Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruman naisen avautuminen

Vierailija
11.09.2019 |

Kukaan ei koskaan kiinnitä minuun mitään huomiota. Edes miehet eivät koskaan katso minuun päin, paitsi jos olen yksin Jos vieressäni kävelee joku toinen nainen, niin joka ikinen mies katsoo aina sitä toista. En osaa ottaa kohteliaisuutena, jos olen vain yksin ja silloin mies sattuu katsomaan minuun päin ja hymyilee tms. Usein on käynyt niinkin, että mies on jopa tullut puhumaan minulle, mutta jättääkin lauseen kesken nähdessään jonkun muun naisen ja meneekin juttelemaan hänelle. Kun olin parisuhteessa, kaupassa käyminen miehen kanssa oli yhtä helvettiä. Aina sai pelätä hänen katsovan muita naisia. Ja niin hän katsoikin. Minulle jutteli aina kun ei ollut muita nuoria naisia näköpiirissä. Heti kun näki nuoren naisen, hän siirsi huomionsa häneen.

Kommentit (200)

Vierailija
161/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään pidä kyylääjä-miehistä. Yleensä alemman tason miehet kyyläävät ylemmän tason naisia ja alemman tason naiset ylemmän tason miehiä. Lähinnä halveksun kyylääjiä. Haluaisin vaan silti saada katseita, jotta tietäisin olevani muiden naisten yläpuolella. Nyt saan katseita vain, jos muita naisia ei ole lähellä.

Oikea ap

No mikset näe todella vaivaa ulkonäkösi eteen kuten vaikkapa Sara Sieppi tai Maisa Torppa? Jos haluat olla ulkonäöllisesti muiden naisten yläpuolella, sinun täytyy käyttää siihen aikaa ja resursseja. Et voi olla high maintenace -nainen, jos et ole valmis pistämään tikkua ristiin asian eteen.

En voi säästää vähistä rahoistani nenäleikkaukseen. Olen kyllä käyttänyt aika paljon aikaa ja vaivaa. Mutta saan haukut siitä, että näytän nykyään vielä rumemmalta kun olen yrittänyt panostaa :D eli näytän siis lähinnä transulta.

Jos sinulle on tärkeintä olla muiden naisten yläpuolella, pistä kaikki paukut ulkonäköön äläkä esimerkiksi uraan tai omaisuuden kartuttamiseen. Harva jaksaa ylläpitää suurella intesiteetillä kumpaakin, koska päivässä on vain tietty määrä tunteja käytettävänä. Eli täytyy tehdä valinta, mihin aikansa ja rahansa käyttää.

Joo tämä on hyvä neuvo. Tähän mennessä olen liikaa keskittynyt muuhun enkä ole panostanut tarpeeksi ulkonäköön. Ainoa ongelma vaan on kun ei voi säästää, kun ei kukaan halua palkata rumaa töihin.

Joo, se on aika iso ongelma Suomessa, että rumille ei riitä töitä, kun työpaikat on kaupan kassoilta yliopistoon saakka täynnä pelkkiä missejä...

Vierailija
162/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlaisia kokemuksia kuin ap:lla mutta olen saanut myös paljon kehuja ulkonäöstä. Jonkin verran myös haukuttu mm.vakavasta ilmeestä ja joskus nuorempana finneistä ja tukasta. Sanottu myös että ääneni on ärsyttävä. Vaikea jotenkin uskoa että syynä on sinulla rumuus? Voisiko olla yleisolemus? Minulla on nimittäin yleisolemuksessa ehkä jotain vikaa kun törmään usein tuntemattomiin jotka haukkuu ja reagoi voimakkaasti. Minuakin on poikaystävän kaverit haukkuneet eivätkä edes olleet ikinä nähneet. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös ruma. Tai ainakin ei-viehättävä. Yksikään mies ei ole minua rakastanut tai pitänyt kiinnostavana/haluttavana. Jos haluan seksiä, joudun menemään yksin baariin (kaverin kanssa jään ilman huomiota) ja yleensä usein joudun vielä norkoilemaan pilkun jälkeen siinä baarin oven edessä tai esim. taksijonossa yritän aloittaa keskustelua, silti jään usein ilman. Minun puhelinnumeroani ei kysellä, Tinderissä ei tule matcheja, en ole käynyt treffeillä..Pahalta tuntuu kun aina kun olen jonkun kaverin kanssa ulkona tätä kaveria lähestytään, flirttaillaan, tullaan juttelemaan...Mulle ei ole koskaan tapahtunut näin.

Ja minä huolehdin ulkonäöstäni, meikkaan päivittäin, oikeasti tykkään kosmetiikasta, ulos lähtiessä laitan käytännössä aina mekon ja korkkarit. Ja silti ei mitään, koskaan. Olen jo 36-vuotias, joten vaikea uskoa enää että jotain vipinää tulisi tapahtumaan. Ja en ole lihava, ei ole lyhyitä hiuksia, En ole sairaalloisen ujo, en istu vaisuna nurkassa.. on vain epämiellyttävät kasvonpiirteet.

Vierailija
164/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies 184cm, hoikkarakenteinen treenattu. En pahan näköinen. Suurempaa kiinnostusta ei naisilta ole yleensä tullut. Vikoja on yritetty kyllä etsiä. Pikä tukka niin "kaksihaaraisia", hoikka niin "liian laiha" sanoneet pulskat naiset.

Vierailija
165/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on useimmille tärkeää jossain määrin parinvalinnassa, mutta kauneus on katsojan silmässä.

Kukaan mies, ellei ole persoonallisuushäiriöinen, ei halua naista tai miestä, joka ei muuta tee, kuin kitise siitä kuinka on pas*a. Ei viehättäisi sinuakaan vai mitä?

-"Oon niin ruma"

-"Oih rupesi seisomaan!"

Uskottavaa eikö?

Vierailija
166/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tuoda kauniin(?) naisen näkökannan.

Olen kait suht kaunis, en mikään malli mutta nätti 37-vuotias nainen. Miehet lähestyvät minua baarissa, työmatkoilla, kadulla ja kaupoissa.

Miespuolisen työkaverin kanssa luulin vähän aikaa sitten lähestyneeni kaverimielessä mutta kun en suostunut työmatkalla lähempään kanssakäymiseen niin käänsikin minulle selkänsä. Baarissa miehet ottavat kontaktia mutta jos en lämpiä siltä istumalta niin homma jää sikseen. Työmatkoilla kolleegat pyytävät illalla visiitille huoneeseensa, mutta jos ja kun en mene niin muistavat minut vasta seuraavalla reissulla kun kaipailevat taas seuraa.

Eli mitä minulle jää tästä kauneudesta käteen? Paska fiilis. Yhden yön panoksi kelpaisin kyllä, mutta kaveriksi tai johon syvällisempään minusta ei sitten ole. Ehkä olen sitten vain niin tylsä tyyppi, mene ja tiedä. Niin että oikeasti en tiedä mitä kummaa te ”rumat” naiset haette kun sen kauneuden perään haikailette.

Vierailija
167/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen ei ole enää hedelmällinen ei hän miesten silmissä ole enää kiinnostava. 50+ ja vanhemmat, he muuttuvat näkymättömiksi, kuulun kategoriaan, mua ei haittaa pätkääkään koska olen realisti. Välillä käy miesystävää sääliksi kun tämmönen rupsahtanut akka hänellä, onneksi ei asuta yhdessä niin olemme molemmat vapaa-ehtoisesti yhdessä silloin kun tapaamme.

Vierailija
168/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, ettet ole ruma, vaan sinulla on äärimmäisen huono itsetunto. Se, että haet miesten hyväksyntää näkynee olemuksestasi ryöppyvänä epävarmuutena, mikä voi olla miehille turn-off.

Olempa ollut itse tilanteissa, missä on 2 naista baarissa ja mies tulee iskemään sitä lihavampaa ja vähempi naisellista ystävätärtä (kenties olettaen, että tältä lohkeaa helpommin?) joten se, kumpi saa enemmän huomiota, ei aina kerro, kumpi on nätimpi.

Noin yleisesti neuvoisin, ettet laske sitä omaa itsekunnioitustasi sen varaan, miten muut sinut näkevät, vaan opettelet itse arvostamaan itseäsi. Se sitten näkyy asenteessasikin itsevarmuutena ja saat loppupeleissä seuraakin helpommin.

Noin minulle sanottiin, että et sinä ruma ole. Sinulla on vain huono itsetunto. No, kun olen joutunut olemaan esillä harrastuksen kautta, aloin saamaan haukkuja tuntemattomilta ulkonäöstäni päivittäin. Eli kyllä olen oikeastikin ruma.

Kummasti tuolla kaupoilla tulee vastaan omaan silmään tosi epäviehättäviä pareja jotka silti vaikuttavat olevan toisiinsa tosi rakastuneita. Rakkaus ei ihan oikeasti katso aikaa tai paikkaa kun sellainen päättää aivan tosissaan iskeä!

Sinkkuna eläminen on nykyään oikein hyvä vaihtoehto siihen asti kunnes omalle kohdalleen tulee se jokin joka tuntee aivan samalla tavalla paloa mitä sinäkin.

Siis... Ei minua voisi vähempää kiinnostaa mikään parisuhde enää. Olen kokenut jo rakastumisen eikä siinä ole enää koettavaa. Nykyään haluan vain huomiota. Positiivista sellaista.

Ap

No et sinä positiivista huomiota tule saamaan, koska et ole itse positiivinen.

Mä aloin saamaan miesten kiinnostusta ja huomiota ja paljon vasta silloin, kun aloin negatiiviseksi, välinpitämättömäksi ja vitt.umaiseksi. Kun olin mukava, sovinnainen ja positiivinen, olin vähän näkymätön ja minut sivuutettiin lähes aina.

Vierailija
169/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ap on ruma. Kuulostaa ennemminkin huonolta asenteelta.

Vierailija
170/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta paidanhelmaa ja näytä tissit niin saat sitä huomiota. Jää kauniimpi kaveri järkyttyneenä paitsioon.

Vierailija
171/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katoavaista ja myös katsojan silmässä.

Vierailija
172/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole myös helppo olla tällainen superkauniskaan, jos yhtään lohduttaa. Aina tuijotetaan ja yritetään tuppautua lähelle. Ei kuunnella mitä mulla ois asiaa, huokaillaan vaan kauneutta. Ärsyttävää tämäkin!

Vierailija
173/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*ttu mikä tyhjästä valittaja.

Vierailija
174/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole myös helppo olla tällainen superkauniskaan, jos yhtään lohduttaa. Aina tuijotetaan ja yritetään tuppautua lähelle. Ei kuunnella mitä mulla ois asiaa, huokaillaan vaan kauneutta. Ärsyttävää tämäkin!

Uskoisin kuitenkin, että se on pientä verrattuna siihen tunteeseen, että rumana et koe olevasi samanarvoinen muiden kanssa ja tunnet olevasi vastenmielinen hirviö, jonka on vaikea siksi katsoa muita edes silmiin.

Vierailija
175/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prisman kassa kertoi mulle että muita asiakkaita (jo maksaneita) häiritsee mun ulkonäkö.

Itse tykkäsin nuorena kun vielä olin jollain mittapuulla kaunis, käydä toppatakissa ja housuissa kaupassa ettei tuijoteta.

Miksei saisi katsoa? Olen heteronainen ja jos näen kauniin naisen, minäkin katson. Ei kauneuden ihailussa ole mitään pahaa.

Katos kun aina ei vaan jaksa. Joskus sitä vaan haluaa rauhassa hakea sen maitopurkkinsa ja mennä kotiin.

Vierailija
176/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prisman kassa kertoi mulle että muita asiakkaita (jo maksaneita) häiritsee mun ulkonäkö.

Itse tykkäsin nuorena kun vielä olin jollain mittapuulla kaunis, käydä toppatakissa ja housuissa kaupassa ettei tuijoteta.

Miksei saisi katsoa? Olen heteronainen ja jos näen kauniin naisen, minäkin katson. Ei kauneuden ihailussa ole mitään pahaa.

Katos kun aina ei vaan jaksa. Joskus sitä vaan haluaa rauhassa hakea sen maitopurkkinsa ja mennä kotiin.

Mitä ihmeen jaksamista siinä sinulle on jos joku sinua katselee? Ei sen pitäisi sinua millään tavalla väsyttää.

Vierailija
177/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä taas olen katsonut enempi tissiä ja perää en niinkään naamapuolta, plussaa jos anta hyvää kyytiä ja extraplussaa jos nielee. siinä on huutaneet sekä kauniit että vähmmän kauniit alla yhtälailla ja yöllähän on aina pimeää kun painaa menemään

Vierailija
178/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on samanlaisia kokemuksia kuin ap:lla mutta olen saanut myös paljon kehuja ulkonäöstä. Jonkin verran myös haukuttu mm.vakavasta ilmeestä ja joskus nuorempana finneistä ja tukasta. Sanottu myös että ääneni on ärsyttävä. Vaikea jotenkin uskoa että syynä on sinulla rumuus? Voisiko olla yleisolemus? Minulla on nimittäin yleisolemuksessa ehkä jotain vikaa kun törmään usein tuntemattomiin jotka haukkuu ja reagoi voimakkaasti. Minuakin on poikaystävän kaverit haukkuneet eivätkä edes olleet ikinä nähneet. Tsemppiä!

Kiitos. Voi olla jotain pielessä olemuksessakin. Tuo miehen kaveri joka ei pitänyt minusta, oli itselleni ainakin yllätys. Olin itse saanut hänestä hyvin positiivisen kuvan etukäteen. Kun näin hänet, hän olikin aivan outo. Taisin olla vielä jotenkin ylituttavallinen kun näimme ennen kun huomasin hänen ilmeensä.

Vierailija
179/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös ruma. Tai ainakin ei-viehättävä. Yksikään mies ei ole minua rakastanut tai pitänyt kiinnostavana/haluttavana. Jos haluan seksiä, joudun menemään yksin baariin (kaverin kanssa jään ilman huomiota) ja yleensä usein joudun vielä norkoilemaan pilkun jälkeen siinä baarin oven edessä tai esim. taksijonossa yritän aloittaa keskustelua, silti jään usein ilman. Minun puhelinnumeroani ei kysellä, Tinderissä ei tule matcheja, en ole käynyt treffeillä..Pahalta tuntuu kun aina kun olen jonkun kaverin kanssa ulkona tätä kaveria lähestytään, flirttaillaan, tullaan juttelemaan...Mulle ei ole koskaan tapahtunut näin.

Ja minä huolehdin ulkonäöstäni, meikkaan päivittäin, oikeasti tykkään kosmetiikasta, ulos lähtiessä laitan käytännössä aina mekon ja korkkarit. Ja silti ei mitään, koskaan. Olen jo 36-vuotias, joten vaikea uskoa enää että jotain vipinää tulisi tapahtumaan. Ja en ole lihava, ei ole lyhyitä hiuksia, En ole sairaalloisen ujo, en istu vaisuna nurkassa.. on vain epämiellyttävät kasvonpiirteet.

Minullekin tuo on tuttua. Siis en käy kylläkään baareissa, mutta viimeksi ollessani baarissa ei tullut yksikään mies juttelemaan. Ainoa joka tuli juttelemaan oli nainen, ja hänkin haastoi riitaa. Vasta pilkun jälkeen yhtäkkiä miehet ”heräsivät” ja alkoivat yrittää, kun kuvittelivat että tuolta nyt ainakin saa kun ei ole vielä koko iltana onnistanut . ;D

Vierailija
180/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin. Kävin psykologilla juttelemassa itsetuntoasioista. Esimerkiksi minulla oli huolen aiheena se, että ex-mieheni oli luultavasti alkanut suhteeseen kanssani vain, koska hänellä ei ollut muitakaan vaihtoehtoja. Psykologi sanoi, että ulkonäköösi hän ei ole ainakaan ihastunut, mutta voisit kysyä häneltä mikä persoonassani oli sellaista mihin hän ihastui. Tällöin tuli esille se ongelma, että olen aika varma, ettei mies ollut koskaan ollut edes varsinaisesti ikinä kiinnostunut minusta. Psykologi vähän naurahti sillekin ajatukselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi