Ruman naisen avautuminen
Kukaan ei koskaan kiinnitä minuun mitään huomiota. Edes miehet eivät koskaan katso minuun päin, paitsi jos olen yksin Jos vieressäni kävelee joku toinen nainen, niin joka ikinen mies katsoo aina sitä toista. En osaa ottaa kohteliaisuutena, jos olen vain yksin ja silloin mies sattuu katsomaan minuun päin ja hymyilee tms. Usein on käynyt niinkin, että mies on jopa tullut puhumaan minulle, mutta jättääkin lauseen kesken nähdessään jonkun muun naisen ja meneekin juttelemaan hänelle. Kun olin parisuhteessa, kaupassa käyminen miehen kanssa oli yhtä helvettiä. Aina sai pelätä hänen katsovan muita naisia. Ja niin hän katsoikin. Minulle jutteli aina kun ei ollut muita nuoria naisia näköpiirissä. Heti kun näki nuoren naisen, hän siirsi huomionsa häneen.
Kommentit (200)
Vierailija kirjoitti:
No just. Ap:n kommenttien perusteella sanoisin että rumuus taitaa olla ap:n ongelmista kaikkein pienin.
Ap on NIIN ruma että sen puolison ystävät haukkuu sitä rumaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senkin valehtelija! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://areena.yle.fi/1-50089326
Yle areenan dokumentti, "miksi olen niin ruma"
Paljon samanlaista puhetta kuin täällä. Aivan normaalin näköisiltä ihmisiltä
Nuo ihmiset pitävät itse itseään rumana. Itseäni ei oma "rumuus" häiritse. Ainoastaan ihmetyttää ihmisten reaktiot siihen. Esim. kun aloin seurustelemaan ensimmäisen mieheni kanssa, hänen kaverinsa sanoivat hänelle suoraan, että olen aika erikoisen näköinen. Toisen miehen kanssa kyllä huomasin samat ajatukset ilmeistä, vaikka niitä ei ääneen sanottukaan. Eli miehen kaverit katsoivat minut ensimmäisen kerran nähdessään miestäni aivan kuin ihmetellen, että mitä ihmettä mies näkee minussa. Ja tuo ei ollut omaa kuvitteluani. Ja lisäksi tämä, kun en saa ollenkaan huomiota missään.
Ja miehesi kertoi sinulle: kaverini haukkuivat ulkonäköäsi.???
EN USKO. OLISI SIKA MIEHEKSI
Minun mieheni olisi h..aistattanut p..askan mokomille ilkimyksille!!!
Eikä olisi sanonu muuta mulle kuin :Pertsa on niin ääliö,et me ei enää käydä niilläJoo ensimmäinen mieheni kertoi kaverinsa kommentit. Seuraava mies oli myös huomannut oudon suhtautumisen minuun, mutta ei ainakaan tiedostanut tai sitten kertonut minulle mistä se johtui. Hän oli joutunut pitämään ainakin yhdelle kaverilleen puhuttelun, jotta tämä hyväksyisi "maailman kauneimman naisen" eli minut. :DD
Ap
Liikut aika erikoisissa piireissä. Yleensä kavereiden naiset on miehille tabu: niitä ei kommentoida millään tavalla.
Porvoossa piiri pieni pyörii:)
Vierailija kirjoitti:
Lukiokaveri kertoi mulle ttä luokan poijat oli kertoneet mun olevan jotenkin oudon näköinen .Ap
Tämä ei ole oikeasti Ap.
Kuitenkin siis kyse on ihan oikeasta rumuudesta. Olen oikeasti ruma, enkä vain leikisti. Olen kuullut rumuudestani jo niin monesta paikasta, että ei kyseessä ole pelkkä oma itsetunto-ongelma.
Oikea ap
Luokkakuvassa mut laitettiin aina takariviin,vaikka olin luokan lyhyin tyttö
Ei se huomio niin kivaa oo. Kun oot nätti kukaan ei kuuntele mitä SANOT. Ulkonäkö vie huomion pois. Itse tykkäsin nuorena kun vielä olin jollain mittapuulla kaunis, käydä toppatakissa ja housuissa kaupassa ettei tuijoteta.
Vierailija kirjoitti:
riihenseinästärevittyhiidenpiru kirjoitti:
Huoh. Samat sanat.
Hankin koiran joka haukkuu,kissan joka juoksee yör ulkona ja papukaijan joka kiroilee.
Älä nyt hyvä ihminen pidä kissaasi heitteillä! :'( Eihän ne koira ja papukaijakaan juokse ja liitele oman onnensa varassa ties minkä eläinrääkkääjän uhriksi joutuen. Kissasta kuuluu pitää huolta ihan samalla tavalla.
tää oli siis ikivanha vitsi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukiokaveri kertoi mulle ttä luokan poijat oli kertoneet mun olevan jotenkin oudon näköinen .Ap
Tämä ei ole oikeasti Ap.
Kuitenkin siis kyse on ihan oikeasta rumuudesta. Olen oikeasti ruma, enkä vain leikisti. Olen kuullut rumuudestani jo niin monesta paikasta, että ei kyseessä ole pelkkä oma itsetunto-ongelma.
Oikea ap
Kyllä se on aika rankkaa kun miesten kaverit kutsuu rumaksi...ja silti pidätte yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo ihmiset pitävät itse itseään rumana. Itseäni ei oma "rumuus" häiritse. Ainoastaan ihmetyttää ihmisten reaktiot siihen. Esim. kun aloin seurustelemaan ensimmäisen mieheni kanssa, hänen kaverinsa sanoivat hänelle suoraan, että olen aika erikoisen näköinen. Toisen miehen kanssa kyllä huomasin samat ajatukset ilmeistä, vaikka niitä ei ääneen sanottukaan. Eli miehen kaverit katsoivat minut ensimmäisen kerran nähdessään miestäni aivan kuin ihmetellen, että mitä ihmettä mies näkee minussa. Ja tuo ei ollut omaa kuvitteluani. Ja lisäksi tämä, kun en saa ollenkaan huomiota missään.
Eikä olisi sanonu muuta mulle kuin :Pertsa on niin ääliö,et me ei enää käydä niilläJoo ensimmäinen mieheni kertoi kaverinsa kommentit. Seuraava mies oli myös huomannut oudon suhtautumisen minuun, mutta ei ainakaan tiedostanut tai sitten kertonut minulle mistä se johtui. Hän oli joutunut pitämään ainakin yhdelle kaverilleen puhuttelun, jotta tämä hyväksyisi "maailman kauneimman naisen" eli minut. :DD
Ap
Liikut aika erikoisissa piireissä. Yleensä kavereiden naiset on miehille tabu: niitä ei kommentoida millään tavalla.
Siis tämä kaveri oli vain lopettanut yhteydenpidon kokonaan minut nähtyään. Ilmeisesti ajatteli, että kaverinsa on seonnut kun on haksahtanut tämän näköiseen. Ja mies itsekin ihmetteli, että mikähän hänen kaverilleen on tullut. Itse sanoin hänelle, että loppuiko yhteydenpito välittömästi minut nähtyään. Tällöin mies tajusi, että jotain on vialla.
Oikea ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole oikeasti Ap.
Oikea ap
Jaha. Nyt taas oletkin ruma. Juuri vähän aikaa sitten kirjoitit, ettet pidäkään itseäsi rumana. Vähän edes yritystä muistaa mitä kirjoittaa. Tietty vähän voi olla vaikeata kun on provo.
Vierailija kirjoitti:
Ei se huomio niin kivaa oo. Kun oot nätti kukaan ei kuuntele mitä SANOT. Ulkonäkö vie huomion pois. Itse tykkäsin nuorena kun vielä olin jollain mittapuulla kaunis, käydä toppatakissa ja housuissa kaupassa ettei tuijoteta.
Ap saa NEGATIIVISTA huomiota..esim miehen kaverit haukkuu sitä rumax...
miten huppari auttaa tommoiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole oikeasti Ap.
Oikea ap
No jos sinusta lähes kaikki naiset on rumia, kuten aikasemmin sanoit, niin kyllä sinulla on tavallista tiukempi seula kauneudelle. Ja tämä saa epäilemään, pystytkö oikein itse arvioimaan ulkonäköäsi ja ylitulkitsetko ihmisten reaktioita .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siis tämä kaveri oli vain lopettanut yhteydenpidon kokonaan minut nähtyään. Ilmeisesti ajatteli, että kaverinsa on seonnut kun on haksahtanut tämän näköiseen. Ja mies itsekin ihmetteli, että mikähän hänen kaverilleen on tullut. Itse sanoin hänelle, että loppuiko yhteydenpito välittömästi minut nähtyään. Tällöin mies tajusi, että jotain on vialla.
Oikea ap
Tää vaan paranee
Miehen HYVÄ ystävä katkaisee välit mieheen NÄHTYÄÄN ap:N
popparit esiin
Eli ihmiset hylkäävät ystävänsä nähtyään Ap:n????????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, ettet ole ruma, vaan sinulla on äärimmäisen huono itsetunto. Se, että haet miesten hyväksyntää näkynee olemuksestasi ryöppyvänä epävarmuutena, mikä voi olla miehille turn-off.
Olempa ollut itse tilanteissa, missä on 2 naista baarissa ja mies tulee iskemään sitä lihavampaa ja vähempi naisellista ystävätärtä (kenties olettaen, että tältä lohkeaa helpommin?) joten se, kumpi saa enemmän huomiota, ei aina kerro, kumpi on nätimpi.
Noin yleisesti neuvoisin, ettet laske sitä omaa itsekunnioitustasi sen varaan, miten muut sinut näkevät, vaan opettelet itse arvostamaan itseäsi. Se sitten näkyy asenteessasikin itsevarmuutena ja saat loppupeleissä seuraakin helpommin.
Se, että naisten ja joidenkin miesten mielestä mitä laihempi, sitä parempi niin ei missään nimessä tarkoita, etteikö olisi miehiä, jotka aidosti pitää kurveista. Mm. Mulla on korkeakoulutettu, komea, hoikka 2 metrinen mies, joka rakastaa kurveja naisella. Ja ei, hänellä EI ole ”läskifetissiä”. Kyllä hänellekin on tärkeää se mihin se ylimääräinen on kertynyt. (Ei tykkää omenavartaloista = leveät hartiat, valtava vatsa, mutta laihat jalat ja lättänä peppu).
Mielestäni 2-metriset miehet ovat yleensä liian pitkiä. Myöskään hoikkuus ei nosta miehen tasoa. Eikä korkeakoulututkinto. Eli todennäköisesti miehesi ei kelpaisi minulle.
Ap
Ja sä et kelpaisi hänelle. Teinin tasolle jääneet olemattoman itsetunnon omaavat ja itsesäälissä rypevät itkupillit ei kiihota häntä ja tuskin montaa muutakaan miestä.
Varmasti miehesikin katsoo kun tulee joku ruskettunut blondi vastaan. Tein kaupungilla tutkimusta. 100% miehistä vilkuili ruskettunutta nuorta vaaleaverikköä.
Miksei miehet saisi katsoa? Olen heteronainen ja jos näen kauniin naisen, minäkin katson. Ei kauneuden ihailussa ole mitään pahaa.
Vierailija kirjoitti:
riihenseinästärevittyhiidenpiru kirjoitti:
Huoh. Samat sanat.
Hankin koiran joka haukkuu,kissan joka juoksee yör ulkona ja papukaijan joka kiroilee.
Älä nyt hyvä ihminen pidä kissaasi heitteillä! :'( Eihän ne koira ja papukaijakaan juokse ja liitele oman onnensa varassa ties minkä eläinrääkkääjän uhriksi joutuen. Kissasta kuuluu pitää huolta ihan samalla tavalla.
Vain täysi sa-disti pitää kissaa sisällä, häpeä!
Vierailija kirjoitti:
Prisman kassa kertoi mulle että muita asiakkaita (jo maksaneita) häiritsee mun ulkonäkö.
Itse tykkäsin nuorena kun vielä olin jollain mittapuulla kaunis, käydä toppatakissa ja housuissa kaupassa ettei tuijoteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prisman kassa kertoi mulle että muita asiakkaita (jo maksaneita) häiritsee mun ulkonäkö.
Itse tykkäsin nuorena kun vielä olin jollain mittapuulla kaunis, käydä toppatakissa ja housuissa kaupassa ettei tuijoteta.
Miksei saisi katsoa? Olen heteronainen ja jos näen kauniin naisen, minäkin katson. Ei kauneuden ihailussa ole mitään pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole oikeasti Ap.
Oikea ap
Jaha. Nyt taas oletkin ruma. Juuri vähän aikaa sitten kirjoitit, ettet pidäkään itseäsi rumana. Vähän edes yritystä muistaa mitä kirjoittaa. Tietty vähän voi olla vaikeata kun on provo.
En itse pidä itseäni rumana. Ei kai kukaan itseään todellisuudessa pidä rumana? Tai ainakin suurin osa näkee itsensä todellisuutta paremman näköisenä. Muut pitävät minua rumana. Eikö saa olla itse tyytyväinen ulkonäköönsä? Muut ihmiset vaan eivät pidä siitä.
KAUNIITA EI SAA TUIJOTTAA!!!!?????
JA AP HALUAA ETTÄ HÄNTÄ KYYLÄTTÄISIIN?????
PÄÄTTÄKÄÄ JO!