Älkää olko niin negatiivisia, suomalaiset! Positiivisuus vie pidemmälle.
Tultuani taas Suomeen toisesta kotimaastani Ranskasta en ole voinut olla huomaamatta, miten kauhean negatiivinen ilmapiiri täällä on vallalla. Kaikesta valitetaan, kadehditaan, kyräillään ja ollaan sisäänpäinkääntyneitä umpimieliä ja rasisteja.
Ettekö ymmärrä, miten ihana maa ja hyvä elämä teillä on? Ympärillä on kaunista luontoa, neljä ihanaa vuodenaikaa ja kymmeniä tuhansia kauniita järviä. Ja jokamiehen oikeus takaa kaikille mahdollisuuden nauttia tästä ihanuudesta.
Suuremmissa kaupungeissa on paljon kulttuuritarjontaa, erityisesti ooppera on korkeatasoista ja kaikkien saatavilla edullisten lippujen ansiosta. Ensi kesänä lähtekää vaikka oopperamatkalle Savonlinnaan!
Tässä muutamia muitakin vinkkejä piristämään elämäänne ja tuomaan positiivisuutta:
1) Syökäæ terveellisesti ja kohtuullisesti laadukkaista raaka-aineista itse valmistamaanne ruokaa! Jättäkää raskas aamiainen pois ja syökää kevyt lounas. Päivällinen sitten kotona tai lähiravintolassa perheen tai ystävien kanssa. Suosikaa luomua ja pitäkää viikossa kolme vähähiilihydraattista. Suosikaa kalaa ja äyriäisiä. Nauttikaa tuoteista kasviksista. Ostakaa pari hyvää klassista keittokirjaa ja opetelkaa tekemään maukasta ruokaa.
2) Liikkukaa luonnossa vähintään kolmasti viikossa minimi 2 tuntia kerrallaan. Käykää sienessä tai marjassa. Pyöräilkää pieniä kyläteitä. Talvella menkää lastenne kanssa laskettelemaan! Liikkukaa, liikkukaa liikkukaa! Jooga tai pilates on hyvä tapa aloittaa päivä ja venytellä sekä lämmitellä lihakset.
3) Hoitakaa ihoanne korkealuokkaisilla tuotteilla (ei eläimillä testatuilla!) Käyttäkää kampaaja- ja kosmetologipalveluita vähintään kerran kuussa. Kaunis ja huoliteltu ulkonäkö luo pirteän mielen ja on kohteliasta toisia kohtaan.
4) Hankkikaa hyvälaatuisista ja ajattomista vaatteista muodostuva perusvaatekaappi. Ostelkaa jotain pientä viikottain! Se tekee mielen iloiseksi. Hankkikaa hyvät kumisaappaat ja laadukas öljykangastakki syksyä varten. Hankkikaa muutamat korkokengät luomaan ryhtiä ja seksikkyyttä!
5) Pitäkää miehenne tyytyväisenä makuuhuoneessa!. Onnellinen avioliitto on kaiken A & O.
Kommentit (35)
"5.Pitäkää miehenne tyytyväisenä makuuhuoneessa!. Onnellinen avioliitto on kaiken A & O.'
Minun äiti on jo vanha kuten monen muunkin täällä Kajaanissa
Ei onnistu petipuuhat joka ilta.
Alpeukkua vaan, mutta miten se maapallo oikein tuhoutuu, olisin kiinnostunut mekanismista, mistä tämä johtuu. Kertoisiko joku, täällä on ilmeisesti tästä tietoa?
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ymmärrä ettei läheskään kaikilla riitä rahat noihin ehdotuksiin, taitaa hänellä olla rikas ukko jonka siivellä eläessä on helppo on posiviitinen.
Tuttu mantra ”ukon siivellä elät” niiltä, jotka ovat niin hirveän kateellisia siitä, kun toiset pääsee vähän helpommalla elämässään, on rakastava puoliso ja perheen isä, joka ei koskaan laskelmoi ”sinun ja minun rahoja”.
Mitä luulet saavuttavasi tällaisella nokkavalla ja ylimielisellä holier than thou -aloituksella, ap?
"Ostelkaa jotain pientä viikottain." Ei ole todellista....
Vierailija kirjoitti:
Näistä kommenteista huomaa että ap on oikeassa:
Jätin itse suomen 20 vuotta sitten kävin tämän taas lomallani toteamassa:
Euroopan "onnellisin " kansa katukuvassakin yleisilme: suupielet roikkuu polvissa & musta pilvi päänpäällä.
Tiedän suomalaismiehen lähipiiristäni joka asuu etelä euroopassa perheensä kanssa. Tuli kerran sitten vuosien jälkeen täällä käymään ja soitti samana iltana vaimolleen sinne uuteen kotimaahansa itkien miten kylmiä ja vihaisia ihmiset ovat täällä.
Siis mikä helvetti tää alotus oikeen on? :DDDDD nauroin ääneen. Ja olen itse lähtökohtaisesti positiivinen ihminen joka näkee sateen keskeltä sateenkaaren, mutta bitch please.
"Ostelkaa jotain pientä viikottain!" - joo, materiahan on tunnetusti se onnen lähde
"Pitäkää miehenne tyytyväisenä makuuhuoneessa!. Onnellinen avioliitto on kaiken A & O." - verenpaineeni.. Minun tehtävänihän se yksin onkin, mies voi vaan maata selällään sängyssä kun minä hoitelen, näin syntyy onnellinen avioliitto todellakin.
Ehkä maapallossa asiat ovat "tasa-arvossa" pahalla ja hyvällä asiat ovat nähtynä ja tasa-painossa jota paha taas herjaa tavalla tai toisella kuten ap:n näkemys "tasa-arvosta". Olihan ap:n tekstissä myös totta mutta tälläiseen painovoimaan ja jalouteen ei!
YleX:llä soitettava(t) , tämä biisi ollaan tehty mimun mielen pahoittamiseen jotta en olisi jumalan kanssa...
Muistakaa lisätä hyvinvointiin youtubesta hz taajuuksia antavia meditaatio musiikkeja eri tilanteiden hyvinvointiin, näillä voi estyä syövästä.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä helvetti tää alotus oikeen on? :DDDDD nauroin ääneen. Ja olen itse lähtökohtaisesti positiivinen ihminen joka näkee sateen keskeltä sateenkaaren, mutta bitch please.
"Ostelkaa jotain pientä viikottain!" - joo, materiahan on tunnetusti se onnen lähde
"Pitäkää miehenne tyytyväisenä makuuhuoneessa!. Onnellinen avioliitto on kaiken A & O." - verenpaineeni.. Minun tehtävänihän se yksin onkin, mies voi vaan maata selällään sängyssä kun minä hoitelen, näin syntyy onnellinen avioliitto todellakin.
Minäkin nauroin tälle aloitukselle.
Tai en oikeasti nauranut, nauroin oikeasti sille ilosta mitä ihmiset osasivat vastata ihmisinä ja oikeasti näkevinä kullannuppuina.
Nyt on provossa nyanssit kohdallaan! :D
Ensin ajattelin, että mitä provoa pukkaa taas...mutta tässähän oli paljon hyviä ohjeita!
T: toinen onnellinen ulkosuomalainen
Vierailija kirjoitti:
Ensin ajattelin, että mitä provoa pukkaa taas...mutta tässähän oli paljon hyviä ohjeita!
T: toinen onnellinen ulkosuomalainen
Saisiko vielä kymmenen käskyä ja ohjeet hampaiden harjaamiseen, oi ulkosuomalainen? :D
Ei se tuhoudu, mutta ilmastohullun päässä se tuhoutuu.