Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruman naisen avautuminen

Vierailija
11.09.2019 |

Kukaan ei koskaan kiinnitä minuun mitään huomiota. Edes miehet eivät koskaan katso minuun päin, paitsi jos olen yksin Jos vieressäni kävelee joku toinen nainen, niin joka ikinen mies katsoo aina sitä toista. En osaa ottaa kohteliaisuutena, jos olen vain yksin ja silloin mies sattuu katsomaan minuun päin ja hymyilee tms. Usein on käynyt niinkin, että mies on jopa tullut puhumaan minulle, mutta jättääkin lauseen kesken nähdessään jonkun muun naisen ja meneekin juttelemaan hänelle. Kun olin parisuhteessa, kaupassa käyminen miehen kanssa oli yhtä helvettiä. Aina sai pelätä hänen katsovan muita naisia. Ja niin hän katsoikin. Minulle jutteli aina kun ei ollut muita nuoria naisia näköpiirissä. Heti kun näki nuoren naisen, hän siirsi huomionsa häneen.

Kommentit (200)

Vierailija
81/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, ettet ole ruma, vaan sinulla on äärimmäisen huono itsetunto. Se, että haet miesten hyväksyntää näkynee olemuksestasi ryöppyvänä epävarmuutena, mikä voi olla miehille turn-off.

Olempa ollut itse tilanteissa, missä on 2 naista baarissa ja mies tulee iskemään sitä lihavampaa ja vähempi naisellista ystävätärtä (kenties olettaen, että tältä lohkeaa helpommin?) joten se, kumpi saa enemmän huomiota, ei aina kerro, kumpi on nätimpi.

Noin yleisesti neuvoisin, ettet laske sitä omaa itsekunnioitustasi sen varaan, miten muut sinut näkevät, vaan opettelet itse arvostamaan itseäsi. Se sitten näkyy asenteessasikin itsevarmuutena ja saat loppupeleissä seuraakin helpommin.

Noin minulle sanottiin, että et sinä ruma ole. Sinulla on vain huono itsetunto. No, kun olen joutunut olemaan esillä harrastuksen kautta, aloin saamaan haukkuja tuntemattomilta ulkonäöstäni päivittäin. Eli kyllä olen oikeastikin ruma.

Kummasti tuolla kaupoilla tulee vastaan omaan silmään tosi epäviehättäviä pareja jotka silti vaikuttavat olevan toisiinsa tosi rakastuneita. Rakkaus ei ihan oikeasti katso aikaa tai paikkaa kun sellainen päättää aivan tosissaan iskeä!

Sinkkuna eläminen on nykyään oikein hyvä vaihtoehto siihen asti kunnes omalle kohdalleen tulee se jokin joka tuntee aivan samalla tavalla paloa mitä sinäkin.

Siis... Ei minua voisi vähempää kiinnostaa mikään parisuhde enää. Olen kokenut jo rakastumisen eikä siinä ole enää koettavaa. Nykyään haluan vain huomiota. Positiivista sellaista.

Ap

Miehet, koirat ja lapset on kaikki samanlaisia: niiltä "saa" huomiota kun teet omia juttujasi ja nautit olostasi. Sitten ne kyllä antavat huomiota ihan liiankin kanssa.

Jos taas juokset perässä että anna silittää, ihana koiranpentu, se juoksee kauhuissaan sohvan alle. Lapset tulee aina sen välinpitämättömän aikuisen luo, ei sen hurmosmummun. Ja miehet on ihan samanlaisia. Niitä kiinnostaa jahti; ei epätoivoisena huomiota kaipaavat naiset. Naisen ulkonäkö on jokseenkin irrelevanttia.

Vierailija
82/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, ettet ole ruma, vaan sinulla on äärimmäisen huono itsetunto. Se, että haet miesten hyväksyntää näkynee olemuksestasi ryöppyvänä epävarmuutena, mikä voi olla miehille turn-off.

Olempa ollut itse tilanteissa, missä on 2 naista baarissa ja mies tulee iskemään sitä lihavampaa ja vähempi naisellista ystävätärtä (kenties olettaen, että tältä lohkeaa helpommin?) joten se, kumpi saa enemmän huomiota, ei aina kerro, kumpi on nätimpi.

Noin yleisesti neuvoisin, ettet laske sitä omaa itsekunnioitustasi sen varaan, miten muut sinut näkevät, vaan opettelet itse arvostamaan itseäsi. Se sitten näkyy asenteessasikin itsevarmuutena ja saat loppupeleissä seuraakin helpommin.

Se, että naisten ja joidenkin miesten mielestä mitä laihempi, sitä parempi niin ei missään nimessä tarkoita, etteikö olisi miehiä, jotka aidosti pitää kurveista. Mm. Mulla on korkeakoulutettu, komea, hoikka 2 metrinen mies, joka rakastaa kurveja naisella. Ja ei, hänellä EI ole ”läskifetissiä”. Kyllä hänellekin on tärkeää se mihin se ylimääräinen on kertynyt. (Ei tykkää omenavartaloista = leveät hartiat, valtava vatsa, mutta laihat jalat ja lättänä peppu).

Mielestäni 2-metriset miehet ovat yleensä liian pitkiä. Myöskään hoikkuus ei nosta miehen tasoa. Eikä korkeakoulututkinto. Eli todennäköisesti miehesi ei kelpaisi minulle.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin minulle sanottiin, että et sinä ruma ole. Sinulla on vain huono itsetunto. No, kun olen joutunut olemaan esillä harrastuksen kautta, aloin saamaan haukkuja tuntemattomilta ulkonäöstäni päivittäin. Eli kyllä olen oikeastikin ruma.

Kummasti tuolla kaupoilla tulee vastaan omaan silmään tosi epäviehättäviä pareja jotka silti vaikuttavat olevan toisiinsa tosi rakastuneita. Rakkaus ei ihan oikeasti katso aikaa tai paikkaa kun sellainen päättää aivan tosissaan iskeä!

Sinkkuna eläminen on nykyään oikein hyvä vaihtoehto siihen asti kunnes omalle kohdalleen tulee se jokin joka tuntee aivan samalla tavalla paloa mitä sinäkin.

Siis... Ei minua voisi vähempää kiinnostaa mikään parisuhde enää. Olen kokenut jo rakastumisen eikä siinä ole enää koettavaa. Nykyään haluan vain huomiota. Positiivista sellaista.

Ap

Miehet, koirat ja lapset on kaikki samanlaisia: niiltä "saa" huomiota kun teet omia juttujasi ja nautit olostasi. Sitten ne kyllä antavat huomiota ihan liiankin kanssa.

Jos taas juokset perässä että anna silittää, ihana koiranpentu, se juoksee kauhuissaan sohvan alle. Lapset tulee aina sen välinpitämättömän aikuisen luo, ei sen hurmosmummun. Ja miehet on ihan samanlaisia. Niitä kiinnostaa jahti; ei epätoivoisena huomiota kaipaavat naiset. Naisen ulkonäkö on jokseenkin irrelevanttia.

Tuo on muuten totta, ettei koirat anna minulle myöskään mitään huomiota. Tosin minua ei koirat kyllä muutenkaan kiinnosta. Olen siis aivan kaikkien mielestä todella epäkiinnostava.

Ap

Vierailija
84/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että naisten ja joidenkin miesten mielestä mitä laihempi, sitä parempi niin ei missään nimessä tarkoita, etteikö olisi miehiä, jotka aidosti pitää kurveista. Mm. Mulla on korkeakoulutettu, komea, hoikka 2 metrinen mies, joka rakastaa kurveja naisella. Ja ei, hänellä EI ole ”läskifetissiä”. Kyllä hänellekin on tärkeää se mihin se ylimääräinen on kertynyt. (Ei tykkää omenavartaloista = leveät hartiat, valtava vatsa, mutta laihat jalat ja lättänä peppu).

Mielestäni 2-metriset miehet ovat yleensä liian pitkiä. Myöskään hoikkuus ei nosta miehen tasoa. Eikä korkeakoulututkinto. Eli todennäköisesti miehesi ei kelpaisi minulle.

Ap

Ja sä et kelpaisi hänelle. Teinin tasolle jääneet olemattoman itsetunnon omaavat ja itsesäälissä rypevät itkupillit ei kiihota häntä ja tuskin montaa muutakaan miestä.

Vierailija
85/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No et sinä positiivista huomiota tule saamaan, koska et ole itse positiivinen.

Miten se positiivisuus näkyy ulospäin? Eiköhän se ole ihan muut asiat joihin ne miehet kiinnittävät huomiota kuin jonkun kuviteltu positiivisuus joka ei mitenkään näy ulkonäössä. Ainakaan jos ei naama ole kuin vääntynyt alaspäin ainaisesta negatiivisuudesta.

Miehet kiinnittää huomiota naiseen joka kävelee kevein notkein askelin hyväntuulisena (ei välttämättä edes hymyillen). Sama nainen huonolla mielellä laahustaen EI saa katseita.

Ihan omasta kokemuksesta tiedän. Jos satun ajattelemaan jotain hauskaa ja kuljen itsekseni hykerrelen ja olen niin hyvällä tuulella että askelkin tuntuu ihan lentävältä, johan kääntyy päät. Samoissa vaatteissa jos kuljen allapäin ja väsyneenä, voisin olla betoniporsas.

Sinänsä en käsitä mitä aikuinen nainen sillä miesten huomiolla tekee. Eiköhän meistä jokainen tiedä miten sitä saadaan jos pelkkiä katseita haluaa: tissit tanaan ja korkkarit jalkaan eikä miehet edes katso sitä "rumaa" naamaa. Mutta eihän tuollainen huomio minkään arvoista ole.

Täytyy muuten muistaa kysyä mieheltä loukkaako sitä kovastikin että kaupassa kulkiessa katselen kaikkia muita ihmisiä mutta en miestäni.

Vierailija
86/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja sä et kelpaisi hänelle. Teinin tasolle jääneet olemattoman itsetunnon omaavat ja itsesäälissä rypevät itkupillit ei kiihota häntä ja tuskin montaa muutakaan miestä.

Varmasti miehesikin katsoo kun tulee joku ruskettunut blondi vastaan. Tein kaupungilla tutkimusta. 100% miehistä vilkuili ruskettunutta nuorta vaaleaverikköä.

Vierailija
87/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkin valehtelija! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://areena.yle.fi/1-50089326

Yle areenan dokumentti, "miksi olen niin ruma"

Paljon samanlaista puhetta kuin täällä. Aivan normaalin näköisiltä ihmisiltä

Nuo ihmiset pitävät itse itseään rumana. Itseäni ei oma "rumuus" häiritse. Ainoastaan ihmetyttää ihmisten reaktiot siihen. Esim. kun aloin seurustelemaan ensimmäisen mieheni kanssa, hänen kaverinsa sanoivat hänelle suoraan, että olen aika erikoisen näköinen. Toisen miehen kanssa kyllä huomasin samat ajatukset ilmeistä, vaikka niitä ei ääneen sanottukaan. Eli miehen kaverit katsoivat minut ensimmäisen kerran nähdessään miestäni aivan kuin ihmetellen, että mitä ihmettä mies näkee minussa. Ja tuo ei ollut omaa kuvitteluani. Ja lisäksi tämä, kun en saa ollenkaan huomiota missään.

Ja miehesi kertoi sinulle: kaverini haukkuivat ulkonäköäsi.???

Nytkö ne sitten YLLÄTTÄEN puolustikin sia?

VALEPUKKI KAAKATTAA EI SAA RAUHASSA MAATAKKAA

EN USKO. OLISI SIKA MIEHEKSI

Minun mieheni olisi h..aistattanut p..askan mokomille ilkimyksille!!!

Eikä olisi sanonu muuta mulle kuin :Pertsa on niin ääliö,et me ei enää käydä niillä

Joo ensimmäinen mieheni kertoi kaverinsa kommentit. Seuraava mies oli myös huomannut oudon suhtautumisen minuun, mutta ei ainakaan tiedostanut tai sitten kertonut minulle mistä se johtui. Hän oli joutunut pitämään ainakin yhdelle kaverilleen puhuttelun, jotta tämä hyväksyisi "maailman kauneimman naisen" eli minut. :DD

Ap

Vierailija
88/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on NIIN ruma että sen puolison ystävät haukkuu sitä rumaksi.

Vierailija
89/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coco Channel'in kuuluisin mietelause oli: " ei ole rumia naisia, on vain laiskoja naisia". Eli kun katsot kuuluisia kaunottaria huomaat, että he eivät juurikaan muistuta toisiaan. Coco oivalsi, että ei ole yhtä "oikeaa" kauneuden kaavaa vaan kyse on TYYLISTÄ!

tiedemiehet loivat täydellisen kauniit kasvot kahdella tapaa: toiset kasvot he loivat käyttäen kasvojen "kultaista leikkausta". eli jo antiikin ajoilta tuttua "täydellisen symmetrian" kaavaa. kasvoista tuli "pikkusievät". moni kommentoi niitä "tylsä naapurintyttö" tai "lähihoitajaopiskelija". toisille kasvoille he antoivat kuuluisien kaunottarien kauneimmat piirteet. tulos oli hm.... "persoonallinen".

Muistan omilta kouluajoiltani tytön, jota kiusattiin rankasti koulussa. Hän oli pitkä ja hämähäkkimäinen. kasvot olivat vähemmänkauniit. liian iso nenä, sirrisilmät, maantienväriset ohuet pitkät hiukset. Hän oli ujo ja arka.

Muutama vuosi koulun jälkeen bongailin hänen kuviaan muotilehdissä. hänen facestaan luin muotinäytöksistä ja kuvauksista ympäri Eurooppaa. Hän oli hyvin kaunis blondatussa lyhyessä, hapsottavassa pixie-tukassaan. Hän oli kaunis, koska hän oli löytänyt oman tyylinsä.

Joku puhkeaa kukkaan dramaattisessa tyylissä mutta lakastuu "seinäkukkaseksi" eteerisessä tyylissä. joku näyttää tätimäiseltä romanttisessa tyylissä mutta hienostuneelta klassisessa tyylissä. (esim. mieti jos Cher (dramatic) vaihtaisi vaatteita ja kampausta Grace Kellyn (classic) kanssa! He menettäisivät kauneutensa.

kun löytää tyylinsä, löytää kauneutensa. löytää myös itsevarmuutensa.

Vierailija
90/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No et sinä positiivista huomiota tule saamaan, koska et ole itse positiivinen.

Miten se positiivisuus näkyy ulospäin? Eiköhän se ole ihan muut asiat joihin ne miehet kiinnittävät huomiota kuin jonkun kuviteltu positiivisuus joka ei mitenkään näy ulkonäössä. Ainakaan jos ei naama ole kuin vääntynyt alaspäin ainaisesta negatiivisuudesta.

Miehet kiinnittää huomiota naiseen joka kävelee kevein notkein askelin hyväntuulisena (ei välttämättä edes hymyillen). Sama nainen huonolla mielellä laahustaen EI saa katseita.

Ihan omasta kokemuksesta tiedän. Jos satun ajattelemaan jotain hauskaa ja kuljen itsekseni hykerrelen ja olen niin hyvällä tuulella että askelkin tuntuu ihan lentävältä, johan kääntyy päät. Samoissa vaatteissa jos kuljen allapäin ja väsyneenä, voisin olla betoniporsas.

Sinänsä en käsitä mitä aikuinen nainen sillä miesten huomiolla tekee. Eiköhän meistä jokainen tiedä miten sitä saadaan jos pelkkiä katseita haluaa: tissit tanaan ja korkkarit jalkaan eikä miehet edes katso sitä "rumaa" naamaa. Mutta eihän tuollainen huomio minkään arvoista ole.

Täytyy muuten muistaa kysyä mieheltä loukkaako sitä kovastikin että kaupassa kulkiessa katselen kaikkia muita ihmisiä mutta en miestäni.

Joo näin se on. Itse vain löntystän. Toki aina kun käytän korkokenkiä, miehet kääntyvät katsomaan kun kopina kuuluu. Mutta varmaan pettyvät, kun nopeasti myös kääntävät katseensa pois päin.

Vierailija
91/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiokaveri kertoi mulle ttä luokan poijat oli kertoneet mun olevan jotenkin oudon näköinen .Ap

Vierailija
92/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö te "rumat" naiset että jos oikea mies teihin rakastuu, niin hän ei tosiaankaan näe teitä niin rumina kuin te itsellenne uskottelette? <3

En edes itse pidä itseäni rumana. Vaan kaikki miehet pitävät minua vähäpätöisenä eli minua ei kiinnosta edes katsoa. Voisitko auttaa minua ja kertoa, miten saisin miehet katsomaan minua eikä muita naisia? Rakastuminen ei nyt kiinnosta.

Ap

Eli olet provo. Tai naispuolinen uli.uli.

Usko nyt jo, että tuo uskomattoman vastenmielinen asenteesi näkyy naamasta. Mikään määrä kauneutta ei riitä jos nainen on kärttyinen ja huonoitsetuntoinen ja huomionkipeä.

Vierailija
93/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman kassa kertoi mulle että muita asiakkaita (jo maksaneita) häiritsee mun ulkonäkö.

Vierailija
94/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea arvioida kun on olemassa malleja jotka itkevät "rumuuttaan"...

Vierailija
95/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolan täti sanoi äidilleni: Ompa siinä ruma tyttövauvva.ja täysin terve.

Vierailija
96/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Varmasti miehesikin katsoo kun tulee joku ruskettunut blondi vastaan. Tein kaupungilla tutkimusta. 100% miehistä vilkuili ruskettunutta nuorta vaaleaverikköä.

Olen eri, mutta ihan vain sivusta: entä sitten, jos katsoo? Kyllä pitkissä parisuhteissa oleville on ihan selviö, että myös muut kuin se oma puoliso ovat viehättäviä ja seksuaalisesti puoleensa vetäviä. Ei parisuhteessa ole kyse siitä, että ei enää kokisi ketään muuta kuin oman kumppaninsa kiinnostavana vaan siitä, että sitoutuu kumppaniin yhdessä sovittujen rajojen puitteissa.

Vierailija
97/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri totesi minulle että: ompa harvat ja keltaiset hampaat..mutta terveet .Ei tarvi porata:)

Vierailija
98/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just. Ap:n kommenttien perusteella sanoisin että rumuus taitaa olla ap:n ongelmista kaikkein pienin. 

Vierailija
99/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Coco Channel'in kuuluisin mietelause oli: " ei ole rumia naisia, on vain laiskoja naisia". Eli kun katsot kuuluisia kaunottaria huomaat, että he eivät juurikaan muistuta toisiaan. Coco oivalsi, että ei ole yhtä "oikeaa" kauneuden kaavaa vaan kyse on TYYLISTÄ!

tiedemiehet loivat täydellisen kauniit kasvot kahdella tapaa: toiset kasvot he loivat käyttäen kasvojen "kultaista leikkausta". eli jo antiikin ajoilta tuttua "täydellisen symmetrian" kaavaa. kasvoista tuli "pikkusievät". moni kommentoi niitä "tylsä naapurintyttö" tai "lähihoitajaopiskelija". toisille kasvoille he antoivat kuuluisien kaunottarien kauneimmat piirteet. tulos oli hm.... "persoonallinen".

Muistan omilta kouluajoiltani tytön, jota kiusattiin rankasti koulussa. Hän oli pitkä ja hämähäkkimäinen. kasvot olivat vähemmänkauniit. liian iso nenä, sirrisilmät, maantienväriset ohuet pitkät hiukset. Hän oli ujo ja arka.

Muutama vuosi koulun jälkeen bongailin hänen kuviaan muotilehdissä. hänen facestaan luin muotinäytöksistä ja kuvauksista ympäri Eurooppaa. Hän oli hyvin kaunis blondatussa lyhyessä, hapsottavassa pixie-tukassaan. Hän oli kaunis, koska hän oli löytänyt oman tyylinsä.

Joku puhkeaa kukkaan dramaattisessa tyylissä mutta lakastuu "seinäkukkaseksi" eteerisessä tyylissä. joku näyttää tätimäiseltä romanttisessa tyylissä mutta hienostuneelta klassisessa tyylissä. (esim. mieti jos Cher (dramatic) vaihtaisi vaatteita ja kampausta Grace Kellyn (classic) kanssa! He menettäisivät kauneutensa.

kun löytää tyylinsä, löytää kauneutensa. löytää myös itsevarmuutensa.

Miten tämä auttaa Ap:ta?

Ap luonne on ..no...

Vierailija
100/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukiokaveri kertoi mulle ttä luokan poijat oli kertoneet mun olevan jotenkin oudon näköinen .Ap

Joo. Ja sitten sun työkaverin kaverit on sanonut sun olevan ihan kamalan haahkan näköinen ja harrastusporukan puolisotkin ovat sanoneet sua ihan petolinnun perseeksi ja lähikirjaston täditkin ovat huomautelleet sulle sun oudosta naamasta ja jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi