Ruman naisen avautuminen
Kukaan ei koskaan kiinnitä minuun mitään huomiota. Edes miehet eivät koskaan katso minuun päin, paitsi jos olen yksin Jos vieressäni kävelee joku toinen nainen, niin joka ikinen mies katsoo aina sitä toista. En osaa ottaa kohteliaisuutena, jos olen vain yksin ja silloin mies sattuu katsomaan minuun päin ja hymyilee tms. Usein on käynyt niinkin, että mies on jopa tullut puhumaan minulle, mutta jättääkin lauseen kesken nähdessään jonkun muun naisen ja meneekin juttelemaan hänelle. Kun olin parisuhteessa, kaupassa käyminen miehen kanssa oli yhtä helvettiä. Aina sai pelätä hänen katsovan muita naisia. Ja niin hän katsoikin. Minulle jutteli aina kun ei ollut muita nuoria naisia näköpiirissä. Heti kun näki nuoren naisen, hän siirsi huomionsa häneen.
Kommentit (200)
Vierailija kirjoitti:
Ei se huomio niin kivaa oo. Kun oot nätti kukaan ei kuuntele mitä SANOT. Ulkonäkö vie huomion pois. Itse tykkäsin nuorena kun vielä olin jollain mittapuulla kaunis, käydä toppatakissa ja housuissa kaupassa ettei tuijoteta.
No ei kuuntele kyllä rumaakaan. Olen ilmaa.
Itse näytän harmaavarpuselta ollessani ilman meikkiä, enkä juurikaan saa ilman meikkiä miehiltä huomiota. Olen normaalipainoinen ja suht pitkä. Sitten kun laittaudun ja meikkaan, niin olen saanut kehuja että olen kaunis. Kai omat kasvonpiirteet sitten on ihan kauniit, mutta tarvitsevat näemmä meikkiä että minua kehuttaisiin kauniiksi Tunnen itseni ilman meikkiä aika mitäänsanomattoman näköiseksi ja niin varmaan olenkin. Toisaalta minulla on myös huono itsetunto, ja tarvitsen meikkiä tuntiakseni itseni kauniiksi. Pukeudun vapaa-ajallani johonkin löysiin mukaviin vaatteisiin ja niissä harvoin mitään huomiota saa.
Nuorempana elin jakson kun tuntui, että kokoajan sai miesten huomiota ja oli ihailijoita. Olen siis kokenut tuollaisenkin ajan. Tavallaan se oli ihan jännää, mutta ei se ulkonäön palvontakaan nyt mitään nyt niin mahtavia säväreitä anna. Helpottaahan se toki parisuhdemarkkinoilla kun löytyy miehiä jotka on kiinnostuneita, mutta toisaalta jotkut saattavat sitten vain ihastua lähinnä ulkonäköön. Kauneus on katoavaista ja kaikkihan me hiljalleen rupsahdamme.
Vierailija kirjoitti:
No en minäkään saa missään kaupassa käydessäni miesten huomiota, vaikka kävisin yksinkin, ei kai se nyt ole mitenkään tavallista että miehiä jatkuvasti tulisi kaupungilla randomisti juttelemaan? Jos sua kuitenkin aina katsellaan kun olet yksin ja tullaan puhumaankin, niin tuskin kovinkaan ruma olet. Jos pelkkää huomiota haluat, niin ala vaikka käymään yksinäsi baareissa, eiköhän sieltä sitä löydy jos kerran yksin kaupungillakin löytyy. Ja jos alat uuteen parisuhteeseen, niin hommaa joko tällä kertaa parempi mies, tai parempi itsetunto, jos se että tunsit miehesi tuijottelevan muita johtui vain mustasukkaisuudestasi.
Minä saan päivittäin katseita ihan ruokakaupassa käydessäni. Ja PALJON, monilta eri miehiltä. Baareissa käyn äärimmäisen harvoin.
Kun olin parisuhteessa, kaupassa käyminen miehen kanssa oli yhtä helvettiä. Aina sai pelätä hänen katsovan muita naisia. Ja niin hän katsoikin. Minulle jutteli aina kun ei ollut muita nuoria naisia näköpiirissä.AP
Esim. kun aloin seurustelemaan ensimmäisen mieheni kanssa, hänen kaverinsa sanoivat hänelle suoraan, että olen aika erikoisen näköinen. Toisen miehen kanssa kyllä huomasin samat ajatukset ilmeistä, vaikka niitä ei ääneen sanottukaan. Eli miehen kaverit katsoivat minut ensimmäisen kerran nähdessään miestäni aivan kuin ihmetellen, että mitä ihmettä mies näkee minussa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Esim. kun aloin seurustelemaan ensimmäisen mieheni kanssa, hänen kaverinsa sanoivat hänelle suoraan, että olen aika erikoisen näköinen. Toisen miehen kanssa kyllä huomasin samat ajatukset ilmeistä, vaikka niitä ei ääneen sanottukaan. Eli miehen kaverit katsoivat minut ensimmäisen kerran nähdessään miestäni aivan kuin ihmetellen, että mitä ihmettä mies näkee minussa. Ap
Oliko tämä siis se sama mies joka kyttää muita naisia ruokakaupassa?
Vierailija kirjoitti:
Kun olin parisuhteessa, kaupassa käyminen miehen kanssa oli yhtä helvettiä. Aina sai pelätä hänen katsovan muita naisia. Ja niin hän katsoikin. Minulle jutteli aina kun ei ollut muita nuoria naisia näköpiirissä.AP
Oliko tämän miehen ystävät niitä ,jotka kertoivat pitävänsä sinua rumana?
Vierailija kirjoitti:
Katselivatko muut kaupassa kävijät sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselivatko muut kaupassa kävijät sinua?
oisen miehen kanssa kyllä huomasin samat ajatukset ilmeistä, vaikka niitä ei ääneen sanottukaan.
Ap miksi et vataa onko kauppa stalkkeri miehesi kaverit outoja tuijottajia?
Vierailija kirjoitti:
Minuun katsovat vain hyvin paljon ylipainoisten naisten seurassa olevat miehet. Eli haluan vain katseita. AP
Mee nudistirannalle niin saat katseita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuun katsovat vain hyvin paljon ylipainoisten naisten seurassa olevat miehet. Eli haluan vain katseita. AP
Oliko ne miehet rumia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko ne miehet rumia?
Eivät olleet, samanlaisia kuin oma mieheni.AP
Miesten katseiden kautta itsensä arvottaminen ei taida olla avain onneen. Minä pidän miesten katseen alla arvioitavana olemista ihan helvetin ikävänä, enkä haikaile yhtään sitä. Ajattelen tällaisita kyylääjä-miehistä että eivät näe naisia ihmiinä vaan kuvina, joiden on tarkoitus miellyttää heitä. Ulkonäkö on fuulaa, illuusio. Opettele arvostamaan itseäsi, jotta et jää kaipaamaan ulkopuolisten katseita.
Jos on kasvoiltaan ns. ruma niin kannattaa pitää itsensä normaalipainoisena. Mies katsoo yhtä paljon tai enemmänkin naisen vartaloa mitä naiset eivät ymmärrä.
En minäkään pidä kyylääjä-miehistä. Yleensä alemman tason miehet kyyläävät ylemmän tason naisia ja alemman tason naiset ylemmän tason miehiä. Lähinnä halveksun kyylääjiä. Haluaisin vaan silti saada katseita, jotta tietäisin olevani muiden naisten yläpuolella. Nyt saan katseita vain, jos muita naisia ei ole lähellä.
Oikea ap
Ei tämä ehkä olekaan provo. Kukaan ei voi ESITTÄÄ noin totaalisen sekopäistä kuin ap on.
Jos haluat tuntea olevasi muiden naisten yläpuolella, hanki vaikkapa tekniikan tohtorin paperit.
Siinä biisiä ap:lle: https://www.youtube.com/watch?v=ec41fUvoDuE
Klamydia, vttu oot niin ruma