Älkää olko niin negatiivisia, suomalaiset! Positiivisuus vie pidemmälle.
Tultuani taas Suomeen toisesta kotimaastani Ranskasta en ole voinut olla huomaamatta, miten kauhean negatiivinen ilmapiiri täällä on vallalla. Kaikesta valitetaan, kadehditaan, kyräillään ja ollaan sisäänpäinkääntyneitä umpimieliä ja rasisteja.
Ettekö ymmärrä, miten ihana maa ja hyvä elämä teillä on? Ympärillä on kaunista luontoa, neljä ihanaa vuodenaikaa ja kymmeniä tuhansia kauniita järviä. Ja jokamiehen oikeus takaa kaikille mahdollisuuden nauttia tästä ihanuudesta.
Suuremmissa kaupungeissa on paljon kulttuuritarjontaa, erityisesti ooppera on korkeatasoista ja kaikkien saatavilla edullisten lippujen ansiosta. Ensi kesänä lähtekää vaikka oopperamatkalle Savonlinnaan!
Tässä muutamia muitakin vinkkejä piristämään elämäänne ja tuomaan positiivisuutta:
1) Syökäæ terveellisesti ja kohtuullisesti laadukkaista raaka-aineista itse valmistamaanne ruokaa! Jättäkää raskas aamiainen pois ja syökää kevyt lounas. Päivällinen sitten kotona tai lähiravintolassa perheen tai ystävien kanssa. Suosikaa luomua ja pitäkää viikossa kolme vähähiilihydraattista. Suosikaa kalaa ja äyriäisiä. Nauttikaa tuoteista kasviksista. Ostakaa pari hyvää klassista keittokirjaa ja opetelkaa tekemään maukasta ruokaa.
2) Liikkukaa luonnossa vähintään kolmasti viikossa minimi 2 tuntia kerrallaan. Käykää sienessä tai marjassa. Pyöräilkää pieniä kyläteitä. Talvella menkää lastenne kanssa laskettelemaan! Liikkukaa, liikkukaa liikkukaa! Jooga tai pilates on hyvä tapa aloittaa päivä ja venytellä sekä lämmitellä lihakset.
3) Hoitakaa ihoanne korkealuokkaisilla tuotteilla (ei eläimillä testatuilla!) Käyttäkää kampaaja- ja kosmetologipalveluita vähintään kerran kuussa. Kaunis ja huoliteltu ulkonäkö luo pirteän mielen ja on kohteliasta toisia kohtaan.
4) Hankkikaa hyvälaatuisista ja ajattomista vaatteista muodostuva perusvaatekaappi. Ostelkaa jotain pientä viikottain! Se tekee mielen iloiseksi. Hankkikaa hyvät kumisaappaat ja laadukas öljykangastakki syksyä varten. Hankkikaa muutamat korkokengät luomaan ryhtiä ja seksikkyyttä!
5) Pitäkää miehenne tyytyväisenä makuuhuoneessa!. Onnellinen avioliitto on kaiken A & O.
Kommentit (35)
Tungeppa positiivisuutesi mahdollisimman syvälle perseeseesi.
Suksi vitt*un täältä jeesustelemasta. On tässä muutkin asuneet ulkomailla kuin sinä. Vit*uttaa tollaiset valopäät jotka kuvittelevat valistavansa muits.
Ranskassa vasta kyräilevä ja rasistinen ilmapiiri onkin. Jos et puhu ranskaa, sinua ylenkatsotaan taatusti. Ranska on Euroopan persereikä.
Ap on oikeassa, noilla eväillä pääsee pitkälle. T:onnellinen
Kuule ota sä nämä mun sairaudet ja tule sitten hehkuttamaan positiivisuutta.
Mukavat nätit tennarit tuo mulle iloa enemmän kuin korkokengät.
Noinhan se on. Onnellisuus on itsestä kiinni.
Tulepa ap elämään mun elämää niin katotaan kuinka paljon jaksaa kiinnostaa nuo sun juttus ja positiivisuus.
Kun sua kiusataan työpaikalla, sulla on vaativa neurologisesti sairas lapsi sekä iäkäs isä jota auttaa, niin voin sanoa et kyllä negatiivisuus ottaa vallan.
Miks tuut tänne jos kaikki on niin negatiivista tai tule mutta lopeta se valittaminen.
Katsokaa vastauksia ja miettikää miksi tää kansa on niin masentunutta sakkia 😂
"Maailman onnellisin kansa" - my ass!
Ainainen valitus ja vaatiminen on tehnyt nykyajasta surkean. Feminismi sahaa omaa oksaansa, ajamalla nyt epätasa-arvoa, niin autakkoon feministit sitten naisia. En enää vaivaudu, eikä tämä ole mitenkään minulta pois.
Tunge positiivinen ajattelu hanuriisi
Kierrän kriisiryhmänne kaukaa
Älä tyrkytä minulle terapiaa
Kaada lisää paskaa mun niskaan
Ilmastonmuutos, maapallo tuhoutuu ja pitäisi olla positiivinen?
Vierailija kirjoitti:
Passiivinen - "ei voi tehdä mitään, ollaan vaan ja möllötetään" toki pelastaa ilmastonmuutokselta.
Vierailija kirjoitti:
Maapalo tuhoutuu?? Miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Passiivinen - "ei voi tehdä mitään, ollaan vaan ja möllötetään" toki pelastaa ilmastonmuutokselta.
Kyllähän tuo pelastaa.
Ap ei ymmärrä ettei läheskään kaikilla riitä rahat noihin ehdotuksiin, taitaa hänellä olla rikas ukko jonka siivellä eläessä on helppo on posiviitinen.
Näistä kommenteista huomaa että ap on oikeassa:
Jätin itse suomen 20 vuotta sitten kävin tämän taas lomallani toteamassa:
Euroopan "onnellisin " kansa katukuvassakin yleisilme: suupielet roikkuu polvissa & musta pilvi päänpäällä.
Sanon vaan ap, että sä olet kyllä tosi ärsyttävä. Jos olisit mun työkaveri niin sua olis helppo kiusata.
Positiivisuus on ihan jees mutta älä tuputa tuota sun "uskontoasi" samalla.
Ulkoilu on ok, hyvä syöminen ja ihmissuhteet on ok mutta ei mitään pakkosienestyksiä, eikä marjastuksia eikä joogaa, eikä hiilaritonta yms.
ENkä tosiaan osta mitään viikottain! Oletko ihan tauno?!
Mun pukeutumiseni ei sitä paitsi kuulu sulle pätkääkään. Jos mä tykkään neonväreistä vaikka, niin mä pidän just niitä. YMS.
Haista sinä vittu.