Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi nuoremman miehen kanssa

Vierailija
09.09.2019 |

No niin... nyt kaivataan kokemuksia ja mielipiteitä. Itse olen 40+ sinkkunainen jonka seksihalut hyrrää niin että päässä soi :-) Etsiskelen seuraa erinäisistä foorumeista ja suurin osa minua lähestyvistä miehistä on 15-20 vuotta itseäni nuorempia.
Tähän asti seksikumppanini ovat olleet ikäisiäni tai minua vanhempia, joten minulla ei ole kokemusta nuoremmista miehistä. Ajatus kyllä kutkuttaa, kun mietin koko yön jaksavasta intohimoisesta nuoresta kollista, mutta onko tämä vain fantasiaa vai voiko kokemus olla oikeasti hyvä? En halua traumatisoida ketään nuorta miestä saatikka itseäni :-) Kertokaa siis kanssasisaret kokemuksia ja miksei myös te nuoremmat miehetkin mikä niissä vanhemmissa naisissa niin kiehtoo?

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin nuoret naiset odottaa, että vanhemmat tulisi näyttämään? Setäfantasiaa.

Ai että nuoret miehet kyllä odottaa vanhempaa mutta nuoret naiset ei?

Että tälle linjalle sitten taas. Tätifantasiaa.

Vierailija
22/96 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä niin ikää kato. Mulla on nyt jotain kokemusta kertyny nuoremmista miehistä ja osa on kyllä ollu ihan alta riman.

Niin ujoja, kokemattomia ja herkästi laukeavia.

Mutta sitten taas on ollu saman ikäisiä ihan soivia pelejä 😃

Parhaat kokemukset nyt lähiaikoina on ollu n. 28vuotiaiden kanssa, joilla on pienet lapset.

On jo kokemusta ja sen verran puutteessa, että kyllä jaksaa ja kaikki käy. Osaa jo hallita laukeamista, eikä muuten ole itsekkäitä. Jotain se parisuhde opettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tyylikkäästi vanhentuva ja hieman harmaantuva 45v mies ja kyllä ne nuoret naiset jaksaa aina vaan flirttailla. Parisuhteessa en kuitenkaan halua mitään sen enempää. Mutta selkeästi ovi aukeaa molempiin suuntiin näissä ikä asioissa ;)

Vierailija
24/96 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti tulee fantasioitua itseä vanhemmista n.35-50v naisista.. sellainen naapurintäti - poika suhde olisi enemmän kuin mieleinen:)

Vierailija
25/96 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on kaksikin nuorta 19 ja 20v rakastajat, itse olen 49v, nainen. Ei nekään mitään koneita ole mutta ihanan innokkaita.

Jos paikka vapautuu nii täs ois innokas kokeilunhaluinen miehenalku kolmanneksi

Vierailija
26/96 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on kaksikin nuorta 19 ja 20v rakastajat, itse olen 49v, nainen. Ei nekään mitään koneita ole mutta ihanan innokkaita.

Mulla löytyy 52 v ja 44 v ihanan avoimet ja rennot vanhemmat naiset leikkikaverina ja seksi on niin pirun hyvää ettei omaikäiset pääse sitä lähellekkään. Siksi olen täysin hairahtanut vanhempiin naisiin. Sängyssä ei häpeillä ja ujostella ja tiedetään mikä on juuri paras kohta koskettaa ja ne rivot puheet päälle ;). Parhaan suikkarin sain eräältä 40 vuotiaalta kapakan takapihalla tupakkareissun yhteydessä joka kirjaimellisesti sai homman finaaliin minuutissa vaikka kuinka koitti pidätellä. Pyysi vielä että saa niellä

M27

Vierailija
27/96 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 21v ja lukenut näitä aloituksia joissa +40v naiset kertovat että eivät anna vittujakaan siitä jos vähän vatsamakkarat vilkkuu tai sellu näkyy jossain. Oman ikäisissä on ollut juuri näitä jotka eivät voi olla esim. Päällä ilman paitaa kun eivät pidä siitä miltä näyttävät vaikka todellisuus on aivan jotain muuta kun mitä he ajattelevat. Lisäksi vanhemmat naiset ainakin omien sanojensa mukaan uskaltavat pyytää sitä mitä haluavat eivätkä kainostele. Itsellä ei valitettavasti kokemusta vanhemmista naisista mutta halua kyllä olisi :D

Vierailija
28/96 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on nuorempi rakastaja. Harrastamme usein suuseksiä lämmittelyksi. Tyttö tykkää pitää naisellisia hepeniä päällä, jotka sitten saa ottaa pois. Ja mitkä terhakkaat pienet ketunnenät niiden pitsiliivien alta paljastuukaan. Niitä on ihana näykkiä ja imeskellä.

Monesti rakastelemme illalla ja suukottelemme toisemme uneen. Aamulla jatketaan. Nainen on 19v ja minä 67v. Suosittelen.

Vierailija
29/96 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää olis kyllä mulle liian nuori.

N48

Vierailija
30/96 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo iästä vouhkaaminen on turhaa. Kunhan kemiat kohtaa, ei ikää tuijotella. Jos jotain iästä pitää sanoa niin ehkä se tuo pientä lisämaustetta, muttei muuta.

Vierailija
31/96 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v kundi haluis tutustuu suhun vanhempi nainen:)

Vierailija
32/96 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

R. Gere kirjoitti:

Itse olen tyylikkäästi vanhentuva ja hieman harmaantuva 45v mies ja kyllä ne nuoret naiset jaksaa aina vaan flirttailla. Parisuhteessa en kuitenkaan halua mitään sen enempää. Mutta selkeästi ovi aukeaa molempiin suuntiin näissä ikä asioissa ;)

No ei ne mitään flirttaile. Ikäisesi mies on nuorille naisille sama kuin oma isä eli ei-seksuaalinen ihminen siksi neutraali ihan niin kuin nainen. Eli kaupassa nuori nainen pudottaa käsineen ja viet sen hänelle ja hän kiittää ja hymyilee leveästi= ei flirttaa kanssasi. Näet väkijoukossa nuoren naisen ja hänkin katsoo hetken sinua= ei flirttaa kanssasi jne.

Vierailija
33/96 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi mahdollisuus harrastaa seksiä itseäni toistakymmentä vuotta nuoremman miehen kanssa.

Meillä on hauskaa ja synkkaa hyvin myös henkisellä tasolla. Mutta mies on komea adonis ja oma kroppani.. no normaalipainoinen mutta löysää on. Jännittää niin pirusti, että voinko edetä..

N. 45

Vierailija
34/96 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olisi mahdollisuus harrastaa seksiä itseäni toistakymmentä vuotta nuoremman miehen kanssa.

Meillä on hauskaa ja synkkaa hyvin myös henkisellä tasolla. Mutta mies on komea adonis ja oma kroppani.. no normaalipainoinen mutta löysää on. Jännittää niin pirusti, että voinko edetä..

N. 45

Anna mennä, kyllä miestä kiinnostaa ja kiihottaa ihan muut asiat. Meillä niin että haluasin että nuori komea ori painais sinun ikäistäni vaimoani kunnolla.

Vierailija
35/96 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelu virkistää. Harrastan swingerilloissa seksiä eri ikäisten kanssa jopa itseäni 20 vuotta nuorempienkin miesten. Mutkatonta ja piristävää. Antakaa palaa vaan.

Vierailija
36/96 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kuin nuorten naisten ja vanhempien setien välillä. Ei mitään huolta traumoista, tai mistään. Pääasia että saa kunnolla.

Vierailija
37/96 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mukana Wildclubin gang bang illoissa, jossa saan kyllä kunnolla.  Illan aikana olen mieluiten itseäni nuorempein miesten kanssa. Kyllä tosin vanhemmatkin miehet ovat kivoja;) 

Vierailija
38/96 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu pätkääkään. Mahtava kesä. -20v ja annan mennä. Nonstop.

Vierailija
39/96 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan vanhempia naisia ;) niin ihanan rentoja ja rempseitä. Ei ujostella vaan voidaan juoda aamukahvitkin rennosti alasti. Mulla oli 20 vuotiaana 2 panokaveria joista toinen oli 42v ja toinen 50 vuotias. Joskus vaan jos liian kiihottava rouva liikaa niin spermat ruiskahtaa herkästi. Nyt 30 vuotias ja lämmöllä muistelen noita aikoja

mies--

Vierailija
40/96 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtelu virkistää. Harrastan swingerilloissa seksiä eri ikäisten kanssa jopa itseäni 20 vuotta nuorempienkin miesten. Mutkatonta ja piristävää. Antakaa palaa vaan.

missä vietätte noita iltoja ja onko niissä paljon porukkaa? laukeaako miehet sisään ?