Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi nuoremman miehen kanssa

Vierailija
09.09.2019 |

No niin... nyt kaivataan kokemuksia ja mielipiteitä. Itse olen 40+ sinkkunainen jonka seksihalut hyrrää niin että päässä soi :-) Etsiskelen seuraa erinäisistä foorumeista ja suurin osa minua lähestyvistä miehistä on 15-20 vuotta itseäni nuorempia.
Tähän asti seksikumppanini ovat olleet ikäisiäni tai minua vanhempia, joten minulla ei ole kokemusta nuoremmista miehistä. Ajatus kyllä kutkuttaa, kun mietin koko yön jaksavasta intohimoisesta nuoresta kollista, mutta onko tämä vain fantasiaa vai voiko kokemus olla oikeasti hyvä? En halua traumatisoida ketään nuorta miestä saatikka itseäni :-) Kertokaa siis kanssasisaret kokemuksia ja miksei myös te nuoremmat miehetkin mikä niissä vanhemmissa naisissa niin kiehtoo?

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rva48 kirjoitti:

Sain kerran tilaisuuden kokeilla nuorempaa miestä ja paluuta ei ole, nuoremmat ovat mitä parhaimpia seksikumppaneita!

Käykö sulla niin että nuoret kollit laukeavat nopeaa?? tosin parhaimmat suihinotot olen saanut 55v naiselta. Nuorilla naisilla ei ole yhtään sitä taitoa ja tietoa pyöritellä kieltä oikein samalla kun imee. Tulen todella rajusti

Vierailija
42/96 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin hauskanpitokaverin vanhemmasta naisesta lapin alueelta. Olen itse liikuntaa harrastava hoikka 30 v mies. Otan naisen hyvin huomioon kaikilla tavoin ja tykkään todella suuseksin antamisesta :).4 Löytyykö täältä innokkaita naisia??

-Henri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
44/96 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on ehkä vähän sama, kuin muissa fantasioissa- todellisuus voi olla jotain ihan toista. Itselläni on aika paljon kokemuksia ja miesystävä on 10-vuotta nuorempi, mutta iällä ei ole rakkaudessa mitään tekemistä. Seksisuhteeseen en ehkä lähtisi kakskymppisen kanssa, koska olen itse yli 50v. ja omat lapset on parikymppisiä. Tosin en silti usko, että iällä on juurikaan merkitystä vaan kahden välisellä kemialla. Kuten sanottu- fantasia kuumasta seksistä ei aina toteudu. Mutta deitti-palstoilla on just toi ongelma, ihmiset tuijottavat ikään ja miehet hakevat kymmenen vuotta nuorempia ja nelikymppiselle naiselle tarjoillaan yli viiskymppisiä- mikähän siinäkin on : ) No mulle kävi niin, että kuumaksi tarkoitetusta seksisuhteesta 10- vuotta nuoremman kanssa tulikin elämäni rakkaustarina ja elämäni mies. Tinder tarjoili kuuskymppisiä, mutta minkäs teet kun olen hehkeä ja mun rakas bongasi mut sieltä.

Vierailija
45/96 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapasin nykyisen puolisoni 40-vuotiaana ja hän oli 30v. Kun ihanan baari-illan aikana kävi ilmi meidän ikäero, olin heti, että ei ikinä kuuna päivänä näin suurta ikäeroa. No annoin miehelle kuitenkin mahdollisuuden ja ikäerohan on vain numeroita :) Rakastamme toisiamme monitahoisesti mutta se, että seksihalumme kohtaavat sataprosenttisesti on ihana asia. 

Vierailija
46/96 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmilla miehillä ei ole sitä kokemusta, mitä vanhemmilta miehiltä löytyy.. tai luulisi löytyvän.

Vierailija
47/96 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus on, että nuoremmilla ei taidot ole kovin kummoiset. Luulot voi olla suuret, mutta todellisuus toinen. Opettajan rooli ei itseäni nappaa, tahdon osaavan miehen. Lisäksi nuorempien suhtautuminen seksiin on helposti aika yksinkertainen. Olen 41, ja nelikymppiset ovat olleet parhaita.

Vierailija
48/96 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus on, että nuoremmilla ei taidot ole kovin kummoiset. Luulot voi olla suuret, mutta todellisuus toinen. Opettajan rooli ei itseäni nappaa, tahdon osaavan miehen. Lisäksi nuorempien suhtautuminen seksiin on helposti aika yksinkertainen. Olen 41, ja nelikymppiset ovat olleet parhaita.

+50 v miehet parhaita.

Vierailija
49/96 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittelemassa tässä eron jälkeen seksisuhdetta 15 vuotta nuoremman miehen kanssa. Itse olen 45-vuotias, mies juurikin täyttänyt 30. Muutaman tapaamiskerran jälkeen olen positiivisesti yllättynyt, sekä seksitaidoista ja keskusteluyhteydestä. Hänellä on sama elämäntilanne kuin minulla, ero juurikin takana ja kaikki siihen kuuluvat selvittelyt edessä ym ym.

Vierailija
50/96 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko millään lailla traumatisoineeni nuoria miehiä tässä vuosien varrella, kun heitä olen tapaillut :D Kyllä kaikki sen verran kiihkeästi seksiä ovat halunneet. 

Itse olen 50+ ja mieltymys on viettää aikaa hyvin paljon nuorempien kanssa, noin 20-35v ikäisten. Nuorin, jonka kanssa on ollu kolmen vuoden mittainen suhde oli minua 26v nuorempi ihana ja fiksu mies, jonka seksielämä oli vasta ns. aika "alkuvaiheissaan" tavatessamme, mutta kun se siitä aika vauhdilla lähti etenemään ja intoa yhdessä kokeiluihin riitti loputtomasti, niin parempaa rakastajaa ja myös kumppania ystävyystasolla ei minulla toistaiseksi ole koskaan ollut. Valitettavasti sitten toisella tuli tarve perheellistymiseen, niin tarinamme päättyi yhteisymmärryksessä. Edelleen hymyillen muistelen muutaman vuoden takaista suhdettamme, joka oli yksi elämäni antoisimpia. 

Toivottavasti AP rohkaistut lähtemään etsimään itsellesi iloa ja nautinnollista kumppanuutta elämään ihanien miesten kanssa!

Vierailija
51/96 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 50v sinkkunainen ja kyllä saan deittisovellukseen jatkuvasti viestejä 30v miehiltä ja todellakin kiinnostaisi. Olis kiva jutella ja tutustua ja olen ehkä hieman puutteessakin täällä nyt. Mutta, kun en uskalla!

Vierailija
52/96 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kohta 50v sinkkunainen ja kyllä saan deittisovellukseen jatkuvasti viestejä 30v miehiltä ja todellakin kiinnostaisi. Olis kiva jutella ja tutustua ja olen ehkä hieman puutteessakin täällä nyt. Mutta, kun en uskalla!

Mitä jos kuitenkin uskaltaisit!

m35

Vierailija
53/96 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäpäin olet ?? olen 29 vuotias hoikka liikunnallinen mies ja etsin vakiseuraa +40 v naisesta.  Kokemusta on aiemmin ja mulla oli 20 vuotiaana jo paritkin seksisuhteet +40 vuotiaiden naisten kanssa. Homma on vaan niin paljon rennompaa ja avoimempaa entä nuorempien ujostelevien naisten kanssa. Rakastan naisen nautintoa ja nautitton antamista. Pistäkää viestiä himokkaat mulle :)

-herra29

Vierailija
54/96 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin suositella parikymppisiä rakastajia. Ovat innokkaita ja haluavat tyydyttää joka kerta vaikka hieman pitääkin opastaa. N45

Vierailija
55/96 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suostuin jossain Lapinhangilla hupelipäissäni jatkoille nurten miesten mökille. Hujan hajan kaikki tavarat siellä sun täällä, mutta innokkaita saunakumppaneita tuntui löytyvän. Kahden kanssa sänkyyn ja tajusinhan minä mistä on kyse...tosin itsekin vähän samalla aaltopituudella, molemminpuolista 'hyväksikäyttöä'. Naitiin kunnolla pitkin yötä ja hyvältä se tuntui. Etenkin kun ei jäänyt siihen yhteen purskahdukseen, hyvin jaksoivat pitkin yötä. Aamulla hiippailin matkoihini ja sen koommin ei ole toistamme kuultu. Ystävättäreni vähän naureskelivat kun tiesiävät mihin olin lähtenyt ja mitä touhuttu. Vähän hävettikin puumailuni, mutta puute oli poissa.

Vierailija
56/96 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

fantasiatasolla joskus haaveilen seksistä selvästi nuoremman miehen kanssa. Itse olen 50v nainen. Ja sooloseksifantasioissa rakastelen sellaisen alle 20v kundin kanssa, jolla seisoo pelkästä ajatuksesta

Vierailija
57/96 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiilihän sinä olet, toivottavasti ikähaarukka pysyy tuossa, ettei mene laittomaksi nuo sinun touhut. Suosittelen psykiatria ennen kuin on myöhäistä.

Vierailija
58/96 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari 2 kymppistä sattunut matkaan jotka valehtelivat osaamisensa.

Ja ruikkivat heti kun otin reilusti kiinni heidän juhlakalustaan.

Vierailija
59/96 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nainen saa nauttia, eikä ainakaan kerto että nauttii seksissä mitenkään. Näkeehän sen tällä palstalla, miten alapeukut lentää, jos nainen kirjoittaa nautinnostaan. Tosi kieroja miehiä.

On sitten hieno mies kun panee jotain ladyboyta tai mitä hyvänsä horaa, vaikka olis kuin naimisisssakin. Etovaa porukkaa, nuo miehet.

Vierailija
60/96 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on kaksikin nuorta 19 ja 20v rakastajat, itse olen 49v, nainen. Ei nekään mitään koneita ole mutta ihanan innokkaita.

Tämäkin saanut miehiltä jotain 19 alapeukkua...Miehet  miehet....naiselle ei suoda nautintoa. totta. Naiset onneksi tykänneet, toki!