Seksi nuoremman miehen kanssa
No niin... nyt kaivataan kokemuksia ja mielipiteitä. Itse olen 40+ sinkkunainen jonka seksihalut hyrrää niin että päässä soi :-) Etsiskelen seuraa erinäisistä foorumeista ja suurin osa minua lähestyvistä miehistä on 15-20 vuotta itseäni nuorempia.
Tähän asti seksikumppanini ovat olleet ikäisiäni tai minua vanhempia, joten minulla ei ole kokemusta nuoremmista miehistä. Ajatus kyllä kutkuttaa, kun mietin koko yön jaksavasta intohimoisesta nuoresta kollista, mutta onko tämä vain fantasiaa vai voiko kokemus olla oikeasti hyvä? En halua traumatisoida ketään nuorta miestä saatikka itseäni :-) Kertokaa siis kanssasisaret kokemuksia ja miksei myös te nuoremmat miehetkin mikä niissä vanhemmissa naisissa niin kiehtoo?
Kommentit (96)
Eikös nuorilla miehillä ole isot vehkeet ja kova erektio sekä pystyvät moneen kertaan?
Vierailija kirjoitti:
Eikös nuorilla miehillä ole isot vehkeet ja kova erektio sekä pystyvät moneen kertaan?
Näin se usein on, ja kun näitä korostetaan, syntyy jyystämistä, josta puuttaa tunne ja läheisyys, se, mitä kuvaa kaunis sana yhtyminen. Erotiikka on herkkyyslaji, jota me kypsät naiset voisimme nuorille miehille opettaa.
Koko sessio kesti 5 minä, ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin huvittavaa toi että "en ole saanut nuorta miestä, ajatus kihelmöi". Kaipa se 40v nainen nyt muistaa itse millaisia ne 20v miehet oli kun itse oli parikymppinen.
T.Jumalainen 40v setämies
No mutta kun se nelikymppinen nainen oli silloin parikymppisenä ikäistensä nuorten miesten kanssa. Rooli on nyt eri.
t. puuma2
Minulla oli jokunen vuosi sitten nuorempi mies matkalla (Suomessa), jonka kanssa treffeistä ja sen sisällöstä oli sovittu etukäteen, eli puhtaasti seksiä ja hyvää mieltä.
Hän oli eronnut pienen lapsen isä, jolla hyvä itseluottamus ja seksidraivi. Vietimme muutaman erittäin kiihkeän ja seksintäyteisen tunnin yhdessä. Lauettuaan hän pystyi suoriutumaan uudesta kierroksesta vaivatta, kun sai tovin nuolla, imeä rintojani, kosketella ja nauttia vartalostani.
Nautin kyllä erittäin paljon, koska minä hain nimenomaan kokonaisvaltaista (seksin saralla) huomioiduksi tulemista mieheltä (ts. niin vaginaali- kuin oraaliseksiä ym. kivaa). Jos olisin ollut paikkakunnalla pidempään, olisimme todennäköisesti tavanneet uudestaan. Tämä innokas, taitava, huomioiva nuorimies sai minulta ihan täyden kympin!
Minun rouva ei nuoria huolia sen kerran, kun vierasta munaa maistelee. Siis luvan kanssa.
Perustelee, minä en ala ketään opettaa. Parhaita yli 30 v ukm osaavat ja ovat useasti puutteessa ja kiimassa
Rouvani 63 v
Vanhempien naisten kannattaa sitten muistaa nuorten miesten kanssa touhutessanne se, että ne miehethän pitävät teitä sitten täysin pelkästään pussintyhjennys-esineinä. Te ette ole heidän mielestään edes viehättäviä, mutta olette seksuaalisesti aineellisesti kiihottavia. Jos myöhemmin tälläinen mies tulisi tätä kypsää naista kadulla vastaan ikäisensä naisen seurassa ja tämän miehen pitäisi siinä tunnustaa harrastaneensa seksiä tämän kypsän naisen kanssa, niin hän häpeäisi sisäisesti silmät päästään.
Nuoret miehet voivat olla innokkaita ja kiimaisia, mutta ei todellakaan siksi, että sitä kypsää naista pitäisi viehättävänä, tai ylipäätään mitään tunneyhteyttä aidosti kokisi. Tämä kannattaa sitten aina muistaa. Mies olen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempien naisten kannattaa sitten muistaa nuorten miesten kanssa touhutessanne se, että ne miehethän pitävät teitä sitten täysin pelkästään pussintyhjennys-esineinä. Te ette ole heidän mielestään edes viehättäviä, mutta olette seksuaalisesti aineellisesti kiihottavia. Jos myöhemmin tälläinen mies tulisi tätä kypsää naista kadulla vastaan ikäisensä naisen seurassa ja tämän miehen pitäisi siinä tunnustaa harrastaneensa seksiä tämän kypsän naisen kanssa, niin hän häpeäisi sisäisesti silmät päästään.
Nuoret miehet voivat olla innokkaita ja kiimaisia, mutta ei todellakaan siksi, että sitä kypsää naista pitäisi viehättävänä, tai ylipäätään mitään tunneyhteyttä aidosti kokisi. Tämä kannattaa sitten aina muistaa. Mies olen itsekin.
Nuorempien miesten kannattaa muistaa, että vanhemmat naiset pitävät teitä pelkkänä munana. Vanhemmat naiset eivät kuuna päivänä teiltä muuta hae kuin seksiä. Parisuhde haetaan vanhemmista miehistä joiden kanssa löytää paremmin henkisen yhteyden ja ollaan samalla tasolla kuin tämä some sukupolvi. Mökki panojen jälkeen rouvani nais porukka potkii pojut pihalle. Tämä kannattaa muistaa ja tietää.
Hyi hitto limaiset mammat. Ette taatusti ala kiusaamaan nuoria miehiä. Oksetus.
Kyllä ehdottomasti kannattaa kokeilla nuoria miehiä. Itse silloin 40 v. Vaiheessa tuli kokeiltua hyvinkin paljon nuoria miehiä. Osa oli vähän hätäisiä lämmittelyssä, mutta kun panemaan pääsi niin kestävyyttä oli enemmän ja uusintakierros oli helppo.
Vielä nyttenkin +50 v. Kaipaisin nuorta miestä panemaan. Mut onneksi on 3 vakkari miestä ketkä hoitelee useamman kerran viikossa..
Nuorilta 2-kymppisiltä miehiltä saa parasta seksiä. Ne jaksaa painaa vaikka koko yön eikä väsy millään. Nuoren miehen munaa ja lihaksikasta ja tiukkaa vartaloa ei voita mikään.
N41
Vierailija kirjoitti:
Nuoret kollit unelmoivat kypsistä naisista ja hekumoivat seksistä sellaisten kanssa.
Näin te vanhat naiset haluatte itsellenne valehdella. Miksi kukaan haluaisi ryppyistä, riippunutta ja löysää jos tarjolla on tiukkaa ja kaunista?
Itselläni oli käsitys että nuoret eivät osaa,ja ovat hätäisiä ja luikkivat karkuun.
Eipä tarvinnut opettaa,kyllä reikä löytyi minusta ,ja ei kysellyt kumista.
Ja oli heti nuolemassa, jos ei ihan heti osannut niin kiima oli kova.
Löytyi herkät paikat minussa.
Kun ruiskahti pojalla ,hänen kaveri jatkoi siitä
En sellaista ollut kokenut,ja jäin siihen kuumeeseen kiinni . Kaverit kävivät polkemasss minua ainakin silloin kun pussit täynnä .
Kun tuo alkoi miehet oli 18 ja nyt ovat 25,.v.
Itse olin silloin 30v.
Ehdotin rouvalle nuorempaa, pienen suostuttelun jälkeen rouva 48v myönsi idean olevan hyvä. Hankin 23v kundin, jolla oli jo kokemusta. Kundi kävi meillä kun en ollut himassa ja oli mennyt hyvin. Kundin kestävyys oli hyvällä tasolla, jaksoi panna pitkää ja osasi olla hellä, nuolemisessa oli epävarmuutta, voisi ottaa toisenkin kerran kertoi rouva, mutta minua ei tule korvaamaan. M50
Nelikymppiset eivät lähesty, viiskymppiset ei kiinnosta. Joten vaihtoehdoiksi jää pari- jakolmikymppiset. Kivahan se olis jos löytyis valmiiksi osaava, mutta aion kyllä kouluttaa jos tarve vaatii.
En tiedä muista naisista, mutta kyllä minun fantasiani nuorena oli juurikin opetustilanne. En saanut sitä koskaan toteuttaa, kumppanit olivat kokemattomia kuten minäkin. Puheet toki kovat.