Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruman naisen avautuminen

Vierailija
11.09.2019 |

Kukaan ei koskaan kiinnitä minuun mitään huomiota. Edes miehet eivät koskaan katso minuun päin, paitsi jos olen yksin Jos vieressäni kävelee joku toinen nainen, niin joka ikinen mies katsoo aina sitä toista. En osaa ottaa kohteliaisuutena, jos olen vain yksin ja silloin mies sattuu katsomaan minuun päin ja hymyilee tms. Usein on käynyt niinkin, että mies on jopa tullut puhumaan minulle, mutta jättääkin lauseen kesken nähdessään jonkun muun naisen ja meneekin juttelemaan hänelle. Kun olin parisuhteessa, kaupassa käyminen miehen kanssa oli yhtä helvettiä. Aina sai pelätä hänen katsovan muita naisia. Ja niin hän katsoikin. Minulle jutteli aina kun ei ollut muita nuoria naisia näköpiirissä. Heti kun näki nuoren naisen, hän siirsi huomionsa häneen.

Kommentit (200)

Vierailija
61/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole rumia naisia. Mutta joillakin ilme saattaa olla luotaantyöntävä. Ikäänkuin torjuva. Sellaista ei ole helppo lähestyä.

M38

Ai mielestäsi kukaan nainen ei ole ruma? Sinulla on sitten todella huono maku. Mielestäni melkein kaikki naiset on rumia.

Ap

Niin kun ap on oikeasti mies, tai "mies" joka on huomiohoora.

Vierailija
62/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tsiisus tätä keskustelua!! Katso Maisa Torpan kuvia ja ota mallia, johan alkaa äijät kiinnittämään huomiota

Jos olisi rahaa, niin ottaisin mallia. Silikonit olisi ehdottomat ja nenäleikkaus.

Ap

Eli oot vielä köyhäkin.. huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää miehet tulko tänne itkemään. Haluan vain olla naisten kesken korkeammalla hierarkiassa. Miehille se onkin tavallista, että naiset kohtelevat kuin ilmaa. Naisille se ei ole tavallista, ettei saa miehiltä mitään huomiota.

Ja pliis älkää myöskään sanoko mitään luonteen kehittämisestä.

Ap

No ala sitten meikkaamaan. Meikkaamalla saa petolinnun perseestäkin kuuman seksipimatsun.

Ei auta mitään. Minua haukutaan senkin takia, että meikkaan liikaa. Vaikka käytän yleensä korkeintaan vain meikkivoidetta, kulmakynää, luomiväriä ja huulipunaa.

Ap

Kuulostat vaikealta ja rasittavalta ihmiseltä. Kuka sua nyt sitten muka haukkuu? Laita niille luu kurkkuun.

Vierailija
64/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ajatellut, että elämä on tyypillisesti kaikkein vaikeinta rumalle naiselle ja kaikkein helpointa kauniille naisille. Miehet pystyvät kompensoimaan omaa epäviehättävyyttään muilla tekijöillä kuten esimerkiksi rahalla ja statuksella, mutta ruma nainen on edelleenkin vain ruma. Näin siis pääsääntöisesti, ymmärrän kyllä että myös yksittäisiä poikkeuksia löytyy.

Vierailija
65/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, ettet ole ruma, vaan sinulla on äärimmäisen huono itsetunto. Se, että haet miesten hyväksyntää näkynee olemuksestasi ryöppyvänä epävarmuutena, mikä voi olla miehille turn-off.

Olempa ollut itse tilanteissa, missä on 2 naista baarissa ja mies tulee iskemään sitä lihavampaa ja vähempi naisellista ystävätärtä (kenties olettaen, että tältä lohkeaa helpommin?) joten se, kumpi saa enemmän huomiota, ei aina kerro, kumpi on nätimpi.

Noin yleisesti neuvoisin, ettet laske sitä omaa itsekunnioitustasi sen varaan, miten muut sinut näkevät, vaan opettelet itse arvostamaan itseäsi. Se sitten näkyy asenteessasikin itsevarmuutena ja saat loppupeleissä seuraakin helpommin.

Noin minulle sanottiin, että et sinä ruma ole. Sinulla on vain huono itsetunto. No, kun olen joutunut olemaan esillä harrastuksen kautta, aloin saamaan haukkuja tuntemattomilta ulkonäöstäni päivittäin. Eli kyllä olen oikeastikin ruma.

Tuntemattomat haukkuu Sara Sieppiäkin rumaksi. Ei tuossa ole välttämättä kyse siitä, että olisit oikeasti ruma. Joitakin ihmisiä vaan tuntuu suunnattomasti ärsyttävän, jos joku ihminen on näkyvästi esillä ja tämä aiheuttaa jonkinlaisen apinareaktion, jossa tuota ihmistä pitää lytätä kaikin keinoin. Ulkonäköä haukutaan, koska tiedetään, että se satuttaa.

Vierailija
66/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ajattelisit niin, että olet sen näköinen kuin olet ja kyse on yhdestä ominaisuuksistasi muiden joukossa. Olemme kaikki täynnä erilaisia ominaisuuksia. Kaikki meistä myös hyväksyy, tiedostamattakin, miltei kaikki ominaisuudet mukisematta osaksi itseään. Joku on äkkipikainen, joku pitää pistaasijäätelöstä, joku pelkää pimeää, joku ei pidä takamuksestaan, joku ei tykkää suudella, joku rakastaa taidetta...

Miksi ulkonäkö olisi kaikkia muita ominaisuuksia tärkeämpi ja ehto onnellisen elämän elämiselle?

Mikä tekee ulkonäöstä tärkeämmän kuin, no, esimerkiksi kyvystä kirjoittaa hienoja kirjoja?

Toki nykyinen maailma on ulkonäkökeskeinen. Se ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki olisivat ulkonäkökeskeisiä tai että se olisi kovin fiksua. Minulle riittää ulkonäön saralla ihan tavallinen itsestään huolehtiminen.

Vierailija
67/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://areena.yle.fi/1-50089326

Yle areenan dokumentti, "miksi olen niin ruma"

Paljon samanlaista puhetta kuin täällä. Aivan normaalin näköisiltä ihmisiltä

Nuo ihmiset pitävät itse itseään rumana. Itseäni ei oma "rumuus" häiritse. Ainoastaan ihmetyttää ihmisten reaktiot siihen. Esim. kun aloin seurustelemaan ensimmäisen mieheni kanssa, hänen kaverinsa sanoivat hänelle suoraan, että olen aika erikoisen näköinen. Toisen miehen kanssa kyllä huomasin samat ajatukset ilmeistä, vaikka niitä ei ääneen sanottukaan. Eli miehen kaverit katsoivat minut ensimmäisen kerran nähdessään miestäni aivan kuin ihmetellen, että mitä ihmettä mies näkee minussa. Ja tuo ei ollut omaa kuvitteluani. Ja lisäksi tämä, kun en saa ollenkaan huomiota missään.

Vierailija
68/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ajatellut, että elämä on tyypillisesti kaikkein vaikeinta rumalle naiselle ja kaikkein helpointa kauniille naisille. Miehet pystyvät kompensoimaan omaa epäviehättävyyttään muilla tekijöillä kuten esimerkiksi rahalla ja statuksella, mutta ruma nainen on edelleenkin vain ruma. Näin siis pääsääntöisesti, ymmärrän kyllä että myös yksittäisiä poikkeuksia löytyy.

Joo, näin se on. Rumasta lisäksi ajatellaan kaikkea muutakin negatiivista helposti.

Ap

Vierailija
69/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viehättävä iloinen hoikka nainen.

Kaikki miehet eivät pidä minua viehättävänä (koska olen 50v)

Minä pidän tietyn tyyppisestä ulkonäöstä miehessä (ei perinteinen) hoikka ja rockahtava tyyli.

Olen oppinut iän myötä että jokaiselle on joku..kaikista ei tarvi tykätä.

En kaipaa iskuyrityksiä ollakseni tyytyväinen itseeni.

Juttelen baarissa myös tuntemattomille naisille

PITÄKÄÄ HAUSKAA::ILO TARTTUU!!!

Vierailija
70/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole rumia naisia. Mutta joillakin ilme saattaa olla luotaantyöntävä. Ikäänkuin torjuva. Sellaista ei ole helppo lähestyä.

M38

Ai mielestäsi kukaan nainen ei ole ruma? Sinulla on sitten todella huono maku. Mielestäni melkein kaikki naiset on rumia.

Ap

Jos sulla on noin kova taso kauneusvaatimusten suhteen, että lähes kaikki naiset ovat rumia, niin sitten sinun pitää alkaa nähdä vaivaa ja käyttää rahaa huomiota herättävän ulkonäön luomiseksi. Luuletko, että esimerkiksi Maisa Torppa ei ole nähnyt vaivaa ulkonäkönsä luomiseksi? Hänellä on silikonit, mahdollisesti myös muita kauneusoperaatioita (huulten täyttö?) ja varmasti käyttää joka päivä paljon aikaa meikkaamiseen, hiusten laittoon ja vaatteiden valintaan. Ja saa hiomiota.

Vierailija
71/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo ihmiset pitävät itse itseään rumana. Itseäni ei oma "rumuus" häiritse. Ainoastaan ihmetyttää ihmisten reaktiot siihen. Esim. kun aloin seurustelemaan ensimmäisen mieheni kanssa, hänen kaverinsa sanoivat hänelle suoraan, että olen aika erikoisen näköinen. Toisen miehen kanssa kyllä huomasin samat ajatukset ilmeistä, vaikka niitä ei ääneen sanottukaan. Eli miehen kaverit katsoivat minut ensimmäisen kerran nähdessään miestäni aivan kuin ihmetellen, että mitä ihmettä mies näkee minussa. Ja tuo ei ollut omaa kuvitteluani. Ja lisäksi tämä, kun en saa ollenkaan huomiota missään.

Ja miehesi kertoi sinulle: kaverini haukkuivat ulkonäköäsi.???

EN USKO. OLISI SIKA MIEHEKSI

Minun mieheni olisi h..aistattanut p..askan mokomille ilkimyksille!!!

Eikä olisi sanonu muuta mulle kuin :Pertsa on niin ääliö,et me ei enää käydä niillä

Vierailija
72/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinne baariin mennäkään bilettämään ja tanssimaan?

Mee siihen ohjelmaan ,missä seisotaan arvosteltavana kaupungilla???

Vierailija
73/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin valehtelija! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehesi kertoi sinulle: kaverini haukkuivat ulkonäköäsi.???

EN USKO. OLISI SIKA MIEHEKSI

Minun mieheni olisi h..aistattanut p..askan mokomille ilkimyksille!!!

Eikä olisi sanonu muuta mulle kuin :Pertsa on niin ääliö,et me ei enää käydä niillä

Joo ensimmäinen mieheni kertoi kaverinsa kommentit. Seuraava mies oli myös huomannut oudon suhtautumisen minuun, mutta ei ainakaan tiedostanut tai sitten kertonut minulle mistä se johtui. Hän oli joutunut pitämään ainakin yhdelle kaverilleen puhuttelun, jotta tämä hyväksyisi "maailman kauneimman naisen" eli minut. :DD

Ap

Vierailija
74/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori että kysyn, mutta onko tää ap ihan tästä maailmasta? Onko kaikki muumit laaksossa, inkkarit kanootissa ja matotkin vielä vintillä suorassa? Musta tää on joku provo tai sitten ap kärsii jostain mt-ongelmista

Vierailija
75/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö te "rumat" naiset että jos oikea mies teihin rakastuu, niin hän ei tosiaankaan näe teitä niin rumina kuin te itsellenne uskottelette? <3

En edes itse pidä itseäni rumana. Vaan kaikki miehet pitävät minua vähäpätöisenä eli minua ei kiinnosta edes katsoa. Voisitko auttaa minua ja kertoa, miten saisin miehet katsomaan minua eikä muita naisia? Rakastuminen ei nyt kiinnosta.

Ap

Otsikkosi ”Ruman naisen avautuminen” ei kerrokaan, että pitäisit itseäsi rumana?

Joo eli ongelma on se kun miehillä on niin huono maku, että eivät näe minun kauneutta. Ainoastaan muut naiset saavat kaikki katseet. Eli minun pitäisi muuttua enemmän yleistä kauneusihannetta vastaavaksi.

Ap

Kauneus ja estetiikka on kyllä ihmisten keskuudessa erittäin universaalia. Eli jos sun kauneutta ei muka huomata niin sitten et todellakaan ole kaunis. Mutta kaikista eniten miehiä kiinnostaa vagina. Nyt ja aina.

En olekaan kaunis kuin vain omasta mielestäni. Siis tiedän olevani ihmisten mielestä ruma, koska kuulen rumuudesta haukkuja päivittäin.

Ap

Epäuskottavaa. Siis kuka muka päivittäin haukkuu sinua rumaksi?

Vierailija
76/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, ettet ole ruma, vaan sinulla on äärimmäisen huono itsetunto. Se, että haet miesten hyväksyntää näkynee olemuksestasi ryöppyvänä epävarmuutena, mikä voi olla miehille turn-off.

Olempa ollut itse tilanteissa, missä on 2 naista baarissa ja mies tulee iskemään sitä lihavampaa ja vähempi naisellista ystävätärtä (kenties olettaen, että tältä lohkeaa helpommin?) joten se, kumpi saa enemmän huomiota, ei aina kerro, kumpi on nätimpi.

Noin yleisesti neuvoisin, ettet laske sitä omaa itsekunnioitustasi sen varaan, miten muut sinut näkevät, vaan opettelet itse arvostamaan itseäsi. Se sitten näkyy asenteessasikin itsevarmuutena ja saat loppupeleissä seuraakin helpommin.

Se, että naisten ja joidenkin miesten mielestä mitä laihempi, sitä parempi niin ei missään nimessä tarkoita, etteikö olisi miehiä, jotka aidosti pitää kurveista. Mm. Mulla on korkeakoulutettu, komea, hoikka 2 metrinen mies, joka rakastaa kurveja naisella. Ja ei, hänellä EI ole ”läskifetissiä”. Kyllä hänellekin on tärkeää se mihin se ylimääräinen on kertynyt. (Ei tykkää omenavartaloista = leveät hartiat, valtava vatsa, mutta laihat jalat ja lättänä peppu).

Vierailija
77/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori että kysyn, mutta onko tää ap ihan tästä maailmasta? Onko kaikki muumit laaksossa, inkkarit kanootissa ja matotkin vielä vintillä suorassa? Musta tää on joku provo tai sitten ap kärsii jostain mt-ongelmista

Ap on mt-ongelmainen mies, joka haukkuu naisia. Naisten pitäisi muuttua ulkonäöllisesti, että hänellä olisi enemmän silmäniloa. Sitähän hän tällä hakee, että naisten pitäisi ottaa silarit, käydä kauneusleikkauksissa yms, koska muuten naiset ovat rumia.

Vierailija
78/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö te "rumat" naiset että jos oikea mies teihin rakastuu, niin hän ei tosiaankaan näe teitä niin rumina kuin te itsellenne uskottelette? <3

En edes itse pidä itseäni rumana. Vaan kaikki miehet pitävät minua vähäpätöisenä eli minua ei kiinnosta edes katsoa. Voisitko auttaa minua ja kertoa, miten saisin miehet katsomaan minua eikä muita naisia? Rakastuminen ei nyt kiinnosta.

Ap

Otsikkosi ”Ruman naisen avautuminen” ei kerrokaan, että pitäisit itseäsi rumana?

Joo eli ongelma on se kun miehillä on niin huono maku, että eivät näe minun kauneutta. Ainoastaan muut naiset saavat kaikki katseet. Eli minun pitäisi muuttua enemmän yleistä kauneusihannetta vastaavaksi.

Ap

Kauneus ja estetiikka on kyllä ihmisten keskuudessa erittäin universaalia. Eli jos sun kauneutta ei muka huomata niin sitten et todellakaan ole kaunis. Mutta kaikista eniten miehiä kiinnostaa vagina. Nyt ja aina.

En olekaan kaunis kuin vain omasta mielestäni. Siis tiedän olevani ihmisten mielestä ruma, koska kuulen rumuudesta haukkuja päivittäin.

Ap

Epäuskottavaa. Siis kuka muka päivittäin haukkuu sinua rumaksi?

Tuollainen kohtelu kyllä kertoo nähdäkseni enemmän henkilön seuran tasosta, kuin hänen naamavärkistään. 

Vierailija
79/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on mt-ongelmainen mies, joka haukkuu naisia. Naisten pitäisi muuttua ulkonäöllisesti, että hänellä olisi enemmän silmäniloa. Sitähän hän tällä hakee, että naisten pitäisi ottaa silarit, käydä kauneusleikkauksissa yms, koska muuten naiset ovat rumia.

Jos näin on, niin aika heikko yritys. Suurella osalla naisista ei ole mitään painetta lähteä mukaan tuohon peliin, koska he voivat rakentaa irtelleen mielekkään ja perushyvän elämän ihan tavallisen näköisenäkin. Minä en edes jaksa meikata ja olen lievästi ylipainoinen. Silti minulla on mielestäni ihana mies, työpaikka ja muutkin asiat kunnossa.

Vierailija
80/200 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kaunis nainen, mutta nuorena saatu yletön huomio oli lähinnä hirveää ja ahdistavaa. Menin naimisiin, mutta aviomies ei kestänyt lasten tuloa ja liitosta tuli todella raskas ja onneton. Eron jälkeen on kyllä ollut helppo löytää treffi- ja tapailuseuraa, mutta koska miehet ovat useimmiten vain ulkonäköni perässä, on vaikeaa seuloa sieltä sellaista, joka rakastuisi minuun persoonana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi