Youtubesta.
Eikä kannata laskeskella vieraiden katseita, sehän riittää että törmäät siihen yhteen jolle ulkonäkösi ja kaikki muukin riittää. Minä en ole mielestäni ruma mies, sellainen kasi ehkä mutta ei minuakaan kukaan katsele sillä silmällä, tai ainakaan en sellaista ole huomannut.
Miksi miehet tulevat tänne kertomaan, että "en minäkään saa huomiota naisilta". No ette saakaan. Ja se on miehille täysin normaalia! Naisille sen sijaan EI OLE normaalia, ettei saa huomiota miehiltä.
Ap
Ei minua kiinnosta mikään "se yksi mies". Kun tosiaan sekin yksi varmasti kiinnittäisi minuun huomiota vain, jos muita naisia ei olisi ympärillä.
Äsken juttelin eräälle miehelle. Sekin heti käänsi katseensa kun ohi käveli toinen nainen ja unohti kokonaan mitä olin puhumassa. Jatkoi juttua vasta, kun nainen oli kävellyt ohi ja muita nuoria naisia ei ollut näkyvissä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö te "rumat" naiset että jos oikea mies teihin rakastuu, niin hän ei tosiaankaan näe teitä niin rumina kuin te itsellenne uskottelette? <3
Sepä se, kun meihin rumiin ei kukaan rakastu. Terveisin ei koskaan suhteessa, ikää kohta 26 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet tulevat tänne kertomaan, että "en minäkään saa huomiota naisilta". No ette saakaan. Ja se on miehille täysin normaalia! Naisille sen sijaan EI OLE normaalia, ettei saa huomiota miehiltä.
Ap
Luonto kuitenkin on tarkoittanut meidät pariutumaan keskenään, kiinnostumisen ja ihastumisen kautta niin minusta olisi vähän outoa ajatella, että vain toiselle sukupuolelle kuuluisivat ne katseet. Mutta ihan miten vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Luonto kuitenkin on tarkoittanut meidät pariutumaan keskenään, kiinnostumisen ja ihastumisen kautta niin minusta olisi vähän outoa ajatella, että vain toiselle sukupuolelle kuuluisivat ne katseet. Mutta ihan miten vaan.
Tietysti kuuluvat molemmille, ihan yhtä lailla. Niillä on kuitenkin oma vaikutuksensa siinä, kenestä kiinnostuu ja kenestä ei.
Sanot ettet ole ikinä seurustellut, käynyt treffeillä yms. Naimisissa olet kuitenkin ollut...Lievästi sanottuna hämmentävää.