Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi farkkutakeissa ei ole sisätaskua?!?!!

SossunPummiRane
11.09.2019 |

onko mulla 3 farkkutakkia, kaikki kirppikseltä muutamalla egellä mutta missään ei ole taskua. rasittavaa kun pitää laittaa lompakko ja kännykkä reisitaskuun housuihin pullottamaan, mikä tätä maailmaa vaivaa ettei saaada yhtä taskua ommeltua farkkutakkiin sisälle, toki rintapuolella on taskut mutta siinähän nuo esineet vasta hassusti pullottaakin

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki laukku niin loppuu pullotukset

Vierailija
2/8 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten takeissa ei ole kunnon taskuja eikä povitaskuja että saadaan myytyä naisille käsilaukkuja. Osta miesten takki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten osaa/älyä itse sitä ommella?

Ei ole mitään rakettitiedettä...

Itse tehnyt niin moneen takkiin, koska en ikinä käytä käsilaukkuja.

Vierailija
4/8 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pieni vyötärölaukku, joka mahtuu takin alle. Eikä koko lompakko tartte mukaan ottaa, vaan pari korttia.

Ainakin naisilla isot vyötärölaukut ovat muotia.

Vierailija
5/8 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Povitasku on helppo ommella, kun kiinnittää vetoketjun ennen takkiin kiinnittämistä ja ompelee taskun yläreunastaan kiinni takkiin, koneella tai käsin.

Vierailija
6/8 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Povitasku on helppo ommella, kun kiinnittää vetoketjun ennen takkiin kiinnittämistä ja ompelee taskun yläreunastaan kiinni takkiin, koneella tai käsin.

Yläreunasta ompelee kiinni? Ei taida vetoketjulla tehdä siinä vaiheessa enää mitään😅

Vierailija
7/8 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naisten vaatteista puuttuu muutenkin usein (kunnon) taskut. Ärsyttävintä on jos on tehty valetaskut, kun samalla vaivalla saisi oikeatkin. En omista ompelukonetta ja olen surkea ompelemaan (napin osaan ehkä kiinnittää), niin ei huvita itsekään alkaa sotkemaan taskuja. Monesti koiran lenkilläkin pitää avaimet kantaa kädessä, kun ei huvita laukkua ottaa mukaan. No, talvitakeissa sentään vielä on naisillakin yleensä taskut.

Vierailija
8/8 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta pieni vyötärölaukku, joka mahtuu takin alle. Eikä koko lompakko tartte mukaan ottaa, vaan pari korttia.

Ainakin naisilla isot vyötärölaukut ovat muotia.

Vyötärölaukut on karmeita, olipa muotia tai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi