Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi nuoremman miehen kanssa

Vierailija
09.09.2019 |

No niin... nyt kaivataan kokemuksia ja mielipiteitä. Itse olen 40+ sinkkunainen jonka seksihalut hyrrää niin että päässä soi :-) Etsiskelen seuraa erinäisistä foorumeista ja suurin osa minua lähestyvistä miehistä on 15-20 vuotta itseäni nuorempia.
Tähän asti seksikumppanini ovat olleet ikäisiäni tai minua vanhempia, joten minulla ei ole kokemusta nuoremmista miehistä. Ajatus kyllä kutkuttaa, kun mietin koko yön jaksavasta intohimoisesta nuoresta kollista, mutta onko tämä vain fantasiaa vai voiko kokemus olla oikeasti hyvä? En halua traumatisoida ketään nuorta miestä saatikka itseäni :-) Kertokaa siis kanssasisaret kokemuksia ja miksei myös te nuoremmat miehetkin mikä niissä vanhemmissa naisissa niin kiehtoo?

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nainen saa nauttia, eikä ainakaan kerto että nauttii seksissä mitenkään. Näkeehän sen tällä palstalla, miten alapeukut lentää, jos nainen kirjoittaa nautinnostaan. Tosi kieroja miehiä.

On sitten hieno mies kun panee jotain ladyboyta tai mitä hyvänsä horaa, vaikka olis kuin naimisisssakin. Etovaa porukkaa, nuo miehet.

Noohh!!..älä ny meitä kaikkia miehiä hauku..osa ollaan ihan fiksuja

Vierailija
62/96 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän nainen saa nauttia, eikä ainakaan kerto että nauttii seksissä mitenkään. Näkeehän sen tällä palstalla, miten alapeukut lentää, jos nainen kirjoittaa nautinnostaan. Tosi kieroja miehiä.

On sitten hieno mies kun panee jotain ladyboyta tai mitä hyvänsä horaa, vaikka olis kuin naimisisssakin. Etovaa porukkaa, nuo miehet.

Juu juu, on oikeinkin fiksujakin, joten toivoa on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu juu, on oikeinkin fiksujakin, joten toivoa on!

👍

Vierailija
64/96 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei oikeuta lapsiin sekaantumiseen, jos miehet ei kiinnosta. Eläinseksi on suomessa sallittua, sopii sulle.

Vierailija
65/96 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin n. 15 vuotta nuoremman kanssa kerran. Hän oli vähän yli parikymppinen. Kokemus oli minulle enemmän negatiivinen kuin mikään tajunnan räjäyttävä. Poika olisi halunnut tavata uudestaankin. Tulipahan sekin kerran kokeiltua.

Vierailija
66/96 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei oikeuta lapsiin sekaantumiseen, jos miehet ei kiinnosta. Eläinseksi on suomessa sallittua, sopii sulle.

Poikkeus vahvistaakin säännön, eikö totta-  

Vierailija
67/96 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pervo!

Vierailija
68/96 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittavaa toi että "en ole saanut nuorta miestä, ajatus kihelmöi". Kaipa se 40v nainen nyt muistaa itse millaisia ne 20v miehet oli kun itse oli parikymppinen.

T.Jumalainen 40v setämies

Vierailija
69/96 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puumanpoikanen on aina nuori herrasmies...

Vierailija
70/96 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorille miehille iältään 20-30

vuotta on kunnia -asia tyydyttää vanhempi nainen ja saada siitä itsekin nautinto ja kehut taidoistaan

Vierailija
71/96 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31 v mies ja harrastan seksiä pääosin 40-50 vuotiaiden naisten kanssa. Suuseksiä saa antaa mielin määrin ja suikkareita saa pyytämättä ja pitkään.  Rempseät rouvat eivät ujostele ja haluavat joskus lastitkin suuhunsa. Alle 30 v naiset ujostelee ja häpeilee. Eivät ole alasti kehdanneet keimailla ainakaan nämä mitä itsellä ollut

Vierailija
72/96 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 46v ja kokemusta 10v nuoremman kanssa suhteesta (jatkuu edelleen, on lähinnä seurustelua vaikka alkoi seksisuhteena) ja sitä ennen 15v nuoremman kanssa lyhyemmästä puolen vuoden tapailusta.

Kumpikin oikein positiivisia kokemuksia! Itseä lähestyy just nuoremmat ja kannustan kokeilemaan. Tämä nykyinen ei edes niin paljon nuorempi ja ollut kahdessa pitkässä suhteessa joten ei sillälailla ole kokematon tai viaton millään lailla 😀 Mitään opettamis-näkökulmaa ei kummankaan kanssa ole ollut. Enemmänkin ovat mua opettaneet.

En vaihtais enää vanhempaan kyllä, halut ja kyvyt kohtaa nyt täydellisesti!

Vierailija
73/96 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 46v ja kokemusta 10v nuoremman kanssa suhteesta (jatkuu edelleen, on lähinnä seurustelua vaikka alkoi seksisuhteena) ja sitä ennen 15v nuoremman kanssa lyhyemmästä puolen vuoden tapailusta.

Kumpikin oikein positiivisia kokemuksia! Itseä lähestyy just nuoremmat ja kannustan kokeilemaan. Tämä nykyinen ei edes niin paljon nuorempi ja ollut kahdessa pitkässä suhteessa joten ei sillälailla ole kokematon tai viaton millään lailla 😀 Mitään opettamis-näkökulmaa ei kummankaan kanssa ole ollut. Enemmänkin ovat mua opettaneet.

Varmasti ihanteellinen juttu. Nuori mies on viriili; voi keskittyä vain nauttimaan seksistä.

Vierailija
74/96 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti ihanteellinen juttu. Nuori mies on viriili; voi keskittyä vain nauttimaan seksistä.

Jostain muistan lukeneeni, että naisen libido alkaa kohota n.35v eteenpäin  ja on korkeimmillaan n.40 - 50v ikävuosina?  Mitenkähän tähän yhtälöön mahtuu vaihdevuodet?

Vierailija
75/96 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kolmekymppinen kun sain eka kerran vierasta..ja se oli samalla mun eka kimppa.

En kyllä tiennyt minkä ikäisiä ne nuoret miehet olivat. Silloin en olis päästänyt jalkojeni väliin. Mutta sen yön jälkeen en olis vaihtanut,ja jäin koukkuun noihin komeisiin uroksiin .  En tiennyt ennen sitä mitä sexi voi olla. On yhtä iloa kun vielä silloin tällöin pääsemme nauttimaan.

Vierailija
76/96 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen lisäys,, kaverit oli silloin 19 vuotiaita,ettei ihan penikoja. 

Löysivät paikan mihin tyydyttää..eikä tarvinnut opastaa.

Vierailija
77/96 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöitä he ovat niinkuin vanhemmatkin. Yhtä todennäköisesti löydät hyvän tai huonon nuorista tai vanhemmistakin. Itsellä on oikein hyvä suhden reliefi 20v nuorempaan nuoreen mieheen. N44

Vierailija
78/96 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin nuoret naiset odottaa, että vanhemmat tulisi näyttämään? Setäfantasiaa.

Ai että nuoret miehet kyllä odottaa vanhempaa mutta nuoret naiset ei?

Että tälle linjalle sitten taas. Tätifantasiaa.

Katsos kun jokainen täti on joskus ollut se nuori nainen ja tietää että vanhemmat miehet ovat enimmäkseen ällöttäviä.

Tätikokemuksella myös tietää että Tinder on täynnä nuoria miehiä jotka haluaa vanhempaa naista ja jossain suoranaisilta seksitreffipalstoilla huhuillaan jopa 70 vee naisten perään.

Minulla vaan nämä seksisuhteeksi tarkoitetut jotenkin muuttuu parisuhteiksi. Nykyinen kumppani on 26 ja minä 49. Ainakaan rahasta ei ole kyse, olen pienituloinen.

Vierailija
79/96 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoremmilla miehillä ei ole sitä kokemusta, mitä vanhemmilta miehiltä löytyy.. tai luulisi löytyvän.

Ei pidä paikkaansa, nuoret miehet tietää kaikki uusimmat jutut tässäkin aihepiirissä. Ja kokemusta voi olla paljonkin vaikkapa kaksvitosella, jos on varhain aloittanut ja ollut useita kumppaneita. Vanhalla ei välttämättä juuri mitään jos on viettänyt elämänsä estyneen kumppanin kanssa.

Vierailija
80/96 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin nuoret naiset odottaa, että vanhemmat tulisi näyttämään? Setäfantasiaa.

Ai että nuoret miehet kyllä odottaa vanhempaa mutta nuoret naiset ei?

Että tälle linjalle sitten taas. Tätifantasiaa.

Katsos kun jokainen täti on joskus ollut se nuori nainen ja tietää että vanhemmat miehet ovat enimmäkseen ällöttäviä.

Tätikokemuksella myös tietää että Tinder on täynnä nuoria miehiä jotka haluaa vanhempaa naista ja jossain suoranaisilta seksitreffipalstoilla huhuillaan jopa 70 vee naisten perään.

Minulla vaan nämä seksisuhteeksi tarkoitetut jotenkin muuttuu parisuhteiksi. Nykyinen kumppani on 26 ja minä 49. Ainakaan rahasta ei ole kyse, olen pienituloinen.

Henkisesti samalla tasolla.